SEBRALI JSTE NAM AUTOBUS - VRATTE NAM AUTOBUS 123

Nejsem ze Šmukýřky

#1 Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

2012-12-04 23:09

Navíc to není žádná 167, kde je aspoň plná obsazenost ...
z994

#2 Re: Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

2012-12-05 00:01

#1: Nejsem ze Šmukýřky - Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

Je vidět že tím autobusem nejezdíte :)... Ale také názor.....

mystrdat

#3 Re: Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

2012-12-05 14:08

Anna

#4 Re: Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

2012-12-05 16:14

#1: Nejsem ze Šmukýřky - Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

A jel jste někdy 123? včera v podvečer jsem jela a v autobuse byla tak plná obsazenost, že na druhé zastávce Kavalírka již nemohl nikdo přistoupit, protože se tam prostě nevešel. 123 není nevytížená linka, navíc v této oblasti se staví stále více a více bytů a bude tak časem ještě vytíženější. Navíc slibovaná návaznost na 167 absolutně nefunguje!

thun

#5 Re: Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

2012-12-08 22:03

#1: Nejsem ze Šmukýřky - Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

Je vidět, že to tam neznáte, stejně jako pánové z ROPIDu. Těch důvodů je celá řada, vydá to na hodinu čtení, viz http://www.cibulky.info/?p=938 a odkazy tam uvedené.

Pro mě nejdůležitější jsou dva důvody: Přecházení na Kavalírce je o strach, od 1.9.2012 tam auta srazila nejméně tři chodce. Ten přechod prostě na tak masivní přestupy není stavěný a křižovatka je (ne)urbanisticky znetvořená tak, že prioritní je automobilový provoz. Druhý důvod je, že ROPID by měl dělat vše proto, aby dostal lidi z aut to MHD. Tohle je ukázkový příklad toho, že ROPID dělá přesně opačná opatření.

 

asertivní realista

#6 Re: Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

2012-12-10 22:57

#1: Nejsem ze Šmukýřky - Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

Proč vůbec existuje MHD, na kterou doplácíme? A nebylo by lepší každého, komu vznikne nárok na důchod, rovnou zlikvidovat? V obou případech by stát ušetřil a úředník by měl nárok na prémie ...

Kdyby se člověku nedraly do očí slzy, bylo by to k smíchu. Je to klasika: Někdo z moci úřední učiní dokonale blbé rozhodnutí, a jeho oběti se začnou bát o to málo, co jim zbylo, a ve strachu přít o to, čí linka je důležitější. Ti co jezdí 123, budou tvrdit, že 167 jezdí prázdná a moc často, ti ze 167 namítnou, že ve 123 jezdí řidič skoro sám.

Nebylo by mnohem rozumnější dojít si to společně vyřídit s těmi, kteří rozhodují? Od stolu, bez znalosti věci, aniž by se přišli přesvědčit, aniž by se obtěžovali zeptat dotčených, co tomu říkají oni, s těmi, pro které náš názor vůbec nic neznamená?


Nepřihlášený uživatel

#7

2012-12-11 19:24

Hlavnym argumentom pre zrusenie bolo usetrenie nakladov - mna by zaujimalo porovnanie prejazdenych km/benzinu pri povodnom jizdnom rade a sucasnom - ked sa autobus otaca, zachadza az na Klamovku..
Naštvaná cestující

#8 Dejte petici taky do obchůdku

2012-12-12 08:29

Navrhuji, aby se petiční archy daly i do obchůdku U lesíka k paní Duchoňové. Tam je podepíše každý, protože VŠICHNI občané do jednoho jsou krajně nespokojeni s touto změnou vládnoucí arogantní moci, vanoucí z ROPIDu.
Chary

#9 Aut. č. 123

2012-12-13 10:48

Nespokojeni jsou obyvatelé Šmukýřky, Cibulek, Košíř. Důchodci, nemocní, dokonce i sami řidiči aut. č. 123.V oblasti pokračuje nová výstavba a dopravní obslužnost se zhoršila!! Vraťte linku 123 do původního stavu s přestupem na Metro!!

Nepřihlášený uživatel

#10

2012-12-13 11:14

Interval jste navíc prodloužili a tak jezdíme zase jako prasata!
Barakk

#11 123 zpet!

