MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Ondra

#169401 Ruce pryč od Taiwanu maoistické zrůdy !!!

2021-04-22 09:10

Neni treba vojenskeho stretnuti. Staci vyhlasit totalni bojkot vseho cinskeho vyvozu do US a kdyz se pridaji ostatni zapadni zeme, stamiliony Cinanu timto pres noc ztrati praci a cinska ekonomika se zhrouti jako domek z karet. US prezident by mel cinskym pohlavarum oznamit jaky nasledek by melo prepadeni Taiwanu. Zaradovala by se mozna Indie, pokud by zapadni investice misto do ČLR sly do Indie. Svet by mel slusnou nahradu za cinske zbozi mizerne kvality.

No oni jim Tchajwanci naklepou prdel! Vzpomínám s radostí jak v roce 1979 napadla miliardová ČLR Vietnam! Několik dní, než se Vietnam vzpamatoval z šoku, postupovala skoro miliónová maoistická armáda! Poté jim Vietnam totalne napraskal kožich a zastavili se až za hranicemi!

Dost bylo Havla!

#169402

2021-04-22 09:39

Rusofobové jsou šílení.


Nepřihlášený uživatel

#169403

2021-04-22 09:42

SPD a KSČM zvolily jako jediné správný klidný přístup.


Nepřihlášený uživatel

#169404 Haiku

2021-04-22 09:43

Černá barva kůže je ve tmě vidět hůře.


Nepřihlášený uživatel

#169405 Pozor na zfanarizované pražáky!

2021-04-22 09:53

Okolí ruské ambasády obsadila policie. Připraveni jsou i těžkooděnci


Nepřihlášený uživatel

#169406

2021-04-22 09:57

Praha je plná Rusů a rusofobů.

Jamyang Norbu

#169407 ČLR - NEJZRŮDNĚJŠÍ REŽIM VŠECH DOB !!!

2021-04-22 10:26

ČLR - NEJZRŮDNĚJŠÍ REŽIM VŠECH DOB !!!
Od roku 1949 systematické vraždění a asimilace všech nechanských národů nechtěně vtažených do systému čínské rudé komunistické říše
O roku 1949 okupace tradičních nečínských území Mongolů, Ujgurů a Kazachů, jejich systematická asimilace, vraždění až na hranici genocidy.
1950 - začátek kruté a bezprávné okupace Tibetu, ničení, vraždění, genocida, asimilace
1962 - vojenské napadení Indie
60.-70.léta vojenské přepady a zákeřné útoky na SSSR a další sousední země
50.-60.léta v celé čínské rudé říši maoistické šílené experimenty Velký Skok a Kulturní Revoluce které mají na svědomí desítky milionů mrtvých
70.léta - podpora šíleného bestiálního maoistického režimu Pol Pota v Kambodži s miliony mrtvých
1979- vojenské napadení Vietnamu
1989 - masakry vlastních neozbrojených občanů většinového chanského národa
90.léta - podpora maoistických guerill a teroristů ve světě ( Jihovýchodní Asie, Peru, Nepál, Afrika atd.)
a od konce 90.let také vydírání a vyhrožování svrchovaným zemím, neokoloniální zadlužovací politika vůči rozvojovému světu, uplácení režimů v Africe i v Asii, neustálé vyhrožování Tchajwanu a drtivé glajchšaltování Hongkongu.
2018-2019 - začátek absolutně totalitního orwellovského systému kreditů a všeobecného šmírování, udávání a špiclování po celé rudé říši, opětovné zavádění převýchovných táborů pro neposlušné nechanské uzurpované národy.

2019-2020 - bezostyšné a záměrné rozšíření koronaviru po celém světě a sprosté vydělávání peněz na potížích celého světa, které tento zvrácený, zrůdný a prolhaný režim neustále způsobuje. Nadále pokračující devastace svobod v Hongkongu, napadání indických vojáků na hranicích , otřesné vyhrožování všem státům ohledně morální podpory Tchajwanu, Tibetu, Mongolska a Turkestánu.

