Nesouhlas s politizací reprezentativního obrazu Gymnázia Jiřího Wolkera
Komentáře
#6
Potupa(Prostějov, 2019-10-20)
#8
Plně se s obsahem dopisu/petice ztotožňuji. Spojení Pitomia, tohoto usvědčeného lháře a demagoga, se stále zvučným jménem školy je po třiceti letech čirým výsměchem všem, kteří se o pád vlády rudých pitomců zasloužili.(Prostějov, 2019-10-20)
#25
Vzdělávací Školy by měly být apolitické, politici by na ně měli chodit pouze výjimečně za účelem besed se studenty, kde se studenti mohou politiků ptát na jejich činnost a klást jim otázky. Popřípadě návštěva zřizovatelů školy. Nic víc(Olomouc, 2019-10-20)
#26
Je pro mě nepřijatelné, aby ředitel gymnázia veřejně podporoval hnutí typu SPD. Není mi jasné, proč se tahle osoba neustále drží na GJW. Myslím, že ostudy a špatného vedení již bylo víc něž dost.(Vrbátky, 2019-10-20)
#30
Co je moc, to je moc.(Prostějov, 2019-10-20)
#31
Podepisuji, protože to co ředitel školy provedl, je extrémně ostudné, a to dokonce i na Prostějov.(Veverská Bítýška, 2019-10-20)
#34
Je to hrůza - zneuctít oslavu vzdělávací instituce někým s tak odpudivými názory, lhářem a manipulátorem...(Prostějov, 2019-10-20)
#43
Velice souhlasim s nazorem pana Bartose a myslim si, ze politicke aktivity pana Smucra by se nemely tykat aktivit skoly.(Prostejov, 2019-10-20)
#50
Jsem to viděl na vlastní oči, no fakt cirkus a ještě obhajovat existenci jedné Číny(Prostějov, 2019-10-21)
#51
Každá státní instituce musí být apolitická..(Olomouc, 2019-10-21)
#53
Podepisuji, protože se nechci stydět za školu, kterou jsem vystudoval.(Krumsín, 2019-10-21)
#65
Jsem také absolventkou Gymnázia Jiřího Wolkera. S textem pana Davida Bartoše se plně ztotožňuji.(Brno, 2019-10-21)
#74
jako absolventka GJW v roce 1968 jsem rozhořčena přístupem pana Šmucra k oslavám 120 výročí gymnázia. Měla jsem možnost jako zástupce naší třídy 3.d se zúčastnit oslav 100. výročí, které probíhaly v naprosto jiném duchu. Byla to oslava bývalých absolventů a profesorů, stávajících studentů. Pozváni byli významní absolventi školy, ne tyhle pseudoosobnosti typu Okamura, Mačák, Černošek a spol.(Prostějov, 2019-10-21)
#84
Populistické strany ohrožující svobodnou mysl a zneužívající lidí proti lidem nemají mít se vzděláváním nic společného. Absolvent GJW 2009(Brno, 2019-10-21)
#94
Nesouhlasím s překrucování dějin i jednostranného vidění světa Tomiem Okamurou. Je možné pozvat jeho bratra architekta i druhého, člena KDU.J.P.
(Ochoz u Brna, 2019-10-21)
#96
Nejsem sice absolvent GJW, ale moji bývalí spolužáci ze ZŠ ano, a celá generace mých kamarádů. Nesouhlasím s politizací a zatahováním politické "špíny" do prostředí, kde pravdivé a objektivní vzdělávání modeluje myšlení mladého člověka pro zbytek svého života.(Prostějov, 2019-10-21)
#101
Pokud je ředitel členem strany, kde její členové věří v CHEMTRAILS, tak hluboce opovrhuje všemi lidmi vzdělanými v přírodních vědách a technických oborech.Tedy i mnou.
Přirovnávání Evropské Unie k nacistickému Německu nebo slova o pseudokoncentrácích jsou urážkou všech obětí nacismu.
