Pusťte tatínky k porodu!

Komentáře

#30410

Podepisuji, protoze si preji, aby muj manzel a otec naseho ditete byl u jeho prichodu na svet. Potrebuji jeho psychickou podporu a pohodu, aby pro me prichod naseho druheho potomka byl krasnym zazitkem jako prvniho.

(Vrchlabí, 2020-03-21)

#30413

Souhlasím s tím, že aktuální situace si žádá mimořádná opatření, která vedou k ochraně zdraví nejenom nás samotných, ale také všech dalších okolo nás, nicméně si myslím, že některá opatření nejsou na místě. Všichni rodiče by měli mít šanci společně prožít první minuty svého potomka od jeho narození. Každá maminka navíc potřebuje psychickou oporu. Následky absence mohou být velmi vážné v různých variacích porodních scénářů. Navíc, co se samotného infikování virem týče, tak je téměř stoprocentní pravděpodobnost, že pokud do porodnice přijede nastávající maminka z domácnosti, kde se virus objevil, že už ho také má. Personál se bude muset stejně preventivně chránit a jeden otec navíc v ochranných pomůckách už nemůže dělat velký rozdíl, avšak velkým rozdílem bude celý porod pro maminku, pokud u něj nebude mít psyhickou oporu.

(Blansko, 2020-03-21)

#30417

Jsem dvojnásobný tatínek a nedokážu si představit, že bych u porodu nebyl. Je to ten nejlepší a nejemotivnejsi zážitek pro každého. Zázrak zrození, vyčerpaná maminka, které si všichni tatínkové hned více váží. Bulel jsem jak malý kluk dojetím, radostní, hrdostí, strachem. Důležitý okamžik v životě každého chlapa. A to jsem ještě nezmínil ty chudinky maminky, které u sebe potřebuji mít podporu, aby věděly, že v tom nejsou samy. Pusťte tatínky k porodu.! Nedělejte to budoucím rodičům ještě horší, než to je. Děkuji Adam Karlovský

(Vysoké Chvojno, 2020-03-21)

#30420

Podepisuji a nesouhlasím s nařízením nesmět mít otce dítěte či jinou osobu u porodu.

(Praha, 2020-03-21)

#30425

Je toto usneseni nehorazne!

(České Budějovice, 2020-03-21)

#30428

Protože nesouhlasím, aby otcové nebyli u narození svých potomků.

(Ostrava, 2020-03-21)

#30444

Jsem nastavajici maminka a partnera k porodu. Jsem na to psychicky pripravena a ted nam je nemuzete vzit. Navic, riziko nakazy je opravdu uplne stejne jako prijmout rodici zenu do porodnice. Prosim o zvazeni

(Praha 2, 2020-03-21)

#30448

Každý tatínek by měl vidět, jak přišlo na svět jeho dítě. A aby mohl podpořit svoji ženu

(Brtnice, 2020-03-21)

#30449

Otec u porodu je pro rodičku velkou oporou.

(Krnov, 2020-03-21)

#30454

Žiji s rodičkou 24/7 a zákaz mne, jakožto doprovod otce u porodu, je naprosto nesmyslný z důvodu ochrany personálu. Na koho to jako na jediného bude mít vliv bude Váš pacient, moje žena, matka mého dítěte. S úctou Petr Čepický

(Beroun, 2020-03-21)

#30455

nezapomenutelný zážitek pro oba. po první zkušenosti, kterou mám, si nedovedu porod bez mého milovaného manžela a otce představit. Bez něj to psychicky nezvládnu,

(kamenný újezd, 2020-03-21)

#30456

Porod je neopakovatelná záležitost, o kterou žádný otec přijít nechce a navíc jde o psychickou podporu matky.

(Krnov, 2020-03-21)

#30457

Mam za sebou 3 porody a bez manzela bych to nedala!

(Plzen, 2020-03-21)

#30459

Nevidím jediný důvod, proč by partner, který se mnou sdílí domácnost, nemohl být přítomen i u mého porodu. Naopak ušetří to práci sestrám, které by musely místo tatínků asistovat. Kdybych ho neměla u prvního porodu,tak zvoním na sestry tak 100x ! Nemluvím o psychické podpoře. Prosím vezměte toto opatření zpět !!!!!!!

