MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA


Nepřihlášený uživatel

#130526 Re: Re:

2018-05-18 18:03

#130506: Evropan - Re:  

AsYmilovaný? Ty jsi typický dement z pražské kavárny. :-))))


Nepřihlášený uživatel

#130527 Re: Re: Re:

2018-05-18 18:49

#130526: - Re: Re:  

A ty jsi typický ruský Serjoža.


Nepřihlášený uživatel

#130528 Re: Re: Re: Re:

2018-05-18 20:40

#130527: - Re: Re: Re:  

A ty německý Adolf. 


Nepřihlášený uživatel

#130529 Re: Re: Re: Re:

2018-05-18 20:57

#130527: - Re: Re: Re:  

Jdi do hajzlu neomarxistický demente!

Čech

#130530 Re: Re: Hradního ožralu pohnat před soud za vlastizradu!

2018-05-19 11:12


Nepřihlášený uživatel

#130531 Pražská kavárna = NSDAP? Čte si pražská kavárna po večerech v Mein Kampfu?

2018-05-19 11:59

Němečtí nacisté se paktovali s muslimy a nenáviděli slovany, hlavně Rusy a samozřejmě také komunisty. Koho to jen připomíná?


Nepřihlášený uživatel

#130532 Re: Zlodějská TOPka brzo půjde k ledu i s tím Kalouskem!

2018-05-19 16:19

#130525: - Zlodějská TOPka brzo půjde k ledu i s tím Kalouskem! 

Není to první případ podobného druhu.   Postihlo to i některé partaje, kvůli nejmenovanému dementnímu předsedovi.


Nepřihlášený uživatel

#130533 Musíme se v Číně učit stabilizovat společnost!

2018-05-19 16:45

Jako za Mao Ce-tunga. Číňané posílají muslimy na převýchovu do táborů

 


Nepřihlášený uživatel

#130534 TRe: Re: Re: No konečně !

2018-05-19 16:52


Nepřihlášený uživatel

#130535 Re: Musíme se v Číně učit stabilizovat společnost.

2018-05-19 16:59

#130533: - Musíme se v Číně učit stabilizovat společnost. 

Pamatujete když přišla Čína s politikou max jednoho dítěte, jak se všechny možné i nemožné bolševické organizace, honiči lidských práv a samozřejmě EU státy pohoršovaly, kritizovaly atd. potom chvíli ticho když zjistili že to funguje a má to velký význal pro všechny a dnes to dávají nesměla najevo pro přemnožující se vyžírající negramotnou Afriku atd? ....tak s tímto to bude za pár let podobné.

 
 

Nepřihlášený uživatel

#130536 Re: Re: Musíme se v Číně učit stabilizovat společnost.

2018-05-19 17:48

#130535: - Re: Musíme se v Číně učit stabilizovat společnost. 

A co když je to celé trochu jinak. Třeba někde jsou nějací banditi, kteří se rozhodli, že zabijí Evropany.  Tak napřed před sebou zaženou nějaká stáda, která vyplaší nějakou válkou,  a pak Evropu ovládnou prostě tím, že se v ní přemnoží. 

Houari Boumédiène, Muammar Kaddáfí, Recep Tayyip Erdoğan se shodují: Evropu dobudeme dělohami svých žen.

 


Nepřihlášený uživatel

#130537 Re: Re:

2018-05-19 20:37

#130506: Evropan - Re:  

Nasrat, islamistický čmoude!


Nepřihlášený uživatel

#130538 Ať žije pan prezident Putin!

2018-05-20 01:13

Smrt nepřátelům Ruska!

Občané ČR

#130539

2018-05-20 03:26

Máme rádi pana prezidenta Zemana. 


Nepřihlášený uživatel

#130540 Re:

2018-05-20 08:25

#130539: Občané ČR -  

Nemám rád darebáky.  Nemám rád  nekompetentní hulváty, po kterých zůstávají astronomické dluhy. Nemám rád kazisvěty, kteří se kryjí nepřetržitými  nepřetržitým vyřváváním urážek všeho a všech. A nepokládám za nutné pověřovat je čímkoliv. Z jejich barvotiskového jakoby skrytého slibování  nevěřím ani tečku na konci. 

Multikulturní obohacení

#130541

2018-05-20 08:59

Ve francouzských nemocnicích přibývá násilí. Paříž nasadí přes tisíc kamer


Nepřihlášený uživatel

#130542

2018-05-20 09:02

Exkluzivně: Český překlad plného znění Marakéšské deklarace! Dokument, ze kterého budete zvracet! Je to horší, než jsme si mysleli a pouze maďarský ministr zahraničí se pod tento skandální dokument nepodepsal! Manifest oslavující migraci je plánem na přesuny národů! V dokumentu se píše, jak usnadnit řádnou, bezpečnou, odpovědnou a hlavně pravidelnou migraci a mobilitu lidí mezi Afrikou a Evropou!

Redakce AE News přináší zřejmě jako první server v České republice plné znění a český překlad skandální a výbušné Marakéšské deklarace, kterou počátkem května v Maroku podepsali představitelé evropských a afrických zemí v rámci tzv. Rabatského procesu. O události jsme již psali zde. Dokument byl dlouho utajován, ale konečně se objevil na serveru Evropské komise [1] a redakce Aeronetu vám proto níže přináší jeho plné znění a navíc v českém překladu, strávil jsem nad překladem podstatnou část dnešní noci. Tato deklarace je bodem zlomu v procesu migrace do Evropy. Dokument je deklarací, kterou se evropské země, za zády svých občanů, zavazují v rámci tzv. Rabatského procesu k podpoře pravidelné, zdůrazňuji a opakuji “pravidelné” migrace mezi Afrikou a Evropou. Je přitom jasné, že z Evropy do Afriky nikdo migrovat nebude, proces bude jen jednosměrný.

