Petice za vystoupení ČR z EU a NATO.


Nepřihlášený uživatel

/ #731 Degenerace společnosti: V Kalifornii

2015-10-27 16:41

Degenerace společnosti: V Kalifornii dostanou studenti trojku za to, že nebudou dělat vůbec nic! Děti nesmí být v NWO schopné převádět souvislé myšlenky do psaných textů

Ve svém posledním pořadu na SVCS minulý pátek [1] jsem hovořil kromě jiného i o tzv. degeneraci západní civilizace a zjednodušování. Shodou okolností se ukazuje, že v USA je tento proces už mnohém dál, než jsem očekával. Úředníci školské správy v oblasti severního distriktu San Francisca ve městě Cotati-Rohnert Park v Kalifornii schválili nový systém známkování studentů na státních školách [2]. Nový systém přináší převratnou novinku, kdy studenti, kteří nedělají vůbec nic a zvládnou pouze 20% požadovaných podmínek znalostí, dostanou známku „C“, to znamená trojku.

Za nicnedělání trojku na vysvědčení?

Pokud jste v šoku, že rodiče by toto nedovolili, jste na omylu. Americké rodiny si změnu pochvalují. Děti jsou prý vyrovnanější, trpí méně stresem, nemusí tak často chodit k lékaři pro antidepresiva. Změnu si pochvalují i školy, protože nový systém hodnocení odstraňuje z výuky syndrom strachu z propadnutí a otevírá tak prostor pro skutečnou realizaci dítěte, resp. studenta.

Pokud jste se zhrozili, že toto je nějaký aprílový vtip, tak opravdu není. Je to typická ukázka tvrdé a nekompromisní instalace NWO v USA, na jejímž konci má být z americké střední třídy zdegenerovaná a zchudlá společnost lidí, kteří svým ubohým vzděláním nebudou moci odporovat elitám, kterým se naopak dostane špičkového vzdělání pro účely vládnutí v neofeudalistickém systému světové moci v rámci NWO.

Někteří učitelé oprávněně namítají, že tento systém snižování standardů za účelem zvyšování známek je cestou do pekel, ovšem trend je již nastartován a cílem je společenská změna, kdy dětem a studentům bude dán prostor pro vlastní rozvoj, aniž by byli vystavováni stresu. Jaký katastrofální vliv to bude mít na jejich pozdější život, který je přivede do tvrdého konkurenčního prostředí v dospělosti, to si lze jen domýšlet. Právě škola a známky totiž připravují dítě na život, že aby jedinec uspěl, musí být co nejlepší a právě známky byly a jsou tímto motivátorem. Stres je toho nedílnou součástí. Dítě se musí naučit stres ovládat a podávat koordinovaný výkony i pod velkým stresem. V dospělosti se potom jedinec dokáže vyrovnávat s krizovými událostmi a stres ho nedostane na lehátko psychiatra, anebo hůře, na lehátko do nemocnice po neúspěšném pokusu o sebevraždu.

VICE-Degenerace společnosti: V Kalifornii dostanou studenti trojku za to, že nebudou dělat vůbec nic! Děti nesmí být v NWO schopné převádět souvislé myšlenky do psaných textů