Rodiče za lepší školství - nesouhlasíme s vizemi ministra Chládka
Quoted post
Nepřihlášený uživatel |
#61 Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla2015-06-16 09:08Víc maturit a míň dyškrimynacyje – Václav Klaus ml. Člověk by skoro řekl „zlatej Chládek“. Nová paní ministryně školství dala první rozhovor a můžeme v klidu říci „všechno špatně“. Bývalý ministr Chládek sice školství nerozuměl, ale aspoň byl z malého města, nikoli z pražské „lidskoprávní“ kavárny, a tak si v jádru myslel, že ve školách se má především učit a že dobří žáci mají mít jedničku, kdežto slabí pětku a nepokračovat na další a další typy škol. To vypadá sice jako houska na krámě, ale o to se bohužel vede ideový spor a nová paní ministryně nenechala nikoho na pochybách, kde stojí. První zveřejněné priority jsou totiž zrušení matematiky u maturit, více úrovní obtížnosti maturit a zastavení diskriminace romských dětí ve vzdělávání (sic!). Tak začněme odzadu. Romské děti nikdo v českém vzdělávání nediskriminuje, tisíce učitelů a ředitelů jim věnují spoustu laskavé energie a škola je často jediným místem, které ve vztahu k některým sociálně slabším dětem funguje. Kdo tvrdí opak, buď o českém školství v regionech nic neví, nebo jde o pracovníka „neziskových“ agentur, které berou milióny na projekty typu „začleňování“. Agentur českých či mezinárodních. Neexistuje za posledních deset let jediný případ, že by ředitel školy odmítl romského žáka schopného normální výuky. Kdyby to tak bylo – sledovali bychom tuto kauzu v přímém přenosu v televizi. Do zvláštních škol chodí i české děti a paradoxně procentuálně nejméně vietnamské děti. Takže s drzostí mazaným aktivistům vlastní bychom mohli stejně tak pořvávat, že jsou české děti diskriminovány na úkor vietnamských. Vůbec celé toto uvažování je v jádru rasistické a slušný člověk ho musí odmítnout ad hoc. Všechny děti mají stejnou hodnotu a stejná práva. Spojovat nějaké sociologické úvahy se slovem lidská práva – není namístě. Namístě je naopak říci, že lidská práva se netýkají výlučně menšin, ale zrovna tak většiny společnosti – normálních, slušných lidí platících daně a jejich dětí. Třeba i ve školách. Snaha zavést více typů maturit je v něčem z podobného soudku a v jádru odkazuje na heslo „každému podle jeho potřeb, každý podle svých schopností“. Maturitu tak nějak chce skoro každý, ale ne každý má schopnosti se učit, rozumět složitější látce atd. Takže zavedeme normální maturitu, maturitu lehčí, maturitu úplně snadnou a maturitu pro pitomce. A je to. Mise splněna. Nevýhodou je, že to hodnotu maturitní zkoušky, hodnotu výuky a všeho pošle do pekel. Jen se trochu zvýší administrativní agenda, CERMAT zavede čtyři nové divize a přijme další úředníky a ze školství bude nepřehledný galimatyáš, kde snadno přežijí neschopní (studenti i školy) a líní. Zato žně budou mít zase rozličné agentury s programy připravujícími znevýhodněné k nejnižší úrovni zkoušek. Školy nebudou tlačeny k výuce, ale k naplňování projektů. Matematika: Vše, co je nějak pro někoho obtížné – musí ze škol zmizet nebo se aspoň nesmí zkoušet. To zapadá do výše zmíněného paradigmatu. Šestiletý prvňáček sice přijde do školy, má pět hodin týdně počtů, další rok zase, další rok zase. Takhle to víceméně pokračuje až do konce střední školy. Pomalu čtvrtina hodin, peněz a všeho. Ale pak řekneme – to nebylo důležité. To nebudeme zkoušet. To byl jen takový omyl. Ať to tedy tito humanitní nadšenci (ohrožující konkurenceschopnost České republiky a úspěšnost mladých lidí do budoucna) řeknou jasně: „Zrušme nebo brutálně omezme výuku matematiky od první třídy.“ Sice naše děti a vnuci pak budou jezdit do Číny uklízet a na stavby jako pomocní dělníci, ale aspoň nebudou mít ve škole stres s nějakou abstraktní látkou. Paní ministryně kariérně prošla Senát, ombudsmanský úřad a ministerstvo pro lidská práva. Ve všech případech jde o zcela zbytečné úřady a organizace, které by měly být zrušeny bez náhrady. Na ministerstvu školství se dá bohužel napáchat mnohem více škody, protože jde o dva milióny mladých lidí v našich školách. |
