vyhláška č. 23/1998 Sb., HMP o ověřování znalostí řidičů taxisluž

Martin Dvořák

/ #64

2015-07-08 18:35

Panove,mam pocit,ze ukazka,"V jednote je sila",byt pouze cca750 vozu,mela drift.  :-) Dneska jsem zazadal o clenstvi v AKTu. Maj to srovnane v hlave a myslim,ze to ma konecne smysl. Hlavne at to vydrzi,aby do toho nevstupovali dispecinky,sam u jednoho jezdim,ktere budou hajit pouze sve zajmy (cim vic aut,tim lip). Muj nazor na vec: Okamzity stop na vydavani prukazu "Opravneni ridice taxisluzby". Dale stari vozu a kategorie. Odpadnou vedlejsaci,kteri si chodi pouze zobnout o vikendu a nevyplati se jim investovat do zivnosti. Likvidace smluvek,jsou tu porad!! Regulace poctu vozidel,vzhledem k poctu obyvatel,jako to maj treba v Germanii. Misto "kokotskych" zkousek a zakazu koureni (bleble) odebirat licence,za poruseni pravidel a nove vydavat pouze do maximalniho stavu v dane obci. Minimalni cena s ohledem na prumerne naklady s touto zivnosti spojene. Ministerstvo financi dovoluje pausalni naklad na km cca 7kc (to je na vozidlo)Kdyz nekam jedu za 16kc a zpatky se vracim prazdny, (95%pripadu), tak kolik je muj zisk z danne zakazky po zaplaceni dispecinku,povynych odvodu (zdrav./soc./dan) a dalsich nakladu,jako treba vyssi pojistky Taxi,rocni STK, ozluceni vozu,servis taxametru, a dalsich plateb organizacim napojenym na taxisluzbu. Zname to vsichni. F.CK OFF. :-(  Musime vydrzet a dotahnout to do konce. Martin Dvořák taxi šofér Praha