(Lanškroun, 2020-03-21)

#30460

Je přítomnost otců u porodu velmi důležitá

(Praha 5, 2020-03-21)

#30463

Nařízení je úplně zbytečné-nakažený otec=nakažená matka.Jen to zbytečně stresuje a spousta maminek bude raději rodit doma bez podpory.....

(Hradec Králové, 2020-03-21)

#30464

Podepisuji, protože si neumím představit, že bych se ocitla v porodnici sama a rodila bez přítomnosti partnera. Psychická i fyzická podpora je v tyto dny ještě důležitější než jindy.

(Hradec Králové, 2020-03-21)

#30467

Chci aby můj manžel byl u narození našeho druhého syna.

(Milovice nad Labem 3, 2020-03-21)

#30471

Jsem tatinek, ktery chce být u porodu sveho ditete, ktere se ma v Dubnu narodit.

(Jirkov, 2020-03-21)

#30472

Pro každého rodiče je to důležitý den a kdyby byl muž nakažený s největší pravděpodobností by byla i žena.
Tak jako to my můžeme chytit od lékařů tak i oni od nás. Nechte tam aspoň na ten porod otce aby mohl být oporou ženě a svědkem narození jejich dítěte.
Děkuji

(Frýdek místek, 2020-03-21)

#30473

Podepisuji, protože je to zážitek, u kterého by měl být každý otec a žena tu podporu potřebuje.

(Březová, 2020-03-21)

#30477

Fakt jebnuta!

(Kundo, 2020-03-21)

#30483

Chci!

(Benešov, 2020-03-21)

#30485

V lednu se nám narodil chlapeček a neumim si představit že by u toho manžel nebyl

(Vysoké Mýto, 2020-03-21)

#30486

Podepisují, protože si myslím, že v této situaci je psychika na prvním místě, zejména u rodicek které potřebují podporu u porodu! Myslím, že vyšetření před vstupem na porodní sál by mělo být automatické jak pro rodičky tak pro otce u porodu. Prosím tedy o zvážení teto situace. Děkuji Kovářová Veronika

(Praha, 2020-03-21)

#30495

nechceme krok zpět

(Ústí nad Labem, 2020-03-21)

#30497

Maminky i novorozence ohrozujete tímto mnohem více, než přítomnost otce u porodu.a

(Prostejov, 2020-03-21)

#30498

Protoze je treba ctit zivot, jeho ochranu, ale i okamzik, kdy prichazi na scet. Kamaradka ceka dvojcata. Bude po porodu potrebovat pomoc a pritomnost sveho muze, ktery muze zastoupit sestricky, ktere maji momentalne jinde nalehavejsi praci. Otcove by meli dostat na vyber. At jim stat udela testy a hospitalizuje je s matkou aspon v pripade planovanych porodu.

(Hostivice, 2020-03-21)

#30501

Ziji s tatinkem v jedne domacnosti.
Daleko vetsim rizikem je pro me jako pro budouci matku samotna porodnice, nemocnice a personal.
Nevidim zadne zvysene riziko spojene s pritomnosti otce u porodu v ochrannych pomuckach.
Budoucim rodicum to bere zbyvajici sily a stresuje.
Nechapu, proc je pripravujete o ten uzasny zazitek, berete klid rodickam....
Timto jen docilite zvyseni poctu domacich porodu.
Otec je riziko nakazy pro personal? To i matka. Personal je obrovske riziko pro matku, dite, otce...
Prostudujte si statistiky s Nozokomialnimi nakazami.....
Tento zakaz je uplne nesmyslny. Nikoho nechrani. Jen ublizuje, bere klid i sily co nam zbyvaji

(Hrádek Nad Nisou, 2020-03-21)

#30503

Opatreni nwdava z epudiologickeho hlefiska valny smysl, ale velmi ovlivni zivot zacinajici rodiny a sebere ohrozene zene podporu v pro ni narocne situaci.

