Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie


Nepřihlášený uživatel

#8126

2016-04-02 08:04

Rusko předložilo Radě bezpečnosti OSN údaje o nelegálních dodávkách zbraní a střeliva ze strany Turecka na syrské území, nacházející se pod kontrolou zakázané v RF skupiny Islámský stát (IS), příslušný dopis zaslal předsedovi Rady ruský stálý zástupce při OSN Vitalij Čurkin.

„Hlavním dodavatelem zbraní a vojenské techniky bojovníkům ISIL je Turecko, které do toho zapojuje nevládní organizace. Touto prací se zabývá Národní výzvědná organizace Turecka. Přeprava se uskutečňuje hlavně pomocí automobilů, a to i jako součást kolon s humanitárním nákladem", uvádí se v dopise, uvedeném v pátek v systému dokumentů OSN.

VICE-MZV RF poslalo dopis OSN v souvislosti s operací Turecka proti Kurdům v Cizre

V dokumentu je uvedeno několik fondů a organizací, financovaných zdroji z evropských a blízkovýchodních zemí, a také díky darům fyzických a právnických osob, které zaslaly v roce 2015 různé náklady, včetně vojenského majetku, teroristům do Sýrie. Je zmiňován fond Bešar, fond Ijilikder a Fond ochrany práv a svobod člověka.

Více: Rusko předložilo Radě bezpečnosti OSN údaje o nelegálních dodávkách zbraní a střeliva ze strany Turecka na syrské území,

 


Nepřihlášený uživatel

#8127 TURECKY TEROR VEDEN IS A ERDOGANEM

2016-04-02 08:14

Mezinárodní organizace ochraňující práva Amnesty International potvrdila, že Turecko střílelo syrské běžence a vypověděla o tom, jak Ankara zostřila pohraniční kontrolu po podpisu migrační dohody s EU.

„Během posledních několika měsíců zavedlo Turecko vízový režim pro Syřany, kteří přilétávají, uzavřela své pozemní hranice se Sýrií pro všechny, kromě těch, kteří potřebují okamžitou lékařskou pomoc a střílelo po některých z těch, kdo se ji pokoušeli nelegálně překročit," řekl ředitel programů této organizace v Evropě a centrální Asii John Dalhuisen.

Představitel Amnesty International také řekl o masové deportaci běženců do Sýrie, což podle jeho názoru podtrhuje „podstatné nedostatky v dohodě mezi Tureckem a EU".

Více: TURECKO STRILELO BEZENCE ZE SYRIE

 

Tady jsou všechny dokumenty odhalují špinavé vztahy

Skandál příbuzní Isidor se účastní 6 občany se objevil v šetření zahájené poté, co se uchylovat k trestnímu stíhání. 19 lidí byly vzaty k identifikaci komunikačního o rozhodnutí. Prokurátoři Derd Gökmen, zažaloval o 27 podezřelých. Mezi obžalovaní jsou obviněni z toho, že manažer a v současné době v Sýrii Isidor İlhami Mustafa Demir se odehrávalo v medu. Gökmen, "poslouchá důvodů během nástupu jiného trestného činu" zahájila samostatné šetření, ale soubor "jurisdikce" a poslal rozhodnutí úřadu Gaziantep 5. obrněné brigády velení ozbrojených zastupitelství.

"Žádné rozhovory"

Ankara generální prokurátor republiky a jejich jména zveřejněna v sekci úřadu vojenské prokuratury v souvislosti s skrývání Gaziantep poslal telefonní hovory ", že jednání mezi vojáky a příslušníky Isidor," tvrdil. Což naznačuje, že jednání mezi generálním vojáků a pašeráci advokát, v trestné činnosti "pašování", uvedl, že rozsah činností. Avšak dokumenty, k nimž byl odhalen republiky, Mustafa záznam velkého počtu telefonních hovorů ze strany vojáků s železem, že ve spisu.Generální prokurátor tvrdí, že obsah pašování rozhovoru vyplynulo, že společný postup armádou v hranicích Isidor. Páska, pořadí vojáci a oni také zúčastnili jednání na hranicích čelit železa.Páskové a pátrací dokumenty odhalily, že spolupracují při přechodu, který bere peníze a vojáky pod názvem charity od pašeráků na hranici železné.

VICE-TURECKÝ NOVINÁŘ ZVEŘEJNIL FAKTA O SPOLUPRACI S TURECKOU ARMY A IS

VYHLAŠME STÁVKU DO DEMISE VLADY

#8128 Udělejme Keneralni stávku

2016-04-02 10:06

Udělejme generalni stávku do doby dokut Vlada vlastizradcu nepoda Demisi  

NWO KROKY VLASTIZRÁDCŮ!!!!!ANO,ČSSD,TOP09,KDU-ČSL,ATD!!!!!

 

Screeny č. 2 až 8 : V příloze k emailu č. 2 byla následující prezentace. V závěru Herzmann nabádá k manipulaci veřejného mínění pomocí dojemných uprchlických příběhů, ubrečených dětí apod. Screen č. 9 :Vše co loutkový Sobotka řekne a co udělá je předem připravené od jeho poradců a expertů Screeny č. 11 - 15 : Dokument v příloze - Ke strategii migrační politiky. Č. 13 = Odmítání kvót vládou bylo pouze účelové, aby si mohli hrát na obránce před imigracíScreeny č. 17 - 19 : Prezentace společnosti Millward Brown pro ČSSD - chtějí využít prostředků neurovědy a sociální psychologie, aby zjistili jak nejlépe oblbnout voliče Screeny č. 23 - 24 : Tým zodpovědný za tvorbu dlouhodobého programu ČSSD - většina členů jsou pro-imigrační neomarxisté. Následuje příloha MDA - dlouhodobý program Screeny č. 25 - 31 : V dlouhodobém programu ( nyní už zveřejněném) plánuje ČSSD boj za nový světový řád, globální vládnutí, zničení samostatných národů a multikulturní socialismus Screeny č. 35 : MDA = Masarykova demokratická akademie. Pod nevinným názvem se skrývá parta protinárodních, neomarxistických ideologů a aktivistů. Z MDA plánují udělat klíčový orgán strany Screen č. 36 : Doručené emaily 2013 Screeny č. 37, 38 : migrační večerníček v lepší kvalitě Screeny č. 39 - 41 : starší emaily ve složce Odesláno

 

VICE-Oto Novotný - 4. balík Emailů

 

 VICE-Třetí dokument je o Prorůstání neomarxismu do struktur ČSSD 

Více: EVROPANÉ CHTEJ ROZHODOVAT O MIGRACI SAMI

 


Nepřihlášený uživatel

#8129 Hahaha. V bundestagu bude ohňostroj! :-D

2016-04-02 11:39

Radikální organizace Islámský stát zveřejnila obrázky, na nichž vyzývá své příznivce v Německu, aby spáchali teroristické útoky podobné těm v Bruselu. Za hlavní terče označili radikálové úřad kancléřky Angely Merkelové a mezinárodní letiště mezi Kolínem nad Rýnem a Bonnem.

Německo je bojiště, teď zaútočte tam, vyzývá islámský stát příznivce


Nepřihlášený uživatel

#8130 Miloš Zeman lže

2016-04-02 11:53

AIDS příznaky nemoci

Inkubační doba onemocnění je 3 – 6 týdnů. Po tomto období se u 60 – 70% infikovaných osob dostaví projev akutní primární infekce HIV, který si nakažený snadno splete s chřipkou nebo mononukleózou a nevěnuje mu přílišnou pozornost. Primární infekce může mít spoustu spíše nenápadných příznaků, téměř nikdy však nechybí horečka okolo 38°C nebo vyšší. V těle se začnou vytvářet protilátky proti HIV, člověk se stává HIV pozitivním.

Po odeznění přechází nemoc do latentní fáze, během které se 80% infikovaných cítí naprosto zdrávo. Toto stádium se také označuje jako asymptotické (bezpříznakové). Za současného stavu dnešní medicíny si HIV pozitivní pacient může výrazně prodloužit latentní fázi nemoci, pokud dodržuje lékařem předepsanou léčbu (tzn. nechal se testovat a svou diagnózu zná). Současná léčba významně prodlužuje život, na druhou stranu probíhá pouhých 13 let a prozatím je brzo na vytváření obecných závěrů. Nakažený pacient by měl vědět, že k rozvoji onemocnění AIDS ze stadia HIV pozitivity může přispět tzv. reinfekce, tedy příjem další dávky viru HIV do organismu. Proto i HIV pozitivní člověk při sexuálním styku s HIV pozitivním partnerem musí dodržovat zásady bezpečného sexu, aby chránil nejen druhého, ale i sám sebe.

