Petice proti obsazení resortu školství Jihočeského kraje KSČM
Nepřihlášený uživatel |
/ #19762012-12-11 22:55Obsah Úvod Hlavička zákona Část I. Všeobecná ustanovení Hlava 1. § 1 - § 5 Předmět úpravy a vymezení pracovněprávních vztahů Hlava 2. § 6 - § 12 Smluvní strany základních pracovněprávních vztahů Účastníci pracovněprávních vztahů Hlava 3. § 13 - § 15 Základní zásady pracovněprávních vztahů Hlava 4. § 16 - § 17 Rovné zacházení a zákaz diskriminace Rovné zacházení, zákaz diskriminace a důsledky porušení práv a povinností vyplývajících z pracovněprávních vztahů Hlava 5. § 18 - § 29 Právní úkony Část II. Pracovní poměr Hlava 1. § 30 - § 32 Postup před vznikem pracovního poměru Hlava 2. § 33 - § 39 Pracovní poměr, pracovní smlouva a vznik pracovního poměru Hlava 3. § 40 - § 47 Změny pracovního poměru Hlava 4. § 48 - § 73a Skončení pracovního poměru Část III. § 74 - § 77 Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr Část IV. Pracovní doba a doba odpočinku Hlava 1. § 78 - § 80 Obecná ustanovení o pracovní době a délka pracovní doby Hlava 2. § 81 - § 87 Rozvržení pracovní doby Hlava 3. § 88 - § 89 Přestávka v práci a bezpečnostní přestávka Hlava 4. § 90 - § 92 Doba odpočinku Hlava 5. § 93a Práce přesčas Hlava 6. § 94 Noční práce Hlava 7. § 95 Pracovní pohotovost Hlava 8. § 96 - § 99 Společná ustanovení o pracovní době a době odpočinku Hlava 9. § 100 Zmocňovací ustanovení Část V. Bezpečnost a ochrana zdraví při práci Hlava 1. § 101 - § 102 Předcházení ohrožení života a zdraví při práci Hlava 2. § 103 - § 106 Povinnosti zaměstnavatele, práva a povinnosti zaměstnance Hlava 3. § 107 - § 108 Společná ustanovení Část VI. Odměňování za práci, odměna za pracovní pohotovost a srážky z příjmů ze základního pracovněprávního vztahu Odměňování za práci, odměna za pracovní pohotovost a srážky z příjmů z pracovněprávního vztahu Hlava 1. § 109 - § 112 Obecná ustanovení o mzdě, platu a odměně z dohod Hlava 2. § 113 - § 121 Mzda Hlava 3. § 122 - § 137 Plat Hlava 4. § 138 Odměna z dohod Hlava 5. § 139 Mzda nebo plat při výkonu jiné práce Hlava 6. § 140 Odměna za pracovní pohotovost Hlava 7. § 141 - § 144 Společná ustanovení o mzdě, platu, odměně z dohod a odměně za pracovní pohotovost Hlava 8. § 145 - § 150 Srážky z příjmu z pracovněprávního vztahu Část VII. Náhrada výdajů v souvislosti s výkonem práce Náhrada výdajů poskytovaných zaměstnanci v souvislosti s výkonem práce Hlava 1. § 151 - § 155 Obecná ustanovení o náhradách poskytovaných zaměstnanci v souvislosti s výkonem práce Hlava 2. § 156 - § 172 Poskytnutí cestovních náhrad zaměstnanci zaměstnavatele, který není uveden v § 109 odst. 3 Hlava 3. § 173 - § 181 Poskytnutí cestovních náhrad zaměstnanci zaměstnavatele, který je uveden v § 109 odst. 3 Hlava 4. § 182 - § 189 Společná ustanovení o cestovních náhradách Hlava 5. § 190 Náhrada za opotřebení vlastního nářadí, zařízení a předmětů potřebných pro výkon práce Část VIII. Překážky v práci Hlava 1. § 191 - § 205 Překážky v práci na straně zaměstnance Hlava 2. § 206 Společné ustanovení o překážkách v práci na straně zaměstnance Hlava 3. § 207 - § 210 Překážky v práci na straně zaměstnavatele Část IX. Dovolená Hlava 1. § 211 Základní ustanovení Hlava 2. § 212 - § 214 Dovolená za kalendářní rok, její poměrná část, výměra dovolené a dovolená za odpracované dny Hlava 3. § 215 Dodatková dovolená Hlava 4. § 216 - § 223 Společná ustanovení o dovolené Část X. Péče o zaměstnance Hlava 1. § 224 - § 226 Pracovní podmínky zaměstnanců Hlava 2. § 227 - § 235 Odborný rozvoj zaměstnanců Hlava 3. § 236 