Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi


Nepřihlášený uživatel

/ #255

2015-11-19 09:00

S peticí plně souhlasím. Mám 3 děti (ze 6) zaměstnané ve školství, kteří mohou potvrdit, že se učitelům velmi špatně (až na úkor vzdělávaných dětí) učí děti s rozdílnou schopností se vzdělávat. Také z vlastní zkušenosti (chodila jsem do dvoutřídky na vesnici, kde byla pomalu polovina dětí romského původu a později na osmileté gymnázium včetně zakončení studia na ČVUT Praha) toto mohu potvrdit.
A nezapomínejme, že vztahy mezi dětmi a jejich sociální cítění mohou a nejvíce ovlivňují rodiče, jen velmi málo mohou ovlivnit učitelé. Nezaměňujme tedy role, podpořme rodiny s dětmi, a tím i porodnost, neboť ve větší rodině se přirozeně dítě motivuje k empatii a dobrosrdečnosti a potlačuje jeho sobectví! Buďme vděčni za to, že nám bylo dáno více schopnopstí, ale nezneužívejme toho - buďme solidární s těmi, kdo takové schopnosti nemají, kteří naopak dostali do vínku spoustu omezení a těžkostí a podpořme je tím, že jim vytvoříme podmínky, jak se zájmem získají aspoň nějaké dovednosti, které budou moci dále v životě rozvíjet. Podpořme manuální zručnost dětí, neboť i řemesla jsou důležitá. Nemusí mít polovina našeho národa vysokoškolské vzdělání, neboť tím ho ve světě automaticky degradujeme. To je úlohou našich zákonodárců, volme je tedy s uvážením a nenechme se ovlivnit jejich líbivými slovy. Volme kvalitní lidi, kteří mají srdce na pravém místě! Buďme slušní a chtějme to především od svých zástupců! Nováková