Petice proti způsobu kontroly motocyklů při STK

Komentáře

#802

Považuji toto nařízení za pouhopouhé omezování osobní svobody.

(Olomouc, 2017-06-18)

#803

Honova

(Veůké Albrechtice, 2017-06-18)

#804

Jsem motorkář ze srdce....

(Brno, 2017-06-18)

#808

Nesouhlas

(Praha, 2017-06-19)

#810

Chci alespoň takto pomoci v boji proti aroganci moci.

(Ostrava, 2017-06-19)

#812

Kunčar

(Chropyně, 2017-06-19)

#813

Je to dle mého názoru přitažené za vlasy,je to přehnaná buzerace vůči motorkám.

(Rychnov nad kněžnou, 2017-06-19)

#814

Je to tak jak se píše. Nehody jsou proto,že se jezdí a hazarduje na silnicích!

(Chropyne, 2017-06-19)

#815

Chci, aby nařízení a zákony v tomto státě tvořili zkušení odborníci a ne laici a nýmandi.

(Ostrava, 2017-06-19)

#816

Jsem motorkar a ne sebevrah ci vrah. Proto me doplnky nikoho ani mne neohrozuji.

(Opava, 2017-06-19)

#820

Nesouhlasím s nesmyslnýma kontrolama na STK a policie

(Rohenice, 2017-06-19)

#826

Podepisuji protože to není kontrola ale šikana !!!!

(Poteč, 2017-06-19)

#827

Podepisuji, protože vlastním krásný motocykl a nechci díky neodborníkům, se na něj jen koukat v garáži.

(Měčín, 2017-06-19)

#828

Vždycky při technické musím přeházet spoustu věcí řídítka,zrcátka apod.

(Praha, 2017-06-19)

#830

Podepisuji,protože souhlasím

(Příbram, 2017-06-19)

#832

Podepisuji protože víc jak kontrola stavu je to buzerace a omezování.

(Senice na Hané, 2017-06-19)

#833

Podepisuji protože, aktuální pravidla vymýšleli ignoranti kteří nikdy na motorce neseděli. jako příklad udávám maximální šířku řidítek 60cm, to je přeci uplná zhovadilost kdyť aji na jízdním kole májí někteří jedinci řidítka širší a navíc prostě takovými řidítky s motorkou co má 300kg skoro nezatočíte. a takových nesmyslu je celá řada.

(Kroměříž, 2017-06-19)

#836

Podepisuji, protože se mně osobně dotýká a šikanu, díky dovozu motorky z Německa jsem zažil.

(Dubňany, 2017-06-19)

#839

Jaromir Spot

(Frydlant, 2017-06-19)

#841

Vzhled motocyklu je vždy individuální podle charakteru majitele, nikdo nemá právo nám říkat jak naše stroje maji a nemají vypadat. Bzdí,svítí, jede, zdrcatka ma a je vidět,zbytek tudíž splňuje podmínky pro jízdu na silnici.

(Třebíč, 2017-06-20)

#844

Souhlasím se všemi body petice!

(Zruč-Senec, 2017-06-20)

#850

Byrokratická buzerace od zeleného sukna.

(Ostrava, 2017-06-20)

#860

To,co tam ti hovada nahoře vymýšlejí,je do nebe volající

(Machov, 2017-06-20)

#870

Podepisují protože se vším souhlasím a je to pravda.

(Mosty u jablunkova, 2017-06-20)

#873

Je to čím dál horší ...

(Brno, 2017-06-20)

#875

Co STK,to originál.Někteří opravdu zacházejí do nesmyslných extrémů,někde to nevadí.Zažil jsem oba případy.

(Vilémovice, 2017-06-20)

#877

Nesouhlasím s některými nároky kladenými na motocykly pro získání STK a zároveň s tím, že tyto nároky si mnohdy technici STK vykládají dle svého ještě do horších verzí.

(Most, 2017-06-20)

#882

Nesmyslná buzerace, která nemá s bezpečností silničního provozu nic společného a není podložena žádnou statistikou nehod.

(Lukavice, 2017-06-20)

#883

Souhlasim

(Dvůr Králové nad Labem, 2017-06-21)

#885

Protože souhlasím s tím co je v petici napsáno .

(Praha, 2017-06-21)

#886

Souhlasím

(Pardubice, 2017-06-21)

#887

Souhlasím se vším, co je k této petici napsáno

(Litomšl, 2017-06-21)

#889

Stk na motocykly bych zrušil úplně, tak jako je to v Holandsku

(Zubří, 2017-06-21)

#897

Nikdo nemá právo nám určovat, jak mají vypadat naše krásné stroje, které doplňky si smíme a které nesmíme namontovat, hodnotit pro bezpečnost naprosto nepodstatné věci, zatímco to důležité se mnohdy vůbec nekontroluje.

(Most, 2017-06-21)

#907

Podepisuji jelikož stát nás jenom buzeruje

(Praha, 2017-06-21)

#912

Jaroslav Mitiska

(Bezděkov nad Metují, 2017-06-21)

#913

Nesouhlasím s továrním stavem moto. Když jezdím sám procč musím mít dvě sedátka a dvoje stupačky? Proč bych na moto neměl mít nosič kufru, kam dám vestu a lékárničku?

