Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#2201

Podepisuji, protože jsem proti zavedení rezidentního parkování v Brně.

(Brno, 2017-07-25)

#2204

absolutně nesouhlasím s tímto nesmyslem!

(Jinačovice, 2017-07-25)

#2206

Nechci platit za veřejný prostor, který doteď patřil všem. Po zavedení bude patřit městu a bude nám ho vlastně pronajímat. Dále nechci další administrativní zátěž pro moji hlavu a finanční zátěž pro moji zdaněnou peněženku v další prospěch státu.

(Brno, 2017-07-26)

#2207

Zastavte tu debilitu!

(Brno, 2017-07-26)

#2208

Mi to příjde zbytečné, radši budu pro vybudování parkovacích míst v centru a omezení jízdy v centru.

(Brno, 2017-07-26)

#2209

Podepisuji, protože regulace nepřirozené je už tolik, že ani nestíháme číst pravidla, natož si je pamatovat. ___ Kdo umí parkovat, zaparkuje. Kdo je rozumný, jede MHD. ___ Zaveďte systémy bezpečného parkování kol, či kola od "stojanu" ke "stojanu". ___ Vybudujte odstavná parkoviště zdarma či za rozumnou cenu tak, aby střed byl "na dochoz", "co by kamenem dohodil" či snadno přístupný od parkoviště MHD za hubičku či zdarma. Propojte parkoviště cyklistickými trasami s místy, kde se lidé houfují.... Výborným příkladem je cyklistická (či pro kolečkové brusle) trasa podél řeky k Olympii. LOGIKA by byla rychle se autem přiblížit a pak dojet, dojít....

(Brno, 2017-07-26)

#2210

Je to absolutní nesmysl!

(Šlapanice, 2017-07-27)

#2214

Podle vzoru Praha, je to sprosté okrádání občanů pod falešnou záštitou, jako že "Ochrana rezidentů". Jako skutečnou ochranu před každodenním nájezdem za prací dojíždějících bych chápal Rezidenti z Brna zdarma, zbytek záchytné Parkoviště za 10czk/den někde na okraji a případnou slevu na MHD.

(Praha, 2017-07-30)

#2219

Rezidentní parkování je v navržené formě v podstatě sankce za bydlení ve středu města. Zavedení nevyřeší nedostatek parkovacích míst, zkomplikuje život rezidentům a jejich rodinám, návštěvníkům, řemeslníkům. Jde opět o drahý projekt, kde se utratí spousta peněz, přitom ve městech, kde již RP zavedli od něj upouští, protože to nefunguje.

(Brno, 2017-07-31)

#2222

Protože nesnáším výmysly zelených ekoteroristů, které ve výsledku nic nepřinesou, krom toho, že nás oberou o peníze.

(Brno, 2017-08-01)

#2223

Podpisujem, lebo iny sposob dopravy z domu do Brna ako autom je financne a casovo narocny a vycerpavajuci. Povazujem zavedenie rezidentneho parkovania ako riesenie problemu s parkovanim za nezmysel.

(Martin, 2017-08-01)

#2226

Pseudoasketu za Žít Brno co nejdřív přivést k opravdu asketickému životu

(Brno, 2017-08-02)

#2230

Podepisuji, protože chci zabránit buzeraci ze strany ekoteroristů a jejich přisluhovačů jako jsou piráti a žít brno.

(Mokrá - Horákov, 2017-08-03)

#2231

Podepisuji, protože rezidentní parkování nevyřeší nedostatek parkovacích míst. Pouze zavádí další nepřímou daň.

(Brno, 2017-08-04)

#2232

Opatření je restriktivní neřeší samotný problém. Nepřátelské vůči návštěvám. Brno už tak "rejžuje" prachy z přehnaně častého blokového čištění a pokut za parkování.

(Brno, 2017-08-05)

#2235

Nechápu přínos takovéhoto návrhu či opatření. Nic neřeší, jen vytahuje další peníze z kapes daňových poplatníků.

(Brno, 2017-08-06)

#2238

Rezidentní parkování neřeší problematickou dostupnost dopravy. Systém bude představovat obrovskou překážku pro živnostníky, kteří se budou po různých částech Brna pohybovat autem (protože jiná možnost nebude - převoz zboží, nářadí...) a budou si muset zajistit parkování u všech zákazníků.

(Brno, 2017-08-07)

#2245

Obsah petice mi v podstatě mluví z duše. Kéž to dopadne dobře, kéž neskončíme jako Praha. Navzdory mnoha věcem, které se mi nelíbí, jsem přesvědčený, že máme akceschopné zastupitelstvo, které už učinilo mnoho správných rozhodnutí, proto budu věřit, že to v tomto případě nakonec dopadne dobře.

