Požadujeme prošetření vyučovacích metod učitelky Petry Štěpánové
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Požadujeme prošetření vyučovacích metod učitelky Petry Štěpánové
Nepřihlášený uživatel |
#526 Re: Re: Re: Re: Re: Komunistické lži2016-02-29 10:27#482: - Re: Re: Re: Re: Komunistické lži Takže je tedy pravda , že žáci učitelky Štěpánové žijí v bludu .
|
Nepřihlášený uživatel |
#527 Re: Re:2016-02-29 10:38Špatná a dobrá výzbroj je irelevantní. Byla dost dobrá na to, aby (1) uzavřeli spojenectví a (2) realizovali ho společným přepadnutím Polska a řadou dalších vojenských akcí za souhlasu jejich německého spojence (přepadnutí a anexe Lotyšska, Estonska, Litvi, Moldavska a Karelie). Poláci neměli spojeneckou smlouvu s Hitlerem. Nikdy. Jen dohodu o neútočení, která ale už v té době neplatila. Spojenecké smlouvy s Hitelerem mělo jen Rusko, Itálie, Japonsko a pak loutkové režimy okupované Evropy (Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko atd.). Mnichov byla špinavost, ale nebyla to žádná smlouva o přítelství či spojenectví, ale o diktátu někomu dalšímu (tedy ČSR). Nebylo to ani přítelství, ani spojenectví. Tak jako pakt Ribentrop-Molotov. Žádné jenom přátelství, žádné jenom neútočení, žádné nějaké údajné kamarádství. Tvrdé spojenectví. Anexe cizích zemí, vraždění lidí. Ostatně na to jsou rusáci mistři dodnes. Akorát to už vhledem ke své slabosti nemohou dělat s takovým rozmachem. |
Nepřihlášený uživatel |
#5282016-02-29 10:38Desetileté děti se vyjadřují k politice, to už vám nestačí zmanipulovaní středoškoláci, proč je zatahujete do té prospěchářské špíny!!! Nadáváte na komunisty, přitom používáte stejné praktiky manipulace s historíí. |
Nepřihlášený uživatel |
#5292016-02-29 10:42Jak taková hloupá a blbá ženská která neumí dějiny učí naše děti,to je děs a hrůza. |
Nepřihlášený uživatel |
#530 Re: Re: Re: Re: Rudy2016-02-29 10:43A ta dětská věta znamená, že je učí, že žijeme v komunismu? Ty děti správně vědí, ať od ní či z domova, že na světě komunismus stále je. Správně vědí, ať od ní či z domova, že komunismus stále zotročuje stovky milionu lidí. Správně vědí, ať od ní či z domova, že tu komunismus stále je jako nepřátelská a nebezpečná ideologie, dokonce zakázaná zákonem, ale tiše a zbaběle trpěná. Částí politiků, dokonce i těch formálně nekomunistických, není jen trpěná, ale dokonce podporovaná. Ty děti mají plné právo na své přání .... a vůbec to neznamená, že je uči že my teď tady žijeme v komunismu. |
Nepřihlášený uživatel |
#531 Re:2016-02-29 10:44Naopak. ona ty dějiyn umí. Na rozdíl od tebe, který horko těžko umíš jen ty komunistické lži a polopravdy o nedávné historii. |
Nepřihlášený uživatel |
#532 Re: Re: Re:2016-02-29 10:46Doporučoval bych shlédnout, sérii dokumentů Americké století od režiséra Olivera Stone. čistě pro ucelenější a objektivnější pohled na věc . |
Nepřihlášený uživatel |
#533 Re:2016-02-29 10:47I desetileté děti jsou svobodní lidé a mohou se vyjadřovat k čemu a jak chtějí. Vydejchej to. A manipulace s historiií? Jaká? Evropsu snad neosvobodily Američané? Ona je neučí, že to byli jenom oni. A nebylo by Evropě lépe bez studené války a sovětského zotročení 1/3 Evropy? |
kočkokpes |
#534 Re:2016-02-29 10:47Ať se naučí prvně dějiny, aby věděla kdo nesl největší tíhu 2. světové války, ať se podívá na to kdo rozvrátil po válce celou řadu států, kdo podporuje migraci atd. Ostuda ve školství, copak na to řekne paní ministrině školství? |
Nepřihlášený uživatel |
#535 Re: Re: Re: Re:2016-02-29 10:48Jo, to je dobře ujetej pohled. Tak 1/3 jeho argumentů jsou rozpoznal jako lživé i bez použití knih či počítače. A to nejsem profesionální historik. |
Nepřihlášený uživatel |
