MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA
Nepřihlášený uživatel |
#78876 Re: Re: Vždyť si vymýšlíte idiote, před revolucí jste byl komunista a StBák.....2016-04-03 08:59#78874: - Re: Vždyť si vymýšlíte idiote, před revolucí jste byl komunista a StBák..... Pan prezident bojuje za občany proti havlistickému sluníčkovému totalitnímu zlu, které se zmocnilo médií a politiky, přestože ho nikdo nevolil a má zcela marginální podporu ve společnosti. To je ještě horší situace, než před rokem 1989. Jediný, kdo tu má bolševické myšlení a zavádí tu cenzuru, jste vy, havloidi! Chcete zaplavit republiku imigranty, které tu drtivá většina národa nechce. Nacistický puč na Ukrajině podporuje také vy. Jste prostě zrůdy a jdete proti našemu národu. |
Nepřihlášený uživatel |
#78877 Re: Re: Jeví se to jako naprostá hloupost, staletí rozvíjejí budhismus....2016-04-03 09:04....tedy je velmi nepravděpodné, že by k sobě měli navzájem takto špatné vztahy. Ničím takovou hloupost nelze doložit, řekl bych, že bych, že neexistuje jediná věrohodná studie, která by vaše blábolení potvrdila. Daleko snáz z historie hnutí husítů a adamitů a něj napojené vražedné armády Jana Žižky z Trocnova prokážem, že Husité jsou spíše předobrazem současného IS, než to co vy jste napsal o Tibetu. Na tom se jistě v klidu shodneme. Podobné texty vašemu lze nalézt pouze a jen v bulváru a ruských propagandistických serverech v češtině, žádný relevantní zdroj vaší informace neexistuje. pokud jej máte, např. máte isbn na vědeckou publikaci, neváhejte a dejte sem odkaz. Ono "málo známe svědectí" jste si s největší pravděpodobností přímo vymyslel, Forrest v Tibetu pravděpodobně nikdy nebyl (https://en.wikipedia.org/wiki/George_Forrest_(botanist)
Do té doby si alespoň prostudujete následující text a jeho odkazy na skutečně existující práce.
Official Chinese texts about Tibet treat the issue of human rights as comparative. So they argue that conditions in Tibet are better than they were before China took over direct administration of the region in 1959. All Chinese sources describe the previous conditions as “feudal serfdom,” and the word “serf” occurs some thirty-five times in the 2001 edition. This approach skirts the question of whether current conditions meet international standards and implies increasingly that individual rights have to be sacrificed for economic or social rights to exist. Since 1990, Chinese leaders have justified this in terms of the need to ensure “stability.” Melvyn Goldstein, an American anthropologist who carried out research within Tibet into pre-1959 social relations, concluded that most Tibetans before 1959 were bound by written documents to the land on which they were based and to the lord who owned that land, and so he argued that they could be described as “serfs” (Goldstein 1986,1988). Most Western scholars accept that this was broadly the case, but query the extensiveness of the practice and the politics behind the terms used to describe it. Franz Michael and Beatrice Miller argued that the less loaded words “commoner” or “subject” are more accurate than the word “serf,” partly because of ample evidence that a large number of Tibetans were able to moderate their obligations to their lords by paying off some of their dues, and so could move from place to place. Tibet also had a functioning legal system to which they could appeal in some cases (Miller 1987, 1988; Michael 1986, 1987). Dieter Schuh (1988) showed that those who might technically be called “serfs” were in fact relatively prosperous—the majority were often poorer, but in many cases they were not “bound to the land” and so were not technically “serfs.” Girija Saklani (1978) argued that the feudal-type institutions in Tibetan society were counterbalanced by factors that reflected “the principle of cohesion and collectivity” rather than of a rigid hierarchy. W. M. Coleman (1998) has pointed out that in practice the Tibetans had more autonomy than appears in the written documents, and that Tibetans could equally well be described simply as peasants