Následuje klinicky rozvinuté stádium HIV, selhání imunitního systému, propuknutí AIDS. U dospělých lidí doba mezi nákazou virem HIV a nástupem onemocnění AIDS trvá zhruba 10 let. Infikované děti onemocní zpravidla do jednoho nebo dvou let. V poslední fázi se buňky imunitního systému nejsou schopny bránit proti atakům virů, bakterií, plísní apod. Navíc organismus těchto buněk produkuje čím dál méně. V době plného rozvinutí nemoci, trpí poškozený několika nemocemi pro AIDS typickými a neexistuje naděje, že jeho zdravotní stav zaznamená zlepšení.

Symptomatické příznaky AIDS způsobuje trojice onemocnění:

  • Oportunní infekce: infekce, vyvolané mikroorganismy, které zdravý organismus běžně potlačí díky řádně fungujícímu imunitnímu systému. U pacienta s AIDS nejčastěji napadají plíce, trávicí soustavu, mozek a kůži.
  • Nádorová onemocnění: Kaposiho sarkom postihuje 35% pacientů. Jde o fialově nebo hnědě zbarvené kožní léze. Ty postihují také mízní uzliny, plíce a ostatní vnitřní orgány.
  • Neurologické potíže: v 90% případů se u pacientů projevují neurologické komplikace jako výpadky paměti, zhoršenou koordinaci projevů, zmatenou mluvu, snížení ostrosti zraku a psychotické chování.

Nepřihlášený uživatel

#8131 Re: Re:

2016-04-02 11:56

#8120: - Re:  

 

Zákeřnost choroby spočívá především v jejím latentním stádiu, nakažený na sobě několik let nemusí pozorovat žádné příznaky. Sekundárně rozvinutá fáze infekce se projevuje stejnými symptomy jako běžná léčitelná bakteriální napadení pohlavních orgánů (kandidozy, kapavka, trichomonáza) či virové nákazy (chřipka, zápal plic, borelióza).

Inkubační doba je 1 – 3 týdny. Plicní forma chlamýdií je původcem akutního respiračního onemocnění projevujícího se dusivým kašlem, bolestí v krku, chrapotem a horečkou, může vést k závažným onemocněním plic. Příznaky se podobají intenzivnější chřipce. Často jde o intenzivní pocity únavy, neobvyklé škubání svalů, bolesti kloubů nebo břicha, ale také třeba angína nebo bolesti zubů. Uzdravování je pomalé, kašel přetrvává několik týdnů. Při neléčené infekci se mikroorganismy chlamýdií mohou šířit do nervových tkání, do mozku nebo do svalů a kloubů. Napadají také imunitní systém, což způsobuje chronický únavový syndrom.

U pohlavní nemoci se inkubační doba pohybuje v rozmezí 1 – 3 týdnů. Prvním příznakem infekce je bolestivý vřed na genitálu. Po několika dnech se objeví horečka doprovázena zimnicí. Zároveň zduří lymfatické uzliny v oblasti třísel. Chlamýdie nepostihují v ženském těle samotné buňky dělohy, ale mohou se usadit v močové trubici nebo konečníku. Infekce se šíří dále, vyvolává záněty čípku a v závěru může způsobit závažné poškození celého pohlavního ústrojí. Narušená sliznice je příčinou slepení vejcovodů a následného vzniku rizika mimoděložního otěhotnění nebo rozpadu vaječníků a dělohy, který vede k neplodnosti. U již těhotných žen hrozí zvýšené riziko samovolného potratu nebo předčasného porodu. U novorozence se často do dvou týdnů projeví novorozenecká slepota nebo pneumonie. Naprostá většina případů onemocnění u žen však probíhá asymptomaticky (bezpříznakově) nebo bez doprovodu výraznějších projevů. K méně častým příznakům chlamýdie se pak řadí hlenohnisavý výtok a pálení ve vagíně, pálení při močení, častější nutkání na močení, bolesti břicha nebo podbřišku, bolestivý pohlavní styk, silnější menstruace, krvácení v průběhu menstruačního cyklu.

U mužů bývá nejčastěji poškozená močová trubice, nadvarlata, rektum a konečník. Chlamýdie u mužů vyvolávají uretritidy. Inkubační doba je v těchto případech 10 – 20 dní, po nichž se objevuje pálení v močové trubici a hnisavý, občas nažloutlý výtok různé síly a intenzity (od jedné kapky, přes zvlhnutí až po silný výtok). Klinický obraz se podobá lehčímu průběhu kapavky.

Třetí forma pohlavní nemoci, nejméně častá, napadá oči, kde se infekce rozvíjí jako zánět spojivek, který v případě neléčení může vést až k oslepnutí.


Nepřihlášený uživatel

#8132 Re: Re:

2016-04-02 12:01

#8122: Když ČT LŽE lžou i Havlojdi - Re:  