Stravování zaměstnanců Hlava 4. § 237 - § 247 Zvláštní pracovní podmínky některých zaměstnanců Část XI. Náhrada škody Hlava 1. § 248 - § 249 Předcházení škodám Hlava 2. § 250 - § 264 Odpovědnost zaměstnance za škodu Hlava 3. § 265 - § 271 Odpovědnost zaměstnavatele za škodu Hlava 4. § 272 - § 274 Společná ustanovení o odpovědnosti za škodu Hlava 5. § 275 Zabezpečení při pracovních úrazech a nemocech z povolání Část XII. Informování a projednání, působnost odborové organizace, rada zaměstnanců a zástupce pro oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Informování, projednání v pracovněprávním vztahu a oprávnění odborové organizace, rada zaměstnanců a zástupce pro oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Hlava 1. § 276 - § 277 Základní ustanovení Hlava 2. § 278 - § 280 Informování a projednání Hlava 3. § 281 - § 285 Rada zaměstnanců a zástupce pro oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Hlava 4. § 286 - § 287 Působnost odborové organizace Působnost odborových organizací v pracovněprávních vztazích v jednání za zaměstnance a informování a projednání Hlava 5. § 288 - § 299 Přístup k nadnárodním informacím Část XIII. Společná ustanovení Hlava 1. § 300 Množství práce a pracovní tempo Hlava 2. § 301 - § 304 Základní povinnosti zaměstnanců a vedoucích zaměstnanců vyplývající z pracovního poměru nebo dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, jiné povinnosti zaměstnanců, zvláštní povinnosti některých zaměstnanců a výkon jiné výdělečné činnosti Základní povinnosti zaměstnanců a vedoucích zaměstnanců vyplývající z pracovního poměru nebo dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, zvláštní povinnosti některých zaměstnanců a výkon jiné výdělečné činnosti Hlava 3. § 305 - § 306 Vnitřní předpis Hlava 4. § 307 Mzdová, platová a ostatní práva Hlava 5. § 308 - § 309 Agenturní zaměstnávání Hlava 6. § 310 - § 311 Konkurenční doložka Hlava 7. § 312 - § 315 Osobní spis, potvrzení o zaměstnání a pracovní posudek Hlava 8. § 316 Ochrana majetkových zájmů zaměstnavatele a ochrana osobních práv zaměstnance Hlava 9. § 317 - § 319 Zvláštní povaha práce některých zaměstnanců, vyloučení pracovněprávního vztahu a vyslání k výkonu práce na území jiného členského státu Evropské unie Hlava 10. § 320 - § 323 Oprávnění odborových organizací, organizací zaměstnavatelů a kontrola v pracovněprávních vztazích Hlava 11. § 324 Bezdůvodné obohacení Hlava 12. § 325 - § 328 Zajištění závazků a smrt zaměstnance Závazky v pracovněprávních vztazích a smrt zaměstnance Hlava 13. § 329 - § 333 Zánik práva, vrácení neprávem vyplacených částek a uplynutí doby Promlčení a zánik práva Hlava 14. § 334 - § 337 Doručování Hlava 15. § 338 - § 345 Přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů a zánik práv a povinností z pracovněprávních vztahů, je-li zaměstnavatelem fyzická osoba, a přechod výkonu práv a povinností z pracovněprávních vztahů Hlava 16. § 346 Zvláštní úprava pracovního poměru zaměstnanců s pravidelným pracovištěm v zahraničí Hlava 17. § 347 - § 350 Zvláštní zákazy a výklad některých pojmů Výklad některých pojmů Hlava 18. § 351 - § 362 Průměrný výdělek Hlava 19. § 363 Ustanovení, kterými se zapracovávají předpisy Evropské unie a ustanovení, od kterých není možné se odchýlit Část XIV. Přechodná a závěrečná ustanovení Hlava 1. § 364 - § 394 Přechodná ustanovení Hlava 2. § 395 - § 396 Závěrečná ustanovení Příloha Charakteristiky platových tříd Poznámky Poznámky pod čarou Novelizované znění a dotčené části jsou vyznačeny tučně. Odpovědět Upravit Odstranit Sdílet na