Petice proti hodnocení písemných maturitních prací z češtiny
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Petice proti hodnocení písemných maturitních prací z češtiny
Hoju |
#76 Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost2012-06-26 14:00#74: - Re: Re: Re: Re: Re: blbost Víte ono to bude možná tím, že já bych tady svou slohovku klidně dal, ale škola mi jí odmítá dát. |
Nepřihlášený uživatel |
#77 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost2012-06-26 14:18#76: Hoju - Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost Neměl by být problém si slohové práce okopírovat, sama naše ředitelka mi řikala, že ze zákona na to máme právo (kopíroval jsem si didaktické testy). |
Nepřihlášený uživatel |
#78 Re:2012-06-26 17:11 |
jedna z vás |
#79 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost2012-06-26 19:55#76: Hoju - Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost Škola ti jí vydat musí!!!Nedej se! Jedině že bys měl na škole hodnotitele a on ví, proč ti jí vydat nechtějí! Ono dojde k tomu, že po neuspěšném odvolání tyto nedostatečnou hodnocené práce někde zveřejníme, byla by škoda, kdyby tam tvá práce chyběla- vyžaduj kopii- at jdou s tebou rodiče. Držím palce |
Nepřihlášený uživatel |
#80 Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost2012-06-26 22:12#74: - Re: Re: Re: Re: Re: blbost Máte maturitu a přitom neumíte číst? Nepsala jsem, že nemám ráda lidi, kteří něco vědí, ale lidi, kteří vědí všechno nebo lépe řečeno myslí si, že vědí všechno. S prací se pochlubím, ale až budu mít v ruce odvolání a mám k tomu své důvody. A opravdu nechápu, jak si můžete být jistý svojí pravdou. Znáte někoho z těch lidí, kteří se odvolávají, viděl jste jejich práci? Mám hodnocení dvou hodnotitelů a u nich bych uspěla a myslím, že takových je nás víc. Neříkám, že všichni. A proto se bráníme. A Vám nerozumím. Co hledáte na těchto stránkách, když máte odmaturováno. Možná ta Vaše maturita nebyla nic extra a možná celé čtyři roky nestály za nic a tak tady těm jedničkářům ukážete, kdo je nejlepší. Tak nám předveďte svoji práci. Vám už o nic nejde. Docela ráda bych si ji přečetla. |
Nepřihlášený uživatel |
#81 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost2012-06-26 22:57#80: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost "Jsem tolerantní člověk, ale nemám ráda lidi, kteří vždy vědí všechno a to jste asi Vy." napsala jste tohle. já vám stejnou ironií odpověděl. ´Viděl jsem celkem 4 práce lidí, kteří prohlašují, jak byli podvedeni, že jejich práce je na 2 apod. no, byly hodně podprůměrné. Bohužel, více prací se na internetu asi nenachází. Práci údajných premiantů jsem neviděl, vždy se po ní ptám, ale nikdo ji neposkytne - a mě už to silně rozčiluje. V médiích, novinách - všude píší o takových případech, ale nikde u toho neotisknou práci. To je demagogie. Neznám nikoho, kdo se odvolává, protože nikdo z lidí co znám, není přesvědčen o ukřivděnosti. Co hledám na těchto stránkách? Holt když někdo spamuje těmito stránkami a píše, ať to všichni podepíší, tak se podívám. moje maturita nehraje roli. jedničkářům nic ukazovat nepotřebuju, pouze ukřičencům, kteří jen křičí a křičí a dělají z maturity frašku a sami neposkytnou žádný důkaz. Proč bych měl mít svoji práci doma? na nic ji nepotřebuju a nemám důvod ji kopírovat. A působíte docela inteligentně, narozdíl od jiných. tak doufám, že vám to nakonec uznají. |
Nepřihlášený uživatel |
#82 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost2012-06-26 23:08#81: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost Děkuji za Vaši lichotku. Bohužel se obávám, že neuznají, protože oni omyl neuznávají. Posílám Vám stránku, kde si můžete přečíst 3 práce, které jsou za pět a jiní hodnotelé to vidí jinak: http://www.maturita2012sloh.cz/prace.html .... každého štve něco jiného a každý tady je z jiného důvodu, ale nesuďte tak přísně, když nevíte. |
Nepřihlášený uživatel |
#83 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost2012-06-26 23:40#82: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost Ano, tyhle práce jsem četl a víceméně jsem za jedno s hodnotiteli CERMATu. Nezlobte se, ale když si přečtu daný sloh a vidím, jak pěkně jim ti druzí učitelé poměrně solidně nadržují... můžu jen říct, že jsou přísné - nikoli přehnané. Není se co divit, že tolik lidí skoro nic neumí, když je tu tolik tak benevolentních učitelů :/ |
Nepřihlášený uživatel |
#84 Re:2012-06-27 00:56Petro, pošlete prosím svou práci učitelům na http://www.maturita2012sloh.cz/, ráda bych si ji přečetla. Věřím Vám a chápu Vaše rozhořčení, také mám v rodině podobnou zkušenost.
