Zvýšení rodičovského příspěvku pro každé nejmladší dítě!!!!

Komentáře

#3804

Dobrý večer... Hlavně že naslibujete hory doly. Ve vládě se zvyšuje hned a o několik procent!!! Pak tam stejně všichni chrápu a řeší bez pardon úplný hovna!!! Všechno se zdražuje každou chvilku!!! Jsem matka samozivitelka a není to lehké vyjít... Pobírám sice ještě invalidní důchod ale platím si z toho léky a nějak se musím dopravit do Prahy kde se léčím!!! Zkuste se nad tím vším pozastavit a popřemýšlet zda by jsme na to taky neměli nárok!!! O děti se staráme 24hodin denně. Tak s tím něco dělejte!!!!

(Nejdek, 2019-03-18)

#3806

Když příspěvek nedostanu, dcera půjde do školky ve 2,5 letech, pokud se tedy dostane, protože na státní škole není moc místa a soukromá tu není. V případě, že bude příspěvek schválen, půjde do školky, až ve 3 letech a 2 měsících. Stát nechce brát do školky děti od 2 let, nejsou na to připravené, proč tedy nedojde k navýšení příspěvku pro všechny? Dítě narozené 31.12.2019 nebude mít stejné možnosti, jako dítě narozené 1.1.2020? Náklady na výchovu budou mít oba stejné, jen jedno se narodí ve špatné datum.

(Nový Bor, Janov, 2019-03-18)

#3810

Podepisují

(Sokolov, 2019-03-18)

#3815

Se mi rozhodnutí nelíbí a měli by schválit původní plán pro všechny s dítětem do 4 let věku.

(Předměřice nad Labem, 2019-03-18)

#3816

Prijde mi nespravedlive, aby byl zvyseny rodicovsky prispevek jen na narozene deti po prvnim lednu 2020. Uz tak bereme smesnou catku na uziveni deti!

(Brno, 2019-03-18)

#3824

Tomáš Šebestík

(Ostrava, 2019-03-18)

#3832

Jsem matka na rodičovské dovolené a myslím, že mám též nárok na vyšší rodičovský příspěvěk! Je to živoření s tím, co dostáváme!!

(Jablonec nad Nisou, 2019-03-18)

#3834

Tento zpusob navysovani davky my prijde diskriminacni. Vsechny matky na materske maji prece pravo mit stejne vysoky rodicovsky prispevek.

(Vsetín, 2019-03-18)

#3836

Dolezalova

(Kolin, 2019-03-18)

#3840

Je smutné, když stávající maminky příspěvek nedostanou...

(Kyjov, 2019-03-18)

#3841

Nesouhlasím s konečným rozhodnutím, koho se bude týkat zvýšení rodičovského přídavku. Roční dítě, dvouleté, nebo novorozenec? Pro všechny jsou stejně drahé pleny, sunary atd. Naprosto neprofesionální rozdělení společnosti se směšnou záminkou počítající se zvýšením porodnosti.

(Ústí nad Labem, 2019-03-18)

#3844

Rodiče teď narozených dětí přijdou o těch slibovaných 80 000 Kč které jim slíbili!!! Nejdřív slibují a pak skutek utek.

(Horní Město, 2019-03-18)

#3848

Toto zvýšení je vítané, ale musí být nastavené spravedlivě pro všechny... Ne, že někteří rodiče budou dostávat méně jen proto, že se nastaví nějaký nesmyslný termín pro získání vyššího příspěvku. Rozdělí to zbytečně společnost na dva tábory.

(České Budějovice, 2019-03-18)

#3856

Nepřijde mi fér, aby dítě narozené 31.12.2019 mělo žít skromněji než to, co se narodí o pár minut později...