with particular kinds of debts and taxation responsibilities, rather than using a politically and morally loaded term such as “serf.” Other scholars have noted that such social categories, Marxist or otherwise, are in any case rooted in European history and do not match the social system of pre-1951 Tibet, let alone the very different arrangements found among the people of eastern Tibet. These scholars do not disagree with the Chinese claim that Tibet had a particular form of social relations that differed from those later found in democratic and Communist countries. What is contested is whether later scholars or politicians should use terms that imply a value judgment about the moral quality of these relations. This is a matter of intense dispute, because the Chinese claim about serfdom, on the surface a factual account of social relations, in fact depends for its effects on its linkage to two other elements, which are highly contestable—feudalism and extreme oppression. It is taken for granted that these are inseparable from serfdom. A conscious effort of the intellect is required to recall that one does not follow from the other. There is no question but that Tibet was an extremely poor society for most of its members, or that the poorest were the most liable to exploitation and abuse. This was true of most sectors of any society in Asia and elsewhere until recently, including China, and is still true today in many areas. So even if it were agreed that serfdom and feudalism existed in Tibet, this would be little different other than in technicalities from conditions in any other “premodern” peasant society, including most of China at that time. The power of the Chinese argument therefore lies in its implication that serfdom, and with it feudalism, is inseparable from extreme abuse. Evidence to support this linkage has not been found by scholars other than those close to Chinese governmental circles. Goldstein, for example, notes that although the system was based on serfdom, it was not necessarily feudal, and he refutes any automatic link with extreme abuse. “I have tried to indicate that the use of the concept of ‘serfdom’ for Tibet does not imply that lords tortured and otherwise grossly mistreated their serfs. … There is no theoretical reason why serfdom should be inexorably linked to such abuses,” he writes, noting that extreme maltreatment was unlikely since it would have been against the interests of landowners, who needed the peasants to provide labor (1988: 64–65). There seems to be limited evidence of the systematic savagery described by Chinese writers, at least since the late nineteenth century. There was a famous case of mutilation as a punishment in 1924, but the officials involved were themselves punished by the 13th Daiai Lama for this action; he had banned all such punishments in a proclamation in 1913 (Goldstein 1989: 123–26, 61). A case of judicial eye gouging in 1934 as a punishment for treason was clearly exceptional, since no one living knew how to carry it out (Goldstein 1989: 208–9). On the other hand, there are hundreds of reports, many of them firsthand accounts, of Tibetan political prisoners being severely tortured in Chinese prisons during the early 1990s, as well as almost ninety cases of suspicious deaths in custody (see, e.g., TCHRD 2005), none of which have been independently investigated. The more important question is why Chinese officials raise the issue of conditions in pre-1959 Tibet at all. They are entitled to argue that these might tell us something about the views of the Dalai Lama and other Tibetan rulers at that time, although this would ignore the efforts of the 13th and 14th Dalai Lamas to ameliorate the social system (in 1913, for example, the 13th Dalai Lama declared an amnesty for all serfs who had run away from their landlords and gave all vacant land to whoever was working it), let alone the attempts of senior officials like Lungshar and Künphel to reform the system. But the issue is hardly relevant, since a country is not entitled to