Petice na podporu ústavní stížnosti proti inkluzi
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Petice na podporu ústavní stížnosti proti inkluzi
Nepřihlášený uživatel |
#12016-03-08 14:41Překrásné zařízení ještě před několika lety, výborné pro klienty i jejich rodiče. Obdivovali odborníci zahraniční i naši, úžas, obdiv ze všech stran. Pro uživatele ucelená rehabilitace, vlastní lékaři, fyzioterapeuti, dílny, školy, učební obory, sportovní vyžití a další volnočasové aktivity.... Vše, obrazně řečeno pod jednou střechou. Udržovaný areál, lukrativní místo. Proto transformace, někdo měl v této lokalitě jiný záměr. Co nedokázala úplně zničit ministerská transformační snaha, to zničí nesmyslná inkluze. V tomto státě se ztratil zdravý rozum, bohužel. Začátek byl u vlády pravicové a teď pokračuje i socdem. Škoda. Velmi děkuji všem obětavým pracovníkům Kociánky a zejména bývalému, dlouholetému řediteli Mgr. Jiřímu Podluckému. Odvedl obrovský kus práce, měl dobře nakročeno, výbornou vizi i tah na branku. Nikdy bych nevěřila, že vše dobré se dá zlikvidovat takovým tempem a v tak krátkém časovém úseku. Věřím, že sláva Kociánky se ku prospěchu handicapovaných vrátí. |
Nepřihlášený uživatel |
#2 Re:2016-03-08 19:00Kociánka je otevřené zařízení pro týdenní a celoroční pobyt dětí a mládeže. Poskytuje služby sociální péče a podporu dětem a mládeži s tělesným a druhotným mentálním postižením, které podstatně snižuje normální způsob jejich výchovy, vzdělání a přípravy na povolání. Citace ze stránek Kociánky.
Naštěstí se inkluze dětí z Kociánky netýkají, v ikluzi se přece jedná o úplně jinou skupinu dětí. |
Edita Bartošová Autor této petice |
#3 Re: Re:2016-03-08 19:07To není tak úplně pravda. Za prvé chodí do školy v Centru Kociánka i děti, které jsou "jen" zdravotně znevýhodněné, což bude v rozporu s novelou ŠZ a za druhé se zde děti v některých třídách učí podle přílohy vzdělávání LMP, která se novelou ruší. |
Nepřihlášený uživatel |
#4 tak hrůzostrašně bych to neviděl2016-03-08 19:33inkluze mají odklad dva roky, mezitím budou volby. A pak bude vše jinak. |
Edita Bartošová Autor této petice |
#5 Re: tak hrůzostrašně bych to neviděl2016-03-08 19:48#4: - tak hrůzostrašně bych to neviděl Inkluze nemá odklad, jen dvouleté tzv. přechodné období, volby nejsou záruka ničeho. V pozadí inkluze stojí za min. Valachovou stejné organizace(lidé), kteří tam stáli i za Chládka. |
Lída |
#6 Re: tak hrůzostrašně bych to neviděl2016-03-08 19:55#4: - tak hrůzostrašně bych to neviděl Pozor, žádná inkluze se neodkládá! To jsou jen řeči, platí zákon i vyhláška! |
MIntaka |
#7 Prospěšná inkluze2016-03-08 20:50Inkluze sama o sobě špatná není. Pro některé žáky, třídy a školy je přínosem. Nevhodná je její "politická" podoba způsob prosazování. |
Tomáš |
#8 Jsem proti inkluzi a podporuji každý krok proti jejímu zavedení2016-03-08 21:08Praktické školy mají svůj smysl! Každému, kdo má rozum a umí ho používat, je nad svět jasné, že zabezpečit bezproblémový chod výuky s tak odlišně intelekčně nadanými žáky je holý nesmysl. Buď se budou jedněm věnovat více a ti nadanější se pak budou nudit a zbytečně se tím plýtvá jejich potenciálem, nebo se pojede podle normálního plánu a potom nebudou ti méně nadaní stíhat, nebudou ničemu rozumět, budou zmatení a zbytečně propadat frustracím a depresím. Proč jsou asi ve všech sportovních odvětvích různé kategorie, ligy, oddíly apod. podle nadání. Protože by se chtěli ti horší diskriminovat? Ani náhodou, přesně naopak - aby si vůbec mohli v kolektivu škrtnout a mít radost z toho, že jsou plnohodnotní a jsou ostatními přijímaní jako sobě rovní. Tím, že všechny napereme do jedné třídy, nejenže uděláme ze vzdělávacího procesu naprostý guláš, v jehož důsledku přitížíme práci pedagogům a zhoršíme dostupnost kvalitního vzdělání standardním žákům základních škol, ale především zkomplikujeme vzdělávací proces dětem z dřívějších praktických škol - tedy právě těm, kvůli nimž je tenhle nesmysl prováděn! To je přece absurdní, to autoři nemohou myslet vážně. Co sedí na MŠMT za hlupáky, že vymýšlí takové šílené koncepty? |
Nepřihlášený uživatel |
#92016-03-09 06:03Inkluze by vedla k dalšímu a hlubšímu zhoršení úrovně školství. Copak je možné kvalitně vzdělávat v tak široké mezi od nevzdělatelných až po ty nadprůměrné v rámci jednoho "ústavu"? |
