MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#156040 SŽ - Spáleniště železnic

2020-01-17 17:09

Takhle se u nás potichu a v utajení likvidují obdivuhodná technická díla našich předků . Vše je pod taktovkou vlády ANO s podporou licoměrných pseudobolševiků, přiblblých pitomiovců a hlavně lačných spekulantů a zlodějů z garnitury ODSČSSD.

Společnost KPT Rail chce oživit provoz na takzvané Kozí dráze, která vede z Děčína do Oldřichova u Duchcova. Podle vedoucího provozu Jaroslava Kuglera objednala firma na letní sezonu kapacitu pro 376 vlaků, které by vypravila na vlastní riziko. U Správy železnic (SŽ) neuspěla. Osud zchátralé tratě, kde byla pravidelná celoroční doprava ukončena v prosinci 2007, je přitom nejasný.

„Celé jsme to s kolegy prošli a není tam závada. Ta trať má největší turistický potenciál z celého Ústeckého kraje,“řekl Kugler. Na letní jízdy o víkendech a svátcích (vždy čtyři páry vlaků) prý dopravce sehnal sponzory. Jezdil by motorovým vozem 811, který pořídil na Slovensku.

Správa železnic obnovu trati a provozu ale neplánuje. „V současné ani budoucí době se se zprovozněním trati nepočítá, s objednavatelem dopravy – Ústeckým krajem – jsme v častém kontaktu a řešíme požadavky kraje na železniční infrastrukturu. Požadavek na obnovení provozu ze strany kraje neregistrujeme,“ uvedl mluvčí SŽ Marek Illiaš. Doplnil, že hrubý odhad nákladů na zprovoznění dráhy v režimu D3 se pohybuje v řádech 100 až 150 milionů korun, včetně obnovy zabezpečení na přejezdech.

Kraj klade zodpovědnost na Správu železnic, uvítal by přitom definitivní verdikt, co s tratí bude dál. „O budoucnosti Kozí dráhy musí rozhodnout především stát, respektive Správa železnic. Vzhledem k jejímu budoucímu využití a případnému rozvoji by bylo nějaké rozhodnutí vítané, ať už by byla trať opravená a zprovozněná, prodaná, či definitivně zrušená,“ sdělila mluvčí kraje Magdalena Fraňková.
„Současná situace a nečinnost drží Ústecký kraj i okolní města v nejistotě. V případě zprovoznění trati by kraj uvažoval o objednávce dopravy v režimu turistické trati. Obdobně by se našlo využití pro koridor i v případě zrušení trati,“ doplnila.

Pravidelná (celoroční, každodenní) doprava byla na trati Děčín hl.n. – Oldřichov u Duchcova ukončena při změně grafikonu v prosinci 2007. Důvodem byla absence objednávky ze strany Ústeckého kraje z důvodu nízkého využití vlaků. Po ukončení pravidelné dopravy se vlaky na trať dostávaly zřídka a nepravidelně. Na úseku Děčín hl.n. – Telnice byl příležitostný provoz až do 26. října 2015. Pak Správa železnic zavedla dlouhodobou výluku s poukazem na nestabilní svah.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#156053 Re: SŽ - Spáleniště železnic

2020-01-18 11:25:32

#156040: - SŽ - Spáleniště železnic 

Hnusný zemanovský zmrdi tady všechno ničí, je na čase tu svoloč vypráskat bičem.


Nepřihlášený uživatel

#156066 Re: SŽ - Spáleniště železnic

2020-01-18 18:14:49

#156040: - SŽ - Spáleniště železnic 

Tak přesně takhle se chovali ( chovají ) komunisté... Ničili a bourali kulturní pamatky v podobě zámků a kostelů - neopakovatelné,  ničím nenahraditelné dědictví našich předků.... Přesně tohle dělají Anonisti.. Nu, možná je to  reinkarnace těch zemřelých normalizačních kádrů..

Každopádně jsou to nevděčná howada