(Ústí nad Labem, 2019-03-18)

#3859

I. Sliby, že příspěvek bude navýšen i pro děti, které nedosáhly čtyř let do 1.1.2020 a na posledni chvíli taková radikální změna.
II. (Netyka se mně osobně) Děti co se narodí do konce roku budou vyrůstat ve stejném období jako děti narozené od 1.1. 2020, ale jejich rodič bude brát o 2700 Kč menší rodičovský příspěvek (rozpočítáno na 36 měsíců).
To je rozdíl téměř 1/3!!! A to je v pořádku?

(Horní Slavkov, 2019-03-18)

#3861

Jste lháři !!! Umíte vše jen slibovat!!! Člověk má s dětmi jen zivorit!

(Karvina, 2019-03-18)

#3862

Je to nesmysl! Už teď je těžké vůbec vyjít. Natož, když klesnou příjmy víc jak o 2 třetiny!!!

(Praha, 2019-03-18)

#3865

Je to nespravedlivé, nechápu proč to nedostanou i děti, které jsou narozené před rokem 2020! Vždyť ta mateřská je almuzna

(Nejdek, 2019-03-18)

#3866

Je to diskriminace!!!!

(Praha, 2019-03-18)

#3867

Podepisují tuto petici , protože by to mělo být pro každé nejmladší dítko.

(Blansko, 2019-03-18)

#3870

Vláda nemotivuje k tomu mít děti, či více dětí. Jen utvrzuje lidi v tom že slibují, ale sliby neplní, nebo mění.

(Havlíčkův Brod, 2019-03-18)

#3873

když přidat tak přeci všem a né jen části duchody se zvedaj taky všem trochu spravedlnosti!!!

(Litvínov, 2019-03-18)

#3877

Je absolitne nefer aby byly mezi maminkami takove rozdili. Spravedlive je aby vsechny deti na ktere se rodicovsky prispevek vztahuje dostali stejnou výši dávky.

(Litovel, 2019-03-18)

#3880

mi to neprijde spravedlive

(Hlásná Třebaň, 2019-03-18)

#3885

Tohle už je opravdu maras, zase okradou majakajici lidi a sobě Ty zrůdy si klidně přidají. Hlavě ten ocas Babiš a spol.

(Vsetín, 2019-03-18)

#3887

Podepisují, protože od začátku tvrdili, že to bude již i pro narozené miminka. Navíc je rodičovský příspěvek nedostačující, můžu si dovolit max. Na dva roky na mateřskou, máme hypotéku na byt a různá pojištění, s tim příspěvkem navíc to aspoň můžu prodloužit rodičovskou o půl roku, to si může syn za půl roku zvyknout na školku a já se vrátím do práce, podotýkám, že ho dám do školky od dvou let.

(Ostrava, 2019-03-18)

#3888

Mému nejmladšímu (třetímu) synovi jsou nyní 4 měsíce. Navýšení pro všechny deti mladší 4let by pomohlo i nám, na přídavky na děti nedosáhneme.

(Brno, 2019-03-18)

#3910

Chci zvýšení příspěvku, protože mam dvě děti 4 a 1 rok!!!

(Bílsko, 2019-03-18)