 Dne 13. 10. 1976 byl ve sbírce zákonů ČSSR (č. I20) zveřejněn "Mezinárodni pakt o občanských a politických právech a Mezinárodní pakt o hospodářských, sociálních a kulturních právech", které byly jménem naší republiky podepsány v roce 1968, stvrzeny v Helsinkách roku 1975 a vstoupily u nás v platnost dnem 23. 3. 1976. Od té doby mají naši občané právo a náš stát povinnost se jimi řídit. Svobody a práva, jež tyto pakty zaručují, jsou důležitými civilizačními hodnotami, k nimž v dějinách směřovalo úsilí mnoha pokrokových lidí, a jejichž uzákonění může významně pomoci humánnímu vývoji naší společnosti. Vítáme proto, že ČSSR k těmto paktům přistoupilo. Jejich zveřejnění nám ale s novou naléhavostí připomíná kolik základních občanských práv platí v c· naší zemi zatím - bohužel - jenom na papíře. Zcela iluzorní je například právo na svobodu projevu, zaručované článkem 19 prvního paktu. Desítkám tisíc našich občanů je znemožněno pracovat v jejich oboru jenom proto, že zastávají názory odlišné od názorů oficiálních. Jsou přitom často objektem nejrozmanitější diskriminace a šikanování ze strany úřadů i společenských organizací; zbaveni jakékoliv možnosti bránit se, stávají se prakticky obětí apartheidu. Statisícům dalších občanů je odpírána "svoboda od strachu (preambule prvního paktu), protože jsou nuceni žít trvalém nebezpečí, že projeví-li své názory, ztratí pracovní a jiné možnosti. V rozporu s článkem třináct druhého paktu, zajišťujícím právo na vzdělání, je nesčetným mladým lidem bráněno ve studiu jen pro jejich názory nebo dokonce pro názory jejich rodičů. Bezpočet občanů musí žít ve strachu, že kdyby se projevili v souladu se svým přesvědčením, mohli by být sami nebo jejich děti zbaveni práva na vzdělání. Uplatnění práva "vyhledávat, přijímat, rozšiřovat informace všeho druhu, bez ohledu na hranice, ať ústně, písemně nebo tiskem či prostřednictvím umění" (bod dvě, článek 19 prvního paktu) je stíháno nejen mimosoudně, ale i soudně, často pod rouškou kriminálního obvinění (jak o tom svědčí mimo jiné právě probíhající procesy s mladými hudebníky). Svoboda veřejného projevu je potlačována centrálním řízením všech sdělovacích prostředků i publikačních a kulturních zařízení. Žádný politický, filosofický či vědecký názor nebo umělecký projev, jen trochu se vymykající úzkému rámci oficiální ideologie či estetiky nemůže být zveřejněn; je znemožněna veřejná kritika kritizovaných společenských jevů, je vyloučena možnost veřejné obrany proti nepravdivým a urážlivým nařčením oficiální propagandy (zákonná ochrana proti "útokům na čest a pověst", jednoznačně zaručovaná článkem 17 prvního paktu, v praxi neexistuje), lživá obvinění nelze vyvrátit a marný je každý pokus dosáhnout nápravy nebo opravy soudní cestou; v oblasti duchovní a kulturní tvorby je vyloučena otevřená diskuse. Mnoho vědeckých a kulturních pracovníků i jiných občanů je diskriminováno jen proto, že před lety legálně zveřejňovali či otevřeně vyslovovali názory, které současná politická moc odsuzuje. Svoboda náboženského vyznání, důrazně zajišťovaná článkem 18 prvního paktu, je systematicky omezována mocenskou svévolí; oklešťováním činnosti duchovních, nad nimiž trvale visí hrozba odepření nebo ztráty státního souhlasu s výkonem jejich funkce; existenčním i jiným postihem osob, které své náboženské vyznání slovem či skutkem projevují; potlačováním výuky náboženství apod. Nástrojem omezení a často i úplného potlačení řady občanských práv je systém faktického podřízení všech institucí ve státě politickým direktivám aparátu vládnoucí strany a rozhodnutím mocensky vlivných jednotlivců. Ústava ČSSR a ostatní zákony a správní normy neupravují ani obsah, ani formu, ani tvorbu a aplikaci takových rozhodnutí: jsou převážně zákulisní, často jen ústní, občanům vesměs neznámá a jimi nekontrolovatelná; jejich původci nezodpovídají nikomu než sami sobě a své vlastní hierarchii, přitom však rozhodujícím způsobem ovlivňují činnost zákonodárných i výkonných orgánů státní správy, justice, odborových, zájmových i všech společenských organizací, jiných politických stran, podniků, závodů, úřadů, zařízení, přičemž jejich příkazy mají přednost i před zákonem. Dostanou-li se organizace nebo občané při výkladu svých práv a povinností do rozporu s direktivou, nemohou se obrátit k nestranné instanci, protože žádná neexistuje. Tím vším jsou vážně omezena práva vyplývající z článků 22 a 21 prvního paktu (práva sdružovat se a zákaz jakéhokoliv omezení jeho výkonu) i článku 25 (rovnost práva podílet se na vedení věci veřejných) a článku 26 (vyloučení diskriminace před zákonem). Tento stav také brání dělníkům a ostatním pracujícím zakládat bez jakéhokoliv omezeni odborové a jiné organizace k ochraně svých hospodářských a sociálních zájmů a svobodně využívat práva na stávku (bod 1 článku 8 druhého paktu). Další občanská práva, včetně výslovného zákazu "svévolného zasahování do soukromého života, do rodiny, domova nebo korespondence" (článek 17 prvního paktu), jsou povážlivě narušována také tím, že ministerstvo vnitra nejrůznějšími způsoby kontroluje život občanů, například odposlechem telefonů a bytů, kontrolou pošty, osobním sledováním, domovními prohlídkami, budováním sítě informátorů z řad obyvatelstva (získávaných často nepřípustnými hrozbami nebo naopak sliby). Často přitom zasahuje do rozhodování zaměstnavatelů, inspiruje diskriminační akce úřadů a organizací. Ovlivňuje justiční orgány a řídí propagandistické kampaně sdělovacích prostředků. Tato činnost není regulována zákony, je tajná a občan se proti ní nemůže nijak bránit. V případě politicky motivovaného trestního stíhání porušují vyšetřovatelé a justiční orgány práva obviněných a jejich obhajoby, zaručované článkem 1 prvního paktu i čs. zákony. Ve věznicích se s takto odsouzenými lidmi zachází způsobem který porušuje lidskou důstojnost vězněných, ohrožuje jejich zdraví a snaží se je morálně zlomit. Obecně je porušován i bod 2 článku 12 prvního paktu, zaručující právo občanů svobodně opustit svou zemi, pod záminkou "ochrany národní bezpečnosti" (bod 3) je toto právo vázáno na různé nepřípustné podmínky. Svévolně se postupuje i při udělování vstupních víz cizím státním příslušníkům, z nichž mnozí nemohou navštívit ČSSR například jen proto, že se pracovně či přátelsky stýkali s osobami u nás diskriminovanými. Někteří občané - ať soukromě, na pracovišti či veřejně (což je prakticky možné jen v zahraničních sdělovacích prostředcích) - na soustavné porušování lidských práv a demokratických svobod upozorňují a dožadují se v konkrétních případech náprav, jejich hlasy však zůstávají většinou bez odezvy a nebo se stávají předmětem vyšetřování. Odpovědnost za dodržování občanských práv v zemi padá samozřejmě především na politickou státní moc. Ale nejen na ni. Každý nese svůj díl odpovědnosti za obecné poměry, a tedy i za dodržování uzákoněných paktů, které k tomu ostatně zavazují nejen vládu ale i všechny občany. Pocit této spoluodpovědnosti, víra ve smysl občanské angažovanosti a vůle k ní, i společná potřeba, hledat její nový a účinnější výraz přivedl nás k myšlence vytvořit CHARTU 77, jejíž vznik dnes veřejně oznamujeme. CHARTA 77 je volné, neformální otevřené společenství lidí různých přesvědčení, různé víry a různých profesí, které spojuje vůle jednotlivě i společně se zasazovat o respektování občanských a lidských práv v naší zemi i ve světě. Těch práv, která člověku přiznávají oba uzákoněné mezinárodní pakty, závěrečný pakt Helsinské konference, četné mezinárodní dokumenty proti válkám, násilí a sociálnímu a duchovnímu útisku, a které souhrnně vyjadřuje Všeobecná deklarace lidských práv OSN. CHARTA 77 vyrůstá ze zázemí solidarity a přátelství lidí, kteří sdílejí starost o osud ideálů, s nimiž spojují svůj život a práci. CHARTA 77 není organizací, nemá stanovy, stálé orgány a organizačně podmíněné členství. Patří k ní každý, kdo souhlasí s její myšlenkou, účastní se její práce a podporuje ji. CHARTA 77 není základnou k opoziční politické činnosti. Chce sloužit k obecnému zájmu jako mnohé podobné iniciativy v různých zemích na Západě a Východě. Nechceme tedy vytyčovat vlastní program politických či společenských reforem či změn, ale vést v oblasti svého působeni konstruktivní dialog s politickou a státní mocí, zejména tím, že budeme upozorňovat na různé konkrétní případy porušování lidských práv, připravovat jejich dokumentaci, navrhovat řešení, předkládat různé obecnější návrhy směřující k prohlubování těchto práv a jejich záruk, působit jako prostředník v případných i konkrétních konfliktních situacích, které může bezpráví vyvolat, apod. . . . Svým symbolickým jménem zdůrazňuje CHARTA 77, že vzniká na prahu roku, který byl vyhlášen rokem práv politických vězňů a v němž má Bělehradská konference zkoumat plnění závazků z Helsink. Jako signatáři tohoto prohlášeni pověřujeme prof. dr. Jana Patočku, dr. h. c. Václava Havla a prof. dr. Jiřího Hájka úlohou mluvčích CHARTY 77. Tito mluvčí ji plnomocně zastupují jak před státními a jinými organizacemi, tak i před naší a světovou veřejností a svými podpisy zaručují autenticitu jejích dokumentů. V nás i v dalších občanech, kteří se připojí, budou mít své spolupracovníky, kteří se s nimi zúčastní potřebných jednání, ujmou se dílčích úkolů a budou s nimi sdílet veškerou zodpovědnost. Věříme, že CHARTA 77 přispěje k tomu, aby v Československu všichni občané pracovali a žili jako svobodní lidé. V Praze dne 1. 1. 1977


Nepřihlášený uživatel

#8133

2016-04-02 12:03

Spolupachateli brutálních islamistických vražd v Bruselu a v Paříži či znásilnění jsou všichni ti Sobotkové a Dienstbierové z ČSSD, Pelikánové z hnutí ANO, Halíkové, Šabatové, Merkelové a další. Všichni, kdo lhali, a z nás odpůrců migrace a islámu dělali po celou dobu populisty a xenofoby. Spolupachateli těchto vražd nevinných Evropanů jsou všichni politici a média včetně českých, kteří po celou dobu migraci a multikulturní svět prosazovali a prosazují.


