Petice proti škrtům spojů MHD v Karlových Varech

Komentáře

#2

Jedná se o výrazné zhoršení už tak nedokonalého systému MHD. Je to nesystémové a bude znamenat další odliv zákazníků. Já už teď chodil pěšky, ale mnozí chodit nemohou. Navíc "vláčky" zůstanou stejně. Spoje ubyly i ve špičkách. Je to krok zpět. Všude se snaží MHD více zatraktivnit a v KV jdou proti. Opravdu to nezachrání inteligentní zastávka.....čekat na ní hodinu fakt nehodlám.

(Praha, 2020-02-19)

#3

Nesouhlasím se změnami na lince č. 6

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#4

Nechci dotovat slevy zadarmo a chci za svoje peníze adekvátní službu.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#5

Chci aby se má dcera dostala bezpečně a včas domu a do skoly

(Karlovy vary, 2020-02-19)

#11

Už tak se stává, že jedou tři kočárky najednou. Čtyři už se do autobusu nevejdou, jak dlouho mám čekat na další spoj? Už tak se na MHD vůbec nespoléhám, ale několik spojů využívám. Když potřebuji být ráno někde na čas nebo chci rychlit cestu se dvěma malými dětmi domů. Takhle budu častěji využívat auto. A nebudu jediná. Nepotřebuji jezdit jako maminka s dětmi zadarmo, klidně si to zaplatím, ale musí být co... Přestěhovala jsem se sem z Prahy a dělala kampaň pro Karlovy Vary, aby se sem nalákalo více lidí. Ráda bych je sem lákala dál, ale magistrát mi to dělá těžší a těžší.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#12

Podepisuji, protože se škrtání spojů týká i mé obce.

(Dalovice, 2020-02-19)

#13

Podepisují,protože omezení spojů a jejich rušení jde proti mému zdravému rozumu a to volím hodně slušná slova!!!

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#15

Podepisuji, protože i tak jsme na tom dost špatně co se týče dopravy a oni to chtějí ještě zhoršit. Koukněte se do Plzně. Tam vám ujede bus a za 6 min už jste v dalším.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#16

Podepisuji, protože nejsem z KV a využívám MHD každý den, jelikož jezdím do školy v KV a pokles spojů mě velmi znepokojuje a jsem rázně proti.

(Chodov, 2020-02-19)

#17

Vadí mi, že město vůbec nedá na nově vytvořený generel dopravy, lidé místo MHD budou více jezdit auty a to je přesně proti němu. Budou čekat na autobus 40 minut, většina si to rozmyslí
Některé linky a spoje jsou zrušené úplně. Celé je to špatně.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#23

Mě opravdu štve situace kterou to mě jakožto občanovi způsobí nemalé komplikace

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#26

fronková

(karlovy vary, 2020-02-19)

#27

Protože nesouhlasím s novým navrhovaným jízdním řádem.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#29

Jako pravidelný návštěvník Varů a bývalý obyvatel využívám MHD K. Vary.

(Kladno, 2020-02-19)

#31

Nesouhlasím se zrušením spojů do Dalovic.

(Klášterec nad Ohří, 2020-02-19)

#32

Podepisuji, protože pro mne důchodce je MHD důležitá, vzhledem k bydlišti ve Staré Roli.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#34

Podepisuji, protože využívám MHD k dojíždění do školy, ze školy a k vyřizování osobních věcí.

(Toužim, 2020-02-19)

#40

.....snížení spojí je nesmysl.
Spíš pořádně upravte čekací doby a pořádně rozložit kam ten bus pojede.
,,Tržnice,, je náš střed MHD tak jízdní řád by se měl dělat od trznice a ne z konečné na konečnou.
Odpočítat do předu a do zadu a vylepšit ti tam kde se zas potkávají snad zvládnete ??
Řada rodičů zná u kdo jde vystupuje, kolik lidí v jaký čas jezdí... Tak by se měli informace spojit s mozky a PC....
Důchodci a Studenci - zpět prukazky za 365 Kč na rok..... Si myslím že je přijatelné ...
Platy v KV jsou ta příšerně, že bychom měli jezdit všichni zadara .....