(Frenštát p.R., 2017-06-21)

#914

tohle je omezeni osobne svobody. nic to neresi.

(Zvole u Prahy, 2017-06-21)

#916

Podepisuji

(Milovice, 2017-06-21)

#917

Mnohdy mají namontované "neoriginální" doplňky daleko lepší parametry než ty originální. Proč by starší moto nemohlo mít např.diodové ukazatele směru? Ha?

(Chvalčov, 2017-06-21)

#919

Podepisuji protože proti nesmyslné administrativní buzeraci by se měl svobodný a slušný člověk bránit.

(Moravský Krumlov, 2017-06-21)

#922

Naprosto souhlasím se změním petice

(Skoranov, Třemošnice, 2017-06-21)

#924

Podepisuji, protoze souhlasim s textem v petici . Sam jezdim a s narizenim zakona rozhodne nesouhlasim.

(Bořitov, 2017-06-22)

#929

Podepisuji, protože nejsem spokojen s buzerací na STK. I když člověk si předelá motorku podle norem EU, tak má stejně problém a nesmyslně nechávají, předělávat stroje zpět do puvodního stavu. Rovné řídítka, problem ? jiný blinkr, problem? světlo navíc problem ?

(Frydek-Mistek, 2017-06-22)

#932

V USA ve vyspělé demokracii je běžné prokázat způsobilost jízdy motocyklu a pokud splňuje jednoduché technické zásady (brzdy, světla, spz atp.), je technické povolení vydáno.

(Most, 2017-06-22)

#937

podepisuji

(Rakovník, 2017-06-22)

#942

Drahomíra Hofmanová Bohušíková

(Fryčovice, 2017-06-22)

#947

Chci vidět krásné předělané motorky....

(Dobrá Voda u Českých Budějovic, 2017-06-22)

#949

Mám proto své důvody

(Písek, 2017-06-22)

#950

S peticí plně souhlasím!

(Horní Jiřetín, 2017-06-23)

#967

Podepisuji,protože souhlasím se vším co je v petici napsáno.

(Karviná, 2017-06-24)

#968

Podepisuji,protože mám stejnou zkušenost jak je popsánu v článku.

(Zlín, 2017-06-24)

#971

Robert Jambor

(Opočnice, 2017-06-25)

#972

Souhlasím s peticí.

(Karvina 9, 2017-06-25)

#973

Zkrátka s peticí souhlasím. Buzerujou jen, aby z toho šly prachy, vůbec nejde o bezpečnost !!!

(Velký Osek, 2017-06-25)

#975

Souhlasím

(Rychvald, 2017-06-26)

#978

Už toho bylo dost!

(Doudleby nad Orlicí, 2017-06-27)

#980

Souhlasím se zněním petice

(Hranice, 2017-06-27)

#985

Se jedna o neodbornou studii nezalozenou na faktech. Dale pak uvedene informace jsou zastarale a nezakladaji se na aktualnich novinoach v oboru motocyklu. Nove technologie atd.. Oprqvdu roba kdy si delal doplnky na moto jsou davno pryc a vse sr kupuje u renovovanych vyrobcu,kteri dany produkt mahi prqvne osegren. Opravdu nechapu autora,IT ry takovy blud vydal a apeluji na jednotlivce na STK aby hodnotuli stav motocyklu jako celek nikoliv buzerace za dilci prvky. Vzdy platilo a platit bude. Brzdy,svetla,by nkry,pneu a co je dal za doplnky preci nijak neohrozi silnicni provoz. Pokud ovsem nejsou odborne namontovany,tam tomu rozumim. Opravdu by vynalozene penize mely byt dany na opravu deravych silnic, ktere spise zpusobuji 80% nehod motorkaru a i vsech ucastniku silnicniho provozu.

(Mohelnice, 2017-07-11)

#987

Podepisuji se protože, kontroly v tomto rozsahu jsou nesmyslné a celý proces zbytečně jak časově, tak finančně navyšují.

(Frenštát pod Radhoštěm, 2017-07-13)

#988

Podepisuji,protože jsem vlastník motocyklu původně z kapotáží a přestavěl jsem si motocykl dle vlasní představy na street,kapoty sundal a dal streetové řidítka a jinou masku,ale bylo mi zděleno od známích,že takto upravený motocykl neprojde STK.

(Hrabětice, 2017-07-24)

#989

Souhlasím se zněním petice a s tím, že aktuální směrnice jsou z větší části naprosto scestná a nijak neopodstatněná snůžka blbostí.

(Frenštát p.R., 2017-08-11)

#990

Podepisuji, protože naprosto souhlasím!!!!

(Frenštát p. Radh., 2017-08-19)

#992

Protože úpravy motorek k motorkám patří a díky par úpravám jako je změna blatniku, nádrže, sedaček je možné i z poměrně levné motorky udělat krásný kousek který rozhodně neohrožuje provoz na silnici.

(Praha, 2017-08-31)

#994

Měl jsem moto a zase chci časem mít a samozřejmě s doplňky pro mou bezpečnost. Nesouhlasím s omezováním motorkářů u STK. Skoro nikdo nemá moto jen z výroby, lidé se starají o své stroje a stát by seč měl starat o své lidi. Ne je šikanovat.

(Brno, 2017-09-19)