Nepřihlášený uživatel

#8134 Re: Udělejme Keneralni stávku

2016-04-02 12:03

#8128: VYHLAŠME STÁVKU DO DEMISE VLADY - Udělejme Keneralni stávku  

 Zdá se, že stále víc západních mírových organizací se obrací jako na své přirozené partnery ve východ­ní části Evropy nikoli na zdejší státní mírové výbo­ry, ale na občany, kteří uvažují v tomto prostoru o problémech dnešního světa nezávisle na svých vládách, totiž na takzvané disidenty. Jsme zváni na mírové kongresy (že se jich nemůžeme účastnit, je jiná věc), navštěvují nás zástupci různých mírových skupin, jsme vybízeni k dialogu a spolupráci. To ovšem ještě neznamená, že takový postoj je v zá­padním mírovém hnutí všeobecný a spontánní. Spíš je tomu naopak: převládá tam zřejmě – pokud jde o vztah k východoevropským disidentům – určitá zdrženlivost, opatrnost, ne-li přímo nedůvěra a nevole. Důvody takové rezervovanosti si lze snadno domyslet: kontakty s námi nesou nelibě naše vlády, které mají na osudy světa koneckonců přeci jen větší vliv než my, a s nimiž by tedy hlavně mělo být komunikováno; navíc se východoevropští disidenti jeví západním bojovníkům za mír pravděpodobně jako lidé podivně utopení ve svých lokálních starostech, přemrštěně zdůrazňující lidská práva (jako by důležitější než lidská práva nebylo lidské přežití!), podezřele zaujatí proti socialistickým realitám, ne-li přímo proti socialistickým ideálům, jako lidé pramálo kritičtí k západní demokracii a možná do­konce sympatizující – tajně – s nenáviděnými západ­ními zbraněmi. Zkrátka jako nějaká východní rezi­dentura západních establishmentů. Zdrženlivost je ovšem obousměrná: lze ji pozo­rovat i na vztahu východoevropských disidentů k zá­padnímu mírovému hnutí. Čteme-li jejich texty mí­rové tematiky se dotýkající, obvykle v nich nějaký odstín a nějakou míru zdrženlivosti také nalézáme. Pomohu-li tím k lepšímu vzájemnému pochope­ní, nevím, spíš jsem v této věci skeptický. Přesto se pokusím popsat některé důvody jedné z těchto dvou zdrženlivostí, totiž té naší. Při vnějškovém pohledu se disidenti jeví jako ja­kási mikroskopická a dost kuriózní – totiž kuriózně radikální – enkláva uprostřed jednolité a docela ji­nak se projevující společnosti. V určitém smyslu opravdu takovou enklávou jsou: je jich málo, státní moc se snaží vyhloubit mezi nimi a společností příkop, skutečně se od většiny občanů čímsi odlišují. Totiž tím, že své názory říkají nahlas a bez ohledu na následky. To ovšem není tak důležité. Důležitější je, zda jsou jejich názory vskutku tak odlišné od mínění ostatních. Myslím, že nikoliv. Naopak: téměř denně mám povzbudivou příležitost se přesvědčovat, že disidenti neříkají vlastně nic jiného, než co si myslí drtivá většina jejich spoluobčanů. A srovnáme-li to, co píší ve svých statích, s tím, co lze slyšet od jejich spoluobčanů (arciže jen v soukromí, nanejvýš v hospodách), neubráníme se dokonce pa­radoxnímu zjištění, že disidenti patří spíš k té méně radikální, loajálnější a mírumilovnější vrstvě oby­vatelstva. Proč ale o tom teď píšu: chci-li se zamys­let nad určitou zdrženlivostí disidentů ve věci míru, musím se nejprve zamyslet nad společenským po­zadím jejich působení, respektive nad těmi obec­nými zkušenostmi, náhledy a pocity, které oni re­flektují, veřejně artikulují či po svém domýšlejí. 


Nepřihlášený uživatel

#8135 Re:

2016-04-02 12:11

#8133: -  

MYSLIŠ TOHLE TO PÁCHAL STÁT NE TERORISTI TI JEN UDELALI CO JIM STÁT NAŘÍDIL PLUS V TOM JELA ((agenda 21-OSN))

KOMEDIA ZVANA BRUSEL VLASTNI STAT OHROZIL VLASTNI OBČANY VLASTNIM NAPLANOVANIM UTOKEM NA LETIŠTU A V METRU!!!MEDIA TAJI MLČI MLŽI!!!!!ŽE SE JEDNALO O STÁTNÍ TEROR NA LIDECH

TOHLE JE STÁTNÍ TERORISMUS PACHAN STÁTY!!!!!

Na síti se objevilo video evakuace pasažérů bruselského metra po explozích.

Více: STÁTNÍ TERORIZMUS V BRUSELU NA VITAČE

KOMEDIE O ZATČENÍ PAŘÍŽ FRANCIE PODVOD JAK SE PATŘÍ

Jeden z podezíraných v případu teroristických činů v Paříži Salah Abdeslam byl zadržen v pátek v průběhu protiteroristické speciální operace v Bruselu. Videozáznam zadržení pěti lidí včetně Abdeslama zveřejnilo britské vydání The Daily Mail.

Pátrání po Abdeslamovi probíhalo v Belgii a Francii asi čtyři měsíce. Protiteroristická speciální operace se prováděla v komuně Molenbeek, která se označuje za „křižovatku evropského terorismu".

Více: PAŘÍZKÁ KOMEDIA TERORIS UTOK PODVOD

CHARLIE HEBDO PODVOD JAK BRUSEL!!!!

VICE FR-Teroristický podvrh vo Francúzsku CHARLIE HEBDO

PATRIOT

#8136 PREZIDENT O MIGRACI A KOLABORANTECH CO SI DOMKY ZISKALI VRAZDAMA A NASILIM

2016-04-02 12:24

PATRIOT

#8137 Sobotka ignoruje sněmovní evropský výbor?

2016-04-02 12:27

Sobotka ignoruje sněmovní evropský výbor?

Iráčtí uprchlíci nejsou u Jihlavy spokojeni. Chtějí pryč, třeba i z ČR - Sobotka ignoruje sněmovní evropský výbor? Premiér dostal ostrý vzkaz - MASOVÉ STŘETY MEZI STUDENTY A POLICIÍ V PAŘÍŽI - USA budou od příštího roku bránit Evropu před Ruskem - Ruská odpověď na vyslání amerických vojáků do východní Evropy: "Nebudeme pasívně přihlížet" - Uprchlíkům ruply nervy. Zaútočili na policisty - JE SNAD SEKTA FANATIKŮ KOLEM KALOUSKA, ŠTĚTINY, JAU JAU BIOMASOVÉ, KOCÁBA A BURSÍKA VÍC NEŽ OBČAN? + video sestřih z této akce. - Pozvánka na demonstraci 9.4.2016

 

VICE-Studio REPORT 1.4.2016

VICE-Oto Novotný - 4. balík Emailů

 

nový světový řád smrdí po židech

#8138 usa je allah brusel je mohamed politici jsou vyznavači islámu

2016-04-02 12:49

evropska unie islámsko fašisticka 

 allah je kral vrahu a mohamed je posel pedofilu nový světový řád smrdí po židech evropska unie slouži jen negrum kavarenskym povalečum korupčnikum a kolaborantum 


Nepřihlášený uživatel

#8139 Tomio Okamura: Největší prodejce zbraní na světě

2016-04-02 12:53


Nepřihlášený uživatel

#8140 Re: usa je allah brusel je mohamed politici jsou vyznavači islámu

2016-04-02 13:06

#8138: nový světový řád smrdí po židech - usa je allah brusel je mohamed politici jsou vyznavači islámu  

 PŘEČTI SI ZJEVENÍ JANOVO 12 ALAH A FALEŠNEJ PROROK JE SATAN PADLY ANDĚL 

  • Drak v hněvu vůči té ženě rozpoutal válku proti ostatnímu jejímu potomstvu, proti těm, kdo zachovávají přikázání Boží a drží se svědectví Ježíšova.
  • A drak se postavil na břeh moře.

Nepřihlášený uživatel

#8141 Re: usa je allah brusel je mohamed politici jsou vyznavači islámu

2016-04-02 13:20

#8138: nový světový řád smrdí po židech - usa je allah brusel je mohamed politici jsou vyznavači islámu  

 

VICE-Oto Novotný - 4. balík Emailů

 Návrh "migračního večerníčku" přesně vystihuje způsob myšlení a charakter těchto xenofilních multikulti prasat - lhát, manipulovat, demagogicky oblbovat, útočit na emoce. Takové je jejich řešení migrační krize. Z uvedených informací vyplývá, že už i MV ( Ministerstvo Vnitra) tuto plánovanou multi-kulturní propagandu podporuje.

 VICE-Třetí dokument je o Prorůstání neomarxismu do struktur ČSSD 

RFID OTROČENÍ VLASTENCŮ-Permanentní ohrožení obyvatel, strach a terorismus

NWO nelze realizovat bez posílení policie a špehování obyvatel. Aby však toto posílení bylo možné realizovat a provést bez odporu obyvatelstva, bylo třeba v občanech vyvolat nejprve strach. Útoky z 11. září 2001, válka v Afghánistánu, v Iráku, zbraně hromadného ničení, Arabské jaro, ukrajinský Majdan, anexe Krymu, Islámský stát, Uprchlická krize v EU… to všechno jsou nástroje NWO, jak vyvolat v občanech strach a ve druhé fázi, aby občané sami volali po navýšení stavů policie, ochrany, více kamer na ulicích, více GPS modulů v telefonech, ve spotřebičích a ledničkách, internet věcí, GSM a GPS moduly povinně v nových vyrobených autech v EU, otisky prstů v cestovních pasech, RFID čipy v bezkontaktních platebních kartách, mobilní telefony s napevno zabudovanou baterií, kdy telefon nikdy nelze bezpečně vypnout, aby byl opravdu vypnutý.

VICE OHLEDNE RFID-Neomarxistický papež František přijede do USA převzít moc, globální prediktor zvítězil, americká elita kapitulovala!