Než začnete číst, chtěl bych požádat všechny čtenáře, aby sdíleli tento dokument na všech sociálních sítích, v emailech, ale i mezi svými přáteli, abyste dokument zaslali politikům z SPD, KSČM a z dalších stran, které mají pro-národní postavení a ukotvení. Dokument se totiž opírá o dvě globalistické agendy neomarxistického světového řádu, o tzv. Global Compact a o tzv. Agendu 2030. Oba dva dokumenty jsou v deklaraci zmíněny a je na ně odkazováno. To, co v dokumentu je právnickou hantýrkou přežvýkáno tak, aby tomu pomalu nikdo nerozuměl, je rámcovou smlouvou Evropy s Afrikou, na základě které proběhne exodus biblických rozměrů, exodus z Afriky do Evropy. Není divu, že nikdo z politiků se k dokumentu před vlastními voliči doma nehlásí a všichni se tváří, že dokument je neškodný. My přinášíme důkaz zločinu na evropských národech. Sdílejte, šiřte a nezapomeňte, že Aeronet je místo, kde už dnes přinášíme zítřek. Bohužel, ten zítřek vypadá jako biblická gehenna.

Úryvky z deklarace

  • Zvýšená pozornost věnovaná boji proti xenofobii, rasismu a diskriminaci: partneři vynaloží úsilí na potírání těchto jevů a podporu vyváženého mediálního narativu (pozn. propagandy) o migraci a diasporách založeného na faktech a zdůraznění jejich pozitivního přispění k rozvoji společností v zemích původu, tranzitu a v zemích určení
  • Cílem agendy pro udržitelný rozvoj do roku 2030 je podle bodu 10.7 Usnadnit řádnou, bezpečnou, pravidelnou a odpovědnou migraci a mobilitu lidí, včetně provádění plánované a dobře řízené migrační politiky “
  • Ve svých intervencích (pozn. na podporu migrace) se budou partneři snažit zapojit všechny subjekty pod koordinací vnitrostátních orgánů (regionální organizace, místní úřady, tradiční a obvyklé orgány, zástupci občanských společností a migrujících a uprchlických komunit, sociálních partnerů (neziskovek), soukromého sektoru a médií a akademické obce (tzn. vysoké školy)…
  • Od svého založení Rabatský proces důsledně prosazoval pozitivní potenciál pravidelné migrace a klíčovou roli diaspory pro země původu, tranzitu a určení. Posílení synergií mezi migrací a rozvojem představuje prioritní oblast a je specifickým rysem procesu Rabatu. Partneři dialogu souhlasí s touto cestou a zaměří se ve většině svých opatření na maximalizaci přínosů pravidelné migrace…
  • Vezmeme-li na vědomí výše uvedený cíl 10.7 Agendy pro udržitelný rozvoj do roku 2030 (tzv. Agenda 2030), partneři Rabatského procesu uznávají, že je třeba podporovat a posilovat cestu k pravidelné migraci…
  • Akce 9: V duchu partnerství se věnovat zejména otevřenému dialogu o usnadnění udělování víz…
  • Partneři z Rabatského procesu opakují své dodržování závazků vyplývajících z mezinárodního práva v EU oblasti návratu a zpětného přebírání a připomínají význam udržitelného opětovného začlenění. Opakují jejich podporu principu nenavracení a souhlasí s tím, že upřednostňují jen dobrovolný návrat (migrantů)…
Hlavní cíle Agendy 2030.

Z těchto krátkých úryvků si můžete udělat představu, co to vlastně je ta Marakéšská deklarace. Přestože je pravda, že v dokumentu se nachází na závěr kapitola, která hovoří o procesech návratu migrantů a jejich reintegrace, tak při pohledu na celý dokument je zcela zjevné, že tato kapitola tam je jenom kvůli tomu, aby deklarace byla stravitelná a omluvitelná pro evropské politiky před svými voliči. Přečtěte si dokument, raději dvakrát, v klidu. Potom ho přečtěte svým dětem, známým, vytvořte kopie a rozlepte je ve svém městě, distribuujte text deklarace do schránek, sdílejte dokument a šiřte ho. V této fázi už je skoro hotovo, ale může být ještě hůř. Marakéšská deklarace je Pandořina schránka moderního věku. Níže tedy přinášíme plné znění deklarace. Sáček na zvracení mějte v pohotovosti.

Politické prohlášení v Marrákeši

Překlad pro AE News: -VK-

My, ministři zahraničních věcí, vnitra, integrace, zodpovědní za migraci a vysocí zástupci těchto zemí: RAKOUSKO, BELGIE, BENIN, BULHARSKO, BURKINA FASO, CABO VERDE, KAMERUN, CENTRÁLNÍ AFRICKÁ REPUBLIKA, CHAD, KONGO, POBŘEŽÍ SLONOVINY, CHORVATSKO, KYPR, ČESKÁ REPUBLIKA, DEMOKRATICKÁ REPUBLIKA KONGO, DÁNSKO, ROVNÍKOVÁ GUINEA, ESTONSKO, FINSKO, FRANCIE, GABUN, GAMBIE, NĚMECKO, GHANA, ŘECKO, GUINEA, GUINEA-BISSAU, IRSKO, ITÁLIE, LOTYŠSKO, LIBERIE, LITVA, LUCEMBURSKO, MALI, MALTA, MAURETÁNIE, MAROKO, NIZOZEMSKO, NIGER, NIGERIE, NORSKO, POLSKO, PORTUGALSKO, RUMUNSKO, SÃO TOMÉ A PRÍNCIPE, SENEGAL, SIERRA LEONE, SLOVENSKO, SLOVINSKO, ŠPANĚLSKO, ŠVÉDSKO, ŠVÝCARSKO, TOGO, TUNISKO a SPOJENÉ KRÁLOVSTVÍ; Vysokého představitele Unie pro zahraniční věci a bezpečnostní politiku a Evropský komisař pro migraci, vnitřní věci a bezpečnost občanství; a vysocí představitelé Hospodářského společenství států západní Afriky; Evropská komise; a Alžírsko a Libye jako pozorovatelské země;