2012-12-13 18:14

Jizda linkou 167 na Andel je s kocarem nemyslitelna od te doby co autobus cislo 123 konci v zastavce kavalirka. Od teto doby je taktez zastavka vecne preplnena, autobus 167 narvany k prasknuti spoj co spoj. Je to velice unavne. Jsem pro znovuzavedeni autobusove linky 123 az do zastavky Na Knizeci!
Dejsy

#12 Re: Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

2012-12-13 19:33

#1: Nejsem ze Šmukýřky - Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

Na Šmukýřce se připravuje další výstavba. Do oblasti Šmukýřka je vlastně pouze jeden příjezd, což při neustále zaplněné Plzeňské a Vrchlické je naprosto diskriminační. Dneska jsem jela z Kavalírka na Šmukýřku a měla jsem velké štěstí, že byl přistaven kloubový autobus, jinak jsem musela čekat na další spoj. Zatím mi nohy slouží, ale co bude za rok za dva to raději nechci domýšlet. Přejít na autobus silnici Plzeňská, i když je na přechodu zelený človíček je vrchol odvahy. Lituji maminky s kočárky a tíže se pohybující starší spoluobčany - čím jsme si to zasloužili? Jízdné je stále dražší a kvalita stále nižsí.


Nepřihlášený uživatel

#13 Re:

2012-12-13 22:18

#7: -  

 Zdravim.

Porovnat naklady neumim, ale vim z oponentury, ze dopravni podnik jezdi o 43% draz nez soukromy dopravce.

Z oponentury taky vim, ze ohlasene uspory jsou odlisne od skutecnych, pokud nejake uspory jsou a ze autobus 123 musi jet 2km daleko , aby se mohl otocit do protismeru mezi konecnou /vystup / na Kavalirce a nastupem na opacne strane Plzenske.

Jak vidno , mame kompetentni magistrat.

Starousedlík

#14 Re: Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

2012-12-14 21:40

#1: Nejsem ze Šmukýřky - Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

Když nejste ze Šmukýřky, jak víte, jaká je obsazenost autobusu 123????? Zkuste si jet domů ve špičce!


Nepřihlášený uživatel

#15 Re: Re:

2012-12-15 17:46

#13: - Re:

vsetky tieto informacie by mali ist do medii, aby sa to aspon trochu pohlo..

T.

#16 Re:

2012-12-18 10:18

#7: -

K ušetření nákladů: před optimalizací ROPID sliboval 400 milonů úspor, nyní chce jen na provozní náklady o 300- 500 miliónů víc než dřív (údaje v tisku se různí).

123ka teď stojí podle vozokm cca 12 MKč/ročně, před zkrácením stála cca 17 MKč.

Samozřejmě, že 5 MKč je celkem velká úspora. A jaká by teprve byla, kdyby zkrátili 167ku, která má podstatně delší souběh s tramvají. Mohla by se po otevření metra "Nemocnice Motol" úplně zrušit, protože obsluhuje zhruba rovnocenná sídliště jako 123ka, ale nejsou do tak strmého kopce a jsou k tramvaji blíž. Lidé by mohli chodit domů od tramvají nebo od metra ;-)

Taková blbost by jistě mohla ROPID napadnout! Na prvním místě musí být důstojnost cestování MHD. A přivést lidi z aut do MHD. Šetření předváděné ROPIDem je přesně opačná cesta.

 

 

forLeni

#17 123 - jsem pro znovuzavedení

2012-12-20 02:08

Doufám že tuhle petici ROPID dostane a linku znovu zavede. Pořád se mele o tom jak by lidé měli místo aut více používat MHD, ale všechno směřuje k opaku.Nejprve se začali hojně zavádět zastávky na znamení, v některých místech je lze pochopit, hlavně tam kde lidé nastupují třeba jen ve špičce ale zavádět je v místech kde bydlí spousta lidí, např. zastávky jako Schodová,Na sklonku, Průchova, Naskové, tam to nechápu. A zvláště teď když jezdí autobus 123 totálně přeplněný tak buď se obtížně dostáváte k tlačítku STOP nebo čekáte že to někdo snad udělá za vás.A tlačítek k tomuto účelu v některých autobusech také moc není.Jejich hledání tak někdy připomíná hru na schovávanou.
Autobusy linky 167 se sice prodloužili - jezdí harmoniky ale interval se také prodloužil. Linka 123 nejezdí na knížecí a navíc nenavazuje na intervaly linky 167. Takže když přijedete na Kavalírku z Anděla linkou 167 tak kolikrát čumíte a čekáte na 123 třeba i 15 minut když vám ujede před nosem. Takže o nějakém přímém přestupu nemůže být ani řeč. Miluju ty kecy lidí co na Cibulkách a v okolí nebydlí a ptají se tady proč jezdí autobus při tramvaji. Vážený chytrý, odpovím Vám - tramvaj jede na Řepy, ne na Šmukýřku.A pokud jste to nepostřehl tak tam také bydlí lidé. No dle vašeho komentáře soudím, že jste zřejmě zaměstnancem Ropidu. A myslím že v dnešní rádoby civilizované zemi by se lidé měli dostat důstojně domů.Ale opak je pravdou.
forleni