take over a neighbor merely because social or political conditions there are backward. In addition, human rights are not usually judged by improvement, as if they were economic statistics, but by whether or not they meet current international standards. A regime does not normally argue that its abuses are justified because they are less than those of a regime half a century earlier; racism in contemporary America would not be considered acceptable even if it were in a form less odious than, say, lynchings in the 1950s. The social practices of a previous regime are only of marginal relevance to the human rights practices of its successor. In any case, China made no claims at the time of its invasion or liberation of Tibet to be freeing Tibetans from social injustice. It declared then only that it was liberating them from “imperialism” (meaning British and U.S. interference). The issue of freeing Tibetans from feudalism appeared in Chinese rhetoric only after around 1954 in eastern Tibet and 1959 in central Tibet (Goldstein 1986: 109n2). Its justification then became that it was freeing them from class oppression. In the 1980s, this also changed: it now claims to be freeing them from “backwardness,” or lack of modernization. Chinese references to preliberation conditions in Tibet thus appear to be aimed at creating popular support for Beijing’s project in Tibet. These claims have particular resonance among people who share the assumption—based on nineteenth-century Western theories of “social evolution” that are still widely accepted in China—that certain forms of society are “backward” and should be helped to evolve by more “advanced” societies. This form of prejudice converges with some earlier Chinese views and with vulgar Marxist theories that imagine a vanguard movement liberating the oppressed classes or nationalities in a society, whether or not those classes agree that they are oppressed. Moreover, the Chinese have to present that oppression as very extensive, and that society as very primitive, in order to explain why there were no calls by the Tibetan peasantry for Chinese intervention on their behalf. The question of Tibet’s social history is therefore highly politicized, and Chinese claims in this respect are intrinsic to the functioning of the PRC, and not some free act of intellectual exploration. They have accordingly to be treated with caution. From a human rights point of view, the question of whether Tibet was feudal in the past is irrelevant. A more immediate question is why the PRC does not allow open discussion of whether Tibet was feudal or oppressive. Writers and researchers in Tibet face serious repercussions if they do not concur with official positions on issues such as social conditions in Tibet prior to its “liberation,” and in such a restrictive climate, the regime’s claims on this issue have little credibility. |
Nepřihlášený uživatel |
#78878 Re: Re: Re: Vždyť si vymýšlíte idiote, před revolucí jste byl komunista a StBák.....2016-04-03 09:05#78876: - Re: Re: Vždyť si vymýšlíte idiote, před revolucí jste byl komunista a StBák..... Těžko si představit, že by lhář bojoval za něco smysluplného, morálního, pravdivého, mravného. Miloš Zeman je masivní lhář a kominista. Proč by to komunista vlastně dělal, nezná pojmy, morální, pravdivé, mravné, kulturní na tom se jistě v klidu shodneme. Jaký máte argument pro tvrzení, že dokonce kterýkoliv politik či občan ČR chce "zaplavit republiku imigranty" Dokonce právě ti, kteří imigrantům pomáhají v ČR možná jako jediní vůbec tuší, jaké problémy jsou s imigrací spojeny a alespoň se je snaží zmírnit. |
|
Nepřihlášený uživatel |
#788792016-04-03 09:12Němci zadrželi autobus s iráckými běženci z Česka, vracejí je zpět
To je komedie. Vypasení ekonomičtí imigranti prchají z Kravína. Prý zubožení uprchlíci před válkou. :-) |
Nepřihlášený uživatel |
#78880 Re: Re: Re: Primárním důvodem byla ochrana demokracie, neboť totalita Iráku.....2016-04-03 09:13#78673: - Re: Re: Primárním důvodem byla ochrana demokracie, neboť totalita Iráku.....
