MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#103774 Re: Mezinárodní návštěvy na Hradě u nacionálního komouše Miloše Zemana

2017-03-05 18:41

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#103776 Re: Re: Mezinárodní návštěvy na Hradě u nacionálního komouše Miloše Zemana

2017-03-05 18:58:55

#103774: - Re: Mezinárodní návštěvy na Hradě u nacionálního komouše Miloše Zemana 

 Považuješ za chybu, že ministr zahraničí má rozsáhlé kontakty v zahraničí? Nebo by jsi snad chtěl, aby měl jen kontakty, které mu schválí Vláďa Iljič Adolf Putin? 

Zrovna dnes na takové "schvalování" rusáky tvrdě naráží Donal Trumpeta Trump, neb styky jeho lidí s ruskými zpravodajci jsou dnes již problémem, který zná celý svět a je velmi pravděpodobné, že tím jeho tým a nejspíše i on sám spáchali trestné činy. 


Nepřihlášený uživatel

#103779 Re: Re: Mezinárodní návštěvy na Hradě u nacionálního komouše Miloše Zemana

2017-03-05 19:17:50

#103774: - Re: Mezinárodní návštěvy na Hradě u nacionálního komouše Miloše Zemana 

 

Jestli žiješ v představě, že Miloš Zeman svým jednáním i jen chrání zájmy ČR, tak doporučuji....

 

#103769: -  

 .....kapitolu 2.3. z výroční zprávy BIS za rok 2015, je nejspíš kompletně o nacionálním komoušovi Miloši Zemanovi a jeho partičce na Hradě. 

2.3. Kontrarozvědná činnost

 

V roce 2015 v ČR nejvýrazněji působily zpravodajské služby Čínské lidové republiky a Ruské federace.

 

Čínské diplomatické, zpravodajské a ekonomické entity se soustředily na využití úspěchů z předchozího roku a intenzivně pokračovaly v rozšiřování a kultivaci (pro)čínské vlivové infrastruktury v české politice a ekonomice.

 

Ruskými prioritami pro rok 2015 byly operace vedené v rámci informační války v kontextu ukrajinské a syrské krize a dále politická, vědecko-technická a ekonomická rozvědka (zejména úsilí dostat se prostřednictvím nastrčených českých osob k českým a evropským dotacím).

 

V roce 2015 BIS z hlediska své působnosti nezaznamenala žádné významné aktivity zpravodajských služeb dalších zemí bývalého Sovětského svazu či svých partnerských zpravodajských služeb.

 

V roce 2015 dominovaly mezi zpravodajskými silami cizí moci, které působí v ČR, stejně jako v minulých letech, zpravodajské služby Ruské federace. Značná část ruských zpravodajských důstojníků působila pod diplomatickým krytím ruské diplomatické mise, která zůstávala početně stále velmi disproporční vůči ostatním diplomatickým zastoupením, včetně velmocí jako USA nebo ČLR. Také v diplomatických misích jiných států působili zpravodajci na diplomatických postech, avšak zdaleka nedosahovali početního stavu ruské mise. Ruští (a někteří další) zpravodajci se – na rozdíl od zpravodajských důstojníků spojeneckých států – BIS nepředstavovali a nedeklarovali svoji příslušnost ke zpravodajské službě. Utajování a zakrývání příslušnosti ke zpravodajské službě jednoznačně implikuje činnost, která ohrožuje bezpečnost a jiné oprávněné zájmy České republiky.

 

Navzdory trvající krizi na Ukrajině a napjatým vztahům mezi Ruskem na straně jedné a NATO a EU na straně druhé Rusko pokračovalo ve vlivových aktivitách zaměřených na udržení a posílení ruských pozic a perspektiv v české energetice. V roce 2015 také pokračovaly ruské aktivity na poli ekonomické a vědecko-technické rozvědky v ČR.

 

V kontextu ukrajinské a následně syrské krize kladlo Rusko obecně důraz na vlivové a informační operace v kontextu nelineární (hybridní, nejednoznačné, asymetrické či nekonvenční) války1.

 

Cílem ruského informačního působení v českém prostoru v roce 2015 bylo zejména:

  • oslabení informačního potenciálu země (utajená infiltrace českých médií, internetu a masivní produkce ruské státem řízené distribuce propagandy a dezinformací);
  • posilování informační rezistence ruské společnosti (prefabrikované dezinformace z českých zdrojů pro ruské publikum);
  • ovlivnění vnímavosti a myšlení českého publika a oslabení vůle společnosti k odporu či konfrontaci (informační a dezinformační zahlcení publika, relativizace pravdy a objektivity, prosazení motta „všichni lžou“);
  • vyvolávání či přiživování vnitro-společenských a vnitropolitických tenzí v ČR (zakládání loutkových organizací, skrytá i otevřená podpora populistických či extremistických entit);
  • narušování vnitřní soudržnosti a akceschopnosti NATO a EU (pokusy o subverzi česko-polských vztahů, dezinformace a poplašné informace očerňující USA a NATO, dezinformace vytvářející virtuální hrozbu války s Ruskem);
  • poškození pověsti Ukrajiny a její mezinárodní izolace (zapojením českých občanů a organizací do Ruskem skrytě řízených vlivových operací na Ukrajině či proti ní).

 

Uvedené cíle nepředstavovaly hrozbu pro ČR, EU a NATO pouze v kontextu ukrajinské či syrské krize. Infrastruktura vybudovaná pro stávající účely nezmizí s koncem uvedených krizí, ale může být kdykoliv použita k destabilizaci či manipulaci české společnosti či politické scény, pokud to bude v zájmu Ruska.

 

V roce 2015 byla dominantní čínskou zpravodajskou silou v ČR vojenská rozvědka, jejíž činnost doplňovaly aktivity specifické čínské zpravodajské organizace, kterou je Odbor pro mezinárodní styky Komunistické strany Číny (KS Číny). Jedná se o agenturu, která spadá pod Ústřední výbor KS Číny a do jejíž gesce patří kromě zahraničních vztahů také zpravodajská činnost. Čínská diplomacie, byznys a zpravodajské služby v roce 2015 navázaly na úspěchy předchozího roku a pokračovaly v rozšiřování a prohlubování vlivové infiltrace české politiky a složek české státní moci.

 

Vzhledem k narůstajícímu konfliktu na Blízkém východě, jehož jedním z hlavních aktérů je Írán, zaměřila BIS svoji pozornost také na působení íránských zpravodajských služeb. Přes původní snahy a očekávání mezinárodního společenství Írán setrval ve svém vyhraněném postoji vůči Západu. Započatý proces uvolnění mezinárodních sankcí vůči této zemi a snaha USA o zlepšení mezinárodních vztahů nepřiměly Írán ke změně jeho bezpečnostně-zahraniční strategie. Podobně jako v předchozích letech íránské zpravodajské složky i v roce 2015 pokračovaly ve svých aktivitách např. v politické či ekonomické oblasti.