Petice na podporu ústavní stížnosti proti inkluzi
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Petice na podporu ústavní stížnosti proti inkluzi
Nepřihlášený uživatel |
#101 Re:2016-03-15 07:26Byl bych mamimám vděčný, aby z Kociánky nebyl dělán ústav pro chorobomylsné a drželi se posledními lety pracně vytvářeného trendu veřejného mínění, že Kociánka je pro tělesně postižené. Něco ze stránek školy: Jaké děti vzděláváme: Nabízíme péči a vzdělávání dětem od 3 let až do ukončení povinné školní docházky. Přijímáme děti s postižením pohybovým a neurologickým, děti s vrozenými vadami pohybového aparátu, genetickými a metabolickými poruchami postihujícími hybnost nebo děti s poúrazovými stavy. Vzděláváme také děti s kombinovaným postižením, kdy se tělesný handicap kombinuje s mentálním postižením, smyslovou vadou nebo závažnou poruchou komunikace.
Je hodně špatně, že mentálně normální děti po mediální masáži těchto mamin odejdou na SŠ a gymnázia s nálepkou, že Kociánka je praktická škola.
|
Nepřihlášený uživatel |
#1022016-03-15 12:47Nepřipravené, chaotické, problematické, násilím protlačované, bez ohledu na názor rodičů, učitelů, atd. Dopadne to jako se vším v českém školství, ministerstvo naslibuje, namluví, někdo i něco ze situace vyrýžuje a výsledný efekt bude ubohý. Škoda se více rozepisovat. |
Nepřihlášený uživatel |
#1032016-03-15 16:08Vařenný náš spolek help-roma v Rokycanech ,zásadně nesouhlasíme , jsme protí ikluzí. Ptal se někdo těch dětí zdali na zakladní škole ovdné učení? Níkdo !ptal se někdo rodíču také níkdo!Ptal se někdo psichiatru a psichologu také níkdo. nemislite si že jste porušili zákon MŠ1/27MŠ. Podpora práv dítěte a zákoného zástuci Naš spolek help -roma zasadně nesouhlasí s vírokem MŠ A a poslanci . máme zato že dětem bilo ze strany poslancu ,z lehkym mentalním postížením provedená křivda, také i rodíčum ,. proto se připojujeme k této petíci . dale prosíme všechny lidí i rodiče spojte se snama budem dělat demonstraci před MŠ PROSÍME I ŠKOLI DEJTE PODPOŽTEE NÁS . DAME VÁM TO VĚDĚT. PŘESNY DATUM DĚKUJEME ZA ODPORU PŘEDSEDA SPOLKU ANDREJ LUČKA 731772284 |
Nepřihlášený uživatel |
#1042016-03-15 16:14Intelektově slabí žáci mají pracovat zvlášť, potřebují jiné tempo a jiné metody práce, než např. nadaní žáci, prostě nelze s nimi pracovat na jedné úrovni |
Nepřihlášený uživatel |
#1052016-03-15 16:51Pracovala jsem celý život v MŠ a vím,jak děti s mentálním deficitem špatně nesly,že nemohou zvládnout to co ostatní děti. Chlapec s velmi dobrým rodinným zázemím nebyl schopen pochopit pravidla šachové hry,děti i učitelky se snažily mu to vysvětlit-bez efektu.Co takové dítě prožívá? |
Nepřihlášený uživatel |
#1062016-03-15 18:19Je mi 65 let,učila jsem skoro 40 let na základní škole ruštinu a angličtinu děti od 3.po 9.tř.Jsem zásadně proti inkluzi.Je to poslední hřebík do rakve našeho,už tak poničeného, školství.Kdo někdy zkusil učit ve třídě 27 dětí,z nichž 4 jsou cikáni,jeden až 2 cizinci,4 dyslektici,pár pětkařů a 1-2 hyperaktivní,a to vše bez asistentů,ví,o čem mluvím.když k nim ještě přibudou mentálně postižení...migranti.. Pokud si do takovéto inkluzivní školy dají své děti a vnuky i naši poslanci,senátoři,lékaři,advokáti,manažeři a tzv.celebrity,a budou spokojeni - ráda inkluzi zatleskám.Pokud vím,děti našich elit nechodí ani na, zatím normální,základní školy.Proč asi? Inkluze je pouze pro tzv.masy,není třeba chytrých lidí,aby viděli politikům pod prsty,je třeba "vyrobit" otroky,kteří budou držet hubu a krok.Je to další,protidemokratický krok,znepřístupnit dobré vzdělání obyčejným lidem.Slabým dětem inkluze neprospěje,chytrým a nadaným znemožní rychlejší postup a bude demotivovat..O tom,že naroste šikana závratným tempem,snad nikdo z nás ani nepochybuje.Jsem také zvědava,odkud se tak rychle vezmouí finance,když zatím školství žebrá o každou korunu. Ale jak známo,jde o "politickou zakázku",jak jsme se dozvěděli včera z TV,a tu je třeba splnit. |
