Vraťte nám noční kotvení

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Vraťte nám noční kotvení


Nepřihlášený uživatel

#26 to ale není ojedinělá buzerace

2015-04-06 07:06

Další příklady:

1. v noci a mlze musíte mít na sobě reflexní vestu, pokud jdete po silnici

2. aerokluby musí vyznačit provozní plochy jako plochy se zákazem vstupu, členové ak musí nosit viditelně průkazku s fotkou, a kdokoli by tam vešel musí být vyveden (k povinnému oplocení plochy není zjevně daleko)

3. buzerace majitelů starších aut

4. úžasnej je i ten nedávno přijatý vládní dokument, co defacto nařizuje uzákonit povinnou pozitivní rasistickou diskriminaci Romů

asi by se našly i další příklady. Někdo ve vládě hraje levou.


Nepřihlášený uživatel

#27 Re: Re:

2015-04-06 07:07

#2: - Re:  

 Počkejte, vy si myslíte, že vám Povodí někde dovolí přistát s hydroplánem? :) :) :)


Nepřihlášený uživatel

#28 Re:

2015-04-06 07:10

#12: -  

 To jste právě trefil hřeb přímo na hlavičku.


Nepřihlášený uživatel

#29

2015-04-06 07:59

Proč nepodepíšete tutuo petici?
petici jsem podepsal. I kdyz je predmet petice mimo muj zajem, obecne me stve omezovani svobody jednotlivce a snaha svazat vse nesmyslnymi pravidly.
Tomas Lanka
Jachtař

#30 Úprava vyhlášky - návrh

2015-04-06 08:19

Navrhuji upavit vyhlášku o provozu motorových  vozidel na pozemních komunikacích takto:

"Na pozemních komunikacích, na kterých jsou vymezena a vyznačena místa pro dlouhodobé parkování motorových vozidel, může vozidlo podléhající evidenci parkovat přímo či nepřímo na pozemní komunikaci nebo zaparkovat mimo tato vyznačená místa pouze v době od východu do západu slunce."

Dále pak ve vyhlášce definovat dobu "od východu do západu slunce". V muslimském světě to mají definováno zcela přesně již po staletí.

 

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2015-04-06 10:47


Tomáš Kruška
Autor této petice

#32 Re: Ocrance

2015-04-06 10:48

#24: -  Ombudsman

 Uz jsem si dovolil neco sepsat a zitra odeslu. Klidne se ale pridejte i nekdo dalsi... nemusi to byt psane zadnou pravnicinou.


Nepřihlášený uživatel

#33 Re:

2015-04-06 11:59

#29: -  

 Děkujeme....:-)

 


Nepřihlášený uživatel

#34

2015-04-06 12:43

Bude ale potřeba i (nebo spíš především) papírová petice, aby to někdo začal brát vážně. Samozřejmě podepíšu i tu. Daniel Palivec.


Nepřihlášený uživatel

#35

2015-04-06 14:34

Sam pluji v lete castokrat a vubec si neumim predstavit vracet se spet na kotviste. na jinych mistech vas stejne bez znamosti nenechaji takze to kazdy resi indyvidualne a na pokles hladiny je treba na Slapech zvyklej tekze je to jenom buzerace.
Petr

#36 pokuta?

2015-04-06 20:08

Ahoj víte někdo jak se to má postihovat? A kdo to bude kontrolovat? mě příjde nereálný, aby to policie v noci objížděla a rozdávala pokuty(budou mě budit nebo hledat v který sem hospodě?).

Je to klasickej českej přístup, ale spousta z nás už určitě počítá s tím, že to prostě riskne.

Štěpán
Nepřihlášený uživatel

#37

2015-04-07 07:58

Zřejmě bude tedy nutné vždy před západem slunce sdělit celé posádce lodi (plachetnice) že od doby počátku bezvětří (povětšinou od cca 17:00) do ranního svítání je plavidlo označeno jako plavidlo v nouzi - bezvětří u plavidla, označeného jako plachetnice způsobuje nemožnost se pohybovat na hlavní pohon a tím ztrátu manévrovacích schopností. Nutnost vlastnit funkční náhradní pohon(motor) není vyhláškou dán! Noční plavbu vám nikdo nařídit také nemůže, nehledě na absenci světených plavebních znaků. Tímto se jen "prozradilo" že na jedné židli sedí naprosto nekompetentní a neznalý člověk. Hamba. Štěpán.

Vilda

#38 značení míst ke stání plavidel

2015-04-07 08:35

2015-04-03 17:09

 Podle vyjádření Ministerstva Dopravy ze dne 3.4.2015

"... na jednání mezi MD, SPS a Povodí Vltavy bylo dojednáno, že správce povodí vytypuje místa pro možné stání plavidel, které pak ve spolupráci s SPS osadí signálními znaky. Tím by mělo dojít zvýšení počtu míst ke stání plavidel na vltavské vodní cestě. Toto značení by mělo proběhnout v nejbližších 2 měsících..."

