MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#52419 Re: Re: A tady "státní" maturita produkuje 25 % absolventů bez dokončeného vzdělání.....

2015-08-10 06:08

#52415: - Re: A tady "státní" maturita produkuje 25 % absolventů bez dokončeného vzdělání..... 

 Mate absolutni pravdu.  Dnes mladi na uceni kaslou a snahu uchovat si znalosti postradaji. Spolehaji se na internet, kde si mohou informace vyhledat, tak proc by se ucili?

Nase generace je jina. Kdyz nas nekdo vzbudi o pulnoci a polozi otazku, tak okamzite "vysypeme" odpoved.

Internet ma, jako vsechno, svoje plusy a minusy. Pokud slouzi k rozsirovani a doplnovani znalosti, je to v poradku.  Pokud ma nahrazovat nejzakladnejsi znalosti, tak je to prusvih. Osobne internet rad vyuzivam, ale pokud muj vnuk, student VS dela hrubky ve vyjmenovanych slovech a shoda podmetu s prisudkem mu nic nerika, tak dostavam koprivku.

Ale nelamejme nad mladymi hul. Kazda doba nese svoje. Mne je pouze lito, ze se vytraci cistota CJ.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#52420 Re: Re: Re: A tady "státní" maturita produkuje 25 % absolventů bez dokončeného vzdělání.....

2015-08-10 07:19:44

#52419: - Re: Re: A tady "státní" maturita produkuje 25 % absolventů bez dokončeného vzdělání..... 

Vzdělání slouží  k tomu, aby myslící bytost byla schopna oddělit pravděpodobné od nepravděpodobného, kulturní od nekulturního, mravné od nemravného a ideálně (v limitě) pravdu od lži,  proto také vznikla generalizace, která se může jevit jako nesmyslná, ale je ve své podstatě velmi pravdivá - "vzdělání je to, co zbude, když všechno zapomeneme".

Problém bolševických a post bolševických škol je v tom, že neposkytují vzdělání, neboť pokud děti zapomenou znalosti, vypadá to, že jim nezbylo vůbec nic a slovo vypadá užívám záměrně, neb doufám, že tomu tak není. 

Fatální věc, která jim nezbyla při tom zapomíná je, že je potřeba kriticky hodnotit zdroje informací, bohužel tedy velká část z mladých a bohužel i ze starších je schopna uvěřit prakticky všemu co si na internetu přečtou či uvidí, neboť kriticky nehodnotí zdroj informací a mnohdy ani obsah, pokud si dokonce pod kritikou nepředstavují "emotivní agažovanost" čteného a shlédnutého.

V boševickém prostředí byli jejich učitelé a bohužel i velká část rodičů zvyklí, že "stát má pravdu" ( ve své podstatě se jednalo o bolševické heslo, že strana má vždy pravdu, neboť stát a veřejný prostor obecně ovládala bolševická partaj), stát byl garantem "pravdivosti", nedostali vzdělání (učitelé a velká část rodičů), že jsou to oni, kdo rozhodují o tom, čemu budou a nebudou věřit, výsledek je ten, že tak trochu věří všemu a nevěří ničemu - zmatek a bohužel toto přenáší na další generaci, neboť je to součástí obecného kulturního přenosu. 

Pověra, že stát je garant pravdivosti (důvěryhodnosti) přežívá dodnes, přitom je to základní nepochopení úlohy státu, správy veřejného prostoru a nakládání s informacemi, přestože je to do jisté míry pravda.  Stát je skutečně autoritou "pravdivosti" např. při vydávání zákonů či jiných norem, u kterých skutečně garantuje "pravdivost" přesněji vymáhání dodržování, pravdivého na nich nemusí být vůbec nic, např. bolševická ústava měla k pravdivosti opravdu dramaticky daleko. Je to obdobné, jako s autoritou vydávající veřejný klíč pro elektronické šifrování, jsou autority důvěryhodnější a méně důvěryhodné a dokonce nedůvěryhodné. Totéž platí o státech, jsou státy, které jsou autoritou ve vydaných zákonech i jejich vymáhání, tedy státy důvěryhodné a jsou státy, kterou jsou i v této oblasti naprosto nedůvěryhodné, např. Rusko ovládané KGBáky alespoň se to tak minimálně jeví.

Domnívám se, že i z důvodů, které jsem uvedl výše se v našem prostředí někde mezi důvěryhodným a nedůvěryhodný :-) velmi daří ruské propagandě, což je ale spojená nádoba a důvěra (dokonce "věření" či "víra) v ruskou propagandu např. na naoenacisticko - komunistických parlamentních listech následně plodí nedůvěru ve stát jako autoritu v oblastech, kde stát autoritou je a dokonce plodí také nedůvěru občanů sami v sebe a ve schopnost rozhodovat, čemu budu věřit a čemu nikoliv a tak stále dokola. Občan přitom každý den, hodinu, minutu i vteřinu zažívá, že se musí sám rozhodovat, čemu bude věřit a čemu nikoliv, je to jeho bytostná zkušenost, ale pak si opět přečte neonacisticko-komunistické parlamentí listy (jen jako příklad propagandistického serveru, které jsou pěkně sdruženy na pravide.eu) a kolotoč pochybností se roztáčí nanovo. 

Tohoto využívá dnes nejodpornější osoba v politice v ČR Miloš Zeaman mírou vrchovatou a já nepochybuji, že na to při jeho alkoholové demenci nepřišel sám, ale je mu to "raděno" soudruhy KGBáky, chcete-li agenty FSB.

Omlouvám se za nestručnost a děkuji všem, kteří to dočetli až do konce.  

 


Nepřihlášený uživatel

#52436 Re: Re: Re: A tady "státní" maturita produkuje 25 % absolventů bez dokončeného vzdělání.....

2015-08-10 12:03:48

#52419: - Re: Re: A tady "státní" maturita produkuje 25 % absolventů bez dokončeného vzdělání..... 

 Vy dostáváte kopřivku a o mně se pokouší 3. infarkt myokardu. Vnuk nastupuje na VŠ (technický směr) a už nikdo ho nenaučí mluvit a psát česky. Nikdo ho už nenaučí dějiny české kotliny, když pominu dějiny světa. Internet mu bude k ničemu, neboť tam bude hledat především to, co ho zajímá.

Mám těch vnoučat více. Takže provedu kontrolu znalostí u dalších čtyřech. Možná, že "blbý" je jenom ten jeden.

Nikdy bych nad ním nelámal hůl. Mám tisíc chutí zlámat ji o něho.