Rodiče za lepší školství - nesouhlasíme s vizemi ministra Chládka


Nepřihlášený uživatel

/ #52 Re:

2015-05-27 14:01

Zpusob rizeni MSMT nepatri do demokraticke spolecnosti. Misto vychovy k osobni zodpovednosti jsme svedky manipulace, natlaku. MIsto uceleneho planu zlepseni naseho skolstvi rozhoduji o nasich detech ruzne zajmove skupiny a odbory. A pokud se clovek rozhodne ucit deti doma, tak mu jsou hazeny klacky pod nohy. 

Asi takhle nejak si predstavuji fungovani skolstvi v totalitnim rezimu. Ale mozna se milim.... 

Na jednu stranu musi byt statni maturita, kterou mnoho lidi nezvladne. Tudiz se skoly hlavne zameruji na to, aby jejich zaci tuto zvladli a na odbornych skolach pak pokulhava ta odbornost. Na druhou stranu pry mame malo ucnu. Proc by mel nekdo, kdo studuje napr. hru na housle a bude se timto i zivit mel misto zlepsovani sve odbornosti se ucit matematiku? Jisty zaklad by mel zvladnout, ale proc zrovna musi byt matika povinna?