Petice za podporu manželství přijetím ústavního dodatku definující manželství jako svazek mezi mužem a ženou

Komentáře

#404

Podepisuji, protože se ztotožňuji s tm, že manželství je svazek muže a ženy a tak by to mělo zůstat.

(Praha, 2018-06-27)

#407

chci jen svazek muže a ženy /heteroú, jelikož jen tak se dají vychovávat deti. Když řeknu "jdu se ženit", tak myslim s holkou ... a oženit se chci jednou .....

(Námestovo, 2018-06-27)

#409

Záleží mi na vývoji této společnosti a na budoucnosti našich dětí. Rodina je základem pro celý život, tedy nás - každého člověka utváří od narození do dospělosti. Je nutné, aby dítě mělo komu říkat "mami a tati" a ne, aby se pohybovalo mezi psychicky narušenými jedinci, kteří se neumějí rozhodnout, zda jsou muži nebo ženy, kteří sami hledají svou identitu a svou "úchylku" se snaží vydávat za "normu". Pouze spojení muže a ženy umožní vytvořit rodinu, žádné úřední prohlášení to nedokáže nahradit.

(Přeštice, 2018-06-27)

#413

Plně souhlasím s touto peticí.

(Město Touškov, 2018-06-27)

#419

Rodinu má tvořit muž a žena. Pokud tomu z nějakých důvodů není, úplně postačí registrované partnerství. S adopcí dětí homosexuálním párem nesouhlasím vůbec. Pokud dítě končí v dětském domově, nebo jiném podobném zařízení, je to pro něj už tak velká zátěž, že je těžké se dobře začlenit do normální fungující rodiny heterosexuálů. Roli sehrává i genetická zátěž, kterou neovlivní sebelepší péče rodičů. Adopce do "rodiny" dvou tatínků, nebo dvou maminek, je další handicap. Chybí tradiční mužský a ženský vzor, může se stát tečem posměchu okolí, zejména dětí, které vše neobvyklé vnímají po svém. To vše ovlivní jeho již dost zatíženou psychiku. Mám několik příkladů v okolí, kdy se nepodařilo opravdu pečlivým rodičům(myšleno heterosexuálnímu páru) výchovu adoptovaného dítěte zvládnout.

(Praha, 2018-06-28)

#420

Podepisuji, proto, že je to správné...........Homosexualita je slepá větev života, která nemůže mít děti a proto nemohou ani děti adoptovat a vychovávat.......................

(Brno, 2018-06-28)

#425

Josef Svoboda

(Slavonice, 2018-06-28)

#428

Souhlasím s textem petice a jsem přesvědčen, že je nejvyšší čas začít tvrdě bránit tradiční hodnoty, prověřené tisíciletou historií.

(Ústí nad Labem, 2018-06-28)

#431

…. to tak cítím

(Pardubice, 2018-06-28)

#438

Nechci, aby se požadavky homosexuální menšiny neustále stupňovaly.

(Praha, 2018-06-28)

#440

Evropu mohou zachránit pouze lidé žijící dle tradičních hodnot.

(plzeň, 2018-06-28)

#442

Podepisuji petici, protože souhlasím s jejím obsahem a protože mi na tom s ohledem na další generace záleží.

(Český Těšín, 2018-06-28)

#443

Rodina je základ státu. Bůh stvořil muže a ženu, nic mezi tím.

(Třinec, 2018-06-28)

#444

Souhlasím s jeho obsahem

(Olomouc, 2018-06-28)

#448

S obsahem petice souhlasím.

(Děčín 4 Podmokly, 2018-06-28)

#452

podepisuji,protože manželství mezi mužem a ženou je výjimečné z důvodu přežití další generace,další manželství jsou uměle vytvořená.

(FRÝDEK-MÍSTEK, 2018-06-28)

#453

Souhlasím

(Most, 2018-06-28)

#454

je to správné

(Praha, 2018-06-28)

#455

Podepisuji, protože si myslím,že je to v souladu toho,s čim se plně ztotožňuji.

(Ostrava, 2018-06-28)

#456

Klasická a úplná rodina je svazek mezi mužem a ženou.
Homosexuální páry by neměly mít možnost adoptovat děti. Byl by jim tím pokřiven pohled
na rodinu, jako takovou. Děti se přece přirozeně rodí spojením muže a ženy! Mikoliv spojením dvou mužů, nebo dvou žen!!!

(Č.Budějovice, 2018-06-28)

#457

Souhlasím s obsahem této petice.

(Praha, 2018-06-28)

#459

Manželství je jen mezi mužem a ženou!

(Třebíč, 2018-06-28)

#460

Homosexuálním párům jde jen o splnění svých tužeb, bez ohledu na klidný život dětí. V dnešní době na sebe děti útočí z mnohem malichernějších důvodů než je homosexuální "rodina". A tohle je jen další silná pobítka k šikaně těchto dětí ve školách.