NA ZASEDÁNÍ 2. května 2018 v Marrákeši na pozvání Marockého království;

UZNÁVAJÍCE rostoucí význam migračních otázek na globální úrovni obecně a v roce 2006, především evropsko-africké a vnitroafrické vztahy, jakož i potřebu identifikovat přizpůsobené a koordinované odpovědi na řízení migračních toků ve všech jejich aspektech;

PŘIPOMÍNAJÍCE závazky přijaté partnery v procesu Rabatu v rámci roku 2006, společné prohlášení Afriky a EU o migraci a rozvoji, prohlášení Afrika-EU z roku 2014 o migraci a mobilitě, Agenda pro udržitelný rozvoj do roku 2030 (tzv. Agenda 2030) přijatá OSN v roce 2015, kdy se státy zavázaly “nenechat nikoho bez pomoci“, Newyorská deklarace pro uprchlíky a migranty (tzv. Global Compact) přijatá 19. září 2016 Organizací spojených národů. Prohlášení o dialogu na vysoké úrovni o mezinárodní migraci v roce 2013 a Politické prohlášení z 5. summitu Africké unie – Evropské unie z roku 2017;

POTVRZUJÍCE závazky, které přijali partneři z procesu Rabatu na summitu o migraci ve Vallettě v listopadu 2015 a zasedání vrcholných úředníků Valletty v únoru 2017, stejně jako jejich dodržování zásad solidarity, partnerství a společné odpovědnosti ve společném řízení migračních otázek při plném respektování lidských práv;

PŘEZKOUMÁVAJÍCE závazek partnerů z procesu Rabatu k účinnému provádění společného akčního plánu Valletta (JVAP);

BEROUCE V ÚVAHU mandát udělený procesům Rabatu a Chartúmu k monitorování JVAP, stejně jako již provedeného mapování, aby bylo zajištěno jeho následné sledování a DOPORUČUJÍCE snahy o implementaci technického nástroje pro dlouhodobé sledování JVAP;

PŘIPOMÍNAJÍCE závazky, které přijali partneři z procesu Rabatu na ministerských konferencích v roce 2006, 2008, 2009, 2011 a 2014 a zásady obsažené v prohlášení z Dakaru z roku 2011 (operativního a soudržného dialogu, pružného a vyváženého přístupu, závazných partnerů a sdílení odpovědnosti);

UZNÁVAJÍCE pokrok dosažený v rámci různých plánů a strategií EU v procesu Rabatu a při zohlednění poznatků získaných z analýz provedených na konci Římského programu za období 2014-2017;

BEROUCE NA VĚDOMÍ hodnotu odborných znalostí a zkušeností externích pozorovatelů, jako jsou mezinárodní organizace působící v oblasti migrace a azylu, aktéři občanské společnosti, členové diaspory a akademičtí zástupci při obohacování a zprovoznění dialogu; VYZÝVAJÍCE k posílení spolupráce s těmito ostatními prostřednictvím zvýšení konzultace;

VĚDOMI si toho, že hnací síla procesu v Rabatu je při určování společných politických priorit pro otázky migrace a azylu mezi Afrikou a Evropou a její příspěvek k formulaci a provádění migračních strategií;

UZNÁVAJÍCE, aby byla zajištěna soudržnost s prováděcími nástroji, které se objevily od roku 2014 a které nově definují rámec partnerství, a vyhnout se duplicitě akcí v tomto ohledu a zajišťovat doplňkovou intervencí; Přijmout Marakéšský program pro roky 2018-2020, který zahrnuje současné politické prohlášení, jakož i cílený operativní akční plán, který je založen na regionálním přístupu respektující státní suverenitu;

SOUHLASEJÍCE s tím, aby byl program uveden do souladu s pěti oblastmi JVAP, aby byla zachována soudržnost a komplementarita s ním:

  • Oblast 1: Rozvoj přínosů migrace a řešení základních příčin nepravidelnosti migrace a nuceného přesunu;
  • Oblast 2: Legální migrace a mobilita;
  • Oblast 3: Ochrana a azyl;
  • Oblast 4: Předcházení a boj proti nelegální migraci, pašování migrantů a obchodování s lidmi;
  • Oblast 5: návrat, zpětné přebírání a opětovné začlenění;

SOUVISEJÍCE, aby rovnoměrně účinně prováděli akční plán, který je přijat a zahrnuje tyto průřezové priority:

  1. Přístup založený na lidských právech: prováděné akce přispějí k plnému respektování lidských práv a důstojnosti uprchlíků a migrantů bez ohledu na jejich migrační status;
  2. Zvláštní pozornost bude věnována problematice genderu a ochrany migrantů ve zranitelných situacích, zejména žen a dětí;
  3. Zvýšená pozornost věnovaná boji proti xenofobii, rasismu a diskriminaci: partneři vynaloží úsilí na potírání těchto jevů a na podporu vyváženého mediálního narativu o migraci a diasporách založeného na faktech a zdůraznění jejich pozitivního přispění k rozvoji společností v zemích původu, tranzitu a v zemích určení;
  4. Regionální přístup: dojde k identifikaci, formulaci a provádění akcí zohledňujících místní a regionální specifika.
  5. Přístup všem zúčastněným stranám: ve svých intervencích se budou snažit partneři zapojit všechny subjekty pod koordinací vnitrostátních orgánů (regionální organizace, místní úřady, tradiční a obvyklé orgány, zástupci občanských společností a migrujících a uprchlických komunit, sociálních partnerů, soukromého sektoru a médií a akademické obce), jakož i příslušné mezinárodní organizace, aby zajistily koordinované a řádné řízení všech dimenzí migračního jevu.
  6. Zvláštní pozornost věnovaná sběru, analýze a sdílení rozčleněných dat: mezi předpokládanými činnostmi, partneři se budou snažit identifikovat stávající iniciativy ke sdílení údajů o migraci a v případě potřeby se zavazují provádět specifické studie pro operační účely na národní nebo regionální úrovni. Získané údaje a informace budou přispívat k procesům vytváření migrační politiky a přispívat k nim;

