Chceme cirkusy se zvířaty.
Komentáře
#1201
Nedokážu si predstavit cirkus kompletne bez zvířat to by pak cirkus nebyl cirkus , mam k cirkusu blízko jelikož pochazím z podobné branže .Podle mích osobnich skušenosti , vim ze zvířata v cirkuse scela určite netrpí a nejsou držena v nějakych neadekvátních podmínkach , prví o co se v cirkusové branži stará jsou právě ony ,udajně "týrana" zviřata . A tvrzení ze zviřata nejsou v oných podmínkach staštná je lež , jelikoz dostavají jen tu nejlepší možnou péči . Cirkus je tradice !
Cirkus bez zvířat je jako divadlo bez herců - nemůže existovat.
(Ostrava, 2018-11-06)
#1203
Podepisuji, protože chci cirkus se zvířaty !(Praha, 2018-11-06)
#1204
Žádný majitel nebude žádné zvířátko týrat.protoze to by ho potom neposlouchalo.A žádný člověk nedá tolik lásky jako zvíře.Zvirata patří k cirkusu(Praha 3, 2018-11-06)
#1215
V cirkusech vždy zvířata byla a není důvod aby se to měnilo. Podle mě tam k týrání zvířat nedochází. Za tímto vším je pouze to že se chce někdo zvyditelnit.(Jablonné nad Orlicí, 2018-11-07)
#1217
Chci cirkus se zvířaty.(Kunín, 2018-11-07)
#1220
Podepisuji, protože věřím tomu, že v cirkusech je o zvířata postaráno dobře a současná legislativa je dostačující. Opačná snaha je jen někým dobře zaplacená fraška, sloužící zřejmě jen k zakrytí jiných podstatně větších prů..rů a ke zmatení lidí. Nenechejme už nadále ze sebe dělat blbce!!!(Nové Hrady, 2018-11-07)
#1222
Cirkus bez zviratek neni cirkus(Havlickuv brod, 2018-11-07)
#1229
Naše civilizace je založena na občanech, kteří jsou schopni si plnit své povinnosti a na základě toho získat určitá práva a svobody. Takzvaná práva zvířat, rostlin a věcí považuji za zločin. V případě zrušení cirkusů, bez zvířat se o cirkus nejedná, jsem, kvůli zachování rovnosti před zákonem, pro současné zrušení všech zařízení, kde jsou původně divoká zvířata držena. Jako jsou zoologické zahrady, safari, různé útulky, chovné stanice atd.(Praha 5, 2018-11-07)
#1231
Málokdo se chová ke zvířatům s takovou láskou a úctou jako cirkusáci.Bez ironie.(Plzeň, 2018-11-08)
#1239
Cirkusy jsou pod dohledem veterinární správy , která doposud nezaznamenala žádné případy týrání zvířat. Cirkusy z vlastních finančních prostředků, bez dotací státu, chovají zvířata , zajišťují jim veterinární péči a splňují všechny legislativní podmínky pro chov těchto zvířat. Uměla vytvořena kampaň ochránci zvířat, není podložena jakýmkoliv poznatkem z praxe u cirkusu v České Republice. Uvítal bych , kdyby aktivisté předložili konkrétní čísla kolik šelem, medvědů a ohrožených druhů skutečně zachránili.(Praha, 2018-11-08)
#1241
Protože chci cirkus se zvířaty(Brno, 2018-11-08)
#1244
Podepisuji, protože je to tradice cirkus se zvířaty vždy byl. A nadále bude. :-)(Plzeň, 2018-11-08)
#1249
Chci cirkus se zvířaty !!(Úherce, 2018-11-08)
#1250
Nesouhlasím s plošnou likvidací zvířat v cirkusech.Kdo se proviní má být potrestán, ale né všechny házet do jednoho pytle.(Ostrava- Zábřeh, 2018-11-08)
#1253
Podepisují protože si nemyslím , že v cirkusech se týrají zvířata(Cvikov, 2018-11-08)
#1254
zvířata k cirkusu a do cirkusů patří úplně stejně, jako např.klauni, principal, nebo třeba artiste!(Praha, 2018-11-08)
#1261
Zvířata do cirkusu patří ‘ ❤️(Plzen, 2018-11-09)
#1273
Mikeš(Ustí nad labem, 2018-11-10)
#1276
Cirkusi tu se zvířaty tu byly vždy. Když zrušite cirkus se zvířaty, kam půjdou? Zvíře, které se tam narodilo a je tam dobře vychováno?(Praha, 2018-11-10)
#1277