Brno je dle mého názoru plné báječných lidí, tak ať to u nás podle toho také vypadá :-).

Přeji všem místním (i přespolním) spoluobčanům krásné letní dny!

(Brno, 2017-08-08)

#2247

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování v městě Brně pro jeho neúčelnost a projekt neřešící situaci.

(Brno, 2017-08-10)

#2249

Zásadně nesouhlasím, protože zaplatím a riziko že nezaparkuji zůstane stejné, nebo dokonce větší.

(Brno, 2017-08-10)

#2252

Nesnáším vybírání poplatků za něco co je již placeno skrytě v poplatcích (cena vozu,PHM ,dílů) a všeho co souvisí s provozem auta. Politici všechno rozkradou počinaje regionálními a konče vládou.Proč by to měli doplácet lidi .

(BRNO, 2017-08-12)

#2255

nesouhlasím s nehoráznou drzostí tohoto nesmyslu !!!

(Brno, 2017-08-14)

#2256

Hrubě nesouhlasím s návrhem rez.parkování, protože to daný problém s parkováním v Brně neřeší a pouze to zkomplikuje mnoha lidem život

(Brno, 2017-08-14)

#2262

Podepisuji, protože plně souhlasím s autorem petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně. Novotná

(Brno, 2017-08-18)

#2264

Je to absolutní nesmysl

(Brno, 2017-08-22)

#2270

Protoze Hollan nema ridicak a chce skodit ridicum.

(Brno, 2017-08-22)

#2272

Protoze ekoteroriste na radnici prosazuji jen svou vizi a nereflektuji nazory obcanu. Rezidentni parkovani je ve meste jako Brno holy nesmysl. Vyhazuji se penize na nesmyslne projekty, ktere zustavaji jen na papire a jsou to takove hry ala "Mala domu". Ty "neziskovky"... Snad ani no comment.

(Brno, 2017-08-22)

#2276

Podepisuji, protože při současném nastavení společnosti není možné pouze omezovat individuální dopravu při zachování požadavků, které jsou v současné době na jednotlivce kladeny. Stát si bere nemalé prostředky nejen z peněz, které lidé vydělají mimo jiné proto, že mají k dispozici automobil. Stát si bere prostředky i ze spotřební daně, DPH na náhradní díly atd. Nechť se tedy stát o majitele automobilů adekvátně stará!

(Pacetluky 24, 2017-08-22)

#2279

Podepisuji, protože syst. rezid. parkování je nedomyšlená ptákovina bez návaznosti na stávající situaci ! / Chybějící záchytná parkoviště na okrajích města; placení něčeho, co jen zhorší situaci v parkování; nedobrovolné, vynucené poplatky do městské pokladny, a pod. :-( /

(Brno - Komín, 2017-08-22)

#2286

Nesouhlasím s navrhovaným řešením ani jeho odůvodněním a provedením.

(Brno, 2017-08-22)

#2289

Podepisuji, protože je mi jasné, že touto cestou 1/ ubude parkovacích míst a tedy i možností zaparkovat, přestože budeme platit. 2/ tak se stane, že pouze odvedeme přídavnou daň z vlastnictví vozu.

(BRNO, 2017-08-22)

#2295

Podepisuji protoze nesouhlasim s koncepci rezidentniho parkovani, ktere ve vysledku spis bude tahat penize do rozpoctu mesta, nez aby to melo nejaky pozitivni dopad na parkovani ve meste. Navic jako obyvatel v najmu bych mel dost velky problem se ziskanim povoleni. Samozrejme bych rad bydlel a koupil byt, ale spis by se mesto melo soustredit na uzemni plan, ktery by zajistil dostatek bytu, nez na takovy paskvil jako je rezidencni parkovani.

(Brno, 2017-08-23)

#2299

Nejsem žádná dojná kráva, protože ode mne vyberou za jedno auto, za to druhé ještě víc a večer si stejně nebudu moct zaparkovat, proto že všichni víme kolik chybí v Brně na sídlištích parkovacích míst - no nejsem přeci d e b i l .

(Brno, 2017-08-23)

#2305

Zavedením rezidentního parkování se jen zatíží okrajové části Brna. Nesouhlasím s tímto konceptem, protože je šíleně nedomyšlený. Radši postavte více záchytných parkovišť s rozumnou cenou za týdenní parkování než tuhle blbost. Jak vysvětlíte dětem z vesnice, že nemůžete jet za babičkou do města na návštěvu, protože by vás několikahodinové parkování stálo jako celodenní návštěva aquaparku :-/

(Brno, 2017-08-24)

#2306

Nesouhlasím s tímto nesmyslným okrádádím řidíču.Žádna další parkovací místa to nepřinese.