|
Nepřihlášený uživatel |
#85 Re: Re: Re:2012-06-27 17:00#57: Jiří Hron - Praha - Re: Re: Jak jste přišel na to, že při odvolání slohy nikdo nečte, natož pak úředníci? Čtou je zkušení učitelé. Ti mediálně známí "nezávislí odborníci" by všem propadlíkům dali nejhůře trojky, navíc často nehodnotí podle stanovených kritérií. Jen tak mimochodem ony tabulky jsou kritéria, podle kterých se má slohová práce hodnotit, pouze převedená do čísel, což je rozhodně znak objektivizace. Počkejte na výsledek odvolání - pokud bylo Vaše dítě či známý poškozeno, dojde k nápravě. V opačném případě zkuste hledat chyby i jinde.
PS: Také jsem byla na celostátním kole olympiády z českého jazyka a jedničkářkou. To však nikoho neomlouvá v případě, když namísto polemiky napíše volnou úvahu k titulku původního textu a v podstatě s ním souhlasí...
|
Nepřihlášený uživatel |
#86 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost2012-06-27 22:36#83: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost :-) na to, že jste student, který letos odmaturoval, se tváříte, že máte ohromný přehled...já teda nedokážu posoudit hodnocení a už vůbec netuším, jestli někdo někomu nadržuje, na 5 mi to fakt nepřijde, ale toto je ztráta času a tak už tady ty nesmysly "odborníků" číst nebudu. Váš sloh musel být opravdu na vysoké úrovni, když můžete takto přísně hodnotit. Gratuluji a přeji hodně štěstí v dalším životě a taky to, aby Vás nikdy nepostihla stejná nespravedlivost jako některé letošní maturanty, když jste tak dobrý. |
Jana |
#87 Re: Re:2012-06-29 18:30Pokud jste získala 11 bodů, musela být Vaše písemka hodně, hodně špatná. Nedivím se tomuto hodnocení, jestliže jste ji psala podobně jako příspěvek. |
jan |
#88 Re: Re: Re:2012-06-29 18:39Systém hodnocení byl velmi objektivní. Naše 4 třídy prošly, byly i jedničky. |
iii |
#89 Re: Re: Karolína2012-06-29 18:43Nechápu, proč chcete anulaci, spíš se ji podruhé snažte napsat líp. |
doktorka |
#90 Re:2012-06-29 19:52Doktorka a složí se při prvním neúspěchu? Co bude dělat, až se stane něco nmohem horšího? |
babča |
#91 Re:2012-06-29 19:56Julie, děvenko, vždyť vy neumíte ani pravopis. Petici byste měla organizovat proti vašim učitelům, že vás nedonutili něco se naučit. |
To you |
#92 Re: Re:2012-06-29 20:02Ještě lepší by bylo zrušit všechno, co někomu dělá problém. |
Marek Žák |
#93 Od zakladatele petice2012-06-29 23:10Zdravím všechny přispěvatele. Samozřejmě nelze tvrdit, že všichni ti, kdo nejsou spokojeni s výsledkem své písemky, utrpěli křivdu. Indicií i přímých důkazů o chybách systému je však dostatek. Důvodů, proč chovat nedůvěru k hodnocení přibývá, navíc ji vyjadřuje kromě části veřejnosti i rostoucí počet odborníků, koneckonců i samo ministerstvo. Zatím desítky nebo již stovky odvolání bylo vyřízeno kladně, přičemž samotným Cermatem. (Pozitivní výsledky odvolání dokládají právě onen hrozivý mariáš s lidskými osudy) Ta část z vás, která se signatáři nesouhlasí, má přirozeně plné právo se zde vyjádřit. Nicméně, mohlo by se tak v mnoha případech dít o něco kultivovaněji. Například "babča" zde rádoby dobromyslně a s nadhledem kárá Julii. Jestlipak si ale uvědomí, jaké až ryzí demagogie se přitom dopouští. Doporučuje dívce organizovat raději petici (babčo, jestlipak jste si petici skutečně přečetla, když nevíte, kdo je jejím tvůrcem?) proti těm učitelům, kteří ji nedonutili něco se naučit. Babčin příspěvek dokonale naplňuje podstatu demagogie. Podsouvá oslovené skutek, jehož není "pachatelem", Manipuluje poukázáním na dívčinu neznalost pravopisu a na její neznalost