MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#91910 Re:

2016-08-30 06:21

#91908: -  

 Ty víš něco o koránu či dokonce i jen křesťanství a židovství? 

Je legrační, když se vy komunisté a náckové vyjadřuje k monoteismu či obecně k uceleným filozofickým směrům. 

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#91912 Re: Re:

2016-08-30 06:30:58

#91910: - Re:  

 
Pražský imám varoval před akcí s křesťany, zpráva zaujala tajné služby

 

 


Nepřihlášený uživatel

#91913 Re: Re:

2016-08-30 06:38:08

#91910: - Re:  

 Pokud nevíš nic o židovství, tak nastuduj Talmud. Od islámu se moc neliší, spíše je vůči bezvěrcům ještě agresivnější, i když se to zdá nemožné.

 

 

Oddíl C. Zkažená mravouka židů-talmudistů. Bod 2. O Vlastnictví. A) Světovláda. (s. 36-37)Israel a božská velebnost znamenají totéž, i patří tedy židům celý svět. Talmud praví výslovně: „Trkne-li židův vůl vola cizincova, jest žid bez viny; trkne-li však cizincův vůl vola židova, zaplatiž cizinec škodu tím povstalou. Neboť písmo dí: „Bůh povstav, změřil zemi i odevzdal všecky goje židům; bůh poznal sedmero zákonů synů Noemových a protože neplnili jich, povstal a odevzdal majetek jejich Židům“. Synové Noemovi jsou dle talmudu a dle rabínů všickni národové světa na rozdíl od synů Abrahamových. Rabbi Alba praví, že bůh dal židům moc nad hrdlem a statky všech národů. A talmud vypovídá na to: „Ukradne-li syn Noemův halíř, budiž usmrcen“; a: „Zakazuje se synům Noemovým loupiti, a ač jest to spůsob nejvyšších kněží, studuje-li syn Noemův sedmero zákonů, proto přec nezabráníš mu jinak krádež, než-li když ho zabiješ“. Naproti tomu dovoleno jest židům činiti bezpráví gojům, protože psáno jest: „Svému bližnímu neukřivdíš“, a ne: „gojům neukřivdíš“. Oloupiti goje dovoluje se podle talmudu. „Nebudeš utiskovati nádeníků svého bratra, ostatní jsou vyjmouti“. „Rabbi Aschi“, praví talmud, „viděl révu vinnou a na ní hroznů hojně, i pravil služebníku svému: ,Jdi, přines mi hrozen, náleží-li réva gojimovi, patří-li židovi nepřinášej ji´“. Přikázání „nepokradeš“ znamená, dle „orla“ Maimonida, že nemá býti okrádán žid. A jinde dodává týž „orel“, že jinověrce dovoleno jest okrádati. Zcela podle pravidla, an celý svět náleží židům, není tedy krádež krádeží. A řekne-li tedy talmudista: krásti jest hřích, vždycky myslí sobě, že žid krásti nemůže, že béře si to, což jeho jest; rozumí se, nakolik je mu to možno, jak daleko jeho moc sahá. Rabín může říci: okrásti žida a okrásti goje, obé zakazuje se, avšak myslí si, že nemůže být řeči o nějakém okradení goje. Pfefferkorn má úplně pravdu, povídá-li: „Majetek křesťanů jest dle talmudu opuštěný majetek, jako písek v moři a první, kdo si jej vezme, jest jeho vlastníkem“.