Podpora Mgr. Vítězslavě Baborové, radní Jihočeského kraje za KSČM

Quoted post

Nepřihlášený uživatel

#3053 Stalo se něco zásadního od podzimu?

2013-05-21 19:24

Může mi někdo seriózně říct, zda se stalo něco hrozného od podzimu, kdy školství ovládli komunisté? Obživli ti čerti, které Rosocha a spol. malovali na zeď? Nezaregistroval jsem, že by se v jižních Čechách ve velkým rušily školy nebo něco podobného. Snad jen že do osmiletého studia se berou děti bez přijímaček a na vlastní uši jsem slyšel tři studentky nadávat na strašně těžký maturitní test z češtiny, ale to vše souvisí především s úrovní školy a úrovní jejího vedení. Maximálně tak ještě, že prošla naprosto nevyhovující bakalářka jen díky tomu, že její oponent byl hladový po jednodenním půstu a nejspíš její nedostatky přehlídl. Já jen že bylo spoustu hysterického křiku a vypadá to, že v podstatě pro nic.

Odpovědi

Nepřihlášený uživatel

#3054 Re: Stalo se něco zásadního od podzimu?

2013-05-21 20:09:18

#3053: - Stalo se něco zásadního od podzimu?

Nestalo se nic, to jen Rosocha a jeho pekelná banda strávili školní rok štvanicí na paní Baborovou, zhubli pár kilo a školní rok jim příjemně utekl. Nevím, kolik času věnovali učení, ale ono je to jedno, protože na třeboňský ústav vezmou letos snad každého bez zkoušek i z 9.třídy. A co se stane? Inu nic, snad jen, že tento ústav za 4 roky vyplivne studentíka typu Hořejší či Heller a jede se dál. A podívejme se na Hellera,  hladový vedoucí BP se před čtením bakalářky nenajedl a svého kámoše Hellera oznámkoval 1 a sytý oponent mu práci zamítl a nepustil k obhajobě.