Teroristy IS vyškolily komunisté z větší části již v osmdesátých letech. Do nedávna měli tito teroristé státní podporu a páchali ohavné věci i mimo Irák, dnes jsou jasně viditelní a definovatelní, bez státní podpory a ochrany. Obecně platí, že občany nechrání policie, armáda, soudy, ale v první řadě sociální vazby, které policii, armádě, soudům umožňují zločince vidět, neboť "nezapadají do sociálních vazeb". Je to tak správně a je to tak přirozené, bylo tomu tak vždy od doby, co lidé začali tvořit sociální vazby. Platí to dokonce i na úrovních států, proto není vhodné se "kamarádit" s komunisty s Číny, Ruska a dalších podobných zemích, je potřeba být obezřetní a jejich zločinnnost ponechat viditelnou. Komunistický nácek Miloš Zeman chtěl ovšem udělat přesný opak a Kmoníček to idiot korunoval tím, že tvrdil, že už komunistická pakáž není komunistickou pakáží, přestože to přesně v ulicích Prahy čínští komunističtí milicionáři Kmoníčkovi přímo předvedli. |
|
Nepřihlášený uživatel |
#78881 "Mohou" je to správné slovo...., komunistická pakáž slibem "neurazí"....2016-04-03 09:15....roční vývoz z ČR do USA činí 90 mld. korun, tedy 250 mld. korun za 4 roky je pro ČR směšnou záležitostí.Dohody s Čínou mohou Česku přinést investice za čtvrt biliónu....neboť by někdo tyto peníze musel být schopen "procesovat" a to, jak víme všichni z dotací EU zvládnuto opravdu nemáme, tedy zůstane u toho "mohou" navíc se jedná o propagadu Číny, zatím je to tak, že jedna firma z miniaturního ČR tam investuje 60 mld. a soudruzi chtějí "investovat" 90 mld., což je zábavný poměr :-), příčemž do xi pinpongstánu vyváží cca 13 500 firem :-). Také je dobré říci, že státní rozpočet je 1,2 bil. korun a HDP cca 5 bil. korun. Dotace (nikoliv jakési "investice") EU byly 7-13 tuším 700 mld. korun., tedy Xi pingpongstán je potřeba brát s velkou rezervou, jsou to komunisté a tedy také z velké části žvanilé. |
|
Nepřihlášený uživatel |
#78882 Re:2016-04-03 09:16
Zazvonil zvonec a pohádky o ubohých uprchlících prchajících před válkou je konec. Táhněte domů a už se nevracejte, Evropa o takové parazity jako jste vy nestojí |
Nepřihlášený uživatel |
#78883 Re: Re: EU také situaci intenzivně řeší a dohodami s Tureckem a Řeckem také velkou část problému...2016-04-03 09:18....vyrešila, tedy to vypadá, že jediný, kdo řešíte včerejší rudé právo, jste vy :-). |
Nepřihlášený uživatel |
#78884 Re: Re: Re: EU také situaci intenzivně řeší a dohodami s Tureckem a Řeckem také velkou část problému2016-04-03 09:21Ti toho teda vyřešili. Za jednoho vráceného imigranta dostaneme od Turků jiného, dokud tu nebudou všichni. Perpetum mobile. :-) Ze včerejšího Rudého Práva jsi vypadl asi ty. :-) |
|
Nepřihlášený uživatel |
#78885 Re: Re: Re: Jeví se to jako naprostá hloupost, staletí rozvíjejí budhismus....2016-04-03 09:25#78877: - Re: Re: Jeví se to jako naprostá hloupost, staletí rozvíjejí budhismus.... To jsou bláboly britských kolonialistů, kteří ten teror podporovali. |
Nepřihlášený uživatel |
#78886 V zemi s delší demokratickou tradicí, by již dávno policejní prezident rozkryl o co šlo.....2016-04-03 09:26Kontrolu policistů kvůli tibetským vlajkám na FAMU prověříme, slíbila policie....a následně by odstoupil. |
Nepřihlášený uživatel |
#78887 Re: V zemi s delší demokratickou tradicí, by již dávno policejní prezident rozkryl o co šlo.....2016-04-03 09:28Vlajka Tibetu je nepochybně stejný zločinecký symbol, jako vlajka Islámského státu! |
Nepřihlášený uživatel |
#788882016-04-03 09:31Navštívili jste už výstavu mučících nástrojů pro děti a dospělé používaných do roku 1950 v Tibetu? |
Nepřihlášený uživatel |
#788892016-04-03 09:34Kdopak nám to odjíždí? Není to ten milý pán, co mluvil o kravínu? :-)
|
|
Nepřihlášený uživatel |