Nepřihlášený uživatel |
#102016-03-09 07:50Inkluze jde přesně naopak proti dětem. Vzhledem k našim zkušenostem s výukou dětí s LMP na tradiční základní škole mohu potvrdit, že děti zažijí úspěch jen sporadicky, jsou vyčleňovány z kolektivu, byť se k nim děti nestaví nepřátelsky. Tyto děti jsou osamocené a naopak individuální práce s AP např. v praktických činnostech byla pro ně částečným vysvobozením. |
Nepřihlášený uživatel |
#112016-03-09 07:58Ještě, že školy a rodiče mají dva roky čas na přípravu. |
Nepřihlášený uživatel |
#12 Re: Re: Re:2016-03-09 08:05Kolik zdravotně znevýhodněných dětí na Kociánce je? Jednotlivci či desítky dětí? |
Karel |
#13 Karel2016-03-09 08:13Zaujala mě pasáž "Výsledkem bude snížení vzdělanosti našich dětí. Rodiče budou ve snaze řešit zájmy svých dětí požadovat nápravu od škol a odborných školních pracovišť a celý systém se pod náporem kauz bude hroutit." Proto bych se rád zeptal, jestli jsou autory petice skutečně rodiče dětí s LMP.
|
Edita Bartošová Autor této petice |
#14 Re: Karel2016-03-09 08:38jsme sdružení rodičů dětí s různými typy postižení - jako rodiče podáváme ústavní stížnost k soudu, jestli Vám některé formulace v textu "nesedí" je to dáno asi tím, že je to psané ve spolupráci s právníkem, který nám se stížností pomáhá
|
Nepřihlášený uživatel |
#152016-03-09 08:40Tuto petici ráda podepisuji, protože plně souhlasím s jejím zněním. Možná, že její formální stránka mohla být konzultována s češtináři, na České škole je jich hodně. S pozdravem a přáním úspěchu doc. Iva Švarcová |
Nepřihlášený uživatel |
#16 Re: Karel2016-03-09 08:45Jak název sdruženi napovídá, tak jejich děti budou z Kociánky a primárně budou asi tělesně postižené. Někdo se už zeptal, kolik že vlastně je na Kociánce nepostižených dětí. |
Edita Bartošová Autor této petice |
#17 Re: Re: Re: Re:2016-03-09 08:46Nerozumím vaší otázce. Respektive, co má společného s celým problémem. Inkluze "po česku" bude mít dopad na VŠECHNY školy a děti v republice. Stížnost nedáváme kvůli skupině dětí se zdravotním znevýhodněním, ale kvůli dopadu této podoby inkluze na VŠECHNY děti školou povinné. |
Nepřihlášený uživatel |
#182016-03-09 09:53Inkluze snižuje úroveň školství a traumatizuje žáky. |
Nepřihlášený uživatel |
#202016-03-09 12:15Integrace dětí s postižením je možná ve výjimečných případech u dětí s neporušeným intelektem, kdy jsou k tomu vhodné podmínky v dané třídě / nižší počet žáků, 1 oddělení, odpovídající klima třída../, v pedagogickém sboru / speciální pedagog se zaměřením na dané postižení, psycholog, učitelé kteří budou brát práci s postiženým jako výzvu , spolupracující rodiče postiženého žáka...a mnohé další. Tehdy má integrace šanci na úspěch. Inkluze v pojetí nového školského zákona je direktivní, nepromyšlená, ve svém důsledku sníží kvalitu výuku nejen postižených žáků ale i žáků zdravých. Přítomnost až 4 postižených žáků / každý může mít jiný druh postižení- např. intelektu, řeči, sluchu, zraku, těsné postižení, poruchy chování / v jedné běžné třídě, při počtu 30 žáků, s jedním učitelem, který nemá vzdělání pro postižené děti a s jedním asistentem - absolventem několika hodinového kurzu - je zcela nereálné a neproveditelné. Osnovy musí být nutně odlišné dle druhu postižení. Postižené děti nemají nárok na odborníky ? Proč rušíme systém, který byl špičkový ? Bylo by dobře, kdyby si navrhovatelé tohoto zákona odzkoušeli práci učitele v takové třídě.....Vše by se vyřešilo. davidová |
Nepřihlášený uživatel |
#212016-03-09 16:24Obávám se snížení kvality výuky a vzdělání na základních školách |
Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)
2016-03-09 20:38- Date of removal: 2016-03-09
- Důvod odstranění:
Nepřihlášený uživatel |
#242016-03-09 20:40Připojuji se svým podpisem na podporu ústavní stížnosti, proti inkluzi. |
společenským systémem znechucen |
#25 Komentář člověka znalého poměrů v českém školství2016-03-10 07:12Ať už se k osobě V.Klause mladšího, ředitele gymnázia PORG, stavíme jakkoliv, přečtěte si na Novinách níže uvedené komentáře, kde trefuje hřebíček přesně na hlavičku (omlouvám se, nejde to vložit jako link): KOMENTÁŘ: Inkluze novorozenců - Václav Klaus ml.KOMENTÁŘ: K čemu jsou školy? - Václav Klaus ml.KOMENTÁŘ: Rušení zvláštních škol – Václav Klaus ml.