ROZHODNUVŠI zaměřit se na konkrétní akce, které odrážejí specifickou přidanou hodnotu Rabatského procesu. A to zejména ve své schopnosti stavět sítě technických a politických aktérů, formulovat akce, které zohledňují regionální specifika, a centralizovat informace shromážděné v důsledku jejich provádění, přičemž současně respektují geografickou rovnováhu na všech úrovních;

SOUHLASEJÍCE s upřesněním způsobů provádění cílených akcí a využívání těchto nástrojů příslušnými mechanismy a nástroji pro sledování a hodnocení provádění Marrákešského programu pro období 2018-2020 na pravidelném základě za účelem zlepšení rozsahu a dopadu.

Marakéšský akční plán 2018-2020

Doména 1: Výhody pro migraci a řešení základních příčin nelegální migrace a fenoménu vysídlených osob

Cílem agendy pro udržitelný rozvoj do roku 2030 je podle bodu 10.7 “Usnadnit řádnou, bezpečnou, pravidelnou a odpovědnou migraci a mobilitu lidí, včetně provádění plánované a dobře řízené migrační politiky “.

Od svého založení Rabatský proces důsledně prosazoval pozitivní potenciál pravidelné migrace a klíčovou roli diaspory pro země původu, tranzitu a určení. Posílení synergií mezi migrací a rozvojem představuje prioritní oblast a je specifickým rysem procesu Rabatu. Partneři dialogu souhlasí s touto cestou a zaměří se ve většině svých opatření na maximalizaci přínosů pravidelné migrace pro rozvoj, a to včetně, jako priority, zaměření na členy diaspory v tomto procesu. Partneři z Rabatského procesu uznávají více příčin nelegální migrace a vynuceného přemístění.

Tyto základní příčiny, z nichž většina je vzájemně propojena, musí být stále více řešeny prostřednictvím široké škály vhodných reakcí, jak na politické, tak na operativní úrovni. S přihlédnutím ke smíšené povaze migračních toků partneři znovu potvrzují své závazky vytvořené v rámci Valletty, aby investovaly více do rozvoje a vymýcení chudoby jako základních příčin nelegální migrace, do podpory humanitární pomoci a rozvojové pomoci v EU nejvíce postiženým fenoménem vysídlených osob a zabývali se otázkami životního prostředí, bezpečností a problémy s klimatickými změnami v nejvíce zasažených regionech.

Cíl 1: Maximalizace pozitivního dopadu pravidelné migrace na rozvoj

  • Akce 1: Identifikovat a sdílet osvědčené postupy, které umožní zemím získat lepší znalosti o profilech jejich diaspor a přijmout nebo optimalizovat strategie, které podporují jejich ekonomický, sociální a kulturní potenciál pro rozvoj, a zároveň analyzovat možné překážky pro přijetí a optimalizace těchto osvědčených postupů.
  • Akce 2: Přispět ke snížení nákladů na převody finančních prostředků a k usnadnění převodů finančních prostředků zasílaných přistěhovalcům do zemí původu, zejména podporou inovačních nebo stávajících iniciativ potenciálu digitalizace. Partneři mohou odkazovat například na vykonanou práci Africkým institutem pro remitenci a jeho sítí kontaktních míst.
  • Akce 3: Podporovat iniciativy, které podporují podnikání a produktivní investice mezi mladými lidmi z africké diaspory (jako je vlajková loď “MEETAfrica Program“ vyvinutý v rámci Rabatského procesu) a povzbuzovat tyto mladé lidi k tomu, aby využili své dovednosti pro prospěch svých zemí původu.

Cíl 2: Dosáhnout společného chápání základních příčin nelegální a vynucené migrace v rámci Rabatského procesu

  • Akce 4: Analyzovat základní příčiny a učinit praktická doporučení (zejména prostřednictvím uspořádání tematických setkání na toto téma) s cílem zlepšit začlenění těchto otázek do rozvoje politiky.
  • Akce 5: Podporovat systematičtější začlenění otázek týkajících se základních příčin nepravidelné migrace a nuceného přesídlení do strategií a programů sociálně-ekonomického rozvoje na vnitrostátní úrovni a do programů rozvojové spolupráce, a současně podporovat přisvojení stávajících regionálních normativních rámců (srozumitelně: normativní rámce = kvóty).
Doména 2: Legální migrace a mobilita

Vezmeme-li na vědomí výše uvedený cíl 10.7 Agendy pro udržitelný rozvoj do roku 2030, partneři Rabatského procesu uznávají, že je třeba podporovat a posilovat cestu k pravidelné migraci na základě účinných systémů občanské registrace a podpory mobility některých kategorií cestujících (zejména podnikatelů, mladých odborníků nebo výzkumníků) mezi evropskými a severními, západními a středoafrickými zeměmi.