Podepisuju to protože jestli se chce už zavírat cirkusi kvůli špatnému chování k zvířatům ať teprve chodí na kontroly a zavřou ty cirkusi kde se knim nechovají tak jak by měli a ty dobré a poctivé cirkusi které lva tygra či slona neberou jako obživu ale jako rodinu nechají vystupovat(Praha 2, 2018-11-10)
#1279
Podepisují protože zvířata k cirkusu patří(Zbožíčko, 2018-11-10)
#1282
Podepisují ,protože vím,že o zvířata je pečováno s láskou a mají tu nejkvalitnější péči co můžou mít. Jsou to členové jejich rodiny a to je nesmírně vidět.(Praha, 2018-11-11)
#1283
Hajkova Dáša(Olomouc, 2018-11-11)
#1285
Zvířata do cirkusu patří od jakživa. Pokud by se zrušili nikdo by se o ně nepostaral a šli by na smrt!! Zvířata která vyrostla v cirkusu, to tam považují za svůj domov a přirozenost vystupovat, stejně jako cirkusové děti, taky o nich nikdo neříká, že jsou týraný...(Dolní Slivno, 2018-11-11)
#1286
Podporuji tradiční, konzervativní kulturu České republiky. Né, extremisty a aktivisty.(Nový Jičín, 2018-11-11)
#1289
Zachování tradice výcviku cirkusových zvířat, hlavně kvůli dětem!(praha 8, 2018-11-11)
#1302
podepisuji za zachování cirkusu s zvířaty(pardubice, 2018-11-12)
#1304
Protože cirkus byl, je a bude! Nedovedu si představit, že by zrušili něco s tak dlouholetou tradicí jakou cirkus bezpochyby má, jenom proto, že se domnívají, že je zvířatům u cirkusu ubližováno na základě videí a fotografií, které prochází bůhví odkud.(Žitenice, 2018-11-13)
#1309
Zvířata do cirkusů patří(Kroměříž, 2018-11-14)
#1311
Podepisují, protože mě přijde absurdní najednou zakázat něco, co funguje léta a když zvířata netrpí a nehladoví, dávají jim lásku a je o ně dobře postaráno tak proč jim je brát.(Brno, 2018-11-14)
#1312
Pokud je o zvířata dobře a s láskou postaráno žije se jim lépe než v dnešní člověkem stejně okupované rádoby volné přírodě.(Mariánské Lázně, 2018-11-14)
#1313
Zvířata do cirkusu od nepaměti patří, a věřím tomu, že je o ně dobře postaráno. Hlavně u cirkusu Berousek(Plzeň, 2018-11-14)
#1316
Podepisuji, protože cirkus bez zvířat není cirkus!!!(Předměřice nad labem, 2018-11-14)
#1317
Cirkus nas baví a zvířata jsou podle mého spokojena.A měli by v tom hrát roli. :)(Čelechovice na Hané, 2018-11-14)
#1320
Dobrý den chci to podepsat protože vím jaký je být v cirkuse můj přítel tam pracoval a já jsem tam chodivala a viděla jsem jak se o ně hezky staral a pomáhala jsem jim tak mi dali krásného koně ale mám ho u přítele protože u mě není místo pro koně v tom cirkusu se o nich chovají dobře a pečují o ně víc než zvířat si ani neumím představit cirkus(Stará Boleslav, 2018-11-16)
#1321
Pokud je o zvířata dobře a s láskou postaráno, tak proč(Praha - Krč, 2018-11-16)
#1326
Podepisují protože si myslím že zvířata k cirkusů patří. Že nedochází k týrání těchto zvířat. Jde o umění drezury tréninku zvířat. A zakáze li se tato drezura bude to pokračovat dál až k zákazu chovu koní nebo psů protože i povel psovi sedni lehni bude považováno za drezuru a nepřirozenost zvířete nedej bože týrání. A argumenty lidí proti cirkusů se zviraty mi přijdou absurdní a nepodložené.(Otrokovice, 2018-11-16)
#1327
Protože chci aby byli cirkusy(NÁCHOD, 2018-11-17)
#1328
Protože návrh novely je nelogický paskvíl. Kůň je totiž taky volně žijí zvíře, ne sice u nás, ale to ani tygr či opice, takže pokud hodlají ochranáři odsoudit drezůru všech těchto zvířat, tak je jasné, že takto budou postupovat i v rámci zájmových chovů a jiných zvířat do budoucna a s tímto naprosto nesouhlasím!(PItín, 2018-11-18)
#1329
