Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie

VOLBY 2016-2017 MANIPULACE A CHYSTANY PODVOD

/ #8601 VOLBY 2016-2017 FAKTA

2016-04-12 13:17

Zrcadlový efekt nepovedené prefabrikace

Situaci a výsledkový stav jsme konzultovali s panem Petrem, se kterým jsme dělali známý rozhovor o mediálním průzkumovém průmyslu v ČR a dozvěděli jsme se, k čemu na Slovensku došlo. Podle pana Petra ukazuje výsledek voleb na Slovensku v porovnání s průzkumy, které volbám předcházely, že na Slovensku mediální agentury naprosto podcenily metodiku spinu. Samotné nadhodnocené a zákazníky nakoupené vylepšené předvolební modely musí být podložené spinovou prací, aby se přetavily v potřebný výsledek. Bez toho nelze prefabrikaci provádět. Proces prefabrikace průzkumového modelu musí brát v úvahu i tzv. určující spinové faktory, které definují celospolečenskou objednávku č. 1, a tou je na Slovensku právě problém imigrace. Spinová metodika spočívá v exploitaci společenských otázek, které mohou být sice zástupné, ale voliče přitom zajímají velmi významně.

 

VICE-Zrcadlový efekt? Jak se manipulovalo s průzkumy volebních preferencí na Slovensku. Zpackaná prefabrikace slovenských mediálních agentur, která se opravdu nepovedla!

 

 

VICE-Oto Novotný - 4. balík Emailů

zrcadlový Efekt volby 2016-2017