Facebooku Nahlásit nevhodný obsah Nepřihlášený uživatel #1975 2012-12-11 22:54 Švarc-systém - výklad zákona Výklad ustanovení § 13 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti Níže uvedený text je výkladem ustanovení § 13 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti (zákaz tzv. "švarc-systému"), tak, jak byl oficiálně zveřejněn na webových stránkách Ministerstva práce a sociálních věcí, na osobních stránkách ministra Zdeňka Škromacha, a tak, jak byl vtělen do metodického pokynu úřadům práce: Výklad ustanovení § 13 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti Zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti ( dále jen "zákon o zaměstnanosti"), upravuje v § 13 zabezpečení práva na zaměstnání téměř totožným způsobem jakým bylo toto právo upraveno v § 1 odst. 6 zákona č. 1/1991 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů. Přesto se po nabytí účinnosti tohoto zákona rozšířilo povědomí, že se jedná o zcela novou právní úpravu, která má mít negativní dopad na podnikatelské prostředí, zejména na osoby samostatně výdělečně činné. Z tohoto důvodu podáváme k § 13 zákona o zaměstnanosti následující výklad, který vychází z dosavadní ustálené praxe: I. Právo na zaměstnání Podle ustanovení § 13 odst. 1 zákona o zaměstnanosti je právnická nebo fyzická osoba povinna zajišťovat plnění běžných úkolů vyplývajících z předmětu její činnosti svými zaměstnanci, které k tomu účelu zaměstnává v pracovněprávních vztazích. Základním smyslem tohoto ustanovení je zabezpečit fyzickým osobám právo na zaměstnání v pracovněprávních vztazích. Z povinnosti zajišťovat plnění běžných úkolů svými zaměstnanci jsou v § 13 odst. 3 a 4 zákona o zaměstnanosti stanoveny výjimky, které umožňují, aby plnění běžných úkolů zajišťovala fyzická osoba sama nebo pomocí svého manžela nebo dětí zajišťovala právnická osoba prostřednictvím svých společníků nebo členů zajišťovala právnická nebo fyzická osoba dočasně přidělenými zaměstnanci agentury práce svěřila právnická nebo fyzická osoba jinému zaměstnavateli; tuto možnost je možno využít pouze za podmínky, že svěřené úkoly (činnosti) má tento zaměstnavatel zahrnuty ve svém předmětu činnosti a bude je zajišťovat svými zaměstnanci zaměstnávanými v pracovněprávních vztazích podle zákoníku práce. Právo fyzické osoby na zaměstnání a povinnost právnické nebo fyzické osoby zajišťovat běžné úkoly svými zaměstnanci je přitom třeba chápat ve vzájemné souvislosti. Za porušení povinnosti právnické nebo fyzické osoby zajišťovat své běžné úkoly vlastními zaměstnanci lze považovat jen takový stav, v jehož důsledku není právo fyzické osoby na zaměstnání naplněno, tzn. tehdy, kdy právnická nebo fyzická osoba (zaměstnavatel) neumožní fyzické osobě výkon práce v pracovněprávním vztahu, přestože pro právnickou nebo fyzickou osobu zajišťuje běžné úkoly vyplývající z předmětu její činnosti a je při plnění zadávaných pracovních úkolů v obdobně závislém postavení jako zaměstnanci. O nenaplnění práva na zaměstnání se nejedná, pokud běžné úkoly právnické nebo fyzické osoby plní zaměstnanci jiného zaměstnavatele (např. při svěření běžných úkolů, při agenturním zaměstnávání, na základě smlouvy o dílo apod.). Při posuzování, zda zaměstnavatel plní povinnost vyplývající z § 13 zákona o zaměstnanosti, je však třeba vycházet ještě z dalších skutečností. Zákon o zaměstnanosti nemůže vylučovat možnost uskutečňovat dílčí dodávky právnickými nebo fyzickými osobami podnikatelským způsobem. Právnická nebo fyzická osoba, která z různých důvodů, např. proto, že se jedná o