Pusťte tatínky k porodu!

Komentáře

#30602

Mám brzy rodit a sama tam nejdu!

(Brno, 2020-03-21)

#30604

Nedokážu si představit že bych rodila a neměla tam podporu od mého muže.
Každá maminka potřebuje útěchu a podporu v takové chvíli.
A myslím že většina tatínku u porodu chce bejt a chce to prožívat.

(Chlumec nad Cidlinou, 2020-03-21)

#30606

Je to správné

(Úsobí, 2020-03-21)

#30607

Naprosto nesmyslné a neopodstatněné opatření.

(Křelov-Břuchotín, 2020-03-21)

#30610

Pokud bude mít roušku, riziko se sníží a pokud to má otec, tak to bude mít pravděpodobně i matka a pokud to má personál a nakazí se matka, nakazí se i otec, vychází mi to stejně. Ať tam na porod není třeba celý den sama.

(Brno, 2020-03-21)

#30611

Podepisuji protože je to jeden z nejkrásnějších okamžiků života a tatínci si zaslouží být u toho. Prohlubuje to vztah mezi partnery což je v rodičovství velmi důležité.

(Nový Jičín, 2020-03-21)

#30615

Maminky potřebuji podporu. Tatínek musí byt součástí tak krásně a těžké věci, aby si vážil své ženy a dítěte. A stejně tak mohou na doktory přenést nemoc maminky, tak je to jedno.

(ŽĎÁR NAD SÁZAVOU, 2020-03-21)

#30622

budu taticek

(Praha, 2020-03-21)

#30625

Tatínek musí být z porodu !!!!!!

(Most, 2020-03-21)

#30633

Protože na to mají právo

(Znojmo, 2020-03-21)

#30634

Pokud se tak dohodnou otec a rodicka, nemel by jim v tom stat branit. Stejne ziji ve spolecne domacnosti. Zrejme jde o nedostatek ochrannych pomucek pro otce pri porodu..?

(Praha, 2020-03-21)

#30635

Přítomnost tatínka u porodu je pro mnohé ženy velmi důležitá, jedná se o klíčový životní zážitek pro oba partnery.

(Praha, 2020-03-21)

#30639

Za 6 týdnů mě porod čeká. Zvládnu ho sama, ale můj manžel prijde o jedinečnou životní šanci přivítat na svět své první a jediné dítě. Další mít bohužel již nebudeme ze zdravotních důvodů.

(Rožnov pod Radhoštěm, 2020-03-21)

#30644

Porod me čeká až v říjnu, ale predstava ze tam nemám jako podporu manžela me děsí

(Hradec králové, 2020-03-21)

#30646

Mela jsem muze u porodu ..nejvefsi opora co muze byt...

(Teplice, 2020-03-21)

#30648

Nedává to smysl. Předpokládám, že tatínek s nastávájící maminkou žijí v bezprostřední blízkosti a tak jestliže je nakažen jeden z nich bude nejspíš i ten druhej. Jeho vyloučením z porodu se tak nic nevyřeší.

(Třebíč, 2020-03-21)

#30649

Protoze rodicky potrebuji pomoc jak psychickou, tak prakrickou, na kterou personal nema cas. Otcove mohou byt testovani na koronavirus.

(Praha, 2020-03-21)

#30655

To přece není možné, aby otec nemohl vidět první okamžik.

(Pribram, 2020-03-21)

#30657

Podepisuji protože jsem sám nastávající otec a má zena potrebuje moji podporu. Lidé, myslete prosím.

(Kladno, 2020-03-21)

#30660

Jsem otec, který za nedlouho čeká narozeni své druhé dcery a moc dobře vím , jakou morální oporou jsem byl své manželce při tom prvním porodu.

(Most, 2020-03-21)

#30662

Tento zákaz je absolutně bezpředmětný a prakticky ničím nepodložený. Ani sám pan ministr není schopen podat relevantní vysvětlení pro tento zákaz. Pro rodičku je přítomnost otce dítěte velmi důležitá, stejně tak, jako pro dítě samotné. O problémech způsobených nepřítomnosti otce dítěte, pokud ho tam rodička chce a nemá ho tam, je napsána řada studií. V tuto chvíli řada žen uvažuje i o domácím porodu, což vzhledem k tomu, jak se ČR staví k PA není úplně rozumné, nicméně se ve většině případů jedná o rozhodnutí z nouze nikoliv z přesvědčení. Díky tomuto zákazu, který není ničím podložen, vzniká akorát mnoho dalších problémů. Doufám tedy, že na základě této petice dojde k zrušení tohoto nemyslu.