Zvirata do cirkusu patri !!!(Česká Třebová, 2018-11-18)
#1331
Když mohou prokázat dobrou péči a životní podmínky nevidím důvod zákazu. To už pak hraničí s něčím jiným. To je podobná hovadina jako zákaz pěstování vlastních plodin na vlastním pozemku .(Milonice, 2018-11-18)
#1332
Podepisuji se protože Cirkus bez zvířat není už cirkus. A v dnešní době je dobře vše ošetřeno a že výcvik jde podle pravidel. A dnes zvířata se cítí dobře a jsou dobře ošetřována. A ptám se kam je všechny chcete dát.(Český Těšín, 2018-11-18)
#1338
Podepisuji,protože jestli je nějaké zvíře týráno , ať státní správa zahájí řízení. A každý je přísně potrestán. Ať se dodržují zákony a normy pro chov zvířat domácích i divokých.(Brno, 2018-11-20)
#1345
Cirkus je tradice a pokud navíc vůbec není ošetřeno, kam zvířata z cirkusů umístíte, tak je celá novela absurdní. Protože zachránit zvířata, znamená, že jim budou zajištěny lepší podmínky. Pokud se tímto způsobem bude pokračovat, tak pak nejspíš přijdou na řadu koně a psy a to i ti policejní a také myslivecké spolky, protože postřelení divočáci, které dohledají myslivci až za několik hodin prokazatelně trpí mnohem víc než cirkusová zvířata.(Otrokovice, 2018-11-21)
#1347
Podepisuji nejen proto, že souhlasím s dopisem paní MUDr. Radmily Černé:"Měla jsem rozhovor se sousedem z domu, který má koníčka- jezdectví. Ten prý by také nepřekročil ,,práh" cirkusu. Když jsme to pak začali trochu více zkoumat, uznal, po mých vlezlých otázkách, že koně musí být také cvičeni - drezúrováni, psi jsou také všelijak ,,vláčeni" po cvičišti a jinde a je jim , někdy i proti jejich vůli a za přispění třeba stahovacího obojku apod. (nejsem drezér psů) , vštěpována spousta povelů a jsou nuceni do cviků , které pak za pohlazení nebo pamlsek začnou rádi a s radostí provádět!
Další ukázkou utrpení zvířat ve prospěch uživení lidského rodu jsou vlastně veškeré chovy domestikovaných zvířat. I při jejich množení jsou odebírány kravám záhy po porodu telátka, jsou též uměle živena a následně zabita nebo dále chována. Tak to prostě JE!!!
,,Výroba" vajec, králíků, kožešinových zvířat, drůbeže na maso, kde jsme jako člověk moudrý vychovali chodící ať už kachní nebo krůtí i jiná prsa. Ta zvířata mají strastiplný život od začátku do vysvobozující SMRTI! Například krocani, kterým dává pan prezident v USA život na Den díkůvzdání, se dlouho neradují a umírají na přidružené problémy, které pramení z naprosté devastace organismu, takže ta milost je jen prodlužováním jejich trápení.
Co děláme s rybami, které potřebujeme na ten náš ,,sváteční vánoční stůl "!!! Kdyby ryba nebyla němá, přihlížení výlovům rybníků by nebylo vůbec zajímavým zážitkem!
O těch slepicích se hodně psalo! I o tom, že to jsou hloupá stvoření. Přichází se na to, že slepice rozpozná 20 různých obličejů, v těch výrobnách může asi pracovat jen otrlý člověk, kterému nevadí, že se dívá na nešťastná zvířata, kterým bylo odepřeno vše, co by udělalo jejich krátký život alespoň trochu snesitelným!
A do toho přijdete Vy, paní Hemrová, se svým nesouhlasem s ponižováním zvířat v cirkuse!? Jak by zněl výraz pro naše chování vůči slepicím , telatům , kravám , koním , psům …? Jediný rozdíl je tedy v jejich domestikaci ! To mají smůlu , jich už se nikdo neptá , zda se cítí v pohodě , nikdo se už k nim nechová s úctou , nikdo neřeší , zda naše chování vůči nim je dost ohleduplné k jejich potřebám. Ano, jejich smrt je přesně načasovaná, aby se nám jejich pár měsíců utrpení zaplatilo! Pardon - VYPLATILO !
