Požadujeme prošetření vyučovacích metod učitelky Petry Štěpánové

rychle a zběsile

/ #538

2016-02-29 11:01

Největší problém je jinde. Rodí se  asi 25% dětí s lehkým poškozením mozku (ve skutečnosti je to zavádějící výraz- je to trvalé poškození) . Asi dalších 7% jsou na tom nepoměrně hůře. 

Ty všechny je třeba naučit nějak zkráceně historii z let 1918-1945.

Tihle všichni jsou schopni si  zapamatovat pouze  jednu větu. Tu je učí magistra Štěpánová a kolektiv. Inkluze pak pojistí to, aby nebyl čas na podrobnosti pro ten zbytek chápajících...

Chtít na těch přiblbých žáčkách aby si osvojili všechny statistické údaje, válečné konference- kdy,kdo,co a proč - to nejde, oni to nedokáží ani přečíst, natož si zapamatovat.

Těch nejdůležitějších bylo asi 19, v naprosté většině mj. za účasti spojenců -Churchill, Roosevelt, Stalin. 

Že mezi spojence patřil i SSSR žáčkům vyráží dech. Co byla OSA ani netuší.

A větě, že zhruba 75 % německých ztrát způsobila válka se Sovětským svazem nerozumí. 

Nemohou, neznají fakta, nemají na čem stavět. A hledat googlem je náročné, lepší jsou přeci střílečky, drogy a sprosté osočování pamětníků, nebo těch, co historii  II.světové války ( a nejen tu) znají.

Od toho  tedy máme novodobé učitele jako je Štěpánová, ty si s tím vším hravě poradí....