#537 Re: Re:2016-02-29 11:001) Neargumentovala tím, kdo "nesl největší tíhu". Prostě správně uvádí jednu ze zemí, které osvobodili Evropu. A protože rusáci tu svoji část osvobodili jen naoko a jednu diktaturu nahradili jinou, byť méně vražednou, tak je její věta o Američanech dvakrát tak víc pravdivá. 2) Ano, největší tíhu války nesli ti, s nimiž jejich vůdci zacházeli nejvíce bezohledně, jejichž vůdci vyvraždili těsně před válkou skoro celou generalitu, jejichž vůdci vedli bitvy bez ohledu na vlastní ztráty a jejichž vůdci masové vraždění ve vlastních řadách vydávají za ztráty způsobené nepřítelem. Což nijak nesnižuje hrdinství těch co s Hitelerem bojovali a porazili ho, jen to ukazuje, že "nést největší tíhu války" je propagandistický žvást. Drobná ukázka - Britové evakuovali z bombardovaného Londýna děti; Stalin v Leningradě i při blížící se frontě cíleně nechal všechny včetně dětí ... a ti tam v obklíčení ve velkém doslova chcípali. I ty náklaďáky, co tam přes zamrzlé jezero vozili tu trochu jídla a munice, jezdili zpátky vpodstatě prázdné. 3) Většina dnes rozvrácených států je smutné dědictví po sovětskím impériu, které ještě 25 let po jeho pádu nejde snadno dát dohromady (Lybie, Irák, Sýrie, Afghanistán, ....). Naopak země, které měli a mají pod palcem Amíci či jejich spojenci nejsou sice nijak "hi-fi" (Egypt, Pakistán, Saudi, Maroko, Alžír, ....), ale nejsou motorem té imigrační vlny. |
rychle a zběsile |
#5382016-02-29 11:01Největší problém je jinde. Rodí se asi 25% dětí s lehkým poškozením mozku (ve skutečnosti je to zavádějící výraz- je to trvalé poškození) . Asi dalších 7% jsou na tom nepoměrně hůře. Ty všechny je třeba naučit nějak zkráceně historii z let 1918-1945. Tihle všichni jsou schopni si zapamatovat pouze jednu větu. Tu je učí magistra Štěpánová a kolektiv. Inkluze pak pojistí to, aby nebyl čas na podrobnosti pro ten zbytek chápajících... Chtít na těch přiblbých žáčkách aby si osvojili všechny statistické údaje, válečné konference- kdy,kdo,co a proč - to nejde, oni to nedokáží ani přečíst, natož si zapamatovat. Těch nejdůležitějších bylo asi 19, v naprosté většině mj. za účasti spojenců -Churchill, Roosevelt, Stalin. Že mezi spojence patřil i SSSR žáčkům vyráží dech. Co byla OSA ani netuší. A větě, že zhruba 75 % německých ztrát způsobila válka se Sovětským svazem nerozumí. Nemohou, neznají fakta, nemají na čem stavět. A hledat googlem je náročné, lepší jsou přeci střílečky, drogy a sprosté osočování pamětníků, nebo těch, co historii II.světové války ( a nejen tu) znají. Od toho tedy máme novodobé učitele jako je Štěpánová, ty si s tím vším hravě poradí.... |
Nepřihlášený uživatel |
#539 Re: Re: Re:2016-02-29 11:06Výzbroj je hodně relevantní. V době války nebyl vyzbrojený nikdo krom Německa, které zbrojilo celá 30. léta, (a od hoho získali peníze?) Polsko mělo jen pár funkčních tanku a letadel, ale na vsemi zrazene a pokorene ceskoslovensko to stacilo.(jak ubohe od Polsksu, to stejne nam udelali v roce 68. )Zbytek polske techniky poháněl kůň. Ani ta protipancerova puška, se tou se polsko chlubilo nemohlo němce zastavit. stejně tak. Francie se spoléhala na Mnichov a Mažinotovu linii. Její technika nemohla Německu konkurovat, třeba zastaralý tank Peugeot z pvni světové. Proto byla Francie poražena tak brzy a kapitulaci podepisovala ve stejném vlaku jako nechala v roce 1918 píšeš podepsat Německo. Anglie prezbrojila letectvo a umístila radarové systémy na poslední chvíli. Po válce se kvůli tomu dostala do vážné finanční krize. |
Radek |
#5402016-02-29 11:111) Učitelka fakta asi spíš ovládá, vytváří z nich jen jiný úsudek než vy. Rozlište fakta od úsudků, pak remcejte. |
Nepřihlášený uživatel |
#541 Re: Re: Re: Re:2016-02-29 11:11Výzbroj je irelevantní pokud jde o politické rozhodování a úzavírání zcela amorálních spojenectví. Pro vedení vályk je pochopitelně velmi relevantní. Mimochodem koně jako logistický prostředek (ne jako bojové jezdectvo) používali Němci i Rusové nejméně poloviny WWII. |
Nepřihlášený uživatel |
#542 Re:2016-02-29 11:13Ano ! |
