Demise vlády a jmenování vlády skutečných odborníků.


Nepřihlášený uživatel

/ #1668

2012-06-05 01:21

NA VĚDOMÍ OBČANŮM ČESKÉ REPUBLIKY
Věc: Trestní oznámení.
Tímto podávám trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu Vlastizrady.
Trestná činnost je páchána ve zločinném spolčení od počátku devadesátých let, na celém území České republiky a jeho kontakty sahají za hranice ČR. Záměrem tohoto zločinného spolčení je rozpad územní celistvosti a suverenity České republiky.
Myslím, že hlavním koordinátorem či "kmotrem" zločinného spolčení je Prof. Ing. Václav Klaus CSc., dále v něm byla a je zainteresována významná část moci zákonodárné, moci výkonné, moci soudní, státních orgánů, institucí a firem těmito mocemi ovládané (NKÚ, ČNB, Policie ČR, ČEZ, ŘSD, ČD atd.).
Prvním krokem zločinného spolčení, k dosažení svého záměru, byla destabilizace národního hospodářství. Pod záminkou ekonomické transformace byl vytvořen projekt tzv. Privatizace. Spuštění tohoto projektu bez funkční ochranné legislativy, která by znemožnila jakékoliv podvodné jednání a nakládání s privatizovaným majetkem, má za důsledek totální destabilizaci národního hospodářství. V dnešní době je zřejmé, že nevytvoření této legislativy bylo záměrné, aby celá privatizace dopadla pouze ku prospěchu zločinného spolčení, které díky tomu získalo ještě větší moc a vliv nejen v České republice. Vzhledem k tomu, že nikdo z moci zákonodárné, výkonné či soudní (o NKÚ nemluvě) neudělal tomuto jednání přítrž, lze považovat vinu, za kolaps národního hospodářství, jako kolektivní.
Důležitým legislativním krokem umožňujícím rozpad územní celistvosti a suverenity ČR bylo zakotvení čl. 11 v Ústavě ČR, která vešla v platnost 1.1.1993 a byla signována hlavním podezřelým Klausem. (moc zákonodárná, výkonná ani soudní Ústavu ČR v této podobě nenapadla a byla mocí zákonodárnou přijata - vina je kolektivní)
Posledním krokem umožňujícím rozpad územní celistvosti a suverenity ČR je přijetí legislativy, pod záminkou integrace k EU, povolující prodej území České republiky (pole, louky, lesy, rybníky atd.) občanům bez české státní příslušnosti. Opět moc zákonodárná, výkonná ani soudní tuto legislativu nenapadla (vina je kolektivní). Přičemž v Listině základních práv a svobod, která je součástí ústavního pořádku všech evropských demokracií a je nadřazena ostatní legislativě, se v čl. 11/1 zaručuje právo dědictví. Z tohoto důvodu se naskýtají otázky:
1. Kdo zaručí, že vlastník s cizí státní příslušností neodkáže svůj majetek státu jehož je občanem?
2. Kdo zaručí, že se cizí stát nebude domáhat svého dědického nároku?
3. Kdo zaručí, že získáme toto území, legislativní cestou, zpět?
Legislativa umožňující prodej území ČR cizím státním příslušníkům je ve svém důsledku větší zločin než byla tzv. Mnichovská zrada spáchaná na občany Československa v roce 1938! Nikdo a nikdy by nám již toto území nevrátil zpět!
Myslím, že současná snaha o destabilizaci ozbrojených sil ČR je též záměrná, aby nemohl být kladen účinný ozbrojený odpor proti výše zmíněným důsledkům jednání zločinného spolčení.
Mé podezření ze spáchání trestného činu Vlastizrady ve zločinném spolčení potvrzuje nedávné vystoupení Klause, kde se přímo zmiňuje o možném rozpuštění státu (tento výrok z úst prezidenta a vrchního velitele ozbrojených sil je již sám o sobě důvodem k abdikaci, ať už byl míněn jakkoliv)! Též výzva M. Kalouska k nutnému bankrotu obcí, které hospodaří jako Řecko, je na pováženou. Většina finančních ústavů, u kterých jsou obce zadluženy, patří zahraničním vlastníkům a ty by s bankrotem obcí získaly celé územní celky! Důsledky tohoto kroku by byly devastační pro územní celistvost a suverenitu ČR.