specializované činnosti, nebo z důvodů kapacitních, nemůže realizovat celou svou zakázku vlastními zaměstnanci, má možnost uzavřít obchodně závazkový vztah s jinou fyzickou nebo právnickou osobou, jehož obsahem je dílčí dodávka. Ta může být realizována jak zaměstnanci této právnické nebo fyzické osoby, tak i společníky nebo členy právnické osoby nebo i osobou samostatně výdělečně činnou. Musí se však vždy jednat o obchodně závazkový vztah, jehož obsahem není zastřený výkon závislé práce, ale zhotovení určitého díla nebo jeho části při vnesení nejen práce ale i další hodnoty, jako např. upotřebení vlastního pracovního vybavení, použití vlastního stroje apod. Obchodně závazkový vztah je naplněn, jestliže právnická nebo fyzická osoba podniká samostatně, tj., že činnost právnické nebo fyzické osoby není organizována ani řízena druhým účastníkem obchodně závazkového vztahu, to znamená, že mezi účastníky obchodně závazkového vztahu není vztah podřízenosti a nadřízenosti, pod vlastním jménem, tj., že při výkonu činnosti právnická nebo fyzická osoba jedná sama za sebe a svým jménem, nikoliv jménem druhého účastníka obchodě závazkového vztahu, na vlastní odpovědnost, tj., že při výkonu podnikatelské činnosti majetkoprávní důsledky vyplývající z provádění činnosti nese právnická nebo fyzická osoba a nejdou na vrub druhého účastníka obchodně závazkového vztahu, za účelem dosažení zisku, tj., že úmyslem právnické nebo fyzické osoby je zisk realizovat, i když činnost nemusí být zisková. Dalším důležitým hlediskem je četnost existujících obchodně závazkových vztahů k zajištění běžných úkolů zaměstnavatele. Jen nahodilý a ojedinělý obchodně závazkový vztah k zajištění běžných úkolů zaměstnavatele nemusí být považován za porušení § 13 zákona o zaměstnanosti, jestliže obchodně závazkový vztah nepředstavuje převažující způsob zajištění vlastního předmětu činnosti zaměstnavatele. Četnost obchodně závazkových vztahů je třeba posuzovat i na straně osoby samostatně výdělečně činné. Za porušení § 13 zákona o zaměstnanosti nelze považovat, pokud obchodně závazkový vztah mezi osobou samostatně výdělečně činnou a zaměstnavatelem je pouze jedním z mnoha jejích dalších smluvních vztahů. Při posuzování jednotlivých případů je třeba vzít v úvahu i dlouhodobost obchodně závazkového vztahu. Jen nahodilý a ojedinělý obchodně závazkový vztah k zajištění běžného úkolu, který musí být neběžný svým rozsahem nebo trváním a musí být časově ohraničen uskutečněním dílčí dodávky, nemusí být považován za porušení § 13 zákona o zaměstnanosti a následně sankcionován. II. Svěření běžných úkolů Podle § 13 odst. 4 je možno svěřit plnění běžných úkolů pouze tomu zaměstnavateli, který je má rovněž zahrnuty ve svém předmětu činnosti a který je bude zajišťovat svými zaměstnanci zaměstnávanými k tomu účelu v pracovněprávních vztazích podle zákoníku práce. Stejná právní úprava byla již obsažena i v § 1 odst. 6 zákona č. 1/1991 Sb., o zaměstnanosti, ve znění zákona 369/2000 Sb., a to s účinností od 22.11.2000. Účelem této právní úpravy bylo umožnit zajišťování plnění běžných úkolů i systémem obchodní spolupráce podnikatelů, tzv. franchisingem. Jedná se o systém podnikání, v němž se stávají předmětem obchodu zboží nebo služby nebo technologie. Je založen na úzké spolupráci dvou nezávislých smluvních partnerů, kdy jeden poskytuje druhému právo a současně mu ukládá i povinnost provozovat obchod podle jeho konceptu, používat za přímou nebo nepřímou úhradu systém názvů nebo označení, používat jiná reklamní, autorská nebo průmyslová