Požadujeme navýšení rozpočtu Slezského divadla v Opavě

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#129 Re: Re: Re: Ubohost

2012-03-06 20:58

#128: - Re: Re: Ubohost

Vážený pane kolego. Ano souhlasím skoro se vším, co jste napsal. Bohužel nemohu souhlasit s větou, že jsme byli všichni připraveni na možnost snížení platů. Možná si  tuto variantu někdo přál, ale rozhodně si ji nepřáli všichni...Není to nic proti vám...:-) Mně osobně je  líto kolegů, kteří dostali výpověď. Jsou mezi nimi tací, kteří si výpověď nezasloužili z mnoha důvodů, které, my zaměstnanci, dobře známe...Nebudu se dále rozepisovat. S úctou Ilona Kaplová

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#130 Re: Re: Re: Re: Ubohost

2012-03-07 09:04:16

#129: - Re: Re: Re: Ubohost

taky nemohu nereagovat. Řešení a  myslím, že i spoustu nápadů k zlepšení vnitřně hodně napjaté situace v divadle, již několik let, mnozí z nás / nejenom sólistů/ přinášeli. Stále se vše točilo kolem nefungujícího  a neprosperujícího marketingu, který jako jediná složka, /kromě orchestru v divadle, taky prošel výraznou designovou rekonstrukcí. Moc jim to nepomohlo. Bohužel všichni v divadle moc dobře víme jak zlé to je. Myslím, že by pan ředitel mohl aspoň raz veřejně ocenit  třeba to, že jsme jej neobcházeli a nechodili na magistrát stěžovat se k zřizovateli, ale snažili se nechat jej  vypracovat nějakou koncepci managmentu, jak fungovat se stávajícím marketingovým oddělením, nebo jak změnit stratégii marketingu. I péřes žádosti umělecké rady, se tak nestalo. Marketing  nás svoji nekoncepčností a nechutí prodávat operní a baletní soubor tlačí jednoznačně ke dnu. Všichni v divadle to víme, upozorňujeme na to veřejně i neveřejně, nefunguje normální divadelní plánování,. Jako příklad uvedu, že v březnu, byť je doma celý operní soubor, orchestr, i dirigenti nehrajeme jenom 7x. Proč???????Zeptejte se na marketingu???? Máme titul, ve kterém není divadelní sbor / který je 10 dní na Maltě/ a tak by se  titul Perníková chaloupka klidně mohl hrát jak pro předplatitele, tak pro děti, nebo na mimo pro diváky Opavy a okolíí. Píšu o tom pro to, že pomalu našim propuštěným zaměstnancům, kteří účinkují v této opeře končí pracovní poměr v divadle a tak po 1.dubnu 2012 jej nezahrajeme ani pro skupiny předplatitelské. Tím si znovu uděláme z diváků blázny. Ne my sólisté, ale náš divadelní marketing a vedení divadla. Osobně jsem dne 27.2.2012 na to pana ředitele upozornila. Nic se nestalo!!!!!!!!!!!! Tak takhle to u nás funguje. Všichni jsme již unavení, znechucení a vyčerpaní. Nebo možná je nějaký jiný důvod,proč i v tomto měsíci opera nehraje. Jen nevíme jaký a nikdy se to nedovíme.......To prý není naše věc!!!!!!!!!!

A ktým sníženým platům....jsou mezi zaměstnanci divadla mnozí, kteří mají několik zaměstnání, takže jim by to zřejmě až tak nevadilo.....Bohužel ti, kteří to mají jako jediný pracovní poměr a tento plat jako jediný zdroj příjmu, nikdy nebudou souhlasit, aby za míň peněz, dělali víc práce. Již několik jsme ve všech souborech hrubě pod stav a děláme tak práci za ty, kteří tady nejsou, protože se nedoplňují soubory. Pokaždé je nám jen ústně slíbeno...."vydržte, vdržte nějak to zvládneme"  tak to máme za to, že jsme vydrželi.................Nezbývá mi jen se ironicky poděkovat všem členům marketingu, kterí  námi /operní a baletní soubor/   jen dlouhodobě pohrdjí a když nenabízí naše opery, tak na telefonické dotazy našich diváků, kteří se ptají kdy se bude to nebo ono hrát,  je posíljí do blízkého Moravskoslezského divadla Ostrava.  Z tohoto nám je všem na zvracení..... Toto by měl pan ředitel řešit.........!!!!!!!! Tak jsme to dopracovali protože jsme byli sice zticha a všichni jsme se krásně na sebe usmívali a mysleli si své.........................Katy Jorda