ničeho. Jakkoli to není přímo řečeno, tvrzení "nedonutili něco se naučit" nemá jiný výklad ani jinou alternativu, než že se nenaučila nic. Negací "něčeho" je "nic". Máme tu tedy čistou dehonestaci. Svým příspěvkem nabádá Julii když ne rovnou ke studu, potom ke kritickému zamyšlení se nad sebou. Prvek emoční je tedy splněn taky. Ostatní příspěvky rozebírat nebudu. Babčo, pokud jste něco takového vůbec neměla v úmyslu, potom to jen na cosi poukazuje. Pokud ano, měla byste svůj nick změnit na "ježibabča". Váš, řekněme dobrotivě přátelský "štulec", jaksi ztratil pointu. Julie, berte to jako další výchovný moment. V plně dospělém životě se s podobnými věcmi budete setkávat. Alespoň vás to už tolik nezaskočí. A přeji vám ať se prokáže, že pravda je skutečně na vaší straně. |
Julie |
#94 Re: Re:2012-06-30 12:10Já ovšem neřeším pravopis, který jsem měla za 3 body z 5. Jde mi hlavně o to, že hodnotitelé nemohou pochopit myšlenku člověka, kterého neznají!!! |
Julie |
#95 Re: Od zakladatele petice2012-06-30 12:12#93: Marek Žák - Od zakladatele petice Děkuji :) |
Zuzka |
#96 Re: Re: Re: žádný smutek :)2012-06-30 19:44Julinko, věř že nejsi jediná. Jsem také jedna z těch co projela mimo téma :( prý . A víš co? Co nás nezabije, to nás posílí! :) :)) Nebudem brečet, to tak, to by chtěli, my jim to v září natřem! Pa a držím palce všem co neuspěli !!!! :) |
Nepřihlášený uživatel |
#97 Re: Re: Re:2012-07-01 16:42Proto se myšlenka člověka nehodnotí, pouze téma, útvar, gramatika, koheze... a je to mnohem lepší, než když učitel myšlenku člověka pochopil, ale protože se mu student nelíbí, je drzý, apatický atd. tak mu zhorší známku. A nebo případně student je vlezdop**** , učiteli dává vždy za pravdu, chová se přeslušněle, učitel si ho oblíbí, student je ale tupec, napíše práci úplně špatně, ale učitel si řekne, že mu to přece nemůže udělat, představí si jeho smutná očička a dá mu za 3 |
Hoju |
#982012-07-02 22:58Prosím je někdo schopen mi sem napsat v kterém zákoně (paragraf přesně atd.) je to že mi je škola povinná dát kopii slohovky? Díky moc !!! |
matka |
#99 slohovky !!!!!2012-07-03 09:50Veronika Valíková -píše na Eduin 02. 07 .2012 v 16:37 Dopis z MŠMT – pro všechny, kteří čekají na výsledky odvolání proti hodnocení písemné práce z ČJL .(Jsem na JM, naše webové stránky budou bez správce celý červenec, musím zneužívat EDUin): Vážená paní Valíková, z pověření kabinetu pana ministra reaguji na Vaše níže uvedené dotazy. Odpovědní pracovníci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) i vedení Centra pro zjišťování výsledků vzdělávání (CZVV) jsou informováni o obsahu otevřeného dopisu některých středoškolských učitelů češtiny s názvem „Vraťte maturitu zpět do škol!“ i o textu první tiskové zprávy, kterou tato iniciativa zveřejnila. K požadavkům členů této iniciativy MŠMT sděluje následující: 1. V souladu s § 82 odst. 4 školského zákona má každý žák, který konal maturitní zkoušku, právo nahlédnout do všech materiálů týkajících se jeho osoby, které mají význam pro rozhodnutí o výsledku jeho zkoušky. Každý maturant má tedy právo nahlédnout i do originálu záznamového archu své písemné práce z českého jazyka a literatury a taktéž do záznamu o hodnocení písemné práce. Rozhodnutí, zda si žák může pořídit kopii těchto dokumentů, je plně v kompetenci ředitele školy. 