práva, využívat jeho know-how, vědecké a technické metody a obchodní systém atd. Podmínka, že v takovýchto případech musí smluvní partner plnit svěřené běžné úkoly svými zaměstnanci, má zabránit řetězení v předávání uvedených práv a povinností na další subjekty, které již nejsou v přímém smluvním vztahu s poskytovatelem práv. III. Tzv. "outsourcing" Pojem "outsourcing" vychází ze spojení dvou anglických slov a v odborné literatuře je překládán jako "vytěsnění" nebo "odsunutí". V praxi se "outsourcing" nejčastěji využívá pro oddělení informačních technologií a informačních systémů, pro kancelářské služby, účetní zabezpečení chodu podniku, služeb oddělení dopravy, služby právní apod. Jak vyplývá z Nálezu Ústavního soudu (II.ÚS 69/03), rozumí se tzv. "outsourcingem" vytěsňování činností, které přímo nesouvisí s předmětem činnosti zaměstnavatele, jsou však pro jeho činnost potřebné. Zadáním těchto činností odborným firmám si zaměstnavatel vytváří prostor pro intenzivnější zaměření se na svou hlavní činnost. Z uvedeného Nálezu Ústavního soudu vyplývá, že využití "outsourcingu" není v rozporu s ustanovením § 13 zákona o zaměstnanosti, protože se neváže na plnění běžných úkolů vyplývajících z předmětu činnosti zaměst |
|
Petiční reklama
Propagujte zde
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Je nutné, aby byl vyvinut tlak na Čínu a její vytvoření zákonů na ochranu zvířat. Vyjma ohrožených druhů tam zvířata (divoká/toulavá zvěř i domácí mazlíčci) nemají absolutně žádná práva. Existuje gang (mnoho členů je odhaleno, není však nikdo kdo by je potrestal), říkají si "Love cat community". Výraz láska/milování využívají namísto slova mučení. Cílí na odchyt koček a jejich týrání nemyslitelnými způsoby. "Hra na přetahovanou" s vlastními střevy Ukřižování Trhání částí těla Polévání kyselinou...
Petiční reklama
Propagujte zde
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Obracíme se na vás opět jako občanky a občané, lidé dlouhodobě se angažující v podpoře lidských práv, kteří jsou silně znepokojeni humanitární katastrofou v Gaze, která v posledních dnech eskaluje. Naše první výzva z 6. 2. vzbudila potřebnou debatu. V této souvislosti oceňujeme vůli českých představitelů brát v potaz humanitární principy mezinárodního práva. Jsme rádi, že se Česká republika spolu se všemi státy EU kromě Maďarska připojila k „požadavk...
Petiční reklama
Propagujte zde
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
Vážená paní Idehen, píši, abych protestovala proti rozhodnutí ambasády zamítnout vízum pro mého manžela. Bylo mi odepřeno základní právo českého občana vybrat si manžela, vdát se a žít s ním v České republice. Kromě toho česká ambasáda prodloužila zákonem stanovenou 45denní lhůtu o dalších 13 dní, což poukazuje na neprofesionální přístup, který není v souladu s očekávanými standardy jednání ambasády. Pokud tento přístup zůstane nenapraven, nepochybně vyvolá otázky. Během posledních 11 měsíců jsm...
Petiční reklama
Propagujte zde
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
„My, níže podepsaní občané České republiky, prostřednictvím této petice dle zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, vyjadřujeme nesouhlas se zákonem uloženou povinností placení rozhlasového a televizního poplatku, a žádáme, aby byla tato povinnost zrušena. Domníváme se, že základem kvalitních služeb je možnost svobodné volby a s tím související zdravé konkurenční prostředí, ze kterého by Český rozhlas a Česká televize neměly být vyjmuty." Rozumné stížnosti k ČT již byly odeslány, zkoušíme se...