Cíl 3: Podporovat pravidelnou migraci a mobilitu, zejména mladých lidí a žen mezi Evropou a severní, západní a střední Afrikou v rámci těchto regionů

  • Akce 6: Podporovat vytváření sítí výměny mezi institucemi odborného vzdělávání a pracovních agentur v Evropě a Africe, aby se plně využily dovednosti mladých lidí z řad přistěhovalců a přizpůsobit technické školení potřebám trhu práce. Zvláštní pozornost bude věnována činnosti zaměřené na ženy a mládež.
  • Akce 7: V souladu s vnitrostátními právními rámci podporovat projekty, jejichž cílem je: posílit přenositelnost práv a sociální ochranu pravidelných přistěhovalců a jejich rodin, například prostřednictvím uzavření a provádění vhodných dvoustranných, regionálních nebo regionálních dohod a mezinárodních úmluv.
  • Akce 8: Identifikovat osvědčené postupy a faktory úspěchu, které mohou vést k rozvoji příslušných politik a podporovat meziregionální a vnitroregionální mobilitu, zejména analýzou stávajících studií okružní migrace, zejména na regionální úrovni.

Cíl 4: Podporovat usnadnění postupů vydávání víz

  • Akce 9: V duchu partnerství se věnovat zejména otevřenému dialogu o usnadnění udělování víz prostřednictvím setkávání a technických školení.
  • Akce 10: Podpůrné akce určené ke zlepšení přístupnosti, účinnosti a průhlednosti různých vnitrostátních systémů vydávání víz, včetně podpory vytváření místních informačních struktur nebo zřízení online informačních portálů.
Doména 3: Ochrana a azyl

Partneři procesu z Rabatu opakují své mezinárodní závazky v oblasti ochrany a azylu, včetně těch, které jsou obsaženy v Politické deklaraci Valletta, a zejména těch, na něž se vztahuje při poskytování ochrany “všem oprávněným osobám v souladu s mezinárodními a regionálními nástroji”. Opět potvrzují svůj respekt k důstojnosti uprchlíků a dalších násilně vysídlených osob a ochraně jejich lidských práv bez ohledu na status. Partneři podporují úsilí o uzavření a provádění stávajících mezinárodních úmluv, včetně Ženevské úmluvy o právním postavení uprchlíků z roku 1951 a jejího znění z roku 1967. Podporují také budování kapacit vnitrostátních institucí v oblasti azylových systémů.

Cíl 5: Podporovat opatření zaměřená na posílení ochrany uprchlíků a dalších násilím vysídlených osob

  • Akce 11: Identifikovat stávající přeshraniční a regionální iniciativy na ochranu v jedné z podoblastí dialogu a navrhnout opatření pro zúčastněné strany zaměřené na zlepšení ochrany uprchlíků a násilně vysídlené osoby. Zvláštní pozornost bude věnována maximálnímu zohlednění zranitelných osob, nejlépe zájmům dětí a potřebám nezletilých bez doprovodu.
  • Akce 12: Podporovat přijetí místních, národních a regionálních akčních plánů zaměřených na definování postupů pro účinnou reakci, zejména v případě masivního přesídlení lidí.

Cíl 6: Podporovat integraci uprchlíků a násilně vysídlených osob do společnosti hostitelské země

  • Akce 13: Podporovat integraci uprchlíků a násilně vysídlených osob prostřednictvím vytváření osvětových kampaní zaměřených na jedné straně na místní komunity, a na straně druhé u uprchlíků a žadatelů o azyl, které se týkají jejich práv a povinností v hostitelské zemi.
  • Akce č. 14: Sdílejte zkušenosti a osvědčené postupy, které podporují přístup k práci, a které to umožňují lidem, kteří mají nárok na mezinárodní ochranu, aby se stali více samostatnými.
Doména 4: Prevence a boj proti nelegální migraci, pašování migrantů a obchodování s lidmi v Evropě

Partneři z Rabatského procesu opakují svůj závazek vůči mezinárodním závazkům týkajících se prevence a boje proti pašování migrantů a obchodování s lidmi, které jsou dvojicí závažných forem organizovaného zločinu podle mezinárodního práva (Úmluva Organizace spojených národů z roku 2000), proti nadnárodnímu organizovanému zločinu podle dodatečných protokolů OSN proti pašování migrantů po zemi, vzduchem a mořem a zaměřené na prevenci, potlačování a potrestání osob obchodujících s lidmi v Evropě, zejména s ženami a dětmi).

V souladu s politickou deklarací Valletta partneři povzbuzují posílení úsilí o předcházení a potírání těchto jevů, a to jak v Evropě, tak v Africe, prostřednictvím různých nástrojů. V tomto rámci je hledání alternativ k neformální ekonomice nezákonného pašování migrantů a obchodování s lidmi zvláště podporováno. Partneři uznávají přínos regionálních a mezinárodních organizací a organizací občanské společnosti v této oblasti. Přidaná hodnota Rabatského procesu spočívá mimo jiné ve své schopnosti propojit aktéry dotčené těmito dvěma jevy, aby se podpořilo vzájemné učení a zlepšení spolupráce.

Cíl 7: Budovat kapacity veřejných institucí s kompetencí v oblastech integrovaných hraničních řízení a předcházení a potírání pašování a obchodování s lidskými bytostmi v Evropě

  • Akce č. 15: Zlepšit možnosti zjišťování vnitrostátních orgánů, pokud jde o pašování migrujících osob, které potřebují mezinárodní ochranu, obchodování s lidmi, jakož i oblasti integrované správy a kontroly hranic.
  • Akce 16: Posílit justiční a policejní spolupráci na dvoustranných, meziregionálních a vnitroregionálních a meziregionálních úrovních, na mezinárodní úrovni týkající se výměny informací, přičemž zvláštní pozornost se věnuje vyšetřování.
  • Akce 17: Pokračovat a doprovázet úsilí určené k rozvoji a provádění vhodných opatření legislativních a institucionálních rámců na vnitrostátní i regionální úrovni v souladu s Úmluvy OSN z roku 2000 proti nadnárodnímu organizovanému zločinu a podle příslušných dalších protokolů proti pašování migrantů a obchodování s lidmi.