2. Ustavení Vámi navrhované „široké komise češtinářů, kteří by co nejrychleji znovu ohodnotili slohové práce studentů, kteří se odvolali“ nebude MŠMT iniciovat, protože takový postup by byl podle našeho názoru v rozporu s platnými školskými právními předpisy. Procesy přezkumového řízení maturitních zkoušek jsou podrobně popsány právě v § 82 školského zákona. Přezkum výsledků dílčích zkoušek společné části konaných formou písemné práce je výhradně v kompetenci pracovníků krajských úřadů, ministerstvo nemá zmocnění do něj jakkoli zasahovat. K zajištění odborného posouzení hodnocení písemných prací mají krajské úřady možnost využít zázemí CZVV. Centrum připravilo systém nestranného posouzení, na jehož základě vydá na základě požadavku KÚ ke každému jednotlivému hodnocení konkrétní písemné práce oponentní posudek. Je zajištěno, že oponentní posudek při přezkumu vždy zpracovává jiný hodnotitel než ten, který původně hodnotil danou práci. Závěrečné slovo v případech hodných zvláštního zřetele má ještě tříčlenná komise hodnotitelů-metodiků. S pozdravem a přáním hezkého dne Ing. Bc. et Bc. Petr BANNERT, Ph.D. ředitel odboru středního vzdělávání (odbor 23) Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7 118 12 Praha 1 tel.: +420 234 812 143 e-mail: Petr.Bannert@msmt.cz www: http://www.msmt.cz Držím palce! |
matka |
#100 Re: kopie slohovky2012-07-03 09:53#98: Hoju - !!!! 1. V souladu s § 82 odst. 4 školského zákona má každý žák, který konal maturitní zkoušku, právo nahlédnout do všech materiálů týkajících se jeho osoby, které mají význam pro rozhodnutí o výsledku jeho zkoušky. Každý maturant má tedy právo nahlédnout i do originálu záznamového archu své písemné práce z českého jazyka a literatury a taktéž do záznamu o hodnocení písemné práce. Rozhodnutí, zda si žák může pořídit kopii těchto dokumentů, je plně v kompetenci ředitele školy. Držím palce :) |
|
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Petice za statní občanství bez diskriminace
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
48324 Vytvořeno: 2022-12-27
Otevřený dopis za podporu sociálních pedagogů ve školách
1035 Vytvořeno: 2024-10-20
Výzva k pojmenování železničního terminálu VRT Praha-východ po Janu Kubišovi
920 Vytvořeno: 2024-09-23
Voda pro zubry a divoké koně
19172 Vytvořeno: 2023-06-06
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
2809 Vytvořeno: 2024-12-16
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
1178 Vytvořeno: 2024-12-12
Petice proti uzavření ulice Pod Novým lesem Praha 6
180 Vytvořeno: 2024-12-09
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
17900 Vytvořeno: 2023-10-23
Petice za přísnější tresty za týrání zvířat a zavedení sociální služby a kontroly stavů zvířat s názvem „psociálka“!
20 Vytvořeno: 2025-01-05
ZACHRAŇME ŠKOLNÍ SPORT
1704 Vytvořeno: 2024-11-29
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
2165 Vytvořeno: 2024-07-23
Petice za zachování a opravu kulturní památky železničního mostu pod Vyšehradem
24885 Vytvořeno: 2022-12-13
Úprava vyhlášky města Mníšek pod Brdy -Zákaz odpalu zábavní pyrotechniky a ohňostrojů i v období od 30.12.-2.1 v intravilánu města Mníšek pod Brdy
80 Vytvořeno: 2024-12-31
Otevření pizzerie a restaurant
198 Vytvořeno: 2025-01-01
ŽÁDOST O AUDIENCI U JEHO EMINENCE ROBERTA KARDINÁLA SARAHA Předmět: Ochrana práv Apoštolského stolce
5088 Vytvořeno: 2024-11-14
Petice za obnovu samosprávy Moravy a Slezska
51 Vytvořeno: 2024-06-25
Žádost o úpravu rozvrhu (zkrácení přestávek) na Gymnáziu Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace
113 Vytvořeno: 2024-12-29
Zachraňme Jelení louky!
1329 Vytvořeno: 2024-11-26
Informační bezpečnost, svobodné a férové volby
2844 Vytvořeno: 2024-05-06
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
15671 Vytvořeno: 2023-10-30