Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie

Quoted post

3 fáze džihádu

#5644 taktika islámu = 3 fáze džihádu

2015-11-16 11:39

zde: https://www.youtube.com/watch?v=1Bxj1r7BbJg

brožurka (shrnutí v češtině zde): http://uloz.to/xxPHKpxF/tri-faze-dzihadu-pdf (kliknout na ikonku PDF a stáhnout si)

JINAK JSEM JI (TEXT) - 1. ZDE V ODPOVĚDI a 2. jako další komentář

 

Odpovědi

I. část

#5645 Re: taktika islámu = 3 fáze džihádu I. část

2015-11-16 11:44:51

#5644: 3 fáze džihádu - taktika islámu = 3 fáze džihádu 

 TEXT ZDE:

Jak nás klamou média
5. listopadu 2009 byla ve Fort Hood v Texasu zaznamenána střelba. Střelec
se jmenoval Nidal Malik Hasan, člen Specializované Muslimské Armády. V
ten den bylo zabito mnoho nevinných lidí. Na Hasana bylo podáno třináct
obvinění, včetně pokusu o vraždu.
Krátce po tomto incidentu se v CNN objevil titulek: “Vraždění nemělo
náboženský podtón”. Ve článku se tvrdilo, že takové typy útoků jsou v
Islámu zapovězeny. Vše začínalo slovy: Většina z 1.57 miliard muslimů ví,
že v Koránu je výslovně uvedeno: “… ten, jenž zabije jednoho člověka …
bbyl souzen, jako by zabil lidstvo veškeré. A aby ten, kdo oživí jednoho, byl
posuzován, jako by oživil lidstvo veškeré.”.
Všimněte si, že článek vykresluje Islám jako náboženství, které zavrhuje
zabíjení. Ale je to tak v Koránu doopravdy? Naneštěstí tehdy CNN neuvedlo
zdroj citace, čtenář byl tedy donucen si najít uvedenou citaci sám. Jedná se
Súru 5:32, ale když si ji přečtete, dostanete překvapivě jiný obrázek o
Islámu:
Súra 5:32: “A kvůli tomuto jsme předepsali dítkám Izraele, aby ten, jenž
zabije jednoho člověka - nikoliv pro pomstu na někom anebo za to, že šířil
pohoršení na zemi - byl souzen, jako by zabil lidstvo veškeré. A aby ten,
kdo oživí jednoho, byl posuzován, jako by oživil lidstvo veškeré. A přišli k
nim již dříve poslové naši s jasnými důkazy, avšak mnozí z nich i potom se
dopouštěli přestupků na zemi.”
Súra 5:33: “A odměnou těch, kdož vedli válku proti Aláhu a Jeho poslu a
šířili na zemi pohoršení, bude věru to, že budou zabiti anebo ukřižováni či
budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy anebo budou ze země
vyhnáni. A těm dostane se hanby na tomto světě, zatímco na onom světě je
očekává trest nesmírný”
V prvním úryvku je zajímavá jedna věc. Celý odstavec je věnován dítkám
Izraele. Není určen pro Muslimy.
A hned další verš 5:33 přikazuje muslimům zabíjet, ukřižovat a vyhnánět ze
země všechny lidi, kteří vedou válku proti Aláhu.
Od té doby, co západní vojenské síly působí v islamských zemích, se (dle
těchto veršů) staly těmi, kteří si zaslouží zabití, či ukřižování. Není divu, že
cílem Majora Hasana byl vojenský tábor plný bývalých vojáků z Iráku a
Afganistánu.
CNN tak citovalo dva pečlivě vybrané úryvky z Koránu, které pro muslimy
logicky zdůvodňují zabíjení ve Fort Hood, a použilo je jako ukázku toho, že
Islám je mírumilovný. Zatímco takový mediální trik je možné lehce
prohlédnout, ve světě neustále existuje hodně nejasností týkající se násilí v
Islámu. Tato krátká brožura by měla přinést trochu světla do tohoto tématu.