Cíl 8: Zlepšit ochranu migrantů a osob, kteří potřebují mezinárodní ochranu, kteří byli pašováni, a obětí obchodování s lidmi

  • Akce 18: Usnadnit sdílení osvědčených postupů v oblasti zvyšování povědomí a informací – rizika nelegální migrace a obchodování s lidmi, zaměřené zejména na děti a ženy a zapojení všech zúčastněných stran (stát, diaspora, média, sociální sítě, občanské společnost, mezinárodní organizace a soukromý sektor).
  • Akce 19: Formulovat konkrétní reakce týkající se ochrany a pomoci pašovaným postiženým osobám a obětem obchodování s lidmi, konkrétně ženám a dívkám (recepce struktury, právní poradenství, sociální, psychosociální a zdravotní služby, tlumočení, reintegrace atd.) a podporovat jejich začlenění do národních, regionálních a subregionálních iniciativ a politik.
Doména 5: Návrat, zpětné převzetí a opětovné začlenění

Partneři z Rabatského procesu opakují své dodržování závazků vyplývajících z mezinárodního práva v EU oblasti návratu a zpětného přebírání a připomínají význam udržitelného opětovného začlenění. Opakují svoji podporu principu nenavracení (migrantů do zemí původu proti jejich vůli) a souhlasí s tím, že upřednostňují dobrovolný návrat (migrantů). Připomínají, že politiky v oblasti návratu a zpětného přebírání osob jsou společnou odpovědností států, a že by měly být účinné, transparentní a prováděny s plným respektováním lidských práv, bezpečnosti a důstojnosti migrantů. Partneři procesu Rabatu oceňují společný pokrok dosažený prostřednictvím politických dialogů, které byly zahájeny v této oblasti. Je důležité, aby se toto úsilí uskutečnilo, a že tento dialog bude převeden do činnosti, což povede k posílené spolupráce a efektivnějšímu návratu a zpětného převzetí.

Cíl 9: Posílit kapacity příslušných orgánů s cílem zlepšit a zajistit identifikační procesy a vydávání cestovních dokladů.

  • Akce 20: Výměna osvědčených postupů týkajících se návratu, zpětného přebírání a opětovného začlenění na vnitrostátní, regionální a přeshraniční úrovni (zejména prostřednictvím regionálních konzultací).
  • Akce 21: Podporovat používání inovativních identifikačních technik. Tematická schůzka o návratu, zpětném přebírání a opětovném začlenění, které se konalo v Bruselu v roce 2016, navrhovalo mimo jiné použití videokonferencí pro identifikaci nebo předběžnou identifikaci osob, systematičtější používání otisků prstů nebo využití společných postupů pro složité případy. V závislosti na potřebách poskytnout podporu (technickou pomoc, vzájemnou podporu nebo odbornou přípravu) pro určitou skupinu zemí, aby jim pomohli technicky na místě.

Cíl 10: Podporovat programy, které zajišťují bezpečný návrat a udržitelnou reintegraci přistěhovalců při plném respektování jejich práv a důstojnosti

  • Akce 22: Uspořádat vzájemné setkávání mezi evropskými a africkými městy a s jinými příslušnými orgány, aby bylo umožněno vzájemné učení v oblasti řízení migrace, včetně udržitelnosti návratnosti, budování na stávajících sítích (jako je iniciativa Město-Město) a jejich úspěšné využití.
  • Akce 23: Posílit programy pomoci při návratu a podporovat doprovodné akce zaměřené na všechny vrácené migranty v rozvojových politikách a v programech na místní úrovni.

Konec dokumentu.

Sdílejte prosím tento článek všude, kde můžete. Tento dokument je manifestem zániku evropské civilizace v jeho současné podobě. Zároveň si dovoluji pozvat všechny čtenáře k poslechu mého pravidelného pořadu na Svobodném vysílači CS dnes večer od 19:00 hodin. Budeme hovořit o Marakéšské deklaraci v širokých souvislostech, ale dostane se i na další aktuální témata. Všichni jste srdečně zváni k poslechu.


Nepřihlášený uživatel

#130543 Re:

2018-05-20 09:57

#130542: -  

Pokud někdo někoho vyhání z domova, zjevně do otroctví,  přijde mi jednodušší ten spolek kovbojů beze zbytku postřílet.


Nepřihlášený uživatel

#130544

2018-05-20 10:12

    Monroeova doktrína , Monroe Doctrine, je zahraničně politická doktrína, kterou 2. prosince 1823 ve svém poselství Kongresu vyhlásil prezident Spojených států amerických James Monroe.

   Jde v ní o to, že....„Budeme překážet snahám o kolonializaci amerického kontinentu." Američani tedy nemusí na své zahraniční politice měnit ani čárku. 

   Zato Evropa, trvale řízená francouzskými fantasty, nacucanými pastisem, tj. chronicky v deliriu pobývajícími fanatickými nekompetenty, má pořádný problém.

 


Nepřihlášený uživatel

#130545

2018-05-20 10:52

Senátoři STAN dostali notičky od americké neziskovky Aspen Institute a Zdeňka Bakaly? Chystají totiž podat žalobu na prezidenta republiky za “velezradu” kvůli tomu, že Miloš Zeman informoval občany o tom, že čeští vojenští chemici testovali Novičok! Kauza Sergeje Skripala byla mezitím v Británii v tichosti zametena pod koberec, Sergej Skripal a jeho dcera Julia jsou drženi na neznámém místě!

Skupina extrémistických senátorů za Hnutí STAN dnes oznámila, že chystá podání ústavní žaloby na prezidenta republiky Miloše Zemana za velezradu, které se měl dopustit tím, že v pořadu Jaromíra Soukupa na TV Barrandov veřejně uvedl, že Vojenský výzkumný ústav v Brně vloni v listopadu vyrobil a testoval nervově paralytickou látku A-230, která patří do skupiny tzv. Novičoků [1]. Informaci získal od Vojenského zpravodajství v nechráněném režimu, dokument nebyl utajovaný a ani nebyl veden jako důvěrný, pouze jako vyhrazený.

