MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA


Nepřihlášený uživatel

#169476

2021-04-23 17:45


Nepřihlášený uživatel

#169477 Nepřítel naslouchá!

2021-04-23 17:53

Pozor na ruské diverzanty!

Svoboda slova

#169478 Re:

2021-04-23 17:59

#169473: - 

 Chovej se slušně, fašisto!


Nepřihlášený uživatel

#169479

2021-04-23 19:23

Havloidům viditelně teče do bot.

 

Nepřihlášený uživatel

#169480 Bělorusko si na hlavu srát také nenechá.

2021-04-23 19:34

Bělorusko zakázalo dovoz výrobků Škody Auto


Nepřihlášený uživatel

#169481 Re: Re:

2021-04-23 19:37

#169475: - Re:  

 Chovej se jako běloch!


Nepřihlášený uživatel

#169482 Re: Re: Re:

2021-04-23 19:45

#169481: - Re: Re:  

 Ty se nechovej jako hnědokošilák hňupe.


Nepřihlášený uživatel

#169483 Stop ruským rejdům v ČR

2021-04-23 19:47


Nepřihlášený uživatel

#169484 Re: Bělorusko si na hlavu srát také nenechá.

2021-04-23 19:49

#169480: - Bělorusko si na hlavu srát také nenechá. 

 Tato informace má vypovídající hodnotu velbloudího trusu.

Zlatý Sputnik V

#169485

2021-04-23 19:50

Za poslední týden přibylo osm podezření na úmrtí po očkování

 

Nepřihlášený uživatel

#169486 Re:

2021-04-24 06:09

#169476: -  

 Za to si zasloužíš flákanec rusáku.


Nepřihlášený uživatel

#169487 Agroandrej do tepláků!

2021-04-24 06:11

ČR má vrátit 280 mliónů Kč unijní dotace Agrofertu.


Nepřihlášený uživatel

#169488 Vakcína pro rusáky?

2021-04-24 06:14

#169485: Zlatý Sputnik V -  

 Zlatý Novičok V ??


Nepřihlášený uživatel

#169489 Re: Vakcína pro rusáky?

2021-04-24 06:47

#169488: - Vakcína pro rusáky? 

 Ano, zlatý Novičok V, který nezpůsobuje trombózu jako ten šunt od vydřidušských západních farmaceutických firem.

KVZ

#169490 Ten Havel za komunistů strašně trpěl, co?

2021-04-24 06:57

           


Nepřihlášený uživatel

#169491 Re: Re: Re: Re:

2021-04-24 07:58

#169482: - Re: Re: Re:  

 Jako Mikuláš Minář.


Nepřihlášený uživatel

#169492 Re: Havloidi do tepláků!

2021-04-24 08:01

#169487: - 

 To jsou drobné proti bilionovému solárnímu tunelu havloidů z ODS, TO09 a KDU!


Nepřihlášený uživatel

#169493 Je třeba se vrátit k lockdownu.

2021-04-24 08:03

V Česku se potvrdila indická mutace

 
 

Nepřihlášený uživatel

#169494 Re: Re: Bělorusko si na hlavu srát také nenechá.

2021-04-24 08:57


Nepřihlášený uživatel

#169495

2021-04-24 08:58

BIS je appendix CIA?!

pitomiovlastenci raus !!!

#169496 SPD - ŽUMPA A STOKA NEJHORŠÍHO ODPADU

2021-04-24 09:05

Okradmůra Kanimůra Debilotio a jeho páchnoucí žlutoprdelní žumpa lidského odpadu - budou nemilosrdně smeteni spravedlivým hněvem opravdových a poctivých lidí této země. Za vlastizradu ve prospěch východních mocností ten nejvyšší trest !!!


Nepřihlášený uživatel

#169497 Pryč s nacisty, stalinisty a maoisty !!!

2021-04-24 09:07

Všechny čecháčkovské příznivce hitlerovského Německa, stalinistického Ruska a maoistické Číny pochytat a odsoudit spravedlivě k doživotnímu vyhnanství !!!


Nepřihlášený uživatel

#169498 pan prasodent je jako saruman

2021-04-24 09:08

Ovar Ovarovič Pching je nejodpornější velezrádná zrůda. Je to zlý a pomstychtivý netvor vzešlý z bahna čecháčkovských primitivních kolaborantů.


Nepřihlášený uživatel

#169499 Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-24 09:09

Z problematiky konzervace dráhy se stala mimořádně politicky diskutovaná událost. Plán představil poslanec ANO 2011 a člen správní rady SŽ Martin Kolovratník už v závěru roku 2019 na zasedání asociace českého železničního průmyslu ACRI. Pak plán usnul, až se letos objevil jako pozměňovací návrh zákona o drahách. Kolovratníkův plán kritizovali i jeho straničtí kolegové v krajích nebo například železniční odboráři. Kolovratník v reakci na usnesení odborářů napsal místopředsedovi Odborového sdružení železničářů Vladislavovi Vokounovi dopis, ve kterém jejich usnesení kritizuje a označuje za skandální.

„Troufám si tvrdit, že rozvoji české moderní železnice jsem mezi poslanci Parlamentu ČR pomohl jako nikdo jiný,“ uvedl Kolovratník v dopise, ve kterém označuje svůj návrh jako prospěšný a který lokálním tratím pomáhá. „Konstatuji, že ten, kdo odmítá zmíněný pozměňovací návrh, prakticky škodí lokálkám a odmítá jejich ochranu před zničením,“ napsal Kolovratník v dopise, který má redakce k dispozici.

Jeho návrh už prošel hospodářským výborem, celý návrh je aktuálně na programu jednání plenární schůzce. Snaží se ho zrušit opoziční poslanci, pozměnovací návrhy už podali poslanci Ondřej Polanský (Piráti) a Věra Kolářová (STAN).

„Pokud takový návrh projde, může to v praxi znamenat zrušení desítek tratí, úspory jsou přitom diskutabilní,“ vysvětluje své námitky autor pozměňovacích návrhů a pirátský poslanec zodpovědný za resort dopravy Ondřej Polanský.


Nepřihlášený uživatel

#169500 Re: Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-24 09:11

#169499: - Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země 

 

Středočeská Kolešovka nebo výletní trať z Moravských Budějovic do Jemnice a řada dalších možná dostanou druhou šanci. Osud v podobě vytrhání kolejí a přeměny například na cyklostezku hrozil podle připravované novely zákona o drahách celé řadě tratí, na kterých jezdí málo vlaků. Správa železnic proto připravila ve spolupráci s poslancem ANO Martinem Kolovratníkem návrh, který by ročně mohl zachránit alespoň 1 500 vlaků osobních a 12 nákladních. Po vlně kritiky se nejspíš limit spojů nutných pro zachování provozu sníží. Ani ten ale nedokáže splnit celá řada tratí, kde je výletní provoz sice relativně hustý, ale koncentrovaný do období letních prázdnin nebo do víkendů. 

S dvěma nebo třemi sty spoji ročně by tak tyto tratě i podle změkčené verze návrhu čekalo fakticky zrušení. Ve spolupráci s kraji proto připravuje vznik kategorie turistické dráhy, která by zároveň umožnila přežití těchto železnic, jež pro regiony představují významná turistická lákadla. Zároveň by to omezilo výdaje, které má Správa železnic s provozem těchto nerentabilních tratí.

Doposud totiž správce kolejí musí i minimálně využívané tratě udržovat v provozuschopném stavu. Změna by ale mohla Správu železnic těchto povinností zbavit například na tu část roku, kdy po konkrétní trati žádné vlaky nejezdí. To je případ lokálek, které jsou v provozu typicky od června do září. „Pokud snížíme nároky, trať bude od října uzavřená, může tedy být třeba zasněžená a teprve na jaře se pro provoz připraví, zkontroluje a vyseká se okolní zeleň, mohlo by to fungovat,“ uvedl Kolovratník.

Tratě, po kterých se pohybuje jedno historické vozidlo s turisty, pak pochopitelně nebudou potřebovat sofistikovanější zabezpečení a vystačí si s nejjednodušším režimem mimo jiné i proto, že by na nich mohla být i kvůli lacinější údržbě snížená rychlost například na 40 nebo 50 kilometrů v hodině. To pro parní vlaky nebo historické motoráky stačí.

„Tato myšlenka je srozumitelná a na některých tratích, a mohou jich v republice být desítky, může být použitelná,“ uvedl liberecký hejtman a zároveň šéf dopravní komise Asociace krajů Martin Půta. Právě kraje dopravu na regionálních tratích objednávají a v minulých týdnech se řada krajských představitelů proti návrhu na konzervaci lokálek postavila.

Asociace krajů se ale nakonec rozhodla návrh dopravního resortu na konzervaci tratí nepodpořit.

Podle hejtmana Půty je jedním z hlavních důvodů odmítnutí nedostatečné jednání dopravního resortu s objednavateli dopravy a ne zcela standardní způsob, jakým jednotlivé státní organizace prosazují své návrhy do legislativního procesu.

Dopravní resort si totiž problém výrazně zjednodušil tím, že takto významnou změnu předkládá v podobě pozměňovacího návrhu předkládaného vládním poslancem. „My, jako objednavatelé dopravy, kteří regionální provoz z větší části financují, se takovéto nápady dozvídáme z médií. Bylo by vhodné návrh nechat projít klasickým legislativním procesem, zjistit jeho skutečné dopady, kolik se tím ušetří peněz,“ doplnil Půta.

Správa železnic podobně jako ministerstvo dopravy opakovaně uváděly, že konzervace tratí nemá za cíl je rušit, ale zachovat je pro případ jejich budoucího oživení – pokud by se objevila poptávka po dalším provozu. Konzervace tak má například bránit rozprodání pozemků nebo stavbám v okolí, které by následný provoz vylučovaly. Podle kritiků je ale nepravděpodobné, že by se někdy lokální trať se snesenými kolejemi a vytrhanými pražci podařilo obnovit.

Oproti původní verzi návrhu, kdy by o konzervování trati rozhodovali prakticky pouze úředníci Správy železnic na základě sčítání provozu vlaků za poslední dva roky, nyní správce kolejí mluví o nastavení diskuse i s kraji. „Do novely byla zdůrazněna skutečnost, že kraje a obce jsou účastníky správního řízení o konzervaci dráhy. Tímto je ošetřené to, že o využití dráhy spolurozhoduje kraj a bude mít odpovědnost za společensky efektivní využití liniové stavby,“ uvedla mluvčí státní společnosti Radka Pistoriusová.