Proti Transformaci příležitostné osobní dopravy na taxislužbu

Quoted post

Dan

#168

2013-04-28 21:30

Tak vážení lolegové, předem děkuji Michalovi za to že to rozjel a věnuje tomu spoustu času!!! a my ostatní skončeme s tim, že tady budeme psát jaký je ten zákon nasmysl a blábol atd. a nebudeme komentovat ani to co Kvasnička a jak postihovat taxi.... to není naše věc!! My jsme smluvní přepravci a o tom se věcně bavme. Omezil bych již tuto diskuzi na návrhy VĚCNÝCH BODŮ, ktere nám v zákoně nejvíc vadí a ty poté utřídit a předat právníkům (což bych nechal na Michala)


1) registrace auta na Magistrátu ?... Ano, ale jako vůz smluvní silniční dopravy (nemohlo by se registrovat auto na obě činnosti)

2) průkaz řidiče ?..... Ano, ale ne taxikař, ale smluvní dopravce, vydaný na základě odborné spůsobilosti, na kterou většina z nás už má papír (určitě ne zkouška z taxametru) a myslím, že nebude vadit když nebude možné vlastnit oba průkazy (bud chci byt taxi nebo smluvka a když o prukaz z nějakého důvodu přijdu nemůžu zažádat o taxi průkaz a opačně).

3) Smlouvu na každou jízdu... NE!! Dostačující rámcová smlouva s firmou, produkcí, kapelou, hotelem, ministerstvem atd. (dle toho kdo pro koho jezdíme) a na jízdy mít vyplněný říkejme tomu třeba: přepravní list odkud - kam

4) Platba bez hotovosti ?.... ANO, klidně bezhotovostní, ale možnost příjímání i platební kartu což je také bezhotovostní a čisté jak křišťál...

Takže jestli souhlasíte zhruba s těmito body, tak očekávám další co vás napadá, Tak přečtěte si ten zákon, zapřemejšlejte co a jak a pište návrhy.

Děkuji předem Dan

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#170 Re:

2013-04-28 22:36:45

#168: Dan -

No nevim proc je takovy problem, v tom prijimani hotovosti, i kdyz vim ze se to nesmi, ale proc napr. hotelovy hosti nemohli platitridici v hotovosti, kdyz dostanou PPD?

Dáša

#171 Re:

2013-04-29 05:21:00

#168: Dan -

Přidala bych ještě bod č. 5 ohledně možnosti náhradního vozu, vozu z půjčovny apod. copak jste nikdy nepotřebovali auto místo svého ať už z důvodu bežného servisu, v době optavy po nehodě, když vám nestačil vlastní autopark, nebo jste testovali auto před koupí noveho.

Co se týka smluv na každou jízdu - souhlasim že je to nesmysl a naprosto nereálné. Dnes je i ústní dohoda smlouva  - pokud to vyhovuje oběma stranám - to řekne každý právník. A když pújdeme uplně do detailu a nějaká smlouva by byla uzavřena tak ji určitě nenechám vozit v autě aby si ji četli zaměstnanci místo novin... Přepravní list by se eventuelně dal nějak vymyslet ale také ne na vše. V připadě kongresu o 500 lidech nevim nevim, nebo když přiletí majitel firmy soukromým letadlem kdy z něj stěží dostáváme čas příletu natož program - info od něj typu: chci auto v 10 u terminálu - budu tu 2 dny. Co pak do takového listu

A taky se mi moc nelíbí mnohem vyšší pojistky aut a každý rok technická pokud jsou v registru taxi. ebouram, na autech mám maximální bonusy a žádné není starší než 4 roky tak na co platit? Ať si hlídaj ty staré krámy tahané po bouračkách z venku