Prezident Miloš Zeman tak měl právo z dokumentu citovat, protože publikováním informací z vyhrazeného dokumentu nemohlo dojít k prozrazení utajovaných skutečností národně-bezpečnostního charakteru, žádné tam totiž nebyly, to by jinak musel být dokument označen jako tajný, nebo přísně tajný. Jenže skupina senátorů okolo extrémistického Hnutí STAN, které se profiluje jako militantní politické hnutí s extrémistickými postoji a názory, se rozhodla pro podání žaloby na prezidenta za velezradu. Přestože tato akce má mizivou naději na úspěch, představuje nebezpečný fašizační proces v českém demokratickém systému.

Redakce AE News přinesla před 2 dny zásadní článek [2] o tom, jakým způsobem americká zahraniční moc korumpuje a ovlivňuje nejvyšší české politiky, osobnosti a představitele médií skrze politickou neziskovku Aspen Institute Central Europe, v jejímž čele sedí mj. i Zdeněk Bakala, sponzor a blízký přítel Václava Havla, který vybudoval a zaplatil Knihovnu Václava Havla v Praze a je štědrým sponzorem politických stran a subjektů, které se profilují v okolí tzv. Pražské havlérky. Členem představenstva této americké neziskovky v Praze je kromě Jana Hamáčka, předsedy ČSSD, také Jan Farský, lídr stranické kandidátky STAN v říjnových volbách minulý rok a předseda poslaneckého klubu STAN ve sněmovně. Je vysoké podezření, že současné protidemokratické kroky s cílem destabilizovat úřad a úlohu prezidenta republiky vychází z povelů a instrukcí vedoucích představitelů Aspen Institute Central Europe.

Miloš Zeman měl podle senátorů STAN mlčet a utajit před občany fakt, že protichemické laboratoře v ČR testují NPL z rodiny novičoků

Senátoři STAN de facto deklarují, že prezident republiky měl zamlčet občanům České republiky neutajovanou informaci, tedy takovou informaci, na kterou mají nárok podle zákona č. 106/1999 o svobodném přístupu k informacím. Dokument, ze kterého prezident citoval, byl adresovaný prezidentu republiky v režimu “vyhrazené”, což sice je nejnižší stupeň utajení, ale z takového dokumentu lze v omezené míře citovat. Prezident Miloš Zeman pouze uvedl, že čeští vojenští chemici v rámci protichemické obrany testovali v laboratoři VVÚ v Brně vloni v listopadu NPL A-230.

Jakkoliv to může znít absurdně, tato informace nemůže být tajná a někdo by to měl senátorům za Hnutí STAN oznámit. Česká republika je totiž signatářem a členem Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW) a tato organizace nařizuje, že jednotlivé protichemické laboratoře musí ostatním zemím transparentně poskytovat informace a seznam všech vyrobených jedů a látek, pokud o to některá členská země OPCW požádá. A tady se dostáváme k jádru pudla, a teď čtěte pozorně.

Česká republika zamlčela a lhala Ruské federaci v průběhu března, když na dotaz ruských orgánů odpověděli čelní představitelé ČR v čele s Andrejem Babišem a Martinem Stropnickým, že Česká republika nikdy Novičok nevyráběla a neskladovala. Jenže to byla lež a došlo tím k porušení pravidel o transparentnosti a výměně informací mezi členskými zeměmi OPCW, což je velmi nebezpečná věc. Jak už jsem se dříve nad tím pozastavoval v mém pořadu na Svobodném vysílači CS, existují celkem dvě možnosti.

Vojenští chemici vůbec vládu Andreje Babiše neinformovali po vypuknutí kauzy Skripal, že vojenská laboratoř v Brně testovala Novičok vloni v listopadu. To je první možnost. Proč by ale vojáci mlčeli? Např. kvůli tomu, že generální štáb AČR už neřídí česká vláda, ale vrchní velení amerických vojsk v Evropě. A víme, že Američané spolu s Brity zinscenovali a zorchestrovali divadelní frašku se Skripalem a jeho dcerou, oba dva jsou teď schováni na neznámém místě, hovoří se mezi ruskými novináři o jedné vojenské základně ve Skotsku.

Česká vláda tajila před Rusy a vlastními občany něco, co není třeba utajovat: testování NPL pro účely výzkumu protichemické obrany. Jenže někomu šlo o to, aby si celý svět myslel, že Novičok umí vyrobit jen Rusové!

Druhá možnost je ale možná ještě děsivější. Vojáci mohli českou vládu informovat, že testují v rámci protichemické obrany vzorky A-230, ale česká vláda to veřejně popřela, jak Andrej Babiš jako premiér, tak i ministr zahraničí Martin Stropnický. V obou případech tak došlo k tomu, že Ruská federace dostala v rámci protichemického procesu OPCW nepravdivé informace, což v mezinárodním kontextu je nebezpečná situace.

Protože pokud v rámci OPCW začne panovat nedůvěra, potom je to cesta do pekel, protože kontrola zákazu výroby chemických zbraní skončí v troskách. Otázkou ovšem je, proč by česká vláda tajila neškodnou informaci, že její špičkové protichemické jednotky testují malé vzorky moderních NPL jedů jako je Novičok? Česká vláda mohla s klidným svědomím prohlásit, že v souladu s pravidly OPCW vyrábí a testuje zanedbatelné vzorky jedů z rodiny Novičoků, na kterých testuje účinnost protilátek. A bylo by vše v pořádku, bez skandálu a ani Rusko by nemohlo říct ani popel.