(Klášterec nad Ohří, 2018-06-28)

#464

Podepisuji, protože souhlasím s peticí, vyjadřující zdravý rozum

(Praha, 2018-06-28)

#467

Homosexuálové jsou naši handicapovaní spoluobčané, jejich postižení jim mimo jiné brání vytvořit rodinu.

(Polná, 2018-06-28)

#468

Fárek

(Bohumín, 2018-06-28)

#469

Podepisuji,protože svazky mezi opačnými
pohlaví stanovila příroda a nikdo nemůže změnit,že potomky můžou zplodit pouze
taková spojení.Vše ostatní považuji za zvrhlost a popírání přírodních zákonů.
Má li zůstat do budoucna zdravá lidská společnost je nutné tyto excesy odsunout do pozice,kdy nebudou moci být stavěny na stejnou úroveň jako
manželství v normální rodině a nebudou moci ani adoptovat děti.

(Praha, 2018-06-28)

#472

Děti mají právo na jednu matku a jednoho otce.

(Brno, 2018-06-28)

#476

Podepisuji, protože i jako ateista budu vždycky ctít křesťanské hodnoty na nichž vyrostly generace před námi a většinou i ty současné. A jde o zachování lidského rodu !

(Frýdek-Místek, 2018-06-28)

#487

rodina je a bude základ státu, bez muže a ženy nelze plodit děti. Je to tak od pradávna v přírodě, proč jinak by byl vyvinut samec a samice.

(Uničov, 2018-06-28)

#490

Souhlasím s tím, co je v ní uvedeno

(Frýdek-Místek, 2018-06-28)

#493

Jsem pro tradici, ověřenou staletími.

(Praha, 2018-06-28)

#494

Podepisuji, protože institut manželství je v tomto křesťanském světě svazek mezi mužem a ženou a ne mezi dvěma stejnými pohlavími. Výchova dětí patří rodičům a teprve ve výjimečných případech jako např. osiření dítěte je možno uvažovat o svěření do péče homosexuální osoby, která je v příbuzenském poměru k dítěti a to je s tím srozuměno.

(Šumperk, 2018-06-28)

#503

Tak je to přirozené

(Lišov, 2018-06-28)

#508

I příroda se někdy zmýlí. Ještě to neznamená, že každé takové pochybení se musí chránit zvláštním zákonem.

(Brno, 2018-06-28)

#512

Podepisuji, ale obávám se, že proti takové zvůli LGBTI menšin podporované a financované OSN a EU nemáme šanci.

(Olomouc, 2018-06-28)

#517

Nesouhlasím s institutem manželství u homosexuálů,stačilo by upravit zákon o registrovaném partnerství

(Mladá Boleslav, 2018-06-28)

#518

si myslím že manželství je možné pouze mezi mužem a ženou. Ostatní svazky lze řešit jiným zákonným způsobem , např. Občanským zákonem.

(Sokolov, 2018-06-28)

#521

Věřím, že to má smysl

(Praha, 2018-06-28)

#525

Podpisujem,lebo to považujem za nutné.

(Bratislava, 2018-06-28)

#532

Je to prirozena vec, coz dokazuje jediny mozny zpusob reprodukce u vsech zivocisnych druhu bez nichz by clovek nemohl vzniknout, vse ostatni je slepa ulicka Howgh

(Praha, 2018-06-28)

#536

Souhlasím z obsahem petice

(Praha 7, 2018-06-29)

#538

S peticí souhlasím.

(Brno, 2018-06-29)

#541

souhlasim se vsemi body uvedenymi v petici a verim,ze dojde k jejich naplneni

(jilove u decina, 2018-06-29)

#545

Každý člověk,i ti geyové a lesbičky se narodili a vyrůstali v rodině,která formovala jejich hodnoty.Neberu homosexuálům jejich orientaci,nemohou za ní,ale ODMÍTÁM oslavné pochody homosexuálů a já nevím jakých ještě - sexuálů,kdy ani oni sami neví co vlastně jsou,odmítám jejich (nefunkční) srovnávání s plnohodnotnou rodinou,odmítám nadřazování takovýchto vztahů nad přírodní i boží zákony dané celou historií lidstva.

(Duchcov, 2018-06-29)

#547

Je nutný ústavní zákon definující manželství výhradně jako svazek muže a ženy.

(Olomouc, 2018-06-29)

#552

Plně souhlasím s třemi vyjmenovanými důvody, proč odmítnout zvrácené požadavky lidí, kteří mají potřebu svou (od)úchylku postavit na roveň nedotknutelnému svazku mezi mužem a ženou.

Úporná snaha prosadit tuto nepotřebnou zvrácenost ("manželství" mezi osobami stejného pohlaví) je dalším z nepochopitelných kroků vládnoucí garnitury, který jde proti názoru a smýšlení naprosté většiny obyvatel této země!