Nepřihlášený uživatel

#8142 Havířov: Tomio Okamura k situaci s imigranty

2016-04-02 13:25

nový světový řád smrdí po židech

#8143 Re: Re: usa je allah brusel je mohamed politici jsou vyznavači islámu

2016-04-02 13:37

#8140: - Re: usa je allah brusel je mohamed politici jsou vyznavači islámu  

 neliby se my 3 naboženstvi islám judaismus a katolicka cirkev a papešstvi  jinak korán je doktrina na dobyti světa a židovska kniha talmud šiři nenavist nežide jsou na světě proto aby sloužily židum žide označuji nežida slovem gojim majetek nežidu je jako majetek bez pana a žid si jej muže vzit prorok mohamed je pedofil masovi vrah lupič lhař valečny dobyvatel muslimové okupuji uzemi ktera jim nepatři saudska arabie bivala křestanska před islámem pakistan byl hinduisticky afghanistan budhisticky a cela severni afrika křestanska od vzniku islámu maji na rukou muslimové krev přes miliardu lidi bezvyzovy styk s tureckem je bezvyzovy styk s teroristy erdogan obchoduje s ropou od islámského státu a poušti je na sve uzemi a pomaha jim 


Nepřihlášený uživatel

#8144

2016-04-02 14:46

ulice jednoho evropského města a děti křičí allahu akbar napište na youtube 

 


Nepřihlášený uživatel

#8145 Re: Re:

2016-04-02 18:04

#8135: - Re:  

 Zdá se, že stále víc západních mírových organizací se obrací jako na své přirozené partnery ve východ­ní části Evropy nikoli na zdejší státní mírové výbo­ry, ale na občany, kteří uvažují v tomto prostoru o problémech dnešního světa nezávisle na svých vládách, totiž na takzvané disidenty. Jsme zváni na mírové kongresy (že se jich nemůžeme účastnit, je jiná věc), navštěvují nás zástupci různých mírových skupin, jsme vybízeni k dialogu a spolupráci. To ovšem ještě neznamená, že takový postoj je v zá­padním mírovém hnutí všeobecný a spontánní. Spíš je tomu naopak: převládá tam zřejmě – pokud jde o vztah k východoevropským disidentům – určitá zdrženlivost, opatrnost, ne-li přímo nedůvěra a nevole. Důvody takové rezervovanosti si lze snadno domyslet: kontakty s námi nesou nelibě naše vlády, které mají na osudy světa koneckonců přeci jen větší vliv než my, a s nimiž by tedy hlavně mělo být komunikováno; navíc se východoevropští disidenti jeví západním bojovníkům za mír pravděpodobně jako lidé podivně utopení ve svých lokálních starostech, přemrštěně zdůrazňující lidská práva (jako by důležitější než lidská práva nebylo lidské přežití!), podezřele zaujatí proti socialistickým realitám, ne-li přímo proti socialistickým ideálům, jako lidé pramálo kritičtí k západní demokracii a možná do­konce sympatizující – tajně – s nenáviděnými západ­ními zbraněmi. Zkrátka jako nějaká východní rezi­dentura západních establishmentů. Zdrženlivost je ovšem obousměrná: lze ji pozo­rovat i na vztahu východoevropských disidentů k zá­padnímu mírovému hnutí. Čteme-li jejich texty mí­rové tematiky se dotýkající, obvykle v nich nějaký odstín a nějakou míru zdrženlivosti také nalézáme. Pomohu-li tím k lepšímu vzájemnému pochope­ní, nevím, spíš jsem v této věci skeptický. Přesto se pokusím popsat některé důvody jedné z těchto dvou zdrženlivostí, totiž té naší. Při vnějškovém pohledu se disidenti jeví jako ja­kási mikroskopická a dost kuriózní – totiž kuriózně radikální – enkláva uprostřed jednolité a docela ji­nak se projevující společnosti. V určitém smyslu opravdu takovou enklávou jsou: je jich málo, státní moc se snaží vyhloubit mezi nimi a společností příkop, skutečně se od většiny občanů čímsi odlišují. Totiž tím, že své názory říkají nahlas a bez ohledu na následky. To ovšem není tak důležité. Důležitější je, zda jsou jejich názory vskutku tak odlišné od mínění ostatních. Myslím, že nikoliv. Naopak: téměř denně mám povzbudivou příležitost se přesvědčovat, že disidenti neříkají vlastně nic jiného, než co si myslí drtivá většina jejich spoluobčanů. A srovnáme-li to, co píší ve svých statích, s tím, co lze slyšet od jejich spoluobčanů (arciže jen v soukromí, nanejvýš v hospodách), neubráníme se dokonce pa­radoxnímu zjištění, že disidenti patří spíš k té méně radikální, loajálnější a mírumilovnější vrstvě oby­vatelstva. Proč ale o tom teď píšu: chci-li se zamys­let nad určitou zdrženlivostí disidentů ve věci míru, musím se nejprve zamyslet nad společenským po­zadím jejich působení, respektive nad těmi obec­nými zkušenostmi, náhledy a pocity, které oni re­flektují, veřejně artikulují či po svém domýšlejí. 