Byla jsem letos s vnuky (5 a 7 let) v cirkuse BEROUSEK na Letenské pláni! Byli jsme nadšeni . Děti zajímavými hravými zvířaty a akrobaty , já i takovou příjemnou rodinnou atmosférou kolem celého představení. Velbloudi byli krásně vyhřebelcovaní, medvědi po každém čísle si šli pro odměnu k pánečkovi panu Berouskovi a očuchávali jej přátelsky, nikde nebyl sebemenší náznak strachu nebo ze strany drezéra nervozita, že zvíře neposlouchá, vůbec už ne nějaké šlehání, bití zvířete. Vše probíhalo v souladu a dalo by se říci radostně a hravě! A to jsme my diváci také vycítili, že tato cirkusová práce musí být ne prací ale povoláním. A že to baví obě strany!
Protože jsem chodila celou dobu i kolem okolí cirkusu, viděla jsem, že o zvířata je dobře postaráno. V teplém podzimu byl slon stále venku na sluníčku, papoušci si to také užívali ve velké voliéře, ostatní zvířata žila jako někde na statku!
Nechte nám naše cirkusy, nechte zvířata jejich cirkusovým majitelům. Zvířata jsou opravdu součástí jejich rodin, není v jejich zájmu je mít jako vystrašená vystresovaná, to by přece popíralo veškerou logiku jejich podnikání, jejich po pokolení děděného rodinného majetku a umu! Hlubokého Vztahu k Nim!
Už nevím, jak bych ještě mohla argumentovat ve prospěch cirkusů, ve prospěch ,,pánů Berousků "! Samozřejmě není cirkus jako cirkus. Je v naší legislativě, že se musí a kontrolují se různé podniky, samozřejmě i na zvířecí osazenstvo máme své zákony. Jděte se podívat do zvěřince, když kolem výběhů a klecí prochází jejich drezéři a majitelé! Tak nejlépe poznáte, co si o nich jejich zvířata myslí a co k nim cítí! A je to vzájemné!
Množírny a jiné odstrašující vydělávání peněz na zvířatech, to je též v rukou našich institucí, které by měly umět KONTROLOVAT a i TRESTAT!
Zaměřte svoji pozornost na opravdu trpící zvířata! Sjednejte jim protesty a přesvědčivými argumenty snesitelnější životní podmínky!
To, že shodou okolností je Vaše kritika namířena proti cvičení exotických zvířat, to jejich prořídlé řady na zeměkouli nezachrání! Teď mne napadá, kdyby pan Berousek cvičil třeba jen psy, krávy, slepice, prasata , to byste na to nic neřekla ? A jsou to pořád ta samá Zvířata , která vyžadují stejným dílem ohleduplné a (nechci psát lidské, protože, co to vlastně je ?) možná bych napsala pokud možno co nejméně zraňující chování nás LIDÍ !!!
Pane Berousku, děkuji za Vaši letenskou produkci a držím PALCE !
Paní Hemrová, vím, že to nemyslíte špatně, ale zvažte i ty jiné argumenty!
