Obnova železniční dopravy na trati Rakovník-Kralovice-Mladotice

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#1

2015-06-05 03:13

Nejde jen o spojení na Rakovník a Mladotice, ale celkově o spojku Plzně, Kralovicka, Rakovnicka, Kladna a Prahy v jiném směru a přes jiná města, což schází. Nejde nahradit autobusy už jen pro jejich nízký komfrot i vysokou cenu této dopravy (zřejmě záměrně se nemluví o skutečné ceně silniční dopravy a tedy i autobusové). Autobusová doprava si nehradí dopravní cestu, železnice ano, nepodílí se na ůdržbě a budování zastávek, problémy jsou s odstavováním a údežbou vozidel apod.

Jde také o to, dostat opět nákladnídopravu na koleje i v těchto trasách. Dříve zde byla nákladní doprava velmi silná, může do

jít i k oživení průmyslu, služeb i zemědělství a tím přispět i k větší soběstačnosti ČR, být nezávislý na dovozech.

Do budoucna nutno počítat s určitými přeložkami (zejména oblast Kožlan - blíže k městu, zvýšení rychlosti apod. Nutné koncepčně již připravit a postupně realizovat.

Autobusy musí vytvářet přípojnou dopravu k vlakům a od vlaků do okolí (Rakovník, Čistá, Kralovice, Kralovice - Mariánská Týnice, Mladotice apod.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#39 Re:

2015-06-23 11:20:08

#Akorát s tou soběstačností bude prblém pokud jsme v EU