XIZANG DULIN, XINJIANG DULIN, NEI MENGGU DULIN, HONGKONG DULIN, TAIWAN DULIN

BO RANGCEN

Jamyang Norbu

#169408 Je třeba vymést tu žlutou chanskou špínu z čistých himálajských ledovců !

2021-04-22 10:27

Podpořme demokratickou Indii proti zkurvené totalitní ČLR, která může za celosvětovou hrůzu netopýří čínské pandemie. Pryč se zkurvenými čínskými šunty, pryč s debilními, bezduchými a šovinistickými Chany, pryč s odporným myšlením maoismu a sinocentrismu. Indie si zaslouží naší podporu.

Před 70 lety napadla komunistická čínská armáda nezávislý a mírumilovný buddhistický Tibet a od té doby ho nezákonně okupuje. Čínský komunistický režim je veskrze prolhaný, zločinný a celému světu nebezpečný, zasluhuje si to nejhlubší opovržení !!!!

Tibetský ozbrojený odpor formou guerillové války trval od začátku čínské invaze v roce 1950 hlavně ve východních částech Tibetu, kde mezi lety 1956-59 přerůstal ve vleklou a ničivou válku. Vyvrcholením těchto bojů pak bylo povstání v samotném srdci Tibetu, ve Lhase v březnu 1959. Po definitivní porážce všech tibetských ozbrojených oddílů na konci roku 1961 se další odboj přesunul právě za indické a nepálské hranice. V Nepálu bylo hlavní strategickou oblastí tibetského partyzánského boje malé autonomní království Mustang na tibetských hranicích. Přes všechny úspěchy v boji proti čínským okupačním jednotkám byla nakonec tato základna po brutálním čínském nátlaku na Nepál v roce 1974 zlikvidována a další víceméně utajený odboj probíhá z indického území.

Martin

#169409 Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-22 10:32

Z problematiky konzervace dráhy se stala mimořádně politicky diskutovaná událost. Plán představil poslanec ANO 2011 a člen správní rady SŽ Martin Kolovratník už v závěru roku 2019 na zasedání asociace českého železničního průmyslu ACRI. Pak plán usnul, až se letos objevil jako pozměňovací návrh zákona o drahách. Kolovratníkův plán kritizovali i jeho straničtí kolegové v krajích nebo například železniční odboráři. Kolovratník v reakci na usnesení odborářů napsal místopředsedovi Odborového sdružení železničářů Vladislavovi Vokounovi dopis, ve kterém jejich usnesení kritizuje a označuje za skandální.

„Troufám si tvrdit, že rozvoji české moderní železnice jsem mezi poslanci Parlamentu ČR pomohl jako nikdo jiný,“ uvedl Kolovratník v dopise, ve kterém označuje svůj návrh jako prospěšný a který lokálním tratím pomáhá. „Konstatuji, že ten, kdo odmítá zmíněný pozměňovací návrh, prakticky škodí lokálkám a odmítá jejich ochranu před zničením,“ napsal Kolovratník v dopise, který má redakce k dispozici.

Jeho návrh už prošel hospodářským výborem, celý návrh je aktuálně na programu jednání plenární schůzce. Snaží se ho zrušit opoziční poslanci, pozměnovací návrhy už podali poslanci Ondřej Polanský (Piráti) a Věra Kolářová (STAN).

„Pokud takový návrh projde, může to v praxi znamenat zrušení desítek tratí, úspory jsou přitom diskutabilní,“ vysvětluje své námitky autor pozměňovacích návrhů a pirátský poslanec zodpovědný za resort dopravy Ondřej Polanský.

