Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie

Kazatel

/ #11028

2016-09-10 14:28

Metody médií

Některé z metod, hromadných sdělovacích prostředků používaných pro ovládání diváky a vliv na obyvatelstvo jsou zřejmé. Jiní létat pod radarem.

Všechny jsou zákeřné a jsou motivováni touhou dosáhnout, a nějakým způsobem řídit největší publikum je to možné. Framing je prostředkem měnící se vnímání veřejnosti o předmět nebo se týkají zavedením "snímek" nebo základnu informací kolem objektu. Tento rámec nemusí nutně představovat nepravdivé informace, ale spíše akcentuje určité klady či zápory obrazu předložené v rámci.Přemýšlejte o umělecké dílo, které mohou být velmi jednoduché, alespoň na povrchu, přesto změny v oku diváka, když je obklopen ozdobeným rám, na rozdíl od prostého plastový.

Média a politici používat rámování jako způsob, jak dostat lidi, aby přijali konkrétní strany myšlenkovou linii obklopující reportáž nebo problém. Zarámovat představu není nutně vadit kontrolu, ale je to způsob, jak ovlivňovat myšlení a chování. Dvě zcela odlišné skupiny lidí, které představují extrémy na problém, můžete najít způsob, jak koncipování své názory na problém, který by ve skutečnosti mohly odvolat k těm uprostřed silnice.Rámování může dělat extrémní koncept méně nesnesitelné, a snesitelné koncept extrémnější, v závislosti na tom, jak se používá. Jazyk je další skvělý způsob kymácející veřejnosti myšlení a vnímání. Použití specifických slov a frází může doslova formovat společnost, politický a náboženský směr, a vytvořit mentalitu, která je stejně jako submisivní elity při kontrole mohl doufat.

Podívejte se na celku "nás vs. nich" mediální útok s příběhy o "těch černých" nebo "přistěhovalce" nebo "feministek" nebo "špinavý chudý" nebo "líné bezdomovce" nebo "ty teroristické muslimové" a to je snadné pochopit, jak může být země šťouchl do přebírající násilí, agrese, netolerance, fanatismu, sexismu a dokonce i války.Tím, že někoho jiného ohrožení, nepřítele, důvod za našich problémů a věc třeba se obávat, můžeme setřást naše vlastní odpovědnost a dysfunkcí a obviňovat "ten druhý". False akreditace je další způsob, jak dostat lidi na palubu problém nebo touží koupi výrobku nebo sloužit svému účelu.

Zmínkou "vědecké studie" nebo některé neurčité "deset lékařů z celkem jedenácti", inzerent nebo zpravodajská agentura může získat dostatek lidí, aby slepě přijmout, že nový produkt je hoden své těžce vydělané dolary, nebo že takové-a-takové Nemá 't opravdu vyvolat rakovinu.Dát úvěr na vědu, i když je to falešný úvěr, nese tuny hmotnosti se spotřebiteli a zpravodajských diváky, kteří jsou příliš zaneprázdněni a nepozorný, aby skutečně jít a výzkum samotné pohledávky aby zjistili, zda zadržovat vodu. Lidé byli dumbed dolů na Místo, kde se něco prezentovány jako fakt, zprávy nebo vědy je přijat bez rozmýšlení.

To je ta druhá myšlenka, která je tak kritická, ale to se nestává často, takže nás navíjení a přemýšlel, jak jsme se kolektivně znovu a znovu podvedeni.

VICE-Zbrane hromadného nesledované - médiá, reklama a sociálne programovanie

VICE-GLOBAL MILITARIZMUS

VICE-Návrat ke globálnímu Media Control