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#41

Podepisuji protože jezdím MHD každý den. V brzkých ranních i nočních hodinách jezdím do práce a zrušení spojů by mě značně omezilo v dopravě do a z práce

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#45

Žiji a pracuji v Karlových Varech. Využívám MHD a toto omezení se mne týká. Absolutně s touto koncepcí " optimalizace" nesouhlasím. Způsobí to mnoho komplikací občanům , turistům i lidem , kteří do K.Varů za prací dojíždí z jiných měst a vesnic. Zvýší to mnohonásobně dopravu osobními automobily a tím i znečištění ovzduší a dopravní zácpy. Podepisuji.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#47

Nesouhlasím se novým jízdním řádem

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#52

Je to jeden velký paskvil

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#53

Nesouhlasím se snížením dotace města Karlovy Vary na provoz MHD v Karlových Varech. Požaduji narovnání stavu, který už tak v minulosti nebyl dokonalý.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#54

Podepisuji, protože MHD využívám několikrát týdně, převážně s kočárkem, a i v současném stavu je často se do některých míst po KV rozumně dostat velmi složité. "Optimalizace" znamená významné zhoršení, které mne mrzí a hlasuji pro změnu k lepšímu a pro diskuzi s občany.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#56

Vaše změny v jízdním řádu mě stojí čas. Můj čas. Dále nesouhlasím se změnou trasy linky č. 12 z důvodu nedostupnosti zpáteční cesty z Jídelny (nejen) pro důchodce Zlatá kotva.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#60

Je nezbytnou nutností, aby si zastupitelé uvědomili, proč byli zvoleni, kým byli zvoleni a čí zájmy mají hájit.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#62

Podepisuji, protože linky MHD v Karlových Varech pravidelně jako student využívám a jako občan si nepřeji takovou razantní změnu, která by mi znemožnila přepravu z místa A do místa B.

(Bochov, 2020-02-19)

#64

Podepisuji, protože jsem z okrajové části KV (Sedlec) a tímto omezením se výrazně zhorší možnost dopravy z centra, a to zejména ve večerních hodinách.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#72

Nesouhlasím s novým jízdním řádem.Jsem z okrajové části města s odtud nám nenavazují skoro žádné spoje.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#78

Podepisuji tuto petici, protože ranní a večerní spoje nejsou vymyšleny tak, aby se lidé do práce dostali např. na 7hod ranní nebo večer z práce, nemáme ani jeden spoj, který by vyhovoval na normální pracovní dobu a nejde jen o lidi, kteří pracují, ale také o děti, které jezdí do škol, na kroužky či jakákoliv doučování.
Pochopím snížení dopravy během víkendů či svátků, ale určitě ne během týdne. Je očividné, že nový jízdní řád vymyslel člověk, který nemusí využívat veřejnou dopravu, tudíž tím možná pomohl městu snížit náklady, ale vůbec tím nepomohl občanům v KV.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#81

Pracuji ve Varyade a bydlím na Ruzovem vrchu jelikož se linka posunula na 21:15 nestíhám žádný spoj z Tržnice domu.

(Karlovy Vary, 2020-02-19)

#86

Absolutně nekompetentní,neuvážené rozhodnutí lidí,kterým na občanech města nezaleží.

(Kaarlovy Vaty - Doubí, 2020-02-19)

#87

To, co MHD provozuje, nemá s veřejnou dopravou nic společného: 1) když chci někam daleko dojet, vyjde mi to rychleji pěšky 2) autobusy musí jezdit a nemají stát na konečných stanicích ca 30 minut, za tu dobu by byly užitečnější jinde a ekonomický odpis by to nijak nenarušilo

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#91

Nově navrhované spoje z/do Sedlece jsou katastrofa.
Mimo jiné chybí návaznost na autobusové spoje Student agency do/z Prahy a chybí noční spoje MHD do Sedlece - takto mladé lidi ve Varech a okolí rozhodně neudržíte!

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#92

Nesouhlasím se změnami,které nebyli demokraticky probrané a odsouhlasen é občany K.Varů, půjdu protetovat,snad nebudu sama

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#93

Podepisuji, protože jste mi zrušili spojení do práce .

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#96

Podepisuji proto aby zůstal jízdní řád takový jako byl dosud, hlavně ranní spoje. A hlavně je blbost rušit linku 16 do Tašovic když tam bydlí spousta starých lidí jsou na MHD zavislí. Přestupy by jim dělali jen problemy. A hlavne zbytečně dlouhé čekání na bus když nějaký ujede.

(Karlovy Vary - Drahovice, 2020-02-20)

#99

Podepisují, protože se škrty v jízdních řádech absolutně nesouhlasím.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#100

To,co vymýšlejí ... Ty inovace.... Máme snad nejhorší Magistrát v republice. Nejde jen o spoje, které prostě zruší a hotovo. On snad někdo jezdí do práce, z práce, školy, k lékaři, nebo nakupovat? Já myslela, že je to i kvůli prostředí, aby se tolik nejezdilo auty. A ono ne. 🤔 A zrušení infocentra u Becherovky a cpát ho na poštu a diktovat si, co tam zbourám a předělám.... Fakt super místo! Vy tam vůbec nepřemýšlíte, že jo?

