NE pro Plavební stupeň Děčín

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#4

2012-03-14 14:56

němci maj labe lépe splavnější nežmy, takže oni to nepotřebujou ale když sem přestanou lodě jezdit úplně tak sem budou jezdit kamiony, to bude lepší? když jedna loď je - 200 kamionů :)a jez slouží i proti povodni, ryby budou mít možnost se přes jez dostat... v tomto státě nezmění ani 250 jezu to aby měli důchodci na léky...

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#6 Re:

2012-03-14 15:09:48

#4: - to jo,už zakládají rybí školy,kde je budou učit "jak přes jez".A jesti tohle bude sloužit proti povodni?Nenechte se vysmát,stačí se podívat na Vltavskou kaskádu.Těch pár  rezavých lodiček tu dopravu nevytrhne...

 


Nepřihlášený uživatel

#8 Re:

2012-03-14 15:40:06

#4: -

Jez opravdu proti povodni nefunguje, kdo to tvrdí, tak buď nezná stav věcí, nebo záměrně lže.  Tím, že se postaví jez, se navýší hladina vody, v případě povodně se pak vody vylije i do oblastí, kde by se jinak nedostala.


Nepřihlášený uživatel

#12 Re: Vážený pane,lodě mají na přepravu asi 6 mil.tun,železnice má rezervu zhruba 200mil.tun tak jaké

2012-03-14 19:50:27

#4: - kamiony

 


Nepřihlášený uživatel

#13 Re:

2012-03-14 19:53:09

#4: -

Stavba jezu by kromě nevratného poškození Labského kaňonu znamenala i zhoršení životního prostředí v Děčíně. Počítá s využitím překladiště v Děčíně-Rozbělesích, jímž by mělo projet 200 kamionů denně . Ty by pak jezdily přes centrum města směrem na dálnici D8. Stavba plavebního stupně u Děčína odporuje i mezinárodním dohodám, například evropské směrnici o ochraně úhoře říčního.


Nepřihlášený uživatel

#27 Re:

2012-03-15 11:29:48

200 kamionu??to je lod 190 metru dlouha a 20 siroka ne?