Petice za odvolání ředitele ZUŠ Chlumec nad Cidlinou

Quoted post

Mojmír Drábek
Autor této petice

#56 Ukončení petice

2014-02-09 15:48

Děkuji všem, kteří podepsali tuto petici a tímto ji uzavírám a tento týden ji donesu na radnici v Chlumci nad Cidlinou. Děkuji za komentáře všem, kteří se nebáli podepsat a děkuji i těm, kteří se nepodepsali a chápu jejich strach ze msty pana ředitele. Dokonce mi pár lidí sdělilo, že s peticí souhlasí, ale nepodepíšou, protože jejich děti chodí do ZUŠ a nechtějí, aby se pan ředitel "po nich vozil", což chápu, ovšem u některých mě to překvapilo :-) V sobotu vyšel v Hradeckém Deníku, řekl bych, silně prosondovský článek, kde bylo zdůrazněno, že pan Sonda manažersky nepochybil a pan starosta v něm prohlásil, že pravděpodobně jsou sledovány jiné cíle a že v int. peticích často dochází k vyřizování osobních účtů. K tomu můžu říct toto: Žádné osobní účty s panem Sondou nemám, pouze jsem reagoval na stížnosti učitelů, dětí, rodičů a bývalých žáků této školy. Je mi celkem jedno, jestli má p. Sonda pořádek v papírech, ale není mi jedno jak se chová k lidem. Za další: To že dá učitelům větší prémie a některým tak zacpe ústa a přitom se tak nějak pozapomene na to, že se jim změnila pracovní smlouva na smlouvu na dohodu, takže na letní prázdniny šupajdí na pracák, takže se ušetří na sociálním, zdravotním a na výplatách a učitelé jsou nuceni si hledat brigády, místo aby si odpočinuli, to za moc dobrý krok nepovažuji. Proti panu starostovi nemám vůbec nic a i když s některými jeho argumenty nesouhlasím, velice si ho vážím. V prosinci jsem oslovil dva zastupitele, které znám, abych se jich zeptal, co se situací v zušce, jestli by pomohla petice. Oba dva nezávisle na sobě mi řekli, že nemůžou nic řešit, když nemají žádný podnět od nespokojených rodičů a že petice takový podnět určitě je a pokud ho budou mít na stole, že s tím můžou začít něco dělat. Tolik k tomu, proč jsem petici založil. Na závěr bych chtěl prohlásit, že jakmile zjistím, že se