Jenže krok, jakým se zachovala česká vláda, něčím smrdí. Celé to vypadá totiž tak, že česká vláda na něčí příkaz lhala, aby Theresa May mohla křičet do světa, že žádná jiná země na světě nemůže vyrobit Novičok, jenom Rusko. A to je prostě lež. Kdyby totiž popravdě už v březnu česká vláda řekla, že vyrábí malá množství Novičoku A-230 pro účely protichemické obrany a vývoje nových protilátek, tak by tím de facto byla Theresa May na místě usvědčena za sprostou lhářku. A to asi někdo nechtěl dopustit. Protože všichni si potom řeknou, když může Novičok vyrobit taková malá a zaostalá země (Britové dodnes považují země Východního bloku za zaostalé) jako je Česká republika, tak celý vymyšlený příběh se Sergejem Skripalem by ztratil u britských a západních občanů na důvěryhodnosti. Když Češi dokážou v nějakém labu vyrábět novičoky, tak to znamená, že je dokáže vyrábět každý, řekne si britský občan. A bylo by vymalováno.

Korupce a ovlivňování českých politiků, poslanců a senátorů americkými neziskovkami operujícími v ČR už překračuje všechny meze!

Z tohoto důvodu všechny indicie naznačují, že Česká republika se stala obětí vlastního lhaní a důsledkem je co? No přece náhlé utichnutí kauzy Skripal. Po oznámení Miloše Zemana, že VVÚ v Brně testoval A-230, kauza Sergeje Skripala z britských médií jako otočením knoflíku náhle zmizela, britská vláda utichla, Theresa Mayová zalezla do díry a je zticha. Češi to posrali… zaznívá v britské MI-6 s odkazem na Zemanovo odhalení britsko-americké zpravodajské hry proti Rusku. Jenže jak říká Valerij Pjakin o podpindos, éto děbily!

V době, kdy by i česká strana měla v kauze Skripal raději mlčet po této ostudě, si skupina pro-amerických podpindos v roli senátorů za Hnutí STAN usmyslela, že americkým páníčkům z Aspen Institute USA, pod nějž právě spadá pražská dceřinka Aspen Institute Central Europe, udělá radost a podá žalobu na Miloše Zemana pro velezradu. Za to, že Miloš Zeman zkazil britské MI-6 a americké CIA zpravodajskou hru proti Rusku, podle níž mělo být Rusko lživě obviněno z otravy Sergeje Skripala plynem, který podle všeho asi ani nebyl Novičok, protože Sergej Skripal i jeho dcera Julie jsou zdraví, bez následků a britská MI-5 je pro jistotu schovává, aby se nedejbože ruským lékařům nedostali do rukou, protože by asi zjistili hodně velká překvapení ze vzorků jejich krve.

Možná to senátoři STAN nedělají zadarmo, možná za tuto žalobu na Zemana dostanou později peníze od Američanů na volební kampaň, ale možná jde jen o obyčejný pro-ami altruismus. Zde se opět ukazuje, že senátoři za STAN jsou za “debily”, protože si neuvědomují, že kdyby se Miloš Zeman opravdu dostal do procesu odvolávání z funkce pro velezradu, s největší pravděpodobností by odhodil všechny zábrany a odhalil by všechny utajované skutečnosti, o kterých ví, o vlivu amerických tajných služeb na českou vládu, na politické strany, o vlivu na neziskový sektor a o dalších věcech, že by z toho byl takový skandál pro Američany, že by z toho mohlo být i zhoršení bezpečnostní situace pro americké diplomaty v ČR. A za všechno by Američané mohli poděkovat senátorům z Hnutí STAN, kteří tento proces spustili. K ničemu takovému ale nedojde.

Miloš Zeman má za sebou ochranu euroasijských globalistů a především ochranu Světového židovského kongresu. Tento problém se vyřeší sám dalšími parlamentními volbami, které klidně mohou být předčasné. Po Hnutí STAN brzy neštěkne ani pes. Ovšem pro nás zůstane znepokojivé zjištění, že česká vláda zatajovala testování A-230 nejen před Rusy, ale i před vlastními občany, aniž by k tomu měla objektivní důvod. Z toho vyplývá, že důvod vycházel ze zákulisních operací české vlády s britskou a americkou zahraniční mocí. A to je opravdu děsivé, čeho všeho se ještě nedočkáme!


Nepřihlášený uživatel

#130546 Re:

2018-05-20 11:18

#130542: -  

    Njn. To jsou ty plody rozvojové pomoci.  EU platila v dobré víře africkým diktátorům.  Pomoc- jak jednoduché!  ve formě pěněz skončila v obřím trativodu, nazývaném hlavní město. Kde je nabídka, je i poptávka. Zbytek země zůstal beze změny.

    A kvalifikace domorodců jakbysmet.  Teď se ty obří trativody hodlají přemístit blíž ke zdroji. Nevidí dál, než na ty poskytovatele peněz. 

     Střílejte. Probůh, střílejte,  je - li vám život milý.

Hanba!

#130547 KDU-ČSL a TOP 09 jsou fašisti a zrádci národa!

2018-05-20 13:13

Odsuzujeme bratříčkování KDU-ČSL a TOP 09 se Sudetoněmeckým landsmanšaftem


Nepřihlášený uživatel

#130548 Re: Re:

2018-05-20 13:14

#130540: - Re:  

Takže nemáš rád ODS, ČSSD, TOP09 a KDU-ČSL.


Nepřihlášený uživatel

#130549 Re: Re:

2018-05-20 14:31

#130546: - Re:  

Inu,  africké jaro. V Africe si řekli Pojďte s námi do Evropy.

Kdo tohle heslo vymyslel. To musel být gigant.  Asi starý Dienstbier, dopisovatel z Indonésie.

Něco se mi na tom hned nezdálo. To jsme ještě nevěděli, do jaké jdem p r d e l e.


Nepřihlášený uživatel

#130550 Re: Re: Re:

2018-05-20 14:33

#130548: - Re: Re:  

Nemám rád Zemana. Nedělá se mi z něj blivo pořád. Jenom když si na něj vzpomenu.