Nepřihlášený uživatel |
#5432016-02-29 11:14Mám ovšem obavy že , úpetice je platná vždy po osobním podepsáním vlastní rukou , ale pokud tomu tak není , je to dobře samozřejmě . Pertl. M. |
Nepřihlášený uživatel |
#544 Re: Re: Re:2016-02-29 11:18Tak i přez to že Sovětský svaz byla nedemokratická zem , tak tíhu války s nacistickým Německem z drtivé části vedl Sovětský svaz , pokud by Sovětská svaz neválčil s Hitlerovským německem , tak by západní demokratické státy spolu s USA , to měli neskutečně horší , a válku by až rohodlo , kdo bude mít dříve jadernou zbraň . Takže takhle pane Kočkopse . |
Nepřihlášený uživatel |
#545 Re:2016-02-29 11:19Přesně to učí liberalizovane posametove školství. Proskrtat osnovu a nechat jen pár zkratkovych hesel bez kontextu,bez kterého se dá pěkně manipulovat. na internetu. Takhle zpracování ignorantni vážně nehledají souvislosti , ale jen na netu poslouchají hudbu, stahují filmy nebi čtou která americká celebrita se s kým ocucavala a jaké jaká modni značka je teď in. ostatně se počítá, že češi určení jako pomocné levne síly do západních montoven víc vědět nepotřebuji.Zs křivdy a ignoranty, které tento stát 26 let produkuje budeme jako národ pykat s napravovat další dvě generace. Státní dluh ještě dýl. A to jen pokud tu díky západu nenalezou muslimové. |
Kat |
#546 Re: Re: Re: Re:2016-02-29 11:22Ale kdepak , v době zářijové okupace , byla naše armáda co se týče výzbrojí srovnatelná s německý Wermachtem , v něčem toho měla méně , ale v něčem i více , každý druhý neměc by jel ve dřevě domů o tom nepochybujte a navíc morálka naší armády byla napřekonatelná v tom období . |
Nepřihlášený uživatel |
#547 Re: Re: Re: Re: Re:2016-02-29 11:23Jak píšeš, logistický. To je ten rozdíl. Jistě poláci měli nějakou výzbroj ale proti nemecku na pro tak velkou zemi to bylo j asji plivnout do vody. |
Nepřihlášený uživatel |
#5482016-02-29 11:24Ať jde paní učitelka pracovat rukama a neblbne dětem hlavy. |
Kat |
#550 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistické lži2016-02-29 11:25#526: - Re: Re: Re: Re: Re: Komunistické lži A adresa na učitelku Štěpánovou je : ZŠ Veverská Bitýška , tak to jen pro info . |
|
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Petice za pojmenování vltavské náplavky v Praze po Karlu Schwarzenbergovi
471 Vytvořeno: 2024-11-12
Za zachování tramvají na Maninách
783 Vytvořeno: 2024-11-02
Stop the death penalty
259 Vytvořeno: 2024-11-08
Petice proti pokácení jedle a pro zachování jedlové aleje na hřbitově v Lounech
213 Vytvořeno: 2024-11-11
Petice za statní občanství bez diskriminace
4060 Vytvořeno: 2024-09-11
Petice proti zrušení pobočky Úřadu práce v Holicích
528 Vytvořeno: 2024-11-05
Petice za zachování a opravu kulturní památky železničního mostu pod Vyšehradem
24676 Vytvořeno: 2022-12-13
Horní míru pro dravce
1353 Vytvořeno: 2024-10-15
Otevřený dopis panu děkanovi a Akademickému senátu Filozofické fakulty Univerzity Hradec Králové
148 Vytvořeno: 2024-11-11
Otevřený dopis za podporu sociálních pedagogů ve školách
522 Vytvořeno: 2024-10-20
Petice proti zrušení pobočky Úřadu práce ve Skutči
131 Vytvořeno: 2024-11-11
Prohlášení k vysokoškolské stávce za klima 2024
118 Vytvořeno: 2024-11-12
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
17015 Vytvořeno: 2023-10-23
Petice za pozastavení a odložení terénních úprav spojených s kácením stromů, zejména stoletých dubů v parku Zdenky Landové ve starém Braníku.
92 Vytvořeno: 2024-11-10
Deklarace zastání se srnčí zvěře
2076 Vytvořeno: 2024-08-23
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
136 Vytvořeno: 2024-11-05
Otevřený děkovný dopis Viktoru Orbánovi
2218 Vytvořeno: 2024-10-21
Petice za zrušení Malého státního znaku ČR
80 Vytvořeno: 2023-10-18
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
22818 Vytvořeno: 2021-12-22
Homofobie do škol nepatří
32 Vytvořeno: 2024-11-14