Zvýšení rodičovského příspěvku pro každé nejmladší dítě!!!!

Komentáře

#29002

Je třeba podporovat rodiny

(Berlín, 2019-03-21)

#29003

Je nespravne aby byli deti narozene treba pul roku pred 2020 obrani o zvysenou castku.

(Zdar nad Sazavou, 2019-03-21)

#29007

Podepisuji, protože podle mého názoru by měly dostat zvýšený příspěvek i děti, které už jsou narozené nebo se narodí ještě v tomto roce.

(Tavíkovice, 2019-03-21)

#29008

Přijde férové poskytnout prostředky všem aktuálně čerpajícím maminkám. Označit tento postup pro nové narozené děti jako motivační pro maminky mi přijde absolutní nesmysl. Přeci si nepořizujeme děti pro peníze. Motivující to bude tak pro jinou skupinu obyvatel.

(Praha 10, 2019-03-21)

#29009

Podepisuji tuto petici, protoze sama jsem čerstvě na rodičovské dovolené od Února 2019. Dítě ma být co nejdéle s maminkou ale stim co nám dává stát v dnešní drahé době je poněkud 6800kc směšné. Za mě navýšeny příspěvek by měli dostat všechny matky,ktere mají momentalně doma dítě mladší 4let a pobírají rodičovský přispěvek. Co dneska vlada pořád vymyšlí je neunosné. Poctivym pracujícím lidem by měli vyjít vstříc.

(Praha 9, 2019-03-21)

#29019

Rodiče na rodičovské dovolené by měli mít stejné finanční příspěvky od státu. Není důvod činit rozdíly. Kdo je na rodičovské, dostane příspěvek. Bez rozdílu.

(Plzen, 2019-03-21)

#29031

Podepisuji, protože se mi to zdá nespravedlivé k dříve narozeným dětem, se kterými jsou na rodičovské dovolené.

(Čelákovice, 2019-03-21)

#29035

Je to diskriminace maminek a všichni odvádíme daně stejně a vždy jsme odváděli nikdy jsem nebrala žádný příspěvek ani porodny řádně pracovala

(Chýně, 2019-03-21)

#29036

Podepisuji

(JEDLOVÁ, 2019-03-21)

#29043

Všich i rodice by měli mít stejné pravo
Uz mě stve,jak sé pridává důchodcúm, kteri nejsou pro stat budoucnost a perspektiva je v dětech a rodinach
Nepridavejte neustale jen ucitelum a zdravotnikum
Rp nebyl zvysen x let

(Mladá vožice, 2019-03-21)

#29045

Nový zákon v současném znění je nespravedlivý a koncepčně nedořešený

(Český Těšín, 2019-03-21)

#29051

Protože návrh rozděluje společnost a není spravedlivý . Oč je jedna matka lepší než druhá ??

(Kutná Hora, 2019-03-21)

#29056

Je nespravedlive, aby dostali peníze jen nově narozené miminka.

(Jirkov, 2019-03-21)

#29061

Sliby jsou chyby. Proč ale na ně mají doplatit děti?!

(Rakovník, 2019-03-21)

#29062

Je to nefér! Chcete podpořit porodnost jedináčků? To pak nebudou sourozenci s věkovým odstupem méně než 3 roky, protože v případě narození dalšího dítěte narozeného dříve, přijde matka o navýšený příspěvek, pokud nebude mít ona či manžel dostatečný vyměřovací základ, nebude moct zvýšený příspěvek docerpat a u druhého dostane 220 000. Kde to jsme? Hlavně že důchodci mají peněz a vy v parlamentu taky, prasata nenažrané!!!!! Hovno robíte a tolik prachů pro sebe sklízíte!

(Ostrava, 2019-03-21)

#29063

Jsem maminkou dvouletého syna a očekáváme druhého letos. Nenaplánovali jsme druhé kvůli penězům, ale co si budeme povídat, každá koruna dobrá a opět se nedodrželo, co se slíbilo! Aspoň víme, jak se zachovat u voleb. Schválně, jestli se dostaví víc důchodců nebo naštvaných rodičů.

(Neratovice, 2019-03-21)

#29068

Pro naše děti je nejdůležitější čas strávený s matkou. Ze současného příspěvku se nedá slušně žít. Vláda nás tímto nutí jít do práce dříve nebo při rodičovské pracovat, abychom mohli dál odvádět daně. Pak se ale nebudeme moci našim dětem věnovat tak, jak si zaslouží. Přitom by stačilo aby jednou nezvýšili svůj přemrštěný plat a bylo by dostatek peněz pro všechny děti, které tímto rozhodnutím okradli o nové oblečení, boty a hlavně o čas strávený s tím nejcennějším co mají, s jejich maminkami.