(Brno, 2017-08-25)

#2313

Problém s parkováním to neřeší, jde jen o to jak vytáhnout z lidí peníze.

(Brno, 2017-08-26)

#2319

Protože jsem již nekolikatym rokem studentem vysoké školy sídlící v Brně, v Brně pátým rokem vždy během pracovního týdne žiji a zavedení rezidentnich zón mne z města díky nemožnosti parkovat vyžene. S pozdravem, Ing. Tomáš Balúch

(Sloup, 2017-08-27)

#2320

zavedení rezidentního parkování = poškození občanů
(celkově nesmyslné, jen omezování osobních svobod)

(Brno, 2017-08-27)

#2327

Nesouhlasím s tímto řešením není koncepční a není to řešením problému jen tahání penez

(Brno, 2017-08-28)

#2328

Protoze tady mam jen prechodny pobyt.

(Brno, 2017-08-29)

#2334

Nesouhlasím s rezidentní parkováním

(Brno, 2017-08-30)

#2335

Nesouhlasím s poplatkem za rezidentní parkování

(Brno, 2017-08-30)

#2338

Podepisuji tuto petici, protože jsem obyčejný student, který je rád, že si pořídil auto a nemá peníze na to, aby platil za to, že někde s autem zaparkuje. Opravdu si nemyslím, že by tohle zlepšilo situaci s parkováním.

(Brno, 2017-08-30)

#2347

Podepisuji protože bydlím v Brně střed a pracuji v Žabovřeskách. Parkovací místo jako rezident bych neměla jisté a ještě bych platila každý den parkování u práce.

(Brno, 2017-08-30)

#2350

Podepisuji, protože celý tento projekt je nesmysl a ničemu nepomůže...

(Brno, 2017-08-30)

#2357

nesouhlasím s těžkou diskriminací všech menších podnikatelů a živnostníků, působících v lokalitě města Brna. řeším servis VT jak u firem, restaurací či soukromých osob. Návštěva bez vozidla není možná z důvodu ND a také časových důvodů.

(Brno, 2017-08-30)

#2358

Se zavedením rezidentního parkování nesouhlasím, protože jsem se přestěhovala mimo Brno, ale nezměnila zaměstnavatele. Do práce dojíždím a bez problémů se střídáme s rezidenty, kteří naopak odjíždí od svých domů a naopak, my odjíždíme a oni se vrací. Podmiňovat parkování pouze trvalým bydlištěm, bez ohledu na zaměstnání je diskriminační.

(Otnice, 2017-08-30)

#2359

Je to nedomyšlená pitomost. S poplatky vyššími než parkování v centru Waršavy. Dodnes není dořešen ani projekt parkování a vjezd do centra města.

(Veverská Bítýška, 2017-08-30)

#2360

Jsem proti rezidentnímu parkování

(Brno, 2017-08-30)

#2363

ve vidni to vedlo pouze k zavedeni nove formy dane pro majitele aut, nikoliv k vice mista na parkovani.

(Viden, 2017-08-30)

#2367

Bo je rezidentní parkování nepřijatelná a nefunkční šikana!

(Brno, 2017-08-30)

#2368

Nesouhlasím s rezidenčním parkováním. Nevidím žádné výhody pro rezidenty ani dojíždějící do Brna. Pouze a jen výběr peněz bez zlepšení situace.

(Brno, 2017-08-30)

#2374

Podepisuji, protože se mi to prostě nelíbí.

(Brno, 2017-08-30)

#2375

V Brně mám přechodné bydliště a rezidentní parkování se mi nelíbí.

(Moravský Krumlov, 2017-08-30)

#2378

protože větší blbost jsem neslyšela a nechci dopadnout jak v Praze. Hamba!!!

(Brno, 2017-08-31)

#2381

Bydlím v Brně a chci, aby veřejné projekty dávaly smysl.

(Brno, 2017-08-31)

#2383

Jsem majitelem rodinného domku a několika historických vozidel. Když potřebuji zaparkovat před domem, parkuji před vlastním vjezdem do garáže, kde stejně nikdo jiný stát nesmí. A za toto bych měl platit?

(Brno - střed, 2017-08-31)

#2385

Odmítám se cítit provinile za to, že jezdím autem. Nedělám nic nezákonného!

(Praha, 2018-10-05)