#78890 Re: Re: Re: Re: Jeví se to jako naprostá hloupost, staletí rozvíjejí budhismus....2016-04-03 09:34#78885: - Re: Re: Re: Jeví se to jako naprostá hloupost, staletí rozvíjejí budhismus.... Nejeví se to pravděpodobné, protože především z důvodu rozsáhlé budhistické kultury Tibetu rozvíjené po staletí, zjevného rozporu bulvárních zpráv hovořících o průměrném věku v Tibetu, což by znamenalo naprosto přesnou a dlouhodobou administrativu o lidech v Tibetu, což by zároveň odporovalo s tím, jak je ekonomicko-politický systém bulvárem popisována. Tedy bulvární zprávy o ekonomicko-politickém systému Tibetu považují za nedůvěryhodné a tedy jsme hledal daleko důvěryhodnější zdroj informací, než tyto bulvární zprávy. Při hledání jsme zjistil, že bulvární popis systému se nachází vždy na nedůvěryhodném zdroji. Důvěryhodnější popis v angličtině jsem zde zveřejnil, zdroj je velmi snadné dohledat. Důvěryhodnost tvoří mimo jiné to, že se odkazuje na skutečné autory, na skutečné texty a že lidé, kteří texty (či dokonce vědecké texty) napsali, jsou lidé reální s vlastní historíí a tedy také jistou zárukou důvěryhodnosti. Český "autor" odkazující se na "málo známé svědectví" botanika Forresta ovšem není schopen uvést isbn díla, kde ono "málo známé svědectví" vyčetl, přičem Forrest dle zpráv o něm v Tibetu vůbec nebyl, tedy jeví se to jako velmi podivný výmysl "českého autora". |
Nepřihlášený uživatel |
#78891 Re: Re: Re: Vždyť si vymýšlíte idiote, před revolucí jste byl komunista a StBák.....2016-04-03 09:36#78876: - Re: Re: Vždyť si vymýšlíte idiote, před revolucí jste byl komunista a StBák..... Ihned potřebujete alespoň mokrý hadr na palici! Nejbližší by vám měli okamžitě zavolat záchranku, která vás bleskově přepraví na nejbližší psychiatrickou kliniku. Máte halucinace, bludy, okamžitě potřebujete nasadit léčbu. |
|
Nepřihlášený uživatel |
#78892 Re: Re: V zemi s delší demokratickou tradicí, by již dávno policejní prezident rozkryl o co šlo.....2016-04-03 09:36Daleko pravděpodobněji najdete argumenty pro paralelu mezi husity, adamity, Žižkou a IS než mezi Tibetem a IS. Bulvární popis politicko-ekonomického systému Tibetu se nejeví pravdivým, neboť by se těžko zároveň mohla po staletí rozvíjete budhistická kultura, kdy tento rozvoj je naprosto zřejmý. Řekl bych, že bulvární popis Tibetu je spíše ve své podstatě popisem některého z období politicko-ekonomického systému Číny. |
Nepřihlášený uživatel |
#78893 Re: Přivezli jí sem snad čínští komunističtí milicionáři, kteří osahávali za bílého dne....2016-04-03 09:39 |
|
Nepřihlášený uživatel |
#78894 Re: Re: Re: Re: Re:2016-04-03 09:42Je mi vás líto. |
|
Nepřihlášený uživatel |
#78895 Re: Re: Re: V zemi s delší demokratickou tradicí, by již dávno policejní prezident rozkryl o co šlo.2016-04-03 09:44 |
Nepřihlášený uživatel |
#78896 *** tak to opravdu bylo ***2016-04-03 09:47Máte rádi Sovětský svaz?
|
Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)
2016-04-03 09:47- Date of removal: 2016-04-03
- Důvod odstranění:
Nepřihlášený uživatel |
#78898 Re: Re: Re: Re: V zemi s delší demokratickou tradicí, by již dávno policejní prezident rozkryl o co2016-04-03 09:47Protože naprosto jasně popisuji sektářské násilů husitů, adamitů napojené na vražednou armádu Jana Žižky z Trocnova? Komunisté z Žižky udělali středověkého komunistu a věděli velmi dobře proč, komunisté jsou logicky také velmi podobni IS, používali stejný způsob na získání a udržení moci, viz. gulagy, koncentráky po roce 1948 v ČR, Polsku, Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku i Jugoslávii a to úplně odhlížím o takových zemí jak Barma, Vietnam, Čína, Severní Korea, Laos rudý khmére. Proč jste váš odporný příspěvek rudý khmére odstranil? Žijete v představě, že tato diskuse neverzuje a tedy, že váš příspěvek byl skutečně odstraněn :-)? |
|
Nepřihlášený uživatel |
#78899 Re: Re: Re: Re: Re: Jeví se to jako naprostá hloupost, staletí rozvíjejí budhismus....2016-04-03 09:49#78890: - Re: Re: Re: Re: Jeví se to jako naprostá hloupost, staletí rozvíjejí budhismus....