Já sám mám ze středního školství několikaletou praktickou zkušenost - od počátečního nadšení, přes zjištění stavu, marnou snahu něco změnit a nakonec poznání, že zezdola se schody opravdu zametat nedají. Problémy s nekázní a nevychavaností studentů je ten úplně nejmenší problém. S tím se schopný kantor popere a problémisty srovná do latě, nepotřebuje na to ani pedagogickou fakultu (ač se nám "odborníci" snaží nakecat opak). Problémem jsou zbabělci ve sborovnách (často zakomplexovaní svojí vlastní neschoností - "kdo umí umí, kdo neumí učí, kdo neumí učit učí tělocvik ... a kdo pohořel jako kantor, jde dělat krajského školského inspektora"), morální slaboši na ředitelských postech škol (šikana těch kantorů, kteří špatným studentům dávají po zásluze špatné známky i když zbytek školy praktikuje politiku appeassementu vůči lemplům), úředníčci s funkcema na všech úrovních (kde se jedná jen o buzeraci nižších pater hierarchie pomocí lejster a absurdních nařízení) a hlavně politici, kteří vymýšlí pitomosti aniž by v životě stáli u tabule. Bohužel každý ministr školství po roce 89 přišel do úřadu s mesiášským pocitem, že školství od dob Marie Terezie nečekalo na nic jiného, než na génia jeho formátu... a podle toho to vypadá. To, co se po roce 89 dělá za experimenty se školstvím, to hlava nebere a kdyby tenhle národ nebyl tak děsivě přip****ný, tak by dávno vynesl politickou garnituru na hrotech vidlí. Mám malou dcerku a děsím se dne, kdy budu hledat školu, kam ji přihlásím. Protože po tom, co jsem viděl ve školství, si ji budu asi raději učit a doučovat sám... a navíc budu muset ještě kontrolovat, jaké nesmysly jí do hlavy cpou ve škole. |
|
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Petice za statní občanství bez diskriminace
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
47663 Vytvořeno: 2022-12-27
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
2726 Vytvořeno: 2024-12-16
Voda pro zubry a divoké koně
19059 Vytvořeno: 2023-06-06
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
1106 Vytvořeno: 2024-12-12
Otevření pizzerie a restaurant
187 Vytvořeno: 2025-01-01
Petice za zákaz prodeje a používání zábavní pyrotechniky na území města Studénky
150 Vytvořeno: 2024-12-31
Žádost o úpravu rozvrhu (zkrácení přestávek) na Gymnáziu Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace
98 Vytvořeno: 2024-12-29
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
2133 Vytvořeno: 2024-07-23
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
17864 Vytvořeno: 2023-10-23
Moravská vlajka na Brněnské radnici
67 Vytvořeno: 2025-01-03
Úprava vyhlášky města Mníšek pod Brdy -Zákaz odpalu zábavní pyrotechniky a ohňostrojů i v období od 30.12.-2.1 v intravilánu města Mníšek pod Brdy
61 Vytvořeno: 2024-12-31
Zachraňme Jelení louky!
1321 Vytvořeno: 2024-11-26
Výzva k pojmenování železničního terminálu VRT Praha-východ po Janu Kubišovi
858 Vytvořeno: 2024-09-23
PETICE ZA ZACHOVÁNÍ ČESKÉ KORUNY
10843 Vytvořeno: 2021-06-01
Petice proti zjednosměrnění provozu v centru Loun
210 Vytvořeno: 2024-11-29
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
23074 Vytvořeno: 2021-12-22
Petice proti zákazu ohňostrojů a používání zábavní pyrotechniky
723 Vytvořeno: 2020-05-23
Petice za statní občanství bez diskriminace
4465 Vytvořeno: 2024-09-11
Petice za zákaz používání veškeré pyrotechniky ve městě Luby ( s výjimkou Silvestra)
108 Vytvořeno: 2024-12-27
Břehy bez omezení!
1594 Vytvořeno: 2024-01-24