(Plzeň, 2018-06-29)

#553

Považuji pro homosexuály za dostatečné registrované partnerství a jeví se mi absurdní dávat tento svazek na roveň manželství mezi mužem a ženou. Manželství je historicky zavedená instituce v křesťanské Evropě a musí být státem upřednostňováno pro výchovu dětí.

(Teplice, 2018-06-29)

#556

Souhlasím s peticí aby svazek manželsky tvořil jen muž a žena podpořit ochranu těchto rodin Pluhařová

(Dvůr Králové nad Labem, 2018-06-29)

#557

Považuji za základ státu rodinu a rodinou jsou muž, žena a děti, nikoli dva muži či dvě ženy...

(Brno, 2018-06-29)

#560

Homosexualita je pouze zhýralost skupiny lidí. Není to nemoc, není v seznamu nemocí a ani nebude. O hormonální poruše se jen spekuluje. Není ani dědičná. Pokud by byla homosexualita dědičná, jakpak by se mohla rozšiřovat, když homosexuálové nemají děti?Je to jen touha po sociální moci pomocí zviditelnění se a kontaktů, popřípadě je zde i možnost opaku - vydírání zveřejněním pokusu to "jen tak to zkusit": .
Bez akceptace skutečných lidských hodnot, založených na svazku muže a ženy, je to jen cílená snaha zničit národní i rodinné vazby za účelem ovládnutí světa, nebo alespoň jeho částí.Je historicky prokázané, že kdykoliv se objevila homosexualita jako akceptovaný a rozšířený svazek, na úrovní vládnoucích tříd, tato kultura se blížila k zániku a nakonec i zanikla./začínajíc Spartou a Římskou říší a konče dvorem Ludvíků ve Francii/.
Děkuji za možnost se vyjádřit.J.Jedelský

(Velká Bysřice, 2018-06-29)

#565

Manželství mezi mužem a ženou je nutné chránit.

(Mořkov, 2018-06-29)

#567

Souhlasím, že rodina je muž a žena + děti.

(Mořkov, 2018-06-29)

#570

Muž,Žena,Děti.Základní kámen národa.Kgo chce nižit národy používá aktivisty za práva buzerantú,lesbiček a deviantních gendrú.Proto je třeba zakázat neziskový sektor který parazituje z našich peněz proti nám.

(praha, 2018-06-29)

#571

pouze samec a samice jsou přirozeně schopní reprodukce. A žádný zákon to nezmění. Díky Bohu!

(Třebechovice pod Orebem, 2018-06-29)

#574

Manželství je svazek muže a ženy a ne žádné jiné zvrhlosti.

(Kyjov, 2018-06-29)

#576

Registrované partnerství je naprosto dostačující

(Kladno, 2018-06-29)

#579

Rodina je: muž+žena+dítě!

(Polná, 2018-06-30)

#581

Jedině svazek muže a ženy je pro mne přirozený a přijatelný.

(Omice, 2018-06-30)

#586

Souhlasím s relevantním textem - uvedeným v této Petici …. ! P.Z.

(Praha 1, 2018-06-30)

#587

tisíc let tradice není třeba měnit.

(Benešov, 2018-06-30)

#588

Podepisují, protože sám jsem z rodiny, kde bylo jako přirozený běh světa považován vždy přirozený svazek muže a ženy. Rodiče jsou spolu letos 50let a oba jsou moje vzory. Sám mám nyni rodinu tvořenou mužem, ženou a dcerou a jednoznačně souhlasím s tím, že děti musí do života získat normální mužský i ženský vzor, nikoli obraz zvráceností, které jsou vydávány za vzor v nynější době. Možná někomu přijde jednodušší žít se stejným pohlavím, je to ale nesmysl. Lidé by se měli naučit žít s druhým pohlavím a pochopit, že občasná ostřejší výměna názorů mezi ženou a mužem není vždy útok na druhého, ani důvod k rozvodu, ale snaha o komunikaci z obou stran. Většina lidí si totiž myslí, že se stejným pohlavím se hádat nebudou. Jsem navíc přesvědčen, že u řady lidí je pohlavní orientace druhem zkoušky osobnosti, protože v každém z nás je 50% ženy a 50% muže a percentuální poměr se v čase průběžně mění. Děkuji za to, že se za nás někdo bude konečně bit...

(Karlovy Vary, 2018-06-30)

#591

souhlasím s definicí že manželství je svazek mezí mužem a ženou.

(Vlachovo Březí, 2018-06-30)

#595

Rodina = matka+ otec+ děti. Mají-li stejnopohlavní páry „potřebu se tvářit jako rodina" , nikdo jim nebrání, mají na to i zákony. A chtějí-li děti, (mamka mi říkala „na nikoho se nespoléhej, co si uděláš sám, to máš jistý"). Tak ať se snaží, a udělají si je!!!

(Ostrava, 2018-06-30)