(Praha, 2020-03-21)

#30671

Separace pri takove udalosti nedava zadny smysl.. pokud by byl nakazeny otec, bude jiste i matka. V domacich porodech, ktere jiste narostou, vidim mnohem vetsi a zavaznejsi riziko. Kor v teto dobe.

(Praha, 2020-03-21)

#30673

Podepisují , protože jsem sama budoucí maminka a neumím si představit porod bez psychické podpory mého přítele. Jak on , tak i ja jsme byli moc zklamání když jsme to četli a právě proto s tím nesouhlasím!

(Děčín, 2020-03-21)

#30677

Podepisují protože sama jsem budoucí rodička

(Zubří, 2020-03-21)

#30689

Chci partnera u porodu a myslím že se tím jakékoliv riziko nezvýší.

(Šenov, 2020-03-21)

#30694

Myslím si, že je málo personálu a tatínek tam pomůže (nemyslím, jen jako podpora, bez té by se to zvládlo, ale jako jakýsi dozor, který může upozornit na nějaký problém) když zrovna není asistentka či sestra.

(Praha, 2020-03-21)

#30710

Větší stres rodiček může vést ke komplikacím a zdravotním problémům dětí.

(Praha, 2020-03-21)

#30712

Partner se o ženu může při porodu starat a zamezit tím kontaktu zdr. personálu se ženou. Zároveň tím podpoří hladší a rychlejší průběh porodu => opět menší kontakt se zdr. personálem. Pokud je nakažený partner, pak pravděpodobně i žena, proto tento zákaz nedává smysl.

(České Budějovice, 2020-03-21)

#30713

Podepisuji, protože je mi 20 a je to můj první porod, tudiz nevím do čeho jdu. Už takhle se bojím. Termín porodu mam na konci května a nedokážu si představit tam být bez tatínka. Jeho podporu potřebuji.

(Stráž pod Ralskem, 2020-03-21)

#30725

Nebyl uspokojivě a logicky vysvětlen důvod opatření. Zasahuje se do práv otců a bere se jim důležitý a neopakovatelný moment jejich života a možnost vytvořit si vazbu k jejich dítěti. Zavedení opatření bez uvedení konkrétních důvodů považuji za šikanu.

(Odolena Voda, 2020-03-21)

#30726

Není fér aby tatínek nebyl u porodu

(Praha, 2020-03-21)

#30732

Podepisuji, protoze otec pomuze pri porodu mamince jak psychicky tak i fyzicky.

(Bílovec 5, 2020-03-21)

#30733

Tímto podepisuji a nesouhlasím s rozhodnutím Adama Vojtěcha.

(Sluhy, 2020-03-21)

#30739

Podepisuji, protože každá maminka má právo mít u sebe partnera u prvního nadechnutí jejich miminka. Je to chvíle která se nedá zopakovat ani nijak nahradit.

(Zbraslav, 2020-03-21)

#30743

Podepisuji tuhle petici, protože mi přijde takové opatření, kdy by neměl být tatínek u porodu naprosto nesmyslné !
Nastávající maminka potřebuje při porodu podporu a to podporu manžela !

(Huštěnovice, 2020-03-21)

#30745

Podepisuji, protože je to pro maminky podpora!!!!!!

(Bílovec 5, 2020-03-21)

#30751

Kamarádka bude rodit.

(Praha 4 Kunratice, 2020-03-21)

#30757

Otec je v kontaktu s těhotnou celou dobu a bude i po porodu. Takže ta doba během porodu nic neovlivní. Ale rodičce to hodně pomůže.

(Chotěboř, 2020-03-21)

#30760

Otec je u porodu velmi důležitý. A to jak pro podičku, tak pro dítě.

(Jablonná, 2020-03-21)

#30761

Opatření není smysluplně opodstatněné. Napáchá více škody než užitku. V případě nakaženého otce je matka vysoce pravděpodobně nakažená také.

(Dolní Jirčany, 2020-03-21)

#30764

Vlada kona nemyslna opatreni misto toho, aby lidem lepe vysvetlila, jak se chranit, jak casto menit rousky a ze vir ulpi i na obleceni a vlasech napr. (Sanozrejme i na a v rodicce, tudiz toto nedava smysl)

(Orlová, 2020-03-21)

#30765

Šance, že by byl otec nakažení a maminka ne, je mizivá! Nechci, aby ženy rodily doma.

(Praha, 2020-03-21)

#30766

V této době by měla mít žena hlavně podporu v manželovi na blízku
Já jakož to budoucí otec to vidím jako jednu z největších blbosti které mohli udělat.

(Uherské Hradiště, 2020-03-21)

#30768

Protože přítomnost prokazatelně zlepšuje průběh porodu, zdraví matky i dítěte. Protože neexistuje racionální důvod doprovod z porodnice vykázat.

(Plzeň, 2020-03-21)

#30769

Podepisuju, protoze Zakaz tatinku v porodnici pri porodu je neopodstatneny. Zakazem otcu se nijak nezmensi moznost nakazeni. Spousta zen je kvuli zakazu NUCENA rodit bez pripravy doma, ve stresu a strachu. Nedovolme to!!!

(Rumburk, 2020-03-21)

#30770

Podepisuji, protože máme termín 21.4. 2020

(Rožnov pod Radhoštěm, 2020-03-21)

#30777

V dubnu poprvé rodím a myslím si, že psychika též hraje velkou roli u porodu.. Podpora mého muže je pro mě velmi důležitá, navíc s ním budu do poslední chvíle.. Což znamená, že pokud by byl nakazeny i já budu.. Věřím, že ostatní rodičky to mají stejně..

(Jičín, 2020-03-21)

#30778

Podepisuji, protože začátkem června mám porodit naše třetí dítě a bez přítomnosti manžela si to opravdu neumím ani představit. Za prvé bych postrádala jeho podporu, která pro mě při porodech našich dcer byla opravdu zásadní (personál se rodičkám nikdy nebude věnovat tak, jako budoucí tatínek, navíc v momentální vypjaté situaci), za druhé bych nechtěla, aby můj muž přišel o první nezapomenutelné okamžiky se svým dítětem, prvním synem... Už tak mě celá situace hodně stresuje, snažím se to všechno nějak zvládat, přizpůsobovat se každodenním změnám, ale tohle už je prostě moc, přijde mi to naprosto nesmyslné... Pokud manžel nejeví žádné známky nemoci, nechápu, proč by se nemohl porodu zúčastnit. Navíc, kdyby byl nakažený, tak stoprocentně budu nakažená i já, nemyslíte?

(Lanžhot, 2020-03-21)

#30780

Dítě i matka tam otce potřebují, zdravotně nevidím důvod, proč by tam otec být neměl. Navíc nejsem zastánce domácích porodů, které díky tomuto opatření bohužel narostou!

(Třebíč, 2020-03-21)

#30785

Chci aby byli otcové u porodu!

(Uherské Hradiště, 2020-03-21)

#30791

Rodila jsem v pondělí 16.3.2020 a neumím si představit, že by otec u porodu nebyl! Je to velmi důležité pro každou maminku, která si preje otce u porodu! Sama jsem si tou nejistotou prošla a rozhodně to nebylo pro mě ani pro miminko dobře, stresovat se těsně před porodem.

(Děčín, 2020-03-21)

#30793

Podepisuji, protože zákaz otce je nesmyslný. PA ulehčí práci (nosí vodu, podává, přidržuje..) a psychická podpora je mnohem důležitější pro hladký průběh porodu.

(Praha, 2020-03-21)

#30799

Tatínek žije s rodičkou a měl by přinést nákazu?ještě bude celý ve sterilním.!?
Tatínek u porodu je péče o rodičku a velká podpora rodičky!Taky okamžitá péče o miminko,když maminka nemá po porodu tolik síly!!!!!'mnmmm

(Domanín, 2020-03-21)