Petiční reklama
Propagujte zde
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Jsme Češi, Židé, Palestinci, Romové, Rusíni, Slováci, Afghánci, Syřané, Američané, Francouzi. Muži i ženy. Narodili jsme se tu, nebo žijeme v této zemi. V zemi, odkud Nicholas Winton odvezl do bezpečí 669 židovských dětí. Jsme také zemí Přemysla Pittera, který po válce společně vychovával české, německé a židovské děti. Máme na co navazovat. POŽADUJEME PŘIJETÍ 100 DĚTÍ Z GAZY NA POPÁLENINOVOU KLINIKU A PŘIJETÍ 100 DALŠÍCH DĚTÍ ze země, kde je jich mnoho tisíc bez doprovodu dospělé osoby, kde j...
Petiční reklama
Propagujte zde
Podpořit petici "Petice proti obsazení resortu školství Jihočeského kraje KSČM" v tomto seznamuPodporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Publicista a politolog Bohumil Doležal se rozhodl reagovat na prohlášení 11 občanů, jež se jmenuje "Výzva ke změně postoje české vlády ke krizi na Blízkém východě". Tento text ignoruje podstatu současného dění na Blízkém východě po napadení Izraele teroristickým hnutím Hamás a vyzývá českou vládu, aby de facto stát Izrael v jeho legitimním úsilí zradila a nadále mu odepřela podporu. Bohumil Doležal vystoupil se svým osobním stanoviskem, které zde přinášíme. Protože toto stanovisko považujeme za...
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Petice za pojmenování vltavské náplavky v Praze po Karlu Schwarzenbergovi
482 Vytvořeno: 2024-11-12
Za zachování tramvají na Maninách
783 Vytvořeno: 2024-11-02
Stop the death penalty
263 Vytvořeno: 2024-11-08
Petice proti pokácení jedle a pro zachování jedlové aleje na hřbitově v Lounech
215 Vytvořeno: 2024-11-11
Petice za statní občanství bez diskriminace
4064 Vytvořeno: 2024-09-11
Petice proti zrušení pobočky Úřadu práce v Holicích
528 Vytvořeno: 2024-11-05
Petice za zachování a opravu kulturní památky železničního mostu pod Vyšehradem
24676 Vytvořeno: 2022-12-13
Horní míru pro dravce
1353 Vytvořeno: 2024-10-15
Otevřený dopis panu děkanovi a Akademickému senátu Filozofické fakulty Univerzity Hradec Králové
150 Vytvořeno: 2024-11-11
Otevřený dopis za podporu sociálních pedagogů ve školách
523 Vytvořeno: 2024-10-20
Petice proti zrušení pobočky Úřadu práce ve Skutči
131 Vytvořeno: 2024-11-11
Prohlášení k vysokoškolské stávce za klima 2024
119 Vytvořeno: 2024-11-12
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
17017 Vytvořeno: 2023-10-23
Petice za pozastavení a odložení terénních úprav spojených s kácením stromů, zejména stoletých dubů v parku Zdenky Landové ve starém Braníku.
94 Vytvořeno: 2024-11-10
Deklarace zastání se srnčí zvěře
2085 Vytvořeno: 2024-08-23
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
136 Vytvořeno: 2024-11-05
Otevřený děkovný dopis Viktoru Orbánovi
2219 Vytvořeno: 2024-10-21
Petice za zrušení Malého státního znaku ČR
80 Vytvořeno: 2023-10-18
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
22818 Vytvořeno: 2021-12-22
Homofobie do škol nepatří
32 Vytvořeno: 2024-11-14
Petice.com
Poskytujeme zdarma hosting pro on-line petice. Vytvořte profesionální on-line petici díky našim výkonným službám. Naše petice jsou každý den uvedeny v médiích, takže vytvoření petice je skvělý způsob, jak upoutat pozornost veřejnosti i těch, kteří o daných věcech rozhodují.