SEBRALI JSTE NAM AUTOBUS - VRATTE NAM AUTOBUS 123

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#7

2012-12-11 19:24

Hlavnym argumentom pre zrusenie bolo usetrenie nakladov - mna by zaujimalo porovnanie prejazdenych km/benzinu pri povodnom jizdnom rade a sucasnom - ked sa autobus otaca, zachadza az na Klamovku..

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#13 Re:

2012-12-13 22:18:45

#7: -  

 Zdravim.

Porovnat naklady neumim, ale vim z oponentury, ze dopravni podnik jezdi o 43% draz nez soukromy dopravce.

Z oponentury taky vim, ze ohlasene uspory jsou odlisne od skutecnych, pokud nejake uspory jsou a ze autobus 123 musi jet 2km daleko , aby se mohl otocit do protismeru mezi konecnou /vystup / na Kavalirce a nastupem na opacne strane Plzenske.

Jak vidno , mame kompetentni magistrat.

T.

#16 Re:

2012-12-18 10:18:18

#7: -

K ušetření nákladů: před optimalizací ROPID sliboval 400 milonů úspor, nyní chce jen na provozní náklady o 300- 500 miliónů víc než dřív (údaje v tisku se různí).

123ka teď stojí podle vozokm cca 12 MKč/ročně, před zkrácením stála cca 17 MKč.

Samozřejmě, že 5 MKč je celkem velká úspora. A jaká by teprve byla, kdyby zkrátili 167ku, která má podstatně delší souběh s tramvají. Mohla by se po otevření metra "Nemocnice Motol" úplně zrušit, protože obsluhuje zhruba rovnocenná sídliště jako 123ka, ale nejsou do tak strmého kopce a jsou k tramvaji blíž. Lidé by mohli chodit domů od tramvají nebo od metra ;-)

Taková blbost by jistě mohla ROPID napadnout! Na prvním místě musí být důstojnost cestování MHD. A přivést lidi z aut do MHD. Šetření předváděné ROPIDem je přesně opačná cesta.