#18 Re: Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

2012-12-20 02:10

#1: Nejsem ze Šmukýřky - Proč by měl jezdit autobus podél tramvají?

Protože tramvaj ty inteligente jezdí na Řepy ne na Šmukýřku. A tam také bydlí lidé a rádi by se důstojně dostali domů. Ty si buď vozíš prdel v autě nebo jsi evidentně zaměstnancem ROpidu.

Anna a Marie
Nepřihlášený uživatel

#19

2012-12-29 02:06

Raději zdražte dopravu, ale nechte ji kvalitní!!! Minulý týden jsem šla třikrát na návštěvu a zakaždým jsem čekala víc jak 10 min. na Kavalírce. V mrazu a větru jsem se dívala na 123, která čekala na konečné naproti přes silnici. Ostrý kontrast - pan řidič v teple své kabíny, cestující bezmocně vydaní na pospas nečasu. To jste chtěli? Po téměř třičtvrtěhodinové jízdě z Dejvické nepříjemný závěr v sychravém počasí. Nejde jen o čas, jak to vypadá na první pohled. Ale hlavně o zdraví lidí, kterým chatrná zastávka moc nepomůže před nepřízní počasí a již vůbec ne před splodinami aut na rušné silnici. Navrhuji provizorní řešení: dokud se linka neobnoví v původní trase, měla by odstavená čekající 123 alespoň přejet na nástupní zastávku a pan řidič otevřít dveře, aby pasažéři mohli čekat na odjezd v civilizovaných podmínkách. Nepřekážela by tam jiným dopravním prostředkům - po celou dobu mého čekání tam nezastavil žádný jiný autobus. Případně není problém to tam k takovému režimu upravit.

Tento příspěvek byl odstraněn autorem petice (Zobrazit podrobnosti)

2013-01-01 19:17


Nepříčetná

#21 Čest práci aneb FUJ

2013-01-01 21:15

I komoušům došlo, že 123 je potřeba prodloužit už od Anděla, aby cibulečtí nebyli diskreditovaní, co se týče dojezdu do práce do jiných částí Prahy. A to zdaleka nebylo tolik bytů na Cibulkách, co teď. Od té doby jsou zde tři mateřský školy, praktický lékař, dvě základní školy a gympl, dokonce osmiletý, dvě restaurace, sportovní areály, obrovskej lesopark a jediná cukrárna široko daleko.  A hromada nových firem. A co takhle kriminalita zvlášt po setmění, když Ti, co pospíchají, musí jít pěšky.... NUDA, CO?

Zrušení této linky od Anděla je důkazem sobectví, pohodlnosti a ohrožení penzistů, matek, dětí, studentů, pracujících, všech, kterých stále přibývá. A s tím minimálně způsobení žaludečních vředů těch, co na tomto kopci žijí.

V

#22

2013-01-01 23:30

Naprosto souhlasím, že zkrácení linky provedl někdo, kdo vůbec netušil, co dělá. Doufala jsem, že nám ponechají linku 723, která nás zavezla na naší stranu kopce, myslím, že ji ocenila většina lidí hlavně po setmění, kdy se určitě nikdo necítí bezpečně v okolí kolem gymnazia, nemluvě o starších lidech, které denně vidím šlapat nahoru po svých. Místo toho nám zkrátili 123, tomu se říká logika. Evidentně o tom rozhodl někdo, kdo tu nebydlí. Je to nefér. 123 by rozhodně měla zase začít jezdit až k metru. Osob tu bydlí čím dál tím víc a mělo by se k tomu přihlédnout.

Nepřihlášený uživatel

#23

2013-01-06 