(Jedlová, 2019-03-21)

#29075

Jsem maminka na rodičovské dovolené a myslím, že příspěvek by se měl zvýšit každému, kdo ho pobírá a ne jenom tomu, kdo ho bude pobírat někdy v budoucnu. Už tak je příjem pro mladé rodiny dost malý. Důchod se za poslední dobu zvýšil několikrát, rodičovský příspěvek ani trochu na to, že je to investice do života nové generace, která bude vydělávat na nás. Navíc pokud je výše příspěvku stejná pro každého, kdo ho pobírá bez zohlednění toho, kolik odpracoval nebo kolik vydělával a strkal na daních státu před tím než měl dítě, mělo by i zvýšení být pro všechny stejné.

(Jindřichův Hradec, 2019-03-21)

#29076

Upřímně jsem nespoléhala na to, že nám někdo zvýší rodičovský příspěvek. Ale byla bych velmi ráda, protože vyžít z těch peněz co dostáváme, je opravdu nadlidský úkol.

(Ostrožská Nová Ves, 2019-03-21)

#29077

Mám dítě mladší 4 let

(Praha, 2019-03-21)

#29084

RD je sociální dávka, na kterou má mít nárok každý kdo RD aktuálně pobírá. Nesouhlasím s dobráním příspěvku i pro rodiče, kteří už dávku drive vybrali celou, i když jejich dítě stale nedosáhlo 4 let. Ti kdo ale dávku aktuálně pobírají s navýšením počítali, jelikož ke zvýšení mělo dojít už od ledna 2019, samotní úředníci na sociálce radí maminkám, aby si vyčerpali vice, že dojde k navýšení a teď taková podpásovka. Důchodcům se take přidá všem, nezaměstnaným všem, životní minimum se zvedne všem.....proč diskriminovat zrovna matky s dětmi?

(Praha, 2019-03-21)

#29086

Je to hnus takhle ubírat na dětech.

(Soběslav, 2019-03-21)

#29087

proč mají být obrány stávající rodiče,peníze jdou na děti a pokud vláda nemá kde vzít ,tak ať si také přidá pouze 900,-Kč

(Duchcov, 2019-03-21)

#29088

Mlade rodiny se maji podporovat, kdyz zustane matka s ditetem doma, tak moc penez nezbyva.

(Běleč, 2019-03-21)

#29094

Mě přijde totální úlet,že rodiče miminka,které se narodí např. v prosinci a budou o něj doma pečovat stejnou dobu dostanou o tolik peněz méně. Další úlet je,že pod vlivem "přidávání" všehno podražilo. Zdražily potraviny,energie,školka..takže cca těch 7 tisíc/měsíčně,co dostává zbytek má už trochu jinou hodnotu. Takže nejen,že někomu přidám a někomu ne,ale taky snížím životní úroveň tomu,komu jsem nepřidal.

(Verměřovice, 2019-03-21)

#29096

Podepisují protože si myslím že když chce český stát aby se rodily děti tak by měla být rovnoprávnost pro všechny. Již tak nabudili všechny matky a otce že bude vyšší rodičovský příspěvek pro všechny tak proč to teď měnit.

(Ostrava, 2019-03-21)

#29097

protoze mam syna od roku 2017 a co mam za prijem, je fakt smesne

(Trutnov, 2019-03-21)