Nepřihlášený uživatel

#8146 Re: Havířov: Tomio Okamura k situaci s imigranty

2016-04-02 18:06

#8142: - Havířov: Tomio Okamura k situaci s imigranty 

 Vážení přítomní, cena, kterou jsem dnes poctíván, je nazvána „mí­rovou“ a byla mi udělena knihkupci, tedy lidmi, kteří se věnují šíření slova. Snad mne to opravňuje k tomu, abych se tu dnes zamyslel o tajemné souvis­losti mezi slovem a mírem a vůbec o tajemné moci slova v lidských dějinách. Na počátku bylo slovo, praví se na první stránce jedné z nejdůležitějších knih, které známe. V té kni­ze to znamená, že zdrojem veškerého stvoření je Slovo Boží. Neplatí to však, přeneseně, i o veškerém konání lidském? Není to snad i v našem případě slovo, které je nejvlastnějším zdrojem toho, čím jsme, ba samotným základem toho způsobu vesmír­ného bytí, kterému říkáme člověk? Duch, lidská du­še, naše sebeuvědomění, schopnost zobecňovat a myslet v pojmech, chápat svět jako svět (a ne jen jako své okolí), a posléze i naše schopnost vědět, že umřeme, a přesto žít – není to všechno snad zprostředkováno, či přímo tvořeno také slovem? Je-li Slovo Boží zdrojem veškerého Božího stvoření, pak ta část tohoto stvoření, kterou představuje lidské plémě, je sama sebou jen dík jinému Božímu zázraku, totiž zázraku lidského slova. A je-li tento zázrak klíčem k dějinám člověka, pak je zároveň i klíčem k dějinám, společnosti, ba možná že je tím prvním jen proto, že je tím druhým; kdyby totiž slo­vo nebylo druhem komunikace mezi dvěma či více lidskými „já“, nebylo by asi vůbec. To všechno nějakým způsobem vlastně odvždyc­ky víme nebo aspoň tušíme; pocit zvláštního význa­mu a váhy slova je v povědomí lidstva zřejmě od nepaměti přítomen. Ale nejen to: dík zázraku slova víme asi lépe než ostatní živočichové, že toho ve skutečnosti víme velmi málo, totiž že existuje tajemství. Tváří v tvář tomuto tajemství – a cítíce zároveň onu pro nás téměř konstitutivní moc slova – pokoušíme se od nepaměti oslovit to, co je nám tímto tajemstvím zaha­leno, a svým slovem to ovlivnit. Jako věřící se mod­líme k Bohu, jako magici vyvoláváme či zaklínáme duchy a zkoušíme tak svým slovem zasahovat do přírodních i lidských dějů, jako příslušníci novověké civilizace – ať už věřící, či nevěřící – skládáme ze svých slov vědecké teorie a politické ideologie, ji­miž čelíme – tu úspěšně a tu neúspěšně – tajemné­mu běhu světa a jimiž tento běh – tu úspěšně a tu neúspěšně – ovlivňujeme. Čili: ať už si to uvědomujeme či nikoliv, ať už si to vysvětlujeme jakkoliv, jedno se zdá být zřejmé: že na světodějnou moc svého slova odvždycky – a v jis­tém smyslu právem – věříme. Proč říkám „právem“? Je opravdu lidské slovo tak mocné, že může měnit svět a ovlivňovat dějiny? A pokud někdy tak moc­né bylo, platí to o něm i dnes? Žijete v zemi, kde je velká svoboda slova. Té svo­body může užívat kdekdo ke kdečemu, aniž si toho musí nevyhnutelně ostatní všimnout, natož se tím zabývat. Může se vám tudíž zdát, že význam slova přeceňuji prostě proto, že žiji v zemi, kde se za slova stále ještě zavírá do vězení. Ano, žiji v zemi, kde jsou váha a radioaktivní záření slova denně stvrzovány sankcemi, které svobod­né slovo na sebe přivolává. Nedávno si celý svět připomínal dvousté výročí Velké francouzské revoluce, a tím jsme si museli vzpomenout i na slavnou Dekla­raci práv člověka a občana, deklaraci, v níž se praví, že každý občan má právo vlastnit tiskárnu. V týchž dnech, tedy dvě stě let po této deklaraci, byl můj přítel František Stárek odsouzen na dva a půl roku do vězení za to, že vyráběl nezávislý kulturní časopis Vokno – nikoli snad v soukromé tiskárně, ale na skřípajícím předpotopním cyklostylu! Krátce předtím byl můj přítel Ivan Jirous odsouzen k šestnácti měsícům vězení za to, že na psacím stroji vykřikl to, co každý ví: že v naší zemi bylo mnoho justičních vražd a že i dnes může být nespravedlivě uvězněný člověk ve vězení utýrán. Můj přítel Petr Cibulka je ve vězení za to, že šířil samizdatově vydané texty a nahrávky ne­konformních zpěváků a skupin. Ano, to všechno je pravda. Žiju skutečně v zemi, kde sjezd spisovatelů nebo nějaký projev na něm může otřást systémem. Umíte si představit něco podobného v Německé spol­kové republice? Ano, žiju v zemi, kterou před jedna­dvaceti lety otřásl text mého přítele Ludvíka Vaculíka, který se jmenoval – jakoby proto, aby potvrdil mé vývody o moci slova – 2000 slov; tento text, mimo jiné, sloužil jako jeden z důvodů k tomu, aby jisté noci přepadlo naši zemi pět cizích armád. A není vůbec náhoda, že ve chvíli, kdy toto píši, otřásá zdejším režimem jedna stránka textu nazvaná – jakoby opět na ilustraci toho, co tu říkám – Několik vět. Ano, žiji opravdu v systému, kde slovo může otřásat všemi mocenskými aparáty, kde slovo může mít větší sílu než deset divizí, kde pravdivé slovo Solženicynovo bylo pocítěno jako cosi tak nebezpečného, že bylo třeba jeho autora násilím vsadit do letadla a vyvézt. Ano, žiju tam, kde slovo Solidarita bylo schopno otřást celým mocenským blokem. To všechno je pravda, bylo o tom už hodně na­psáno a mluvil o tom už na tomto místě můj vzácný předchůdce Lev Kopelev. Mně teď ale běží o něco trochu jiného. Nechci mluvit jen o neuvěřitelné váze, kterou nabývá slovo v totalitních poměrech, nechci ilustrovat tajemnou moc slova jen tím, že jsou země, v nichž může několik slov vážit víc než jinde celý vlak dynamitu. Chci mluvit obecněji a pohlédnout na své téma v jeho širších a rozporuplnějších souvislostech. Žijeme ve světě, v němž je možné, aby na občana Velké Británie kdosi mocný z úplně jiné země zcela veřejně a bezostyšně namířil smrtící šíp jen proto, že dotyčný napsal určitou knihu. Ten mocný člověk to udělal údajně jménem miliardy svých souvěrců. Ale nejen to: v tomto světě je možné, aby se určitá – doufejme, že jen malá – část této miliardy s vyne­seným rozsudkem identifikovala. Co to je? Co to znamená? Je to jen mrazivý závan fanatismu, podivně ožívajícího v době různých hel­sinských konferencí a podivně oživovaného dosti drtivými důsledky dosti drtivé expanze evropanství do světů, které o dovoz cizí civilizace původně ne­stály a kterým nakonec tento dvojsmyslný dovoz způsobil stamiliardové a nikdy nesplatitelné dluhy? Zajisté, to všechno to samozřejmě je. Ale je to i cosi víc: je to symbol. Symbol záhadné mnohoznačnosti, kterou ona vel­ká moc slova má. Ano, moc slova není jednoznačná a průhledná. Není to jen osvobodivá moc slova Wałęsova nebo varovná moc slova Sacharovova, není to jen moc – zřejmě nesmyslně vyložené – knížky Rushdieho. Vedle slova Rushdieho tu je totiž i slovo Chomej­ního. Vedle slova elektrizujícího společnost svou svobodou a pravdivostí je tu i slovo hypnotizující, šálivé, fanatizující, zběsilé, podvodné, nebezpečné, smrtonosné. Slovo – šíp. Myslím, že nemusím právě vám obsáhle vykládat o černé magii některých slov, protože jste na vlastní kůži v poměrně nedávné době zažili, k jak nevýslov­ným dějinným hrůzám může za určité politické a so­ciální konstelace vést hypnoticky uhrančivé a zároveň neskutečně šílené slovo jednoho průměrného maloměšťáka. Nechápu sice, čím mohl část vašich otců a matek uhranout, ale zároveň chápu, že to muselo být cosi velice sugestivního a velice zákeřného, když to bylo schopno, byť jen na krátkou chvíli, uhra­nout i onoho velkého ducha, který dal tak nový a pro­nikavý smysl slovům „das Sein“, „das DaSein“ a „die Existenz“. Co chci říct: slovo je úkaz tajemný, mnohoznačný, ambivalentní, zrádný. Může být paprskem světla v říši tmy, jak kdysi nazval Bělinskij Ostrovského Bouři, ale může být i smrtonosným šípem. A co je nejhorší: může být chvíli tím a chvíli oním, může být dokonce obojím současně! Jaké bylo vlastně slovo Leninovo? Osvobozující, nebo naopak šálivé, nebezpečné a posléze zotročující? Zájemci o dějiny komunismu se o to dodnes vášnivě přou a zřejmě ještě dlouho přít budou. Já osobně jsem si na tomto slově všiml hlavně toho, že bylo trvale vzteklé. Jaké bylo vlastně slovo Marxovo? Vrhlo světlo na celou jednu skrytou rovinu společenských mechanismů, anebo to byl jen nenápadný prazárodek všech pozdějších strašných Gulagů? Nevím, nejspíš asi obojí současně. A co slovo Freudovo? Odkrylo tajný kosmos lid­ské duše, anebo to byl jen zárodek iluze, kterou se dnes omamuje polovina Spojených států americ­kých, totiž že se lze zbavit svých trápení a svých vin tím, že jejich břímě odložíme do interpretace dobře zaplaceného odborníka? Ale šel bych ještě dál a ptal bych se ještě provokativněji: jaké bylo vlastně slovo Kristovo? Byl to začátek dějin spásy a jeden z nejmocnějších kultu­rotvorných impulsů v dějinách světa – anebo to byl duchovní prazárodek křižáckých tažení, inkvizicí, hubení amerických kultur a posléze celé té rozpo­ruplné expanze bílé rasy, která způsobila tolik tra­gédií, včetně té, že dnes největší část lidského světa spadá do smutné kategorie světa prý až třetího? Já si pořád myslím, že to bylo spíš to první, ale nemohu zároveň ignorovat stohy knih, které dokazují, že i v tom nejčistším raném křesťanství bylo už nevědomě zakódováno cosi, co na pozadí souhry tisíce jiných okolností, včetně relativní trvalosti lidské po­vahy, mohlo určitým způsobem duchovně otevřít prostor i oněm hrůzám, o nichž jsem se zmínil. Slova mají také své dějiny. Byly například doby, kdy slovo socialismus bylo pro celé generace ponížených a utlačených magne­tickým synonymem spravedlivějšího světa a kdy pro ideál, tímto slovem vyjadřovaný, byli lidé schopni obětovat dlouhá léta života a třeba i život sám. Ne­vím, jak ve vaší zemi, ale v mé vlastní se z téhož slova – tedy ze slova socialismus – stal už dávno docela obyčejný pendrek, kterým od rána do večera tlučou po zádech všechny své svobodomyslné spoluobčany jacísi zbohatlí a v nic nevěřící byrokrati, nazývajíce je „nepřáteli socialismu“ a „antisocialis­tickými silami“. Skutečně: v mé zemi to slovo je už dávno bohapustým zaříkadlem, kterému je nejlépe se vyhnout, nechce-li se člověk stát podezřelý. Byl jsem nedávno na jedné docela spontánní a žádnými disidenty neorganizované manifestaci, protestující proti výprodeji nejkrásnějších částí Prahy nějakým australským milionářům. A když tam jeden řečník, bouřlivě proti tomuto projektu vystupující, chtěl po­sílit svůj apel na vládu zdůrazněním, že za záchra­nu svého domova bojuje ve jménu socialismu, začal se shromážděný dav smát. Ne proto, že by byl proti sociálně spravedlivému společenskému pořádku. Ale prostě proto, že uslyšel slovo, kterým se po dlouhá léta a ve všech možných i nemožných souvislos­tech zaklíná režim, který dokáže lidi jen manipulo­vat a ponižovat. Podivné osudy mohou mít slova! Tentýž druh svobodomyslných a statečných lidí může být jed­nou uvrhován do žalářů proto, že nějaké slovo pro něj něco znamená, a podruhé proto, že pro něj totéž slovo už nic neznamená, neboť se ze symbolu lepší­ho světa změnilo v jazykové