MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#92278

2016-09-06 05:41

Agentura SANEP udělala ve dnech 14.7-24.7.2016 výzkum volebního potenciálu ke Krajským volbám.

U SANEP: v Jihomoravském kraji měla TOP09 s podporou starostů a Žít Brno volební potenciál 5,8% (volební preference 2,4%).

ČT24 bude mít od 15.9. ke Krajským volbám serii debat z jednotlivých krajů a nechala si ve dnech 8.8-3.9.2016 u agentur Median a STEM/MARK udělat výzkum volebního potenciálu.

U Median a STEM/MARK: v Jihomoravském kraji měla TOP09 s podporou starostů a Žít Brno volební potenciál 16,5%!!!

Tedy asi tak za 1 měsíc se volební potenciál TOP09 s podporou starostů a Žít Brno zvýšil o 10,7%!

Tím pádem se TOP09 dostala do televizní debaty místo SPD+SPO (v ostatních krajích je tato výměna velmi podobná).

To jen pro ukázku, aby bylo jasné, jak se na předvolební masáži budou podílet jisté výzkumné agentury a ČT24.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#92280 Re:

2016-09-06 05:42:55

#92278: -  

 SANEP je velmi podivná firma, která za svou existenci platí z milionových obratů cca 10 000,- daň ze zisku. Také je velmi zajímavé, že se její obrat zvícenasobil od té doby, co dělá tak pěkné průzkumy o Miloši Zemanovi :-). 

Důvěryhodnost toho, co SANEP produkuje je tedy rovno nule a to dokonce už z principu jak své "průzkumy" provádí.