Nepřihlášený uživatel |
#1072016-03-15 20:52Kromě řady argumentů, které nejčastěji rezonují v médiích, mně osobně na inkluzi nejvíce vadí fakt, že k retardovaným, postiženým a odlišně se chovajícím spolužákům se ostatní děti, aniž si to uvědomují, chovají ošklivě až krutě. Obávám se, že inkluze handicap postižených dětí jen prohloubí a nic dobrého nepřinese. |
Danas |
#108 Re: Jsem proti inkluzi a podporuji každý krok proti jejímu zavedení2016-03-15 21:41#8: Tomáš - Jsem proti inkluzi a podporuji každý krok proti jejímu zavedení K tomuto příspěvku a názoru není "co dodat". Se vším naprosto souhlasím a srovnávní se sportem je, snad pro každého rozumě uvažujícího jedince, jednoduché a zřetelné pochopit. I já jsem použila přirovnání, v diskuzích s různými lidmi, ze sportovnílho prostředí, a to např. - nemůže závodit a porovnávat své síly na olympijských hrách zdravý sportovec s handicapovaným, proto se tito zúčastňují paralympiády a jistě i zdraví diváci si jejich odhodlání a statečnosti váží, obdivují ji a fandí jim, já tedy určitě. |
nesouhlas |
#109 Re: Re: Jsem proti inkluzi a podporuji každý krok proti jejímu zavedení2016-03-16 00:39#108: Danas - Re: Jsem proti inkluzi a podporuji každý krok proti jejímu zavedení Přiznám se, že mnoho přirovnání a důvodů jsou, dle mého, úplně mimo. Nemám sílu bojovat se všemi "proti inkluzi" názory. Tedy, za mne, reakce pouze k několika posledním. srovnávat pohybovou aktivitu a vzdělání chce opravdu velkou dávku demagogie. Ale když je to pro Vás tak jasné a rozumné. Mnoho handicepovaných sportovců bude v daném sportu mnohem lepší než průměrný, zdravý jedinec. Což by ale nemohli dokázat, kdyby byli zavřeni někde mimo a nebylo jim umožněno to zkusit s argumentem, že to přeci nezvládá tolik průměrných zdravých, jak by to tedy mohli zvládnout oni. To samé platí i ve škole. A věřte, že těch průměrných je tam většina.
|
nesouhlas |
#110 Re:2016-03-16 00:47Já zase znám chlapce, který potřebuje asistenta, inkluze se ho týká, a šachy hraje velmi dobře. Život není černobílý. Bohužel signatáři této petice sledují pouze své osobní cíle a vůbec se neohlížejí jaké škody mohou napáchat. |
nesouhlas |
#111 Re:2016-03-16 01:00Otroky spíše z dětí vyrábělo školství na kterém jste se Vy osobně podílela, a které obhajujete. Všichni stejní, poslušní, průměrní, stádní. Individualita se nepodporuje. Diskuze ze strany dětí byla a někde je stále brána jako drzost atd. Co se týká Vaší stížnosti na absenci asistentů, právě zákon o inkluzi toto má řešit. Mimo jiné zajistit dostatek financí pro asistenty. A díky inkluzi se konečně školství má zajímat i o děti nadané. Já osobně nepotřebuji aby mé dítě chodilo do třídy s nějakou elitou, ale aby ve škole byli učitelé, kteří umí učit a ne jen předčítat data a vyžadovat disciplínu. |
nesouhlas |
#112 Re:2016-03-16 01:17Já mám opačnou zkušenost. Naprostá většina se k nim bude chovat normálně, a budou se tak chovat celý život. Tedy, až budou starší budou to brát jako samozřejmost. Oni ti postižení jsou totiž součástí naší společnosti a s jejich celoživotním zavíráním před průměrnou společností v ústavech je snad již konec. Těm několika, kteří by je snad chtěli šikanovat se musí věnovat "škola" skrze svoji výchovnou činnost, na což má školené zaměstnance. A čím dříve se s dětmi na tomto začne pracovat, tím lépe. Ale to snad těm pedagogům, co sem píší, nemusím vysvětlovat. |