zaklínadlo přihlouplého diktátora. Žádné slovo, aspoň v onom poněkud metaforic­kém smyslu, v jakém tu slovo „slovo“ používám, – neobsahuje jen to, co mu přisuzuje etymologický slovník. Každé v sobě obsahuje i osobu, která ho vyslovuje, situaci, v níž ho vyslovuje, a důvod, proč ho vyslovuje. Totéž slovo může jednou zářit velkou nadějí, podruhé vysílat jen paprsky smrti. Totéž slo­vo může být jednou pravdivé a jednou lživé, jednou oslňující a jednou šálivé, jednou může otevírat nád­herné perspektivy a jednou může jen pokládat na zem kolejnice vedoucí do celých souostroví koncentračních táborů. Totéž slovo může být jednou stavebním kamenem míru a jindy může každá jeho hláska dunět ozvěnou kulometů. Gorbačov chce zachránit socialismus zavedením trhu a svobody slova. Li Pcheng zachraňuje socia­lismus masakrováním studentů a Ceaușescu zbuldo­zerizováním svého národa. Co to slovo vlastně zna­mená v ústech jednoho a v ústech druhých dvou? Co je to za mysteriózní věc, která je tu tak různými způsoby zachraňována? Zmínil jsem se o Francouzské revoluci a o té krásné deklaraci, která ji provázela. Tu deklaraci pode­psal pán, který byl jednou z prvních osob, jež byly jménem tohoto nádherně humánního textu popra­veny. A po něm to byly stovky a snad tisíce dalších. Volnost, rovnost, bratrství – jak nádherná slova! A jak děsivé může být to, co znamenají: volnost ro­zepnuté košile před popravou, rovnost v rychlosti, s níž padá na krk gilotina, bratrství v jakémsi podezřelém nebi, kde vládně Nejvyšší Bytost! Celým světem dnes zní nádherně nadějné slovo „perestrojka“. Všichni věříme, že se za tím slovem skrývá naděje pro Evropu a celý svět. A přesto – přiznávám se – se občas chvěji stra­chem, aby se to slovo nestalo zase jen novým zaříkadlem, aby se nakonec nezměnilo zase jen v pen­drek, kterým nás někdo tluče. Nemyslím teď na svou vlast, kde to slovo má v ústech jejích vládců asi takový význam jako slovo „náš mocnář“ v ústech Josefa Švejka. Myslím na něco jiného: totiž na to, že i onen statečný muž, který dnes sídlí v Kremlu, vy­sílá občas – a možná jen ze zoufalství – na stávkující dělníky nebo na bouřící se národy či národnostní menšiny nebo na příliš neobvyklé názorové menši­ny obvinění, že ohrožují perestrojku. Chápu ho, spl­nit ten gigantický úkol, který si předsevzal, je nesmírně těžké, všechno to visí na vlásku a téměř cokoliv může opravdu asi ten vlásek přetrhnout, a všichni pak budeme padat do propasti. Ale přesto si říkám: nejsou v tomhle „novém myšlení“ povážli­vé relikty myšlení starého? Nezaznívá tu ozvěna dávných myšlenkových stereotypů a mocensko-jazykových rituálů? Nezačíná se slovo perestrojka už tu a tam trochu podobat slovu socialismus, zvlášť když je jím občas nenápadně uhozen po hlavě týž člověk, který byl tak dlouho a tak nespravedlivě bit slovem socialismus? Vaše země vnesla do moderních evropských dějin velký vklad: první vlnu détente, svou známou Ostpolitik. Ale i tohle slovo dokázalo být leckdy pěkně dvoj­smyslné. Znamenalo samozřejmě první záblesk naděje pro Evropu bez studené války a železné opony; zároveň však – bohužel – nejednou znamenalo i re­zignaci na svobodu, a tím na základní předpoklad každého skutečného míru: mám stále ještě v paměti, jak se mi počátkem sedmdesátých let leckteří mí západoněmečtí kolegové a přátelé vyhýbali z obavy, že by jakýmkoli kontaktem se mnou, kterého nemá zdejší vláda v lásce, mohli tuto vládu zbytečně pro­vokovat, a tím křehké základy rodící se détente ohro­žovat. Nemluvím o tom samozřejmě kvůli sobě jako takovému, a už vůbec ne proto, že bych se litoval. Vždyť já už tehdy litoval spíš je než sebe, protože jsem to nebyl já, ale oni, kdo se dobrovolně vzdával své svobody. Zmiňuji se o tom proto, abych jen z ji­né strany znovu osvětlil, jak snadno se může dobře míněná věc změnit ve zradu svého vlastního dobré­ho úmyslu – a to opět jen skrze slovo, jehož smysl nebyl zřejmě dost bedlivě střežen. Taková věc se může stát velmi snadno, člověk si toho téměř ne­všimne, stane se to nenápadně, tiše, pokradmu, – a když to nakonec člověk zjistí, zbývá mu už jen jediná možnost: pozdní údiv. Jenomže to je přesně onen ďábelský způsob, jímž nás dokážou slova zrazovat, nejsme-li při jejich uží­vání trvale obezřetní. A často – bohužel – i docela malá a jen chvilková ztráta obezřetnosti může mít tragické a neodčinitelné následky. Následky daleko­sáhle překračující nehmotný svět pouhých slov a da­lekosáhle vstupující do světa až po čertech hmot­ného. Dostávám se konečně ke krásnému slovu mír. Čtyřicet let ho čtu v naší zemi na každé střeše a v každém výkladu. Čtyřicet let jsem tak jako všich­ni mí spoluobčané vychováván k alergii na toto krás­né slovo, protože vím, co čtyřicet let znamená: mohutné a stále mohutnějící armády jakožto údaj­nou záštitu míru. Navzdory tomuto dlouhému procesu systematic­kého vyprazdňování slova mír; ba víc než jen vyprazdňování: jeho naplňování právě opačným vý­znamem, než jaký podle slovníku má; navzdory tomu všemu se podařilo několika donkichotům z Charty 77 a několika jejich mladším kolegům z Nezávislého mírového sdružení toto slovo rehabi­litovat a vrátit mu jeho původní smysl. Museli ovšem tuto sémantickou „perestrojku“ – totiž obrá­cení slova mír z hlavy opět na nohy – čímsi zapla­tit: téměř všichni mladí předáci Nezávislého míro­vého sdružení si museli pár měsíců za to odsedět. Mělo to ale smysl: jedno důležité slovo bylo zachráněno před svým totálním znehodnocením. A to ne­ní, jak se tu pořád pokouším vysvětlit, zdaleka jen pouhá záchrana slova. Je to záchrana čehosi daleko důležitějšího. Všechny důležité děje reálného světa – krásné i obludné – mají totiž vždycky svou předehru ve sféře slov. Jak jsem už řekl, mým dnešním úmyslem není předávat vám zkušenost člověka, který poznal, že slovo stále ještě něco váží, když se za ně musí platit i vězením. Mým úmyslem bylo vyzpovídat se z jiné zkušenosti, kterou jsme v tomto kousku světa s vá­hou slov učinili a která – jak jsem pevně přesvědčen – má univerzální platnost: totiž ze zkušenosti, že se vždycky vyplatí být ke slovům podezíravý a dávat si na ně pozor a že žádná opatrnost tu nemůže být zbytečně velká. Podezřívavostí ke slovům se dá rozhodně zkazit míň než přemrštěnou důvěrou v ně. Ostatně není přesně to – podezíravost ke slovům a jejich usvědčování z hrůzy, která v nich může nenápadně dřímat – nejvlastnějším posláním inte­lektuála? Vzpomínám si, že André Glucksmann, můj milý předřečník, mluvil kdysi v Praze o tom, že inte­lektuál má být jako Kasandra, protože jeho úkolem je dobře slyšet slova mocných, hlídat je, varovat před nimi a věštit, co by mohla zlého znamenat či přinést. Všimněme si jedné věci: po staletí jsme měli – vy a my – to jest Němci a Češi – rozmanité potíže se svým soužitím ve střední Evropě. Za vás mluvit nemohu, ale myslím, že za nás mohu odpovědně říct, že pradávné a po staletí nejrůzněji přiživované národnostní animozity, předsudky a vášně v po­sledních desítiletích z nás, Čechů, vyprchaly. A ne­ní vůbec náhoda, že se to stalo v době, kdy jsme byli postiženi totalitním režimem. Ten v nás totiž vypěstoval tak hlubokou nedůvěru ke všem gene­ralizacím, ideologickým floskulím, frázím, heslům, myšlenkovým stereotypům a podbízivým apelům na ty či ony vrstvy našich emocí, od nejnižších až po nejvyšší, že jsme dnes většinou už imunní k ja­kékoli hypnotizující návnadě, byť by měla i tak su­gestivní podobu, jakou jí tradičně dává apel nacio­nální či nacionalistický. Dusící příkrov tisíců prázd­ných slov, pod nímž musíme tak dlouho žít, v nás vyvinul tak silnou nedůvěru ke světu šálivých slov, že jsme dnes schopni lépe než dříve vidět lidský svět takový, jaký opravdu je: totiž jako složité společenství tisíců a milionů neopakovatelně jedinečných lidských bytostí, které mají vedle stovek krás­ných vlastností i stovky vad a špatných sklonů, které však nikdy nelze prostě sežehlit žehličkou dutých frází a devalvovaných slov do jedné homo­genní masy – jako například třídy, národa nebo politické síly – a jako takové je en bloc chválit nebo odsuzovat, milovat nebo nenávidět, hanobit nebo oslavovat. To je jen malý příklad, k čemu je nedůvěřivost ke slovům dobrá. Příklad zvolený s ohledem na příležitost, při níž je užit, totiž pro chvíli, kdy má Čech tu čest promlouvat k publiku převážně německému. Na počátku všeho je slovo. Je to zázrak, kterému vděčíme za to, že jsme lidmi. Ale je to zároveň nástraha, zkouška, lest a test. Větší možná, než se může zdát vám, kteří žijete v podmínkách velké svobody slova, tedy v poměrech, kde na slovech zdánlivě tolik nezáleží. Záleží na nich. Záleží na nich všude. Totéž slovo může být jednou pokorné a podruhé pyšné. A nesmírně snadno a velmi nenápadně se může slovo pokorné proměnit ve slovo pyšné, za­tímco jen velmi těžce a velmi dlouze se mění slovo pyšné ve slovo pokorné. Pokusil jsem se to ukázat na osudech slova mír v mé zemi. Tento svět a především Evropa se v závěru dru­hého tisíciletí po Kristu ocitá na zvláštní křižovatce: dlouho nebylo tolik důvodů k naději, že všechno dobře dopadne, a nikdy nebylo zároveň tolik důvodů k obavě, že kdyby dopadlo všechno špatně, byla by to katastrofa definitivní. Není těžké doložit, že všechny hlavní hrozby, jimž musí dnešní svět čelit, od atomové války přes kata­strofu ekologickou až po katastrofu sociálně civilizační (tím myslím prohlubující se propast mezi bo­hatými a chudými jednotlivci i národy), mají kdesi ve svých útrobách skrytu jednu společnou příčinu: nenápadnou proměnu slova původně pokorného ve slovo pyšné. Pyšně si člověk začal myslet, že jako vrchol a pán tvorstva rozumí kompletně přírodě a může si s ní dělat, co chce. Pyšně si začal myslet, že jako majitel rozumu je schopen kompletně pochopit své vlastní dějiny a na­plánovat pak všem šťastný život, a že mu to dává dokonce právo každého, komu se jeho plán neza­mlouvá, smést z cesty v zájmu údajně lepší budouc­nosti všech, k níž nalezl ten jediný a pravý klíč. Pyšně si začal o sobě myslet, že když umí rozbít atomové jádro, je už tak dokonalý, že mu nehrozí nebezpečí atomového zbrojního soupeření, natož atomové války. Ve všech těchto případech se osudově zmýlil. To je zlé. Ale ve všech těchto případech začíná už svůj omyl chápat. A to je dobré. Tím vším poučeni, měli bychom všichni a společně bojovat proti pyšným slovům a vnímavě pát­rat po kukaččích vejcích pýchy ve slovech zdánlivě pokorných. To není, jak zřejmo, úkol zdaleka jen lingvistic­ký. Jako výzva k odpovědnosti za slovo a ke slovu je to úkol bytostně mravní. Jako takový není ovšem zakotven před horizon­tem námi dohlédnutelného světa, ale až někde tam, kde přebývá ono Slovo, jež bylo na počátku všeho a jež není slovem člověka. Nebudu vysvětlovat, proč tomu tak je. Daleko lé­pe totiž, než bych to byl schopen učinit já, to učinil už váš velký předek Immanuel Kant. Děkuji vám za pozornost. 