S pozdravem MUDr. Radmila ČERNÁ, Letohradská 62 , PRAHA 7"
(Praha, 2018-11-22)
#1352
Podepisuji protože jako malá jsem nepromeškala ani jeden cirkus a nikdy se nestalo aby jsem měla pocit že zvířata jsou nějaká zanedbaná.Vubec nevim proč tohle vzniklo . Mám 10 ti letou dceru a té se chce z toho plakat protože tohle není absolutně normální . Zvířata v Cirkuse jsou krasni a vypadají že se o ně majitele dobře starají tak nevim proč.A děti chtějí vidět zvířátka je moc nezajímá v cirkuse akrobacie ATd ale důležité jsou zvířátka z toho mají zážitek a také fotku a můžou si je na přímo pohladit to je pro ně nejvíc .(Brno, 2018-11-24)
#1353
Zvířata do cirkusu patří jsou tam spokojení ne jak v divoké přírodě zvířata v cirkusech jsou šťastná protože dostávají lásku(Ostrava, 2018-11-24)
#1359
Chci cirkus se zvířaty(Domažlice, 2018-11-27)
#1364
Nesouhlasím se zákazem. V dobře vedených cirkusech jsou zvířata v naprostém pořádku a psychické pohodě. Ať raději pomohou tyranym dětem.(Brno, 2018-12-07)
#1367
Podepisují protože nesouhlasím s ochránci zvířat(Praha, 2018-12-24)
#1371
Natočil jsem pořad o zvířatech v cirkuse jako důkaz vzorné péče a lásky k těmto spolupracovníkům při představeních. Televize povltaví http://facebook.com/MultiKameraman(Týn nad Vltavou, 2019-03-01)
#1373
Chci cirkus se zvířaty !!!(HALOUNY, 2019-03-16)
#1374
Protože už je cirkus několik let se zvířaty a nedokážu si představit cirkus bez zvířat to je jako kdyby zakázali dávat povely dom. Mazlickum(Louny, 2019-03-22)
#1376
Chci cirkus se zvířaty(Brno, 2019-04-02)
#1379
Podepisuji, protože zvířata do cirkusu patří. Mají se tam dobře a je o ně skvěle postaráno s tou největší láskou. Cirkus byl, je a bude se zvířaty. Chci cirkus se zvířaty.(Břeclav, 2019-04-10)
#1381
inak by circus bez zvierat si neviem a ani nechcem predstavit.(Stropkov, 2019-04-11)
#1382
Věřím že je o zvířata pečováno s láskou, nevypadají nešťastně ani týraně.(Hrušky, 2019-04-13)
#1386
Nechci cirkus bez zvířat.(Kostelec n c lesy, 2019-08-05)
#1387
Podepisuji, protože zvířata k cirkusu patří a hlavně jsou zvyklí na ty lidi tam(Netvořice, 2019-09-08)
#1391
Nesouhlasím s hluchým a slepym stádem které se bez osobního přesvědčení rozhodnou brojit proti něčemu co nikdy nepoznali a nemají v srdci ani kousek lásky ke zvířatům jak jinak nazvat ty co chtějí svým jednáním dohnat stovky chovaných zvířat v cirkus k úmyslne likvidaci?!(Mladá Boleslav, 2019-10-22)
#1392
V cirkusoch proste zvieratá majú byť vždy to tak bolo a aj by to tak malo ostať. V cirkusoch sa k zvieratám nesprávajú o nič horšie ako k zvieratám v ZOO(Malacky, 2019-11-01)
#1394
protože mám rád zvířata a věřím,že se o ně v cirkusu ,ve svém vlastním zájmu, dobře starají a nemám rád zelené a jiné idioty,kteří o zvířatech v cirkusu tvrdí nesmysly(Brno 15, 2019-11-04)
#1396
V principu je mi jedno, jestli v cirkusu zvířata jsou, nebo ne, akrobatky mám radši, ale jde o princip. Včera jsme byli v s dětma Cirkusu Humberto a nedovedu si představit, že by se takhle ke svému chovateli chovala zvířata týraná. A že by dělala něco nepřirozeného nebo nebezpečného jsme nezaznamenal - žádné hořící obruče, snad jen jízda medvěda na koloběžce - ale je to snad přirozené pro člověka? - mědvěd jel sám, žádný bičík nebo tak něco a vypadal, že ho to baví. U dvou slonů měl ten krotitel jen holé ruce, hlas a jablka a o přestávce si ho ti sloni pořád k sobě přitahovali chobotem - očividně silný pozitivní vztah mezi nimi. Oproti ZOO mají alespoň nějakou zábavu, někdo se jim věnuje, cvičí s nima. Psy to mají rádi, tak proč by to neměli mít rádi tygři nebo sloni. Pokud by se ale snad měl chov zvířat "pro zábavu" zakázat, tak spravedlivě plošně všechno, včetně ZOO, pejskařů a pod. V ZOO jsou zvířata celý život v jedné kleci a 365 dní v roce od rána do večera na ně někdo čumí. Bavilo by Vás to? Jako zvíře bych bral spíš cirkus.(Praha 10, 2019-11-07)
#1397
Cirkrusy se zvířaty Nechci Cirkusy bez zvířatCirkus je poslední romantika na světě
nedovedu si představit cirkusy bez zvířat a vím že jim tam je nejlépe
(TABOR, 2019-11-24)
#1398
Máme rádi cirkusi(Dvůr Králové nad Labem, 2020-01-13)
#1400
Podepisuji, protože cirkus mám od mala rád, patří k naší kultuře a věřím, že cirkusáci dodržují všechna pravidla a normy. Chodit do cirkusu se zvířaty je normální.(Praha, 2020-02-24)