1) dojde ke zvýšené koncentraci plavidel na někým vybraných místech, která nemusí vyhovovat každému a každé povětrnostní situaci (např. návětrnost - vítr si fouká kdy chce a odkud chce - kdo pak bude zodpovědný za případné škody?)

2) pokud bude stát loď někde jinde, zřejmě to bude důvod k výběru nějaké pokuty (a o to asi jde především)

3) je to nákladné, úředníkům na penězích daňových poplatníků zřejmě nezáleží

4) nejlevnější, nejjednodušší a nejrychlejší je varianta - nechat stát lodě dle rozhodnutí kapitána na vlastní nebezpečí podle stávající legislativy (když už mají takový strach, že by nám museli hradit nějaké škody)

 


Nepřihlášený uživatel

#39

2015-04-07 09:54

Domnívám se, že je za tím nějaká lobby provozovatelů kotvišť a úvazišť, jak dostat z lodí více peněz!
Vilda

#40 Re:

2015-04-07 10:29

#39: -  

 Myslím, že se mýlíte. Lodě, které vyženete z lesa stejně mají již někde trvalé kotviště, takže tudy cesta ke zvýšení zisků nevede.


Nepřihlášený uživatel

#41

2015-04-07 15:03

Ta vyhláška je naprostý úlet.
Tomáš Kruška

#42 sankce za nedodrzeni tohoto ustanoveni

2015-04-07 18:53

Informace z SPS ohledne pokuty:

Skutkové podstaty a sankce jsou obsaženy v zákoně č. 254/2001 Sb., o vodách, ve znění pozdějších předpisů, a to  v § 117 odst. 2 a 3. Správní delikty pak v § 125b. Jedná se o sankce ukládané za porušení podmínek užívání povrchových vod k plavbě.


Nepřihlášený uživatel

#43

2015-04-07 20:01

Je potřeba zablokovat MD loděma . Když to mihli udělat se skůtrama a to v nich nemohli bydlet tak proč ne .


Nepřihlášený uživatel

#44

2015-04-07 20:12

protože jsem si otevřela článek o vrácení nočního kotvení a nic o Miloši Zemanovi. Není to slušné, přidat něco jiného pod nicneříkající název.

Nepřihlášený uživatel

#45

2015-04-07 20:58

Opravdu nelze najít oporu v jiných zákonech, např.: právo na užívání vodní cesty, která má jistě stejnou váhu, jako dopravní cesta pozemní. Je tedy možné, aby vyšla vyhláška ve které bude stanoveno, že řidič motorového vozidla smí parkovat na ulici pouze v době od východu do západu slunce?
A jak je vlastně definována šířka plavební dráhy. Jistě nezasahuje do zátok!
Mimochodem si všichni budeme muset vozit sebou kalendář s přesné definovaným astronomickým východem a západem slunce protože tyto časové údaje se vůbec nekryjí se skutečným koncem denního svitu vnímaného okem jako pozvolný soumrak.
Rea

#46 Definice

2015-04-08 08:30

Jen by mě zajímalo, jak poznám východ nebo západ slunce, když bude zataženo... jsou to všechno nesmysly.... Fakt bychom si asi museli vozit ten kalendář.

Loď jsme si, myslím, pořídili právě proto, abychom zažívali tu romantiku v krásných zátokách, a ne přecpané, hlučné a nepříjemné kotvení v maríně.

Kdyby se radši zaměřili na nepořádek, který zůstává na březích po některých rybářích. A uklízíme to vždycky jen my, jachtaři, kteří v zátokách kotvíme.

Ivana

#47 sankce

2015-04-08 13:07

Zákon č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon) § 117

§ 117

Porušení povinností při užívání povrchových vod k plavbě

(2) Fyzická osoba se jako vůdce plavidla dopustí přestupku tím, že

b) užije plavidlo k plavbě v rozporu se stanoveným rozsahem a podmínkami užívání povrchových vod k plavbě podle § 7 odst. 5.

(3) Za přestupek podle odstavce 1 a 2 lze uložit pokutu

 

d) v blokovém řízení do 5 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 2 písm. b).


Nepřihlášený uživatel

#48

2015-04-08 13:27

Souhlasim plne s jejim znenim.

Nepřihlášený uživatel

#49

2015-04-08 20:38

MGr Katarína Kolenickova byla odvolána z funkce ředitelky na MD, ale od ledna je členkou dozorčí rady Povodí ... A schválená vyhláška zatím stále zůstává schválenou... Je třeba dál pokračovat a vytrvat....

danykopy

#50 Re: Re:

2015-04-09 04:22

#40: Vilda - Re:  

 Lodě ale vždy do domovského přístavu nepojedou, určitě je zakopaný pes v tomhle.nové mariny se postaví, to neni přece problém, kor když to teď bude mít opodstatnění.