Nepřihlášený uživatel

#8147 Re: Re: usa je allah brusel je mohamed politici jsou vyznavači islámu

2016-04-02 18:10

#8141: - Re: usa je allah brusel je mohamed politici jsou vyznavači islámu  

 

Trichmoniáza patří mezi časté onemocnění převážně pohlavních orgánů. Výjimečně u žen může tato choroba infikovat močovou trubici, konečník a z pochvy se může dostat až do dělohy. Původcem trichomoniázy je bičenka poševní (Trichomonas vaginalis). Je to pohyblivý prvok se čtyřmi bičíky. 

Nemoc je nepříjemná především pro ženy. U nich je primárním místem infekce vagína. Vyvolává svědivý a hnisavý vaginální výtok. Mužům způsobuje uretritidu, tzn. zánět močové trubice, která však obvykle bývá doprovázen jen velmi mírnými nebo žádnými příznaky. Komplikací u neléčené chronické infekce však může být zánět prostaty a semenných váčků.

Přenáší se výhradně sexuálním stykem. Jiný přenos z člověka na člověka je spíše teoretickou záležitostí, ale stejně jako u jiných  jej vyloučit nelze (např. prostřednictvím společně užitého vlhkého ručníku, žínky apod.). Mimo tělo přežívá parazit maximálně několik hodin. Trichomoniáza usnadňuje vniknutí do těla člověka. V případě těhotenství může infekce vyvolat předčasný porod a je příčinou nízké porodní váhy novorozence.

Pokud nakazí muž ženu trichomoniázou, je velmi pravděpodobné, že není jeho jediná partnerka.

Trichmoniáza je celosvětově nejrozšířenější sexuálně přenosná nevirová choroba. Incidence této choroby je podle Světové zdravotnické organizace přes 170 miliónů ročně a to především v rozvojových zemích. Nákaza je častá u všech ras na všech kontinentech, s nejvyšším výskytem mezi ženami ve věku 16-35 let. Odhaduje se, že na 20 % žen se setká s trichomonádovou infekcí během jejich reprodukčního věku.

 

Inkubační doba je 4 – 20 dní, obvykle týden. Mezi symptomatické příznaky patří vaginální výtok (hojný, řídký, zpěněný, zásaditý, nasládlý, po rybině zapáchající nažloutlé nebo nazelenalé barvy), pálení, svědění v oblastech pochvy, bolesti při pohlavním styku, zarudnutí a zduření zevních pohlavních orgánů. Může se také dostavit pocit častého nucení k močení. Někdy dochází ke zvětšení místních lymfatických uzlin. Pokud se choroba neléčí, výtok i další příznaky postupně mizí – nemizí však riziko nákazy partnera.

 Onemocnění u mužů probíhá zpravidla bez příznaků a jsou to právě proto muži, kteří jsou významnými přenašeči tohoto onemocnění.

Období nakažlivosti trvá po celou dobu infekce, což může u neléčených případů představovat i několik let. 


Nepřihlášený uživatel

#8148 Re: TURECKY TEROR VEDEN IS A ERDOGANEM

2016-04-02 18:13

#8127: - TURECKY TEROR VEDEN IS A ERDOGANEM 

 

Infekci tzv. filckami (pedikulóza, pediculosis pubis) řadíme mezi sexuálně přenosné choroby, protože se šíří pohlavním stykem. Způsobuje ji veš muňka (Phtirus pubis). Muňka je světle zbarvený živočich, jehož samičky dosahují velikosti až 1,5 mm. Vyskytuje se na ochlupených místech, většinou okolo genitálu. V případě silného napadení se poškozenému objeví v ochlupení na břiše a hrudi, v podpaží, v obočích, na řasách a u mužů i ve vousech. Muňky zásadně nežijí v lidských vlasech. Vlas je pro ně tenký a nejsou schopny se na něm udržet. Samička přichycená ke kořenu chlupu klade vajíčka (hnidy), která k chlupu pevně přilnou a postupně s ním odrůstají. Z vajíček se týden líhnou larvy, které za 14 dní dospějí a samičky pak kladou 20 – 40 vajíček. Hnidy na chlupech při zmačknutí mezi nehty charakteristicky lupnou.

Zdrojem infekce je muňkami nakažený člověk. V drtivé většině případů k přenosu dojde pohlavním stykem, ale muňky se dají chytit prostřednictvím ložního prádla a povlečení, ručníku, prkýnka na toaletě nebo dokonce ze sedaček v městské hromadné dopravě. Bez krve však vši poměrně rychle hynou, takže toto riziko není příliš velké (bez hostitele přežívají cca 24 hodin).  

V posledních letech dochází ve vyspělých zemích ke snižování výskytu tohoto druhu vši, což souvisí se současným módním trendem – vyholování intimních partií a podpaží.


Nepřihlášený uživatel

#8149

2016-04-02 18:14

Zeman lže jako ruská propaganda mezi niž patří i tyto bláboly zde


Nepřihlášený uživatel

#8150

2016-04-02 18:25

PRAVDA A LÉSKA ZVÍTĚZÍ NAD LŽÍ A NENÁVISTÍ