(Hradec Kralove, 2020-03-21)

#30505

Celé těhotenství je mi manžel oporou a připravujeme se i na porod. Je to psychická podpora rodiček, které na ni mají nárok. Nehledě na to, že otec není nebezpečný o nic víc, než já jako rodička.

(Písek, 2020-03-21)

#30508

Považuji zákaz za nesmyslný. Pokud trávím s ženou celý čas před porodem tak bychom logicky byli nakaženi oba a lekaři či sestry jsou ve stejném ohrožení ať tam s ženou jsem či né. Navic je možnost udělat si testy před terminem porodu tak aby se riziko minimalizovalo což by se mělo rodičkam dělat stejně..

(Frýdek-Místek, 2020-03-21)

#30509

Myslím na všechny budoucí maminky, pro které je narození jejich děťátka v této době jistě psychicky mnohem náročnější a proto o to více potřebují podporu partnera, manžela a budoucího tatínka.

(Liberec, 2020-03-21)

#30511

Myslím si, že pokud bude otec mít všechny ochranné pomůcky není důvod ho k porodu nepustit. Spousta žen potřebuje u porodu někoho blízkého. Ten otec bude mít nos i ústa krytá. Nechcete mi tvrdit, že matky budou rodit v roušce. protože že své zkušenosti vím, že to bych tedy já neudychala.

(Náměšť nad Oslavou, 2020-03-21)

#30512

Proto že je toto nevratné už tento úžasný moment narození se nebude opakovat

(Partutovice, 2020-03-21)

#30517

Podepisuji, protože jsem před rokem rodila a nedokážu si to bez partnera představit! Žena tam tu oporu a podporu potřebuje! A kdyby mi někdo při příjmu na porodním řekl, že tam nemůže, vynesla bych je v zubech, ač za to nemůžou.

(Trhové Sviny, 2020-03-21)

#30519

Je v tento okamzik podpora velice dulezita

(Kolin, 2020-03-21)

#30522

Podepisuju protože si myslím že každý tatínek by měl být u porodu a když jsou s manželkou nebo přítelkyni spolu doma tak by mohl být sní i u porodu

(Ostrava, 2020-03-21)

#30525

Tatínek u porodu je HODNR MOC DŮLEŽITÝ, NEJEN PRO DĚTI ALE HLAVNE PRO POTPORU RODIČKY.. Mam 2 deti a nebyt otcu svych děti, tak bych ten porod nezvladla

(Trutnov, 2020-03-21)

#30534

Mam tehotnou pritelkyni a chci byt u porodu.

(Brno, 2020-03-21)

#30535

Protože někomu se může poštěstit jen jednou za život!

(Praha, 2020-03-21)

#30537

Protože tj nesmysl a ženy musí mít u takové životní události podporu partnera.

(Hranice, 2020-03-21)

#30538

Podepisuji tuto petici jelikož jako otec malé dcery velmi dobře vím, jaké to je u porodu být a naopak si sám nedokážu představit, že by mi tuto skutečnost měl zakázat kdokoliv z vedení státu, ani při opatřeních, jaká vládnou teď. Toto opatření mi přijde velmi, velmi přestřelené a zásadně s ním nesouhlasím. Z toho důvodu se pod tuto petici velice rád osobně podepisuji.

(Česká Lípa, 2020-03-21)

#30540

Taky čekáme narození druhého potomka a přítomnost tatínka u porodu je pro mě velmi důležitá, u prvního dítěte byl pro mě velkou oporou a bez něj bych to nezvládla, protože porod byl velmi těžký a komplikovaný.

(Vsetín, 2020-03-21)

#30543

Čeká nás se ženou také porod a nedokážu si představit u toho nebýt , musím být ženě po celou dobu oporou

(Karlovy Vary, 2020-03-21)

#30545

Podepisuji, protoze si myslim, ze u porodu by otec nemel chybet, pokud si to on i rodicka preji a neni prekazdou aktualni zdravotni stav.