K páchání trestné činnosti zločinného spolčení moci zákonodárné a výkonné dochází protože:
1. Moc zákonodárná a výkonná nejedná v demokratickém zájmu, pro který byla zvolena a složila slib, ale jedná jen v zájmu svém a ku prospěchu různých nátlakových (podnikatelsko- -lobbistických) skupin, kterým na demokratickém zřízení, územní celistvosti a suverenitě ČR nezáleží už vůbec.
2. Nebyla vytvořena dostatečná legislativa, která by jejich jednání mohla zabránit.
3. Významná část moci soudní se stala součástí zločinného spolčení, které spojuje jednotná ideologie peněz, vyznačující se hromaděním majetku bez ohledu na způsobu jeho nabytí. (po vzoru Klausova prohlášení: "…neznám špinavých peněz…")
Domnívám se, že zločinné spolčení moci zákonodárné, výkonné a soudní svým jednáním porušuje Ústavu ČR již v její Preambuli "….odhodláni společně střežit a chránit zděděné přírodní a kulturní, hmotné a duchovní bohatství ….", v čl. 1, čl. 5, čl. 8, čl. 9/3, dále porušuje Listinu základních práv a svobod v čl. 2/1 a páchá trestnou činnost dle §97 Tr.z. Sabotáž, §91 Tr.z. Vlastizrada, §163a Tr.z. Zločinné spolčení . A v mnoha dalších "méně závažných" trestných činech.
Pane Nejvyšší státní zástupce, jednání zločinného spolčení je natolik závažné, že si Vás dovoluji požádat, aby jste učinil taková opatření aby:
1. Byla s okamžitou platností zrušena legislativa umožňující prodej území ČR občanům bez české státní příslušnosti a již prodané území cizím státním příslušníkům bylo neprodleně vykoupeno či vyvlastněno zpět.
2. Bylo znemožněno přijetí legislativy umožňující dvojí státní občanství.
3. Bylo zamezeno moci zákonodárné a výkonné v páchání další trestné činnosti.
4. Byl zajištěn bezproblémový chod všech státních institucí a orgánů, které jsou důležité k fungování státu a zároveň zajistit jejich důslednou kontrolu.
5. Byl obstaven všechen majetek movitý a nemovitý (i ten v zahraničí) všem osobám a jejich rodinným příslušníkům, firmám a politickým subjektům, na které se podezření z účasti ve zločinném spolčení vztahuje.
6. Byla zajištěna kontrola nad správou státního majetku a ČNB.
7. Byl zajištěn dohled a kontrola v celém bankovním sektoru, která by zabránila případným finančním machinacím.
8. Byli z možnosti vyšetřování a rozhodování o vinně odstaveni všichni vyšetřovatelé a soudci, kteří v minulosti vykonávali mandát nebo funkci v moci zákonodárné a výkonné či byli ve svých funkcích před listopadem 1989 a nebo jsou s výše zmíněnými spřízněni.
9. Byla zajištěna ochrana státní hranice a vnitrozemí z důvodu zamezení úniku podezřelých osob mimo území ČR a zároveň bylo zamezeno případnému průniku diverzních skupin, které jsou na zločinné spolčení napojeny a které by páchaly trestnou činnost na území ČR za účelem zastrašování a destabilizace.
Pane Nejvyšší státní zástupce, jste posledním, kdo může udělat přítrž svévolnému jednání zločinného spolčení ovládajícímu moc zákonodárnou, výkonnou a soudní. V opačném případě by to mohlo být posouzeno jako totální selhání demokratického zřízení a občané by, dle Listiny základních práv a svobod čl. 23, měli legitimní právo na revoluci. Jistě si uvědomujete, že její důsledky by byly nedozírné v celoevropském kontextu.
Toto trestní oznámení podávám ze své občanské cti, hrdosti a pocitu spoluzodpovědnosti za budoucí vývoj mé rodné vlasti.
Přeji si být informován o tom, jak bylo mé trestní oznámení vyřízeno.
V Hradci Králové dne 4.6.2012 Viktor Šantrůček
Na vědomí:
Nejvyšší státní zastupitelství (1x e-mail, 1x doporučeně)
Veřejnost
S národem spícím zatřásti je třeba.