PETICE s připomínkami k novému autobusovému dopravci na lince Děč

Mates

/ #57 Re: Re: Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-23 06:58

#56: Michaela Jílková - Re: Re: Re: Výhody x nevýhody 

 Tak ono to přes Libouchec navazuje dnes jen u několika málo spojů ve špičce, kdy to jezdí každou půlhodinu, takže přesnější je říci, že to nenavazuje. Od nového JŘ by to mělo navazovat u všech spojů ze základního taktu (samozřejmě za předpokladu, že autobusy budou stíhat jízdní řády a přestupovou vazbu v Libouchci), jen se prostě bude jezdit přes Libouchec. Jízdní doba zůstane stejná, dojde ovšem k výraznému snížení jízdného na této trase a to na 27,90 Kč při použití elektronické jízdenky a na 31 Kč při použití normální jízdenky. Navíc v ceně jízdenky by mělo být i MHD v Ústí.

Co se týká druhé části, tak souhlasím, že by úplně stačilo, aby DP Děčín přistoupil na integraci. Jinak to, jestli nějaká společnost nabídla či nenabídla nereálné náklady, to je samozřejmě otázkou. Obecně ovšem platí, že když už někdo s nějakou nabídkou vyhraje, musí za tyto náklady také jezdit. Za situace, kdy si budou úředníci z ÚK kontrolovat kvalitu poskytovaných služeb tohoto dopravce, nevidím v nízké ceně žádný problém. Ono vůbec to "nevítězství" DP Děčína není nic neobvyklého. Tito "městští dopravci" jsou totiž zpravidla velmi drazí v porovnání s konkurencí, protože mají velké režijní náklady. Podívejte se třeba na Mostecko, kde se taky DP Mostu a Litvínova nechytal a vyhrály Autobusy Karlovy Vary.