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#101

Petr Nachtigal

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#102

Problémy s dopravou do/z práce

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#114

Ladislava Hedvikova

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#118

Podepisuji, protože už nyní bylo velmi komplikované a občas velmi logisticky náročné se dostat z jedné části KV do druhé včas a bez zbytečných prodlev a plýtváním svého života na čekání MHD. Natož od 1.3. 2020 .

(Počerny 87, Karlovy Vary, 2020-02-20)

#120

Podepisuji, protože zvláště ubráním spojů a změnou času odjezdu spojů, a změnou trasy konkrétně linky č.6, strávím jako dojíždějící do K.Varů Doubí do zaměstnání denně mnohem více času (dřívější výjezd z domova až o dvě hodiny ráno,čekání na spoj MHD téměř půl hodiny,to samé odpoledne).

(Vojkovice, 2020-02-20)

#124

Podepisuji protoze,bydlime v casti Doubi kde ubrali spostu spoju a jeste zmenili tasu autobusu č.6 kde starsim lidem znemozni dostat se do Pennymarketu v Tuhnicich.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#129

Nelze napsat, co si o tom myslím. Snad...než TOHLE, to ať raději MHD zruší úplně.

(Jenišov, 2020-02-20)

#130

Naprosto souhlasím s veškerými námitkami.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#134

Nesouhlasím s redukcí spojů. Všichni v mém okolí mají špatnou návaznost spojů aby se dostali do práce .

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#136

Spoje jedoucí dle stávajícího jízdního řádu jsou již samy o sobě nedostatečné. Spoje jsou tak málo četné, že pokud potřebuji vyzvednout dceru ve školce v Doubí v 16:00 a jet nakoupit babičce a postarat se o ni do Staré Role, vyrážím z Tuhnic v 15:42, a pokud stihnu spoj, tak ve Staré Roli jsem kolem 17.hod. Nakoupím, postarám se o babičku a nakonec s 3letou dcerou dorazím domu kolem 19:30. Nákup zabere maximálně půl hodiny, u babičky hodina. Zbylé 2 hodiny sravim cestováním hromadnou dopravou, přestupy, a čekáním na autobusy.
Také nerozumím tomu, proč se ruší spoje do Doubí, kde je několik kvalitních školek a škol a rodiče tam každý den svážejí děti auty. Spoje jsou už takto nedostatečné, čtvrť ráno a odpoledne trpí nadměrným dopravním zatížením. Naopak namísto škrtů by bylo spoje do Doubí potřeba posílit, zejména v době začátku a konce výuky (ráno a odpoledne).
Zároveň mě už dlouho udivuje, že spoje 13 a 3 odjíždí ze Staré Role v těsném závěsu za sebou a pak je v jízdním řádu velká prodleva.
Cestování MHD v KV je složité, škrty přinesou další zhoršení. Toto jaro a léto zvládneme snad na kole. Kvůli podzimu a zimě si ale budeme muset pořídit auto, protože situace s MHD je pro nás neúnosná. Myslím si, že lázeňské město by mělo dbát na to, aby mělo dobrou obslužnost MHD a lidé tudíž k pořizování aut nuceni nebyli.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#137

Nesouhlasím s takto drastickou redukcí systému MHD v Karlových Varech

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#138

Si město nemůže dělat co chce na úkor svých občanů!

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#142

Nejsem vůbec majitelka auta a ještě je všemu jsem zdravotně postižená, dále učím v ZUŠ a žáci, kteří končí kol 19. h. se nedostanou vůbec domů do zmíněných částí KV a okolí a že je jich dost a přijdeme tak o ně!!!!

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#143

Jsem z Bohatic a spoje sem jezdi velmi malo,vecer a o vikendu bych uvitala vice spoju zajizdejicich do Bohatic.Dekuji.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#149

Změna jízdního řádu se týká i mě. Upravení spojů je velmi citelné, linka č.6 je upravena tak, že oproti dosavadním spojům je leckdy i o tři spoje v hodině méně...

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#154

Se mě ti týká a musela bych chodit ráno pěšky do práce až do Křižíkovi ulice. Nenavazuje mi spoj. Zmenili jste čas i trasu.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#155

Myslím si, že ve městě, ve kterém velká část občanů pracuje v lázeňském centru, by se veřejná doprava měla podporovat co nejvíc. Naopak si myslím, že je nesmysl, aby mhd bylo pro děti zdarma, dotovaná částka 365 Kč za rok mě absolutně neruinovala...

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#157

MHD využívám denně, zrušení spojů zhorší dostupnost

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#159

Je to nesmysl ty spoje MHD

(Kraslice, 2020-02-20)

#161

Změny mají být k lepšímu a v tomto případě nejsou, snížena četnost časů spojů za hranicí únosnosti. Z Růžového Vrchu o víkendu třeba jen jednou za hodinu ? …. to je jak plán spojů do Prahy !!!!, do Sedlece někdy žádný autobus za hodinu!!!! Tam kde byly 3 spoje za hodinu jsou 2, pro mě horší dostupnost do práce a z práce, nejčastěji využívám spoje 13, 1, 3, 19 nebo 5. Kompetentní lidé hledají řešení bez škrtání a zdražování, takhle umí vyřešit dopravu a její financování úplně každý !