Nepřihlášený uživatel |
#1132016-03-16 05:31Nesouhlasem s inkluzí vyjadřuji názor s většinou rodičů naší oblasti. Skutečně mají obavy z toho, že se sníží úroveň vzdělávání celkově. Málokdo si umí představit, jaké potíže se tímto rozhodnutím učitelům i žákům obecně chystají. Učitelům obrovský nárůst administrativy, žákům zdravým i zdravotně postiženým ztížení vzdělávání, nejšikovnější žáci budou odcházet z 5.ročníků do gymnázií nebo do jiných škol. |
Nepřihlášený uživatel |
#114 Re: Re:2016-03-16 07:00Pokud by signatáři této petice sledovali pouze své osobní cíle, tak by se vůbec nemuseli namáhat plýtvat svým časem, protože škola na Kociánce pravděpodobně ještě pár let vydrží, takže jejich děti ji pravděpodobně stihnou dochodit. |
Edita Bartošová Autor této petice |
#1152016-03-16 10:34http://www.ceskaskola.cz/2016/03/ludmila-pubalova-inkluze-po-norsku.html ... a o tom je inkluze v pravém slova smyslu! Zatímco reforma školství podle min. Valachové zcela ignoruje závazek vyplývající z Úmluvy o právech osob ZP a totiž zákon o ucelené rehabilitaci, který tu zoufale chybí a všechny "reformy", ať už ve školství nebo v sociální oblasti, které se tu v posledních letech razí, jsou tak nesystémové a páchají víc škody, než užitku. Totiž některým skupinám užitek přinášejí, ale ne těm, kterým jsou "změny k lepšímu" určené.... Kde jenom soudruzi z ČR dělají chybu? |
Nepřihlášený uživatel |
#1162016-03-16 19:41České školství neustále snižuje svou kvalitu a přizpůsobuje se nejslabším dětem. Vzdělanost všech a zaměření na chytré dětí by mělo být prioritou státu. S chytrými dětmi nejsou problémy, takže se jimi nikdo nezabývá a oni nějak ve školách přežívají bez odpovídající péče pedagogů. Ti na ně nemají čas. |
Nepřihlášený uživatel |
#1172016-03-16 22:35Tak sa zdá, že dnes sú petície jediným právnym dokumentom o tom, že ľudia strácajú súdnosť, ľudskosť, spolupatričnosť, alebo aj zdravý rozum, pud sebazáchovy a zdravého spolunažívania... a za tým, obávam sa - že už nebude nič... Zuzana B. z Bratislavy |
Mirča |
#118 Re: Re: Re:2016-03-16 23:32ale v textu petice není o Kociánce řeč, vyjma petičního výboru. Mne jde o inkluzi jako takovou a ta se přece netýká jen Kociánky, proto jsem ji podepsala. Inkluze v podobě , jakou teď navrhuje MŠMT je pro mne nepřijatelná. A je jedno, jestli bude platit teď nebo ,,naběhne" až za dva roky. |
Nepřihlášený uživatel |
#1192016-03-17 07:27Dobrý den, naprosto souhlasím s níže uvedeným, měla jsem před měsícem ve třídě retardovaného róma a celá třída včetně jeho i mě jako vyučující trpěla. Učím podle Komenského škola hrou, potřebuji k výuce spoustu pomůcek ale po jeho příchodu jsem jen řešila problémy s chováním a sprostou matkou, které mě i děti neuvěřitelně vyčerpávaly a braly nám optimismus a radost z procesu učení. Rozhodně protestuji proti spuštění procesu inkluze, mám pocit, že naši politici ještě nepostřehli, že lidské tělo má i duši a že zavedení inkluze do škol se započne genocida duší dětí ze speciálních škol!! Stále věřím ve vítězství zdravého rozumu, pak už zbývá jen vyběhnout do ulic a provést defenestracepapalášů se slepičími mozky od zelených stolů, kterým na lidech vůbec nezáleží. S pozdravem pančelka Ivanka a děti ze sluníčkové třídy |
Nepřihlášený uživatel |
#1202016-03-17 08:30MŠMT ujišťuje o nerušení ZŠ praktických. Vyhláška 27/2016 Sb. - Vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, v § 19 odst. 5 říká: Ve škole, třídě, oddělení nebo studijní skupině zřízené podle § 16 odst. 9 zákona pro žáky s mentálním postižením se nevzdělávají žáci bez mentálního postižení. To fakticky znamená zánik ZŠ praktických, neboť nebudou schopny se ufinancovat. |