#29099

Pane premiére, paní ministryně, páni ministři, pokud se domníváte, že reálná inflace od roku 2012 byla zanedbatelná a nezpůsobila drastické zvýšení životních nákladů rodin s dětmi, aby bylo nutno zvýšit rodičovský příspěvek i pro rodiny pobírající rodičovský příspěvek v roce 2020, pak mi a občanům této země vysvětlete, co Vás „nutilo“, abyste nepřistupovali stejně odpovědně ke svým mzdovým nárokům a tak zcela neresignovali na sebemenší solidaritu.
Pokud jste přesvědčeni, že na to současná ekonomika „nemá“, pak se ptám, kdo Vám „drží ruku pod krkem“, že jste se rozhodli, zrovna teď, naopak, razantně zvýšit náklady na zbrojení? Vědomě neříkám „náklady na obranu“, neboť se v žádném případě o obranu nejedná! Válka v Iráku pomohla výhradně zbrojařské lobby, zejména americké, jinak přinesla jen totální rozvrat, smrt více než 150 tisícům Iráčanů a vznik a rozmach IS, potažmo terorismu. Jak je vidět, přes nesmyslnou válku ve Vietnamu a Iráku, jsou lidé stále nepoučitelní! I Vy, pane premiére Babiši, jste se po návratu z USA nechal slyšet, že je nutno razantně zvýšit náklady na zbrojení! Teď to mají odnést ti nejmladší, děti do tří let, tedy ti, kteří i v říši zvířat patří k těm nejvíce chráněným a opečovávaným. Myslíte, že je správné, když klesneme i pod jejich úroveň? Opravdu nám bojové vrtulníky přinesou větší štěstí? Bezpečnost to určitě nebude! Je opravdu správné, že výše uvedené děti nedostanou nic, neboť příslušné peníze poputují nejspíše do USA, konkrétně do rukou tamějších obchodníků se smrtí. Má jít o nejméně o 12,5 miliardy Kč na nákup 12ti bojových vrtulníků Bell UH-1Y Venom, jejichž předchůdci se podíleli na genocidě ve Vietnamu.
Není nic strašnějšího než obrat české dítě o 80 000 Kč a následně koupit smrtící stroj za více než 1 000 000 000 korun, který může navíc, případně, zabíjet jiné děti. Předchůdce Bell UH-1 Iroquois se významně podílel na zabití cca 4 000 000 občanů Vietnamu, Kambodže a Laosu, ve zvrácené válce s prvky genocidy.

(Děhylov, 2019-03-21)

#29106

Maminky si zaslouží peníze pro detatka. A 220 tisíc je málo!!!

(Brtnice, 2019-03-21)

#29121

Peníze by měli dostat všichni rodiče, kteří budou v té době na rodičovské dovolené, jak bylo slibováno!

(Kladno, 2019-03-21)

#29122

Jsem maminka, která má též nárok na peníze pro své dítě.

(Písek, 2019-03-21)

#29129

Podepisuji, protože výdaje na děti jsou obrovské. Mělo by se šetřit jinde než zrovna na dětech...

(Blansko, 2019-03-21)

#29131

Je potreba dostat víc penez, vse se zdrazuje, tak proc by mela rodičovská zustat stejna

(Hradec Králové, 2019-03-21)

#29142

Podepisuji, protože se mi má v červnu tohoto roku narodit dcera a nevidím žádný rozdíl mezi mým dítětem a dítětem, které se narodí o půl roku později. Navíc nynější míra rodičovské se vůbec nezvedá oproti důchodům, dávkam a minimální mzdě.

(Milíkov, 2019-03-21)

#29146

jsem matka samozivitelka se dvema malyma detma. mladsimu byl teď rok. otec by rodine rad prispival, nicmene ani pres nase pisemne zadosti byl muz zarazen do vezeni kde zadna prace neni. zvednuti rodicovskeho prispevku bylo pro me aspon mala utecha, kdyz vse ostatni selhalo.

(Pardubice, 2019-03-21)

#29159

Nesouhlasím s podaný návrhem a chci, aby se rodičovský příspěvek zvýšil pro všechny maminky,;které pečují o dítě mladší 4 let.

(Olomouc, 2019-03-21)

#29160

Mladé rodiny by měly být více podporovány. Péče o dítě je v současné době nakládná.

(Praha, 2019-03-21)

#29161

Souhlasím

(TŘEBOTOV, 2019-03-21)

#29168

Podepisuji, protože mé dítě se narodí v listopadu a chci také zvýšení rodičovského příspěvku. Rodičovský příspěvek budu mít od března a chci, aby všechny maminky, co budou mít od ledna rodičovský příspěvek, měly zvýšení taktéž jak maminky, jejichž dítě se narodí v roce 2020 a budou mít takzéž rodičovský příspěvek.

(Holešov, 2019-03-21)

#29169

Chci

(Kroměříž, 2019-03-21)

#29172

Podepisuji, protože v červenci čekám dvojčata a nevím proč bych neměla mít nárok na vyšší rodičovský příspěvek.

(Olešnice, 2019-03-21)

#29178

Cekame miminko v zari.

(Pardubice, 2019-03-21)

#29179

Mě to štve.

(Opava, 2019-03-21)

#29194

Chci navýšení příspěvku dříve než v roce 2020

(Lužice 112, 2019-03-21)

#29195

Koubová

(Sušice, 2019-03-21)