Nějaký Dalajláma je zástupný problém. Pár hňupů s modlitebním mlýnkem, kteří nesmí pracovat a vyrábět si jídlo, přece nemůžete považovat za národ. Jejich náboženství jim přikazuje mnichy povinně krmit, i kdyby lidé neměli co do huby. Asi to je Kalouskova představa o životě. Jenže zde jde o něco naprosto jiného, daleko prozaičtějšího. Kdo ovládá Tibet, ten má vládu nad vodou pro celou střední Asii a disponuje největším ložiskem vysoce kvalitní mědi na zeměkouli. Proč si myslíte, že se tam Angličané v minulosti angažovali? Kvůli Dalajlámovi? Ovšem ,to nám naše sdělovací prostředky zamlčují. Dejte si práci a sežeňte si relevantní informace. Já si myslím, že to ani Havel nevěděl. Anebo věděl a na pokyn svého (rukovoditěla) pomáhal zvrátit svět. Naštěstí se mu to nepovedlo.
|
Soudruh Jaromír Štětina, KSČ, STB, SSSR, EU, kavárna zhoven |
#78900 Re: *** tak to opravdu bylo ***2016-04-03 09:50 |
|
|
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Petice za statní občanství bez diskriminace
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Voda pro zubry a divoké koně
18771 Vytvořeno: 2023-06-06
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
43365 Vytvořeno: 2022-12-27
Zachraňme Jelení louky!
1284 Vytvořeno: 2024-11-26
Břehy bez omezení!
1579 Vytvořeno: 2024-01-24
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
2265 Vytvořeno: 2024-12-16
Petice za zákaz používání veškeré pyrotechniky ve městě Luby ( s výjimkou Silvestra)
100 Vytvořeno: 2024-12-27
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
821 Vytvořeno: 2024-12-12
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
2065 Vytvořeno: 2024-07-23
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
17804 Vytvořeno: 2023-10-23
Výzva k pojmenování železničního terminálu VRT Praha-východ po Janu Kubišovi
847 Vytvořeno: 2024-09-23
Petice za pojmenování vltavské náplavky v Praze po Karlu Schwarzenbergovi
1728 Vytvořeno: 2024-11-12
ŽÁDOST O AUDIENCI U JEHO EMINENCE ROBERTA KARDINÁLA SARAHA Předmět: Ochrana práv Apoštolského stolce
5066 Vytvořeno: 2024-11-14
Městská autobusová doprava ve městě Karviná
22 Vytvořeno: 2024-12-25
Petice proti zjednosměrnění provozu v centru Loun
189 Vytvořeno: 2024-11-29
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
23047 Vytvořeno: 2021-12-22
Petice studentů, absolventů, učitelů a znepokojené veřejnosti proti omezení hodinové dotace dějepisu, zeměpisu a přírodopisu
1699 Vytvořeno: 2024-12-08
Žádost o obnovení pozice učitele Ing. Dominika Bauera
19 Vytvořeno: 2024-12-28
ZÁKAZ RADARŮ NA DÁLNICÍCH
702 Vytvořeno: 2024-12-07
Zachraňte oslíky v Krtkově světě
131 Vytvořeno: 2024-12-20
ZACHRAŇME ŠKOLNÍ SPORT
1678 Vytvořeno: 2024-11-29