Nepřihlášený uživatel |
#1212016-03-17 09:02je to zrůdnost vůči děte v zájmu lehko získaných peněz neziskovkami a v nich zaměstnaných nemakačenků a lenochů |
Nepřihlášený uživatel |
#122 Re: Re:2016-03-17 10:27Jen k odstavci "Jaké děti vzděláváme na Kociánce". Na stránkách školy je také kromě výše uvedeného psáno: "Vzděláváme i děti s autismem nebo s autistickými rysy, děti chronicky nemocné nebo oslabené, které vyžadují šetřící režim a malý třídní kolektiv." To jen na doplnění, přestože v petici řeč o dětech z Kociánky skutečně není, pokud správně čtu. Nevím přesně, kolik dětí z této školy přechází na gymnázia, ale vsadím se o cokoliv, že z praktické školy žádné, takže obavy z "nálepky" jsou podle mne zbytečné. |
Nepřihlášený uživatel |
#1232016-03-17 11:23Tato petice má mnohoznačný význam jak v pomoci vzdělávacímu systému , který byl a je zašlapáván hluboko do vydobytých pozic v 70 - 80 letech,kdy jsme opustili Kajrova , Lepešínskou a Makarenka a dali přednost Komenskému a ještě jsme se mu moc nepřiblížili.Technika je vymoženost těch výjmečných , průměru a nedbalcům nebo hloupým ubližuje. |
Nepřihlášený uživatel |
#1242016-03-17 14:0834 let jsem se pohyboval ve speciálním školství.Mohu myslím,že s klidným svědomím prohlásit,že inkluse je hrob základního školství.Máme vynikající spec.školství,uznávané celou Evropou.Spec.školství bylo vždy stříbrem našeho školství.Tak jej zlikvidujte.Inkluse povede k likvidaci spec.školství a k tristnímu zhoršení úrovně základního vzdělání,která je už nyní bídná. |
Nepřihlášený uživatel |
#1252016-03-17 18:57Vláda se neustále snaží z lidí dělat blbce , nedaří se jim to , proto to chtějí zkusit na děti a to už je vrchol ! |
|
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Petice za statní občanství bez diskriminace
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
48329 Vytvořeno: 2022-12-27
Otevřený dopis za podporu sociálních pedagogů ve školách
1035 Vytvořeno: 2024-10-20
Výzva k pojmenování železničního terminálu VRT Praha-východ po Janu Kubišovi
921 Vytvořeno: 2024-09-23
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
2817 Vytvořeno: 2024-12-16
Voda pro zubry a divoké koně
19173 Vytvořeno: 2023-06-06
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
1178 Vytvořeno: 2024-12-12
Petice proti uzavření ulice Pod Novým lesem Praha 6
180 Vytvořeno: 2024-12-09
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
17900 Vytvořeno: 2023-10-23
Petice za přísnější tresty za týrání zvířat a zavedení sociální služby a kontroly stavů zvířat s názvem „psociálka“!
20 Vytvořeno: 2025-01-05
ZACHRAŇME ŠKOLNÍ SPORT
1704 Vytvořeno: 2024-11-29
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
2165 Vytvořeno: 2024-07-23
Petice za zachování a opravu kulturní památky železničního mostu pod Vyšehradem
24885 Vytvořeno: 2022-12-13
Úprava vyhlášky města Mníšek pod Brdy -Zákaz odpalu zábavní pyrotechniky a ohňostrojů i v období od 30.12.-2.1 v intravilánu města Mníšek pod Brdy
80 Vytvořeno: 2024-12-31
ŽÁDOST O AUDIENCI U JEHO EMINENCE ROBERTA KARDINÁLA SARAHA Předmět: Ochrana práv Apoštolského stolce
5088 Vytvořeno: 2024-11-14
Petice za obnovu samosprávy Moravy a Slezska
51 Vytvořeno: 2024-06-25
Otevření pizzerie a restaurant
198 Vytvořeno: 2025-01-01
Zachraňme Jelení louky!
1329 Vytvořeno: 2024-11-26
Informační bezpečnost, svobodné a férové volby
2844 Vytvořeno: 2024-05-06
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
15671 Vytvořeno: 2023-10-30
Žádost o úpravu rozvrhu (zkrácení přestávek) na Gymnáziu Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace
113 Vytvořeno: 2024-12-29