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#162

MHD musí mít dostatečně malé intervaly, aby byla prakticky použitelná, a krajské město by, podle mého názoru, použitelnou městskou hromadnou dopravu mít mělo.

(Říčany, 2020-02-20)

#164

Podepisují, protože se mi velmi NELIBI škrty v jízdních řádech MHD

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#167

Podepisuji, protože jsem maminkou 2 malých kluků a MHD využíváme denně. Je to pro mě jednodušší, než kluky nakládat do auta a těžce hledat v centru města místo k parkování, když jdeme např.jen na oplatku. Navíc když je všude parkování zpoplatněné! Přijde mi to také více ekonomické a ekologické. Samozřejmě to máme i jako "zážitek", malý výlet po rodném městě.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#173

Pro mne a moje blízké znamenají změny podstatné zhoršení obslužnosti, v době kdy si města dávají za cil "vyhnat auta z měst, K.Vary jdou proti proudu a spoje ubírají. Pokud je toto důsledek populistické MHD zdarma pro děti a seniory, tak děkuji,ANO, je lip☹

(Karlovy vary, 2020-02-20)

#175

Chci využívat MHD a mít důvod žít v KV.

(Šemnice, 2020-02-20)

#180

podepisuji, protože plně souhlasím se všemi body petice

(karlovy vary, 2020-02-20)

#184

Podepisuji , protože bydlím v Karlových Varech nemám auto a jsem odkázána na MHD.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#188

Díky této změně dojde k větší pravidelnosti spojů v centru, akorat se zapomnělo na fakt, že lidé bydlí třeba i v lázeňském území, Doubí, Tasovicích nebo třeba Otovicích a pokud takový dojíždějící člověk do práce má k dispozici automobil, velmi rád ho využije, jelikož nepojede do práce o hodinu dřív, někde dokonce i o hodinu a 20 minut. A to dámy a pánové zapomínáme na to, že o prázdninách jezdí některé linky prakticky jako o víkendu - tomuto se prý říká omezení provozu kvůli úbytku cestujících (dětí/studentů), akorát se nejak zapomnělo, že pracující lidé se také musí dostat do práce... Ale důležité je, že máme slevy pro studenty a důchodce. No a ta zbytečná Vánoční výzdoba za několik set tisíc určitě byla také potřeba, že ano?

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#190

Nedomyšlenost linky č.6!!!
Děkujeme!!!

(Karlovy Vary-Doubí, 2020-02-20)

#195

Podepisuji, protože jsem nevěřil tomu, že změna může ještě zhoršit už tak velmi pochybnou dopravní infrastrukturu. Snížit frekvenci autobusů od Krajského úřadu ( když stačí posílit dobu konce pracovní doby, což by znamenalo asi o jeden autobus navíc a omezit případně jiné časy), mi přijde jako vrchol bezmozkovosti. Když k tomu přidám další změny, které postrádají jakoukoliv myšlenku ke zlepšení infrastruktury a navíc ŽÁDNOU změnu v nelogickém společném odjezdu linek č. 6 a č. 3 ve směru na Starou kysibelskou, nezbývá mi, než se pod tuto petici také podepsat.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#196

Nesouhlasím s tak razantním omezením MHD a změněnou trasou linky č. 6.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)

#198

Podepisuji, protože je to nehoráznost vůči občanům města. Pocházím z Karlových Varů a MHD by tu měla plnohodnotně sloužit jak jejím obyvatelům, tak i návštěvníkům z celé republiky. Jako lázeňské město si K. Vary žádné škrty nemohou dovolit a tento postoj vůči cestujícím jenom dokazuje, jak je MHD blaho cestujících lhostejné. Linky by měly jezdit tak, aby se cestující bez námahy dostali ve městě tam, kam potřebují. Pokud toho MHD není schopná, pak má ve vedení neschopné lidi. Doufám, že zvítězí zdravý rozum a lidé na postech, které o škrtech rozhodují, učiní správné rozhodnutí ve prospěch cestujících. Jinak MHD ztrácí svůj smysl a může to rovnou zabalit. Pak se sice ušetří peníze a ty si MHD může strčit někam. Václav Li

(Libecina, 2020-02-20)

#200

Nechápu tuhle nesmyslnou změnu v době, kdy se všude ve světě MHD podporuje a v Karlových Varech systematicky několik let ničí.

(Karlovy Vary, 2020-02-20)