(Chodov, 2020-03-21)

#30548

Přítomnost otce u zrození našeho potomka pro mne byla moc důležitá a věřím, že to tak má většina žen, držím palce všem rodícím maminkám!

(Křemže, 2020-03-21)

#30549

Podepisuji, protože vím, jak velkou oporou byl pro mě manžel u porodu. Přítomnost otce je v těchto těžkých chvílích naprosto nenahraditelná.

(Ženklava, 2020-03-21)

#30550

Tatinci u porodu jsou důlležití.

(Brno, 2020-03-21)

#30551

Nepřítomnost otce může být pro matku psychicky velmi náročná a ovlivnit průběh porodu. Pokud je otec členem domácnosti, riziko nákazy to nezvýší. Podle vyjádření WHO mají všechny ženy včetně nakažených právo na doprovod k porodu.

(Praha, 2020-03-21)

#30552

Nehci o tento jedinečný okamžik přijít.

(Beroun, 2020-03-21)

#30558

Je potřeba aby byl otec přítomen, aby si ženy vážil a také toho života co spolu stvořili

(Náměšť na Hané, 2020-03-21)

#30563

Podepisuju, protože stojím za tím aby byli otcové a kdokoliv koho ženy chtějí u porodu!
Ženy to potřebují!
Burdová M.

(Praha, 2020-03-21)

#30567

Podepisuji proto, že je to dle mě nesmysl. Pokud je nakažený otec, je i rodicka a stejně tak může být i personál. Otec je zákony zástupce dítěte a tudíž má právo u toho byt jako matka. Stejně tak má dítě právo na nepřetržitý kontakt s oběma rodiči.

(Děčín, 2020-03-21)

#30573

Každý pár by měl mít šanci tohle prožívat spolu. A jak už se řeklo, pokud bude nakažená matka, tak i otec, když jsou spolu v jedné domácnosti.

(Olomouc, 2020-03-21)

#30576

Je to mazec

(Frýdek-Místek, 2020-03-21)

#30578

Protože nechci zničit to jedinečné kouzlo prvního okamžiku

(Praha, 2020-03-21)

#30579

Protože si myslím z je správne a důležité pro ženu, aby měla při tak náročné situaci svou polovičku na blizku, která ji bude podporovat

(Tuřany, 2020-03-21)

#30580

Je to ojedinělý okamžik v životě rodičů i dítěte.

(Chomutov, 2020-03-21)

#30586

Myslím si,že otec u porodu je velice důležitý a pokud ochrana personálu ano,ale bude-li nakažen otec bude i matka což je zřejmé

(Úsobí, 2020-03-21)

#30587

Sama si nedovedu představit jít k porodu sama. Musí to být pro maminky hrozny tlak.

(Ostrava, 2020-03-21)

#30588

Kdyz uz by byl nakazený otec tam i matka . Proto nesouhlasim ! Otec by u porodu mel byt pri kazde situaci .

(Praha, 2020-03-21)

#30591

Podepisuji, protože má dcera má v dohledné době termín porodu a zatím si nedovede představit, že by se měl odehrát bez otce. Přítomnosti tatínků velmi fandím, protože sama vím, jaké to je být na porodním sále jen s přítomným zdravotním personálem. I když jim fandím a vím, že v dnešní době dělají nelehkou práci a jsou vystavení nebezpečí nakažení, tatínek prostě k porodu patří.

(Brno, 2020-03-21)

#30595

Kabrlová

(Ústí naf Labem, 2020-03-21)

#30599

Podepisuji, protože jsem přesvědčena o nesmyslnosti tak zásadního opatření, které poškozuje průběh zrození nové generace, která se teď má narodit. Jsem si jistá, že to, jak se člověk zrodí, ovlivňuje celý jeho další život a že pokud matka nemá při porodu pocit bezpečí v přítomnosti otce, který spolu s ní dítě zplodil plus případně jí vybrané duly, může docházet ke zbytečným komplikacím při porodním procesu. Žádám o okamžité stažení tohoto nařízení zpět a umožnění párům být při porodu vlastního dítěte společně.

(Praha, 2020-03-21)