Mír nebo násilí?
Muslimové na západě vždy velmi rychle najdou cestu k Súře 109:6, ve které
se píše: “Vy máte své náboženství a já své náboženství mám.“. Případně
Súra 2:256 : “Nebudiž žádného donucování v náboženství!”. Tyto pasáže
používají jako důkaz, že je Islám mírumilovný. Pokud jim ukážete Súru 9:5:
“A až uplynou posvátné měsíce, pak zabíjejte modloslužebníky, kdekoliv je
najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim všemožné nástrahy!
Jestliže se však kajícně obrátí, budou dodržovat modlitbu a dávat almužnu,
nechte je jít cestou jejich, vždyť Aláh je věru odpouštějící, slitovný.” anebo
9:29: “Bojujte proti těm, kdož nevěří v Aláha a v den poslední a nezakazují
to, co zakázal Aláh a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženství pravdy, z
těch, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou,
jsouce poníženi.”, dostanete většinou odpověď jako: “Korán nám
nepřikazuje zabíjení lidí, to v Islámu není třeba.”
Z toho důvodu si Muslimové vybírají takové verše Koránu, které jsou pro
jejich potřebu vhodné. Tyto verše používají k tomu, aby vyložili zbytek
Koránu. Je to ale ta správná cesta, jak si vyložit Korán? Odpověď je bohužel
NE. Sám Korán totiž poskutuje svou vlastní metodu výkladu: zrušení.
Súra 2:106: “Kdykoliv zrušíme verš nějaký či dáme ti naň zapomenout,
přineseme jiný, lepší anebo podobný. Což nevíš, že Aláh je všech věcí
mocen?”
Súra 16:101: “A když zaměníme jeden verš veršem jiným - a Aláh nejlépe
zná to, co sesílá - říkají: „Ty si to vymýšlíš!“ Však většina z nich nic neví!”
Pokud Muslimové (podle Koránu) čelí nějakému rozporu v samotném díle,
vyberou si tedy ten verš, který se jim nejvíce hodí. Lépe řečeno si vyberou
ten, který byl do Koránu přidán jako poslední. Kterýkoliv další verš totiž
ruší předchozí.
A co se stane, pokud tuto metodu použijeme na verše o míru a násilí v
samotném Koránu?
Tři fáze Džihádu
Pokud se budeme odvolávat na náboženské a historické zdroje Islámu
(Korán, Hadith, Sira a Tafsir), zjistíme, že pro Džihád existují tři fáze
vývoje, závislé na stavu, ve kterém se nachází muslimská společnost.
PRVNÍ FÁZE—Pokud jsou muslimové vůči nevěřícím v početním
oslabení a nemohou proti nim vyhrát fyzickou silou, mají s nimi žít v míru
a šířit poselství náboženské tolerance. Příklad tohoto chování vidíme u
Mohameda a jeho následovníků, pokud žili jako menšina v Mecce. Protože
byli v té době přečísleni nevěřícími, jsou zjevení Mohameda zapsány slovy:
“Vy máte své náboženství a já své náboženství mám.“ Tyto verše volají po
náboženské toleranci.
DRUHÁ FÁZE—Pokud se počet muslimů zvětší na množství, které již
může zajistit obranu islamské společnosti, mají muslimové zaujmout tzv.
Obranný Džihád. Tak i Mohamed vytvořil spojení s různými skupinami

mimo Meku a vytvořil uskupení dost velké na to, aby mohlo začít bojovat.
Mohamed obdržel zjevení 22:39-40:”A těm, kdož chtějí, je dovoleno, aby
bojovali kvůli tomu, že jim bylo ukřivděno. A Aláh věru je schopen
poskytnout jim pomoc,… těm, kdož byli bezprávně vyhnáni ze svých
domovů jedině proto, že říkali: „Pánem naším je Aláh!“ A kdyby byl Aláh
nezahnal jedny lidi druhými, věru by byly bývaly zničeny poustevny,
kostely, modlitebny a místa klanění, v nichž hojně je vzpomínáno jména
Aláhova. - A Aláh vskutku pomůže těm, kdož pomáhají Jemu - a Aláh věru
je silný, mocný.”,
I když muslimové často předstírají, že Islám povoluje jen obranu, pozdní
zjevení ukazují opak.
TŘETÍ FÁZE—Pokud muslimové vytvoří většinu a získají v oblasti
politickou moc, je jim přikázáno zaujmout tzv. Útočný Džihád. I proto
obdržel Mohamed po obsazení Meky a Arábie zjevení 9:29, ve kterém
čteme: “Bojujte proti těm, kdož nevěří v Aláha a v den poslední a
nezakazují to, co zakázal Aláh a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženství
pravdy, z těch, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek přímo vlastní
rukou, jsouce poníženi.”
Všimněte si, že tento verš nepřikazuje muslimům, aby bojovali proti
utlačování ze strany ostatních, ale proti těm, kteří nevěří v Aláha.
Nepřekvapivě najdete podobné příkazy i ve sbírce Hadith (výroky a činy
Mohameda, které jsou pro muslimy nastaveny jako zákony).
Sahih al-Bukhari 6924: Mohamed říká: “Bylo mi přikázáno bojovat s
nevěřícími, dokud neřeknou: La ilaha illallah (není božstva kromě Aláha),
majetek a život toho, kdo tak učiní, bude přede mnou samotným Aláhem
zachráněn.”
Sahih Muslim 30: Mohamed říká: “Bylo mi přikázáno bojovat proti
nevěřícím, dokud nepřiznají, že není jiného Boha, než Aláha.”
I zde vidíte, že měřítkem je jen to, že lidé věří v jiné náboženství, než Islám.
Je jasné, že pokud muslimové získají převahu a sílu, tak jsou mírumilovné
verše Koránu nahrazeny veršemi, které přikazují muslimům bojovat proti
ostatním, na základě jiné víry. I velcí islamští učenci toto příznavají.
Ibn Kathir (největší islámský znalec Koránu) shrnuje třetí fázi následovně::
“Proto by měli být všichni lidé světa povolání k Islámu. Pokud to odmítnou,
(anebo odmítnou zaplatit džizju - daň pro bezvěrce, kterou si vyplatí život),
měli bychom s nimi bojovat, dokud nepadnou.”