(Olomouc, 2019-10-21)
#102
Dost to ovlivnilo můj názor na toto gymnázium, negativně.(Prostějov, 2019-10-21)
#104
Podpora Číny a její politiky která je podle pana Šmucra v pořádku neodpovídá hodnotám které studenti Gymnázia zastávají.(Prostějov, 2019-10-21)
#112
Podepisuji, protože je dle mého názoru velice důležité, aby byly všechny školy apolitické a tudíž umožnily studentům vytvářet svůj vlastní politický názor.(Ptení, 2019-10-21)
#115
Pan ředitel je nepochybně jedním ze zákulisních hráčů SPD. Toto lze ještě tolerovat, ale podpora lídra této strany na vrcholné akci školy je jasný důkaz její zpolitizování, což je v rozporu se zákonem.(Heidelberg, 2019-10-21)
#116
Jako absolventka GJW považuji názory Tomia Okamury za celospolecensky velmi nebezpečné a odmítám jakoukoli politizaci na akademické půdě!(Edinburgh, 2019-10-21)
#123
Nesohlasím s politizaci oslavy historie školy.absolvent 1988.
(Prostějov, 2019-10-21)
#131
Podepisuji, protože nesouhlasím, aby jakákoli státní instituce, především pak instituce vzdělávací, se otevřeně hlásila k politickým stanoviskům totalitních režimů.Z hlediska žáků, rodičů, učitelského sboru i zřizovatele nemůže jít o akceptovatelný postoj. Poškozuje nejen obraz konkrétní školy, ale i školství a výchovy ke svobodě a demokracii jako takové.
Opakuji výchově k demokracii, ne ke kapitalismu, nebo pro-čínskému komunismu. Takové stanovisko není akceptovatelné ani v poloze humoru.
(MOHELNICE, 2019-10-21)
#132
Souhlasim. s panem magistrem Bartosem(Praha, 2019-10-21)
#134
Podepisuji, protože je absolutně nemyslitelné aby škola nebyla apolitická. Dospívající lidé by si měli utvořit vlastní politický názor na základě osobních preferencí, zkušeností, vyznání atd a ne být v tomto citlivém věku vystavováni ze strany instituce "navádění" k jedné politické straně, navíc tak kontroverzní jako je SPD.(Tallinn, 2019-10-21)
#140
Zastávám stejný názor jako autor dopisu.(Brighton, 2019-10-21)
#162
probuďte se(Rymarov, 2019-10-21)
#168
Nejsem studentem (ani byvalym) skoly, ale degradace teto do nedavna kvalitni vzdelavaci instituce na regionalni pobocku extremistu se mi zcela prici.(Prostejov, 2019-10-22)
#171
Protože mi přijde nevhodné dělat z významných oslav školy politickou kampaň. Pan Okamura zcela jistě neni absolventem tudíž není duvod pro jeho účast(Praha, 2019-10-22)
#178
Podepisuji, protože nejen že škola má být ze zákona apolitická. Ze zdravého rozumu plyne že by neměla podporovat extremisty, lháře a překrucovače. A pan Pitomio splňuje vše z výše uvedeného. Pan ředitel se nezmění, nechci jeho vysvětlení, je to SPĎák, to vysvětluje víc než dost. Chci jeho odstoupení.(Prostějov, 2019-10-22)
#179
Podepisuji, protože škola je prostor apolitický a své žáky a studenty má vést ke kritickému myšlení. Zvaní politiků stran, které vybízejí k nenávisti a českým prostorem šíří dezinformace a lži do škol absolutně nepatří. Na významný den této instituce se dalo vybírat z desítek osobností, jejichž příběh demonstruje hodnoty, ke kterým mají školy pomáhat děti vést. Zvolením Tomia Okamury tyto hodnoty nejen ignorujete, ale podkopáváte a to našim nejmladším. To se dít nemá a nebude.(Praha, 2019-10-22)
#181
Jakožto absolventka nesouvisím s vývojem, o který se zapříčinil ředitel.(Prostějov, 2019-10-22)
#186
Skola je instituce, kde si maji žáci utvarit sve vlastni názory a ma byt apoliticka(Kromeriz, 2019-10-22)
#191
Jsem taktéž, stejně jako moje žena a naše děti, absolventem GJW. Proto i nás velmi uráží a pobuřuje zneužití dobrého jména naší školy k levné politické agitaci. A v případě seskupení SPD to považuji za obzvlášť nevkusné!(Plumlov, 2019-10-22)