Odpovědi
Nepřihlášený uživatel |
#62 Re: Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla2015-06-28 21:45:08#61: - Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla Opravdu moudrý a pravdivý názor. Žádné zbytečné okecávání a opatrné našlapování mezi vejci, jen holá a nevyvratitelná pravda. Moudří a charakterní lidé, jako je pan V.Klaus ml., by měli dostat prostor ve vysoké politice a vytlačit zbytečné Bendy, Dientsbiery, Kalousky a další škodné národního hospodářství. |
Nepřihlášený uživatel |
#64 Re: Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla2015-08-17 11:31:03#61: - Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla Bohužel je to tak. Nepřizpůsobivý děti slučují s normálními z důvodu, aby zbržďovaly výuku a talentované děti pak ve školách zakrněly a nevyužili svůj potenciál. Oni nepotřebují chytré lidi, jen stádo nevzdělaných tupců, kterými se dobře manipuluje. V současném systému jsou jasně vidět léta snah, jak zničit náš národ. Školství je jednou z prioritních oblastí, neboť studenti jsou naše budoucnost. Kvalita školství rok od roku upadá. Spadá do toho i současná volná výchova dětí, žádné povinnosti, tyhle pošahané trendy, co k nám přišly ze západu. Ve výsledku máme generaci sebevědomých namachrovaných, ale úplně tupých lidí. A co se nezvládne na školách, to se dodělá médii, reklamama, současným konzumem a povrchním životem. Když se dělaly státní maturity, tři čtvrtiny žáků je nebyly schopny udělat. Oni především potřebují hloupý národ, který neprokoukne jejich lsti. Jak se tak dívám kolem dokola, daří se jim to nad míru úspěšně. |
Nepřihlášený uživatel |
#65 Re: Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla2015-09-23 22:20:10#61: - Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla Patřím k těm co absolvovali gymnázium a státní maturitu za minulého režimu, kdy mělo školství ještě nějakou úroveň. Nechápu proč se tolik brojí proti matematice. Ta přece učí logickému myšlení a logika je to, co spoustě lidem a hlavně politikům chybí. Holt kdo je prostě blbý, má se vyučit řemeslu. Řemeslníky potřebujeme víc než samé "managery", kteří stejně nic neumí. Několik úrovní maturit je holý nesmysl - to můžou rovnou všem dávat i tituly. |
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Petice za prošetření případu Libora BENÍČKA (kauza týrání zvířat v oboře Březka)
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Petice SMS ČR proti převodu financování nepedagogických pracovníků na obce (Vařečkový protest)
878 Vytvořeno: 2025-02-03
Exemplární trest pro střelce koček z obory Březka
13519 Vytvořeno: 2024-08-09
Za vyřešení drogové situace na Praze 5
779 Vytvořeno: 2025-01-16
Petice za prošetření případu Libora BENÍČKA (kauza týrání zvířat v oboře Březka)
2559 Vytvořeno: 2025-01-20
ZÁKAZ RADARŮ NA DÁLNICÍCH
847 Vytvořeno: 2024-12-07
Petice za odvolání ředitele ZŠ Vančurova Hodonín
79 Vytvořeno: 2025-02-05
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
15792 Vytvořeno: 2023-10-30
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
18179 Vytvořeno: 2023-10-23
Podpora pro spolek Triangl
281 Vytvořeno: 2025-01-23
Pepa a fortinte
33 Vytvořeno: 2025-02-06
Petice za záchranu stromů a zelené plochy na ulici Kulturní v Rožnově pod Radhoštěm
32 Vytvořeno: 2025-02-05
Propusťme politické vězně a zastavme kriminalizaci rostlin a hub
172 Vytvořeno: 2025-01-13
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
3094 Vytvořeno: 2024-07-23
Petice za odvolání ředitelky Krajské veterinární správy Karlovarského kraje paní MVDr. Márie Slepičkové
1880 Vytvořeno: 2025-01-22
Břehy bez omezení!
1774 Vytvořeno: 2024-01-24
Petice proti zjednosměrnění provozu v centru Loun
271 Vytvořeno: 2024-11-29
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
49582 Vytvořeno: 2022-12-27
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
1468 Vytvořeno: 2024-12-12
Petice proti uzavření ulice Pod Novým lesem Praha 6
262 Vytvořeno: 2024-12-09
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
6465 Vytvořeno: 2024-04-15