Martin

#169410 Re: Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-22 10:33

#168919: - Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země 

 Když jsem toho Kolovratníka viděl jak debatovali o nouzovém stavu tak mi stačila chvíle, abych měl 100 chutí ho praštit, arogance a namyšlenost… To že se někdo stane Andyho kamarád, vylosuje si na kole štěstí obor ve kterém si bude vladařit ještě z něj neudělá odborníka. Pokud je nějaký odborník tak ale někde asi má trochu za zkratováno. Myslím že lokálkám by nejvíce pomohlo kdyby se snažil hledat návrh jak lokální tratě využít a zeefektivnit. Namísto toho vyrobí trapný návrh 12 nákladu 1500 osobáků. S odstupem času mě to fakt drbe čím dál víc. Toto je jak návrh dítěte z mateřské školky… To je jak kdyby po silnici kde jezdí 35 aut za den se řeklo že tam stačí polňačka. Vemte si to kdyby nebylo lokálek nebylo by ani těch spoustu vesnic protože lokálky sloužili k rozvoju regionu takže ty vesnice okolo tratí by byly zaostalé. Vlak jim umožnil cestovat, Přepravovat náklad tedy rozvoj pro její práci a kdyby nebylo lokálek tak by nebyla ani spousta z vás protože díky té lokálce se tam vaší pradědci a prabáby přistěhovali / tam zůstali žít.


Nepřihlášený uživatel

#169411 Re: Re: Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-22 10:35

#168920: Martin - Re: Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země 

Máme informace, že Kolovratník se nejspíš pokusí konzervaci dráhy prosadit v jiném návrhu, opět jako přílepek, protože ví, že stávající návrh konzervace dráhy by nemusel projít

Třeba se to dá zvrátit !! A lokálky přežijí !!!

#169412 Re: Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-22 10:38

#169409: Martin - Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země 

 Středočeská Kolešovka nebo výletní trať z Moravských Budějovic do Jemnice a řada dalších možná dostanou druhou šanci. Osud v podobě vytrhání kolejí a přeměny například na cyklostezku hrozil podle připravované novely zákona o drahách celé řadě tratí, na kterých jezdí málo vlaků. Správa železnic proto připravila ve spolupráci s poslancem ANO Martinem Kolovratníkem návrh, který by ročně mohl zachránit alespoň 1 500 vlaků osobních a 12 nákladních. Po vlně kritiky se nejspíš limit spojů nutných pro zachování provozu sníží. Ani ten ale nedokáže splnit celá řada tratí, kde je výletní provoz sice relativně hustý, ale koncentrovaný do období letních prázdnin nebo do víkendů. 

S dvěma nebo třemi sty spoji ročně by tak tyto tratě i podle změkčené verze návrhu čekalo fakticky zrušení. Ve spolupráci s kraji proto připravuje vznik kategorie turistické dráhy, která by zároveň umožnila přežití těchto železnic, jež pro regiony představují významná turistická lákadla. Zároveň by to omezilo výdaje, které má Správa železnic s provozem těchto nerentabilních tratí.

Doposud totiž správce kolejí musí i minimálně využívané tratě udržovat v provozuschopném stavu. Změna by ale mohla Správu železnic těchto povinností zbavit například na tu část roku, kdy po konkrétní trati žádné vlaky nejezdí. To je případ lokálek, které jsou v provozu typicky od června do září. „Pokud snížíme nároky, trať bude od října uzavřená, může tedy být třeba zasněžená a teprve na jaře se pro provoz připraví, zkontroluje a vyseká se okolní zeleň, mohlo by to fungovat,“ uvedl Kolovratník.

Tratě, po kterých se pohybuje jedno historické vozidlo s turisty, pak pochopitelně nebudou potřebovat sofistikovanější zabezpečení a vystačí si s nejjednodušším režimem mimo jiné i proto, že by na nich mohla být i kvůli lacinější údržbě snížená rychlost například na 40 nebo 50 kilometrů v hodině. To pro parní vlaky nebo historické motoráky stačí.

„Tato myšlenka je srozumitelná a na některých tratích, a mohou jich v republice být desítky, může být použitelná,“ uvedl liberecký hejtman a zároveň šéf dopravní komise Asociace krajů Martin Půta. Právě kraje dopravu na regionálních tratích objednávají a v minulých týdnech se řada krajských představitelů proti návrhu na konzervaci lokálek postavila.

Asociace krajů se ale nakonec rozhodla návrh dopravního resortu na konzervaci tratí nepodpořit.

Podle hejtmana Půty je jedním z hlavních důvodů odmítnutí nedostatečné jednání dopravního resortu s objednavateli dopravy a ne zcela standardní způsob, jakým jednotlivé státní organizace prosazují své návrhy do legislativního procesu.

Dopravní resort si totiž problém výrazně zjednodušil tím, že takto významnou změnu předkládá v podobě pozměňovacího návrhu předkládaného vládním poslancem. „My, jako objednavatelé dopravy, kteří regionální provoz z větší části financují, se takovéto nápady dozvídáme z médií. Bylo by vhodné návrh nechat projít klasickým legislativním procesem, zjistit jeho skutečné dopady, kolik se tím ušetří peněz,“ doplnil Půta.

Správa železnic podobně jako ministerstvo dopravy opakovaně uváděly, že konzervace tratí nemá za cíl je rušit, ale zachovat je pro případ jejich budoucího oživení – pokud by se objevila poptávka po dalším provozu. Konzervace tak má například bránit rozprodání pozemků nebo stavbám v okolí, které by následný provoz vylučovaly. Podle kritiků je ale nepravděpodobné, že by se někdy lokální trať se snesenými kolejemi a vytrhanými pražci podařilo obnovit.

Oproti původní verzi návrhu, kdy by o konzervování trati rozhodovali prakticky pouze úředníci Správy železnic na základě sčítání provozu vlaků za poslední dva roky, nyní správce kolejí mluví o nastavení diskuse i s kraji. „Do novely byla zdůrazněna skutečnost, že kraje a obce jsou účastníky správního řízení o konzervaci dráhy. Tímto je ošetřené to, že o využití dráhy spolurozhoduje kraj a bude mít odpovědnost za společensky efektivní využití liniové stavby,“ uvedla mluvčí státní společnosti Radka Pistoriusová.

 

 

 

 

 

 


Nepřihlášený uživatel

#169413 SPD volí lidé neschopní samostatného myšlení

2021-04-22 11:44

#169403: -  

 Přístup k čemu?K penězovodům nebo k marxismu-leninismu?


Nepřihlášený uživatel

#169414 Tak je to správně

2021-04-22 11:45

#169406: -  

 A Rusové se zbalí a odejdou do náruče matičky Rusi!


Nepřihlášený uživatel

#169415 Re: Pozor na zfanarizované pražáky!

2021-04-22 11:46

#169405: - Pozor na zfanarizované pražáky!  

 Rusovi je třeba pustit žilou.Slušné zacházení považuje za slabost.


Nepřihlášený uživatel

#169416 Re: Haiku

2021-04-22 11:48

#169404: - Haiku 

 Ale tebe uvidíme dobře.


Nepřihlášený uživatel

#169417

2021-04-22 11:54

Německo chce koupit 30 milionů dávek Sputniku, řekl v Moskvě saský premiér

 

 


Nepřihlášený uživatel

#169418 Re: Tak je to správně

2021-04-22 11:55

#169414: - Tak je to správně 

A nebo nakopou prdel rusofobům!


Nepřihlášený uživatel

#169419 Re: Re:

2021-04-22 11:59

#169394: - Re:  

 Máš aspoň jeho portrét se třemi bradadami na svém nočním stolku ve zlatém rámečku, když ho tak miluješ?


Nepřihlášený uživatel

#169420 Re:

2021-04-22 12:02

#169402: Dost bylo Havla! -  

 Děti se za několik let budou ve škole učit, že po Háchovi byl druhým kolaborantem ve funkci prezidenta Owar.


Nepřihlášený uživatel

#169421

2021-04-22 12:37

Číslo 18 znamená Adolf Hitler. Vyhoštění 18 ruských diplomatů je tedy nacismus!


Nepřihlášený uživatel

#169422 Re:

2021-04-22 12:39

#169421: -  

 Jak to víš?Ty jsi nacista??


Nepřihlášený uživatel

#169423 Ať už táhnou

2021-04-22 12:42

Na co ten nový

ministr čeká?Zbytek Rusů už by se měl balit k odletu.


Nepřihlášený uživatel

#169424 Víkendový slib premiéra Babiše, že informace o útoku ve Vrběticích zveřejní, už v pondělí neplatil.

2021-04-22 13:48

Babiš s Hamáčkem by se měli Rusku omluvit.

OK, boomers

#169425

2021-04-22 15:04

Pro rusofoby postavíme ZOO a budeme se tam na ně chodit dívat jako na relikt minulosti.