Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie
Nepřihlášený uživatel |
/ #7394 Šikana a přepisování dějepisu. Valerij Pjakin – Degenerace vzdělávání a školství v rámci NWO, video2016-03-03 10:22Šikana a přepisování dějepisu. Valerij Pjakin – Degenerace vzdělávání a školství v rámci NWO, videoKdo učí naše děti?V pořadu M. Jílkové před několika dny rozbouřila vlnu reakcí učitelka prvního stupně ZŠ z Brna, která k tématu „Evropa s USA nebo s Ruskem“ pronesla dnes již slavnou větu „Naučte se dějepis – Evropu od Hitlera osvobodily Spojené státy“ . Informaci doplnila tvrzením, že její desetiletí (!) žáci ji prosili, aby v pořadu apelovala na „konečně už zrušení komunismu“ (více článek). „Chceš-li porazit nepřítele, vychovej jeho děti“ Jak případ šikanované učitelky, tak učitelka přepisující dějepis, oba ukazují jen špičku stavu, do jakého výchova a vzdělávání mladých po roce 1989 dospěly. Od mala jsou jim vštěpována jejich práva, a to především práva na „hodnoty“ jako: sexuální výchova (ne-li přímo sex) už ve školce, právo kamarádit se s kýmkoliv (čím více multikulti, tím lépe – na čemž by nebylo nic špatného, kdyby tím nebylo sledováno jejich vykořenění z vlastní kultury), právo stěžovat si na rodiče učitelům či linkám důvěry (na tom by v určitých případech také nebylo nic špatného, kdyby to neznamenalo nástup juvenilní justice), právo stěžovat si rodičům na učitele (tam už je to horší, protože rodič ve finále může opět skončit v hledáčku sociálky). Výsledkem je mladý člověk, který má hodnotový systém spojený s jediným slovem: svoboda. Netuší, že jde o svobodu ve zcela zprofanovaném významu, protože jejím výsledkem je pouze chaos a zmatek o to větší, čím slabší základy mají „hodnoty“, které jsou mu nabízeny jako „správný“ hodnotový systém. A to je přesně ten stav, kdy je mladý člověk zmanipulovatelný a právě tím – aniž by si to uvědomoval – je naprosto nesvobodný (a m.j. za prezidenta volí dědka s čírem) . Úvod – Ilona Švihlíková o stavu Česka V nedávné přednášce o své knize „Jak jsme se stali kolonií“ popsala Ilona Švihlíková rozklad Česka po roce 1989, jeho současný stav a v závěru nastínila, jak tento stav řešit: „Proč existuje Česká republika, jaká je její národní idea a co o nás říká to, že si tyto otázky neklademe? Čím chceme být výjimeční? Žijeme v přelomové době! – Bezprecendentní koncentrace krizí, technologická revoluce, změna vnímání práce, ekonomické problémy, geopolitické napětí, klimatické změny. A v tomto prostředí musíme uhájit vlastní existenci.“ „Program pro Česko – Definovat národní zájem s tím, že mír je hlavní hodnota (proto odmítat válečné konflikty). Hledat přátele všemi směry. Diverzifikovat ekonomiku směrem k AIIB a odmítnout TTIP. Podporovat vlastní ekonomické struktury. Iniciovat nové národní obrození – „Jestli si příslušníci jakéhokoliv národa (a jeho státu) nejsou vědomi své identity, pak ohrožují svou existenci“. „ VICE-Šikana a přepisování dějepisu. Valerij Pjakin – Degenerace vzdělávání a školství v rámci NWO, videoVICE-Donald Trump začíná vyvolávat paniku mezi globalisty v USA. Jeho názory se nebezpečně shodují s Putinovým náhledem na bipolární rovnováhu světa! |
|
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Petice za statní občanství bez diskriminace
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
2178 Vytvořeno: 2024-12-16
Voda pro zubry a divoké koně
18484 Vytvořeno: 2023-06-06
Břehy bez omezení!
1478 Vytvořeno: 2024-01-24
ZACHRAŇME ŠKOLNÍ SPORT
1666 Vytvořeno: 2024-11-29
Zachraňme Jelení louky!
1100 Vytvořeno: 2024-11-26
Zachraňte oslíky v Krtkově světě
120 Vytvořeno: 2024-12-20
Petice na podporu paní ředitelky Mateřské školy Hostinné
112 Vytvořeno: 2024-12-20
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
782 Vytvořeno: 2024-12-12
Petice za pojmenování vltavské náplavky v Praze po Karlu Schwarzenbergovi
1704 Vytvořeno: 2024-11-12
ZÁKAZ RADARŮ NA DÁLNICÍCH
687 Vytvořeno: 2024-12-07
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
43081 Vytvořeno: 2022-12-27
Petice studentů, absolventů, učitelů a znepokojené veřejnosti proti omezení hodinové dotace dějepisu, zeměpisu a přírodopisu
1680 Vytvořeno: 2024-12-08
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
23029 Vytvořeno: 2021-12-22
Petice proti zrušení lůžkového onkologického oddělení Trutnovské nemocnice
272 Vytvořeno: 2024-12-12
Petice za statní občanství bez diskriminace
4434 Vytvořeno: 2024-09-11
Petice proti uzavření ulice Pod Novým lesem Praha 6
145 Vytvořeno: 2024-12-09
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
2018 Vytvořeno: 2024-07-23
ZACHRAŇME (A)VOID! 2.0.
1368 Vytvořeno: 2024-11-26
Deklarace zastání se srnčí zvěře
2248 Vytvořeno: 2024-08-23
ŽÁDOST O AUDIENCI U JEHO EMINENCE ROBERTA KARDINÁLA SARAHA Předmět: Ochrana práv Apoštolského stolce
5049 Vytvořeno: 2024-11-14