#3911

Jsem matka, která otěhotněla při studiu VŠ. Nepřipadá mi férové házení všech matek do jednoho pytle. My matky, které jsme neměli nárok na MD, jsme na tom finančně jinak než matky, které tento nárok mají. Stát chce aby se zvyšovala porodnost, lidi platili daně, chodili do práce. Dříve aspoň bývalo porodné pro všechny, teď je porodné bráno podle toho, kolik je měsíční příjem společně žijících partnerů. Víte jak moc by mnoha rodinám pomohly peníze za porodné? To si lidi mají spořit peníze na to aby mohli mít děti? Pokud rodina nemá příbuzné, tak si vše hradí sami. Kočárek, plenky, oblečení, případně sunar pokud žena nemůže kojit, vybavení jako postýlka pro miminko atd atp.. a to stojí hodně peněz. Přítel má plat přes zimu nižší než během sezóny, já chodila na brigády abych si přivydělala k VŠ aspoň 4-5 tis a mohla si platit svoje pojištění, dojíždění, a další výdaje vůči studiu na VŠ, protože jsem nemohla od rodičů mít placené vše. A za to vše nemám nárok ani na porodné, příspěvky? Proč Romům projde vše, dostanou příspěvek skoro na vše a my Češi se musíme hádat s úřady a vyplňovat papíry kvůli přídavkům, aby následně kvůli špatnému vyplnění nám byly zamítnuty? Ale stát se to někomu z Romské menšiny, tak se dělá vše proto, aby je dostaly a byly schváleny, jen aby to nebylo považováno za diskriminaci. Co matky samoživitelky, dokážete si představit, jak se těšily, že se jim aspoň trochu uleví? Víte kolik je takových matek, které žijí na hranici existeční krize, aby uživily sebe a dítě nebo děti? A natož když po skončení RD musí matka do práce, ale začátek školky se neshoduje s její pracovní dobou? Zajímá vás to vůbec, že je spousta žen, které by šli do práce po RD, ale kvůli takovým důvodů nemůže? Kolik je matek, které by šli do práce i dříve a smířily by se s tím, že musí dát dítě do jeslí, ale jesle třeba nejsou dostupné nebo by za ně daly půl výplaty? Ono se snadno rozhoduje vám pane Babiši a všem vám ostatním. Vy jste si totiž uměli vybrat povolání. Pěkný plat se vám počítá na důchod, někteří si pěkně ještě nakradou miliony a jste vysmátí. Chtěla bych vás všechny vidět jak by vám bylo vyžít s 25tis a méně na měsíc když byste byli 3-5ti člená rodina, která musí platit nájem, jídlo apod. Ono možná kdyby mezi vámi tam nahoře nebyli takový šmejdi co kradou, tak by těch peněz na to, aby bylo na porodné pro všechny, navýšil se RP všem bylo víc než myslíte.

(Hluboká Nad Vltavou, 2019-03-18)

#3924

Je už nechutné jak na ostatních šetří a samotní si zvyšují plat o desetitisíce

(Frýdek - Místek, 2019-03-18)

#3926

Normálně nereaguji, ale tohle, to je prasarna maximálního kalibru a fakt se to nedělá!!!

(Příbram, 2019-03-18)

#3927

Jsem matka dvou dětí, momentálně na RD.

(Brno, 2019-03-18)

#3930

Protože každý rodič by měl mít stejně !

(Mladá Boleslav, 2019-03-18)

#3933

Protoze me to prijde dooo.oooost nefer. A jeste k tomu mame v listopadu termin.

(Tremosnice, 2019-03-18)

#3938

Mám dvě děti a beru 7600,- ale do dceřiných 28mesicu. Další dítě už neplanujem a chtěla bych si s ní rodicak užít. Myslela jsem že si snizim částku a čekala jsem že po navýšení o 80tisic se mě doba natáhne. Jenže oni zase nic. Nemáme nárok na blbý přídavky na nic. Kdybych neměla manžela co se otáčí,abychom mohli žít jak normální lidé bez exekuci,dluhů a z huby do huby tak jsem totálně nahrana. Neměla bych to šanci utáhnout

(Damnice, 2019-03-18)

#3940

Něco napřed slíbí a pak nedodrží
Většina matek s tím počítala

(Praha, 2019-03-18)

#3942

chci rovnopravnost pro deti

(Praha, 2019-03-18)

#3943

Protoze i ostatni maminky maji narok na navýšení

(Knezmost, 2019-03-18)

#3945

Podepisuji, protoze by se to podle me melo navýšit všem co maji male deti!!! Chci male prilepsit. Všechno na deti stoji spoustu peněz, tak proc jeden MW mit vic peněz a druhy min??!!!!

(Hunpolec, 2019-03-18)

#3947

Je to podraz a nefér vůči malým dětem!!!!!

(Orlová, 2019-03-18)

#3949

Tento příspěvek nebyl zvyšován (oproti jiným dávkám - např. důchod) již několik let při stále vyšších výdajích spojených s péčí o dítě.

(Praha, 2019-03-18)

#3950

Nesouhlasím s návrhem! Jen z nás děláte pitomce.. Chcete, aby se zvýšila porodnost,ale podmínky jsou katastrofální.

(Opava, 2019-03-18)

#3953

Ondráčková Božena

(Nové Město na Moravě, 2019-03-18)

#3957

Mám dítě 1 rok a 3 měsíce staré.

(Chysky, 2019-03-18)

#3961

Protože to není fér.

(České Budějovice, 2019-03-18)

#3966

Protoze je to nezpravedlive !!! Pochopila bych kdyby neplatilo pro ty ktery RP uz vycerpali ale jak to mame chapat my!!! Samozivitelky na uradu prace na vas koukaji a rikaji si a zase chce prach tak ji 6x poslem domu ze neco chybi a ona si to rozmysli!!!! Ne mam roho dost chodim na brigadu pri Rodicovske odvadim dane a vy udelate tohle tak jste nemeli rikat to ze to bude pro vsechny a jiny blaboli priste rouvnou reknete konecny verdykt !!!!

(Liberec 1, 2019-03-18)

#3968

Myslím, že rodičovský příspěvek by měl více reflektovat zvyšující se náklady na živobytí. Ty jsou zajisté zase někde jinde, než byly třeba před šesti lety.

(Opava, 2019-03-18)

#3970

Moje dítě má právo na stejné peníze jako ty co se teprve narodí !!!

(Chleby, 2019-03-18)

#3975

Je to výsměch těm rodičům co jsou na rodičovské dovolené a o své děti se řádně starají..

(Krumvíř, 2019-03-18)

#3977

Podepisuji, protože nechci být diskriminována kvůli tomu, tě můj syn se narodil na konci roku 2017 a ne v roce 2020 kdy bude příspěvek zvýšen.

(Praha, 2019-03-18)

#3980

Stát tvoří rodina a bez rodiny není stát...o děti se starají mámy.. (převážně) a to co dostávají na děti je Almužna. Bez dětí a maminek nebude stát, ale banda, tlupa pupkatých vocasů.

(Mladá Boleslav, 2019-03-18)

#3981

Tohle rozhodnutí je nespravedlivé!!
Ani se nebudu rozepisovat, protože jsem tak naštvaná, že by se to sem nevešlo co mám vše na srdci!!

(Zbůch, 2019-03-18)

#3993

Podepisuji protože jsem máma dvou děti z nichž nejmladší je jeden rok a myslím si ze máme právo na zvýšení rodičovského příspěvku stejně jako všichni ostatní a navíc se obavám ze moc porodnost tímto nezvysite..akorát nastvete ostatní proč jste teda slibovali ze se příspěvek bude tykat i těch co jsou na RD nyní a budou i v roce 2020??

(Trebic, 2019-03-18)

#3996

Myslím si, že by zvýšit příspěvek měli všem rodinám s malými dětmi do 4 let věku

(Praha 4, 2019-03-18)

#3999

Jsem také matka, politici slibovali navýšení všem stávajícím dětem do 4 let! Je to nespravedlivé, pokud se jedná o pouze nově narozené děti roku 2020! Když jste mi roku 2011 ze dne na den snížily rodičovský příspěvek to bylo v pořádku a pro všechny. Ne jen pro nové. Měřte stejným metrem. Dále Toto bude mít za následek jen zvýšenou porodnost hlavě u občanů, kteří nepracují, a státu se nic nevrátí. Radši větší úlevu pracujícím. Než takto. Když už všem dětem do 4 let. Nebo větší úlevu na daň. Todle je prasárna.

(Spořilov, Hlavní Město Praha, Czech Republic, 2019-03-18)