Obnova železniční dopravy na trati Rakovník-Kralovice-Mladotice

Střela

/ #42

2015-06-26 10:27

Zajímavé. Silnice 3 třídy nikdo nejenže neruší, ale ani na nich neprovádí "sofistikované výpočty rentability prováděné týmy zkušených odborníků". Vozidlo typu 810 či 814 nemá násobně vyšší náklady, nežli autobus. Má obdobný motor, provozní náklady jsou dokonce nižší, nežli u autobusu (který mmch. neplatí za dopravní cestu, to jako když malé děcko sčítá hrušky s jablky dohromady). I kdyby tomu tak nebylo (každopádně rozhodně nejde o násobky cen, jak je majiteli autobus. firem, či různými pašalíkáři neustále podsouváno), tak jsou jinde v provinčních rozpočtech mnohem vyšší částky, které by stály za přezkum výborně placenými odborníky.  "Týmy zkušených odborníků" nemají vlastně nic jiného na práci, nežli dělat Public Relations záměrům různých zájmových skupin které se právě, za vydatného pokyvování úředníků kraje,  chystají obyvatelstvo venkova obrat o další výhodu a rozdělit si roztodivnými způsoby peníze původně určené na tuto službu. Příště bude na řadě školství, důchoďáky, školy, zdravotnictví, v každém oboru najdeme "týmy zkušených odborníků", které se třesou na vaše peníze, služby. Mám návrh: Co takhle prověřit jeden z těch "týmů" třeba tzv. POVED s.r.o., zdalipak by se jeho zrušením nenašly náhle peníze na provoz oněch "ztrátových a nerentabilních" tratí? Provést takovou analýzu by stálo jistě za to, neb "týmy zkušených odborníků" obvykle mívají velice nadstandartní požadavky ve svém fin. ohodnocení. Není proto divu, že takové partičky "koordinující veřejnou dopravu" jsou všude zřízeny kraji jako s.r.o., právě z důvodu snadných čachrů s jim přidělenými penězi. Myslím že žába na prameni veřejné dopravy je známa a rozhodně to nejsou vedlejší tratě.....