Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie


Nepřihlášený uživatel

/ #10271 Re: BOHU DÍKY

2016-07-12 15:24

#10241: LORD ROTHSCHILD má strach z BREXITU I. - BOHU DÍKY 

 

Zbrane hromadného nesledované - médiá, reklama a sociálne programovanie

Masmédia je největší dálkové ovládání všech dob, a my všichni existovat uvnitř čtyři-obezděné idiot box, které ovládá.

Manipulace myšlení a chování je součástí našeho každodenního života přijatých. Pokaždé, když jsme se zamknout oči na tiskové příběh, ať už na trubku, na obrazovce, tablety nebo postaru, prostřednictvím novin, kupujeme do perspektivy, která může nebo nemusí být naše vlastní.

Čteme věci, a snadno ho přijímají jako skutečnost, často aniž by se obtěžoval zdroj informací nebo si čas na provedení due diligence a výzkum předmět hlouběji.

My pak předat některé z těchto informací druhým, a virový účinek může nyní, internetových a mobilních telefonů, cestovat v celosvětovém měřítku během několika minut. Pokud byste chtěli skutečně ovládat mysl mas,

  • Existuje snad lepší způsob, než kupovat čas na médiích masy nejvíce navštěvují?

    A nejúčinnější typy médií nejschopnějších manipulovat naše chování a změnit způsob, jakým si myslíme, že ... a dokonce i konzumovat?

Sdělovací prostředky, reklama ... a teď sociálních sítí . Připravte se mít svůj kanál změnil, protože s naprostou výši sociální programování tváří v tvář na denní bázi, jste již pod kontrolou své vlastní ovladače.

Mediální manipulace

Je to všechno špatné zprávy, po celou dobu.

Příběhy, které nás bombardují v televizi, rozhlase a dokonce i sociálních sítí často mají tendenci být depresivní ,strach a úzkost provokující ... a oni šíří jako požár. Ale všichni víme, že dobré věci se stávají ve světě.

Proč se tedy média láska zaměřit se na krev, gore a násilí? Protože jsme na něj reagovat, to je důvod, proč ... negativní zprávy příběhy dominují zprávy, protože jsme hard-wired na více reagovat na ně. Je to jednoduché mozek věda, opravdu, a pamatující na naše dnů potřebovat každý kousek zprávy bychom mohli najít, aby byla zajištěna naše přežití.

A hodně z těch zpráv podílí FEAR ...

Dravci, nedostatek potravin a vody, špatné počasí, jiné ošklivé lidi ... naše primitivní mozek reaguje na špatné zprávy, protože najednou jsme potřebovali vědět všechno.

Kdo pečuje o dobré věci, když tu byla šance na smrt za každým rohem? Ve své knize tajnými společnostmi a psychologické války , autor Michael A. Hoffman vyvolá silnou stránkou pro pokrytectví a smíšených zpráv médií odesílá, a to zejména pokud jde dva z nejoblíbenějších věcí sledovacím obecenstvu je - sex a násilí.

"Všimli jste si někdy, jak se televizní a tisková média křičet ochraptění ve zpravodajských dokumentů, úvodníky a těžkých analytické kousky o" rostoucí pornografie, trestný čin, násilí, přestřelek ", atd?

 A přesto ve stejném TV Guide oznámil nejnovější speciální na "Krize sexu a násilí" se objeví inzerát na Miami Vice, dále jen "ukazují, že vám přináší akci a vzrušení, které jste zvyklí", atd

 Nebo vaše noviny odsoudí sexu a násilí v nejvznešenější smyslu, ale tam v sekci zábavy je polovina-stránkový reklama na nový "akční" film doprovází fotografie žen v řetězci bikinách a vysoké podpatky mazlení automatické pistole a kulomety ".

Hoffman nazývá Double-mysl sdělovacích prostředků , a my všichni jsme vinni nákupu mimo, a zpátky do každé ze dvou myslí ... ten, který odpuzuje a ten, který přijímá.

 Využití obrazů měnit naše emoce je prastarý způsob, jak manipulovat chování odpovědí, a média vyniká v snímky, které nás šokuje, nás děsí, a nás dráždí.

   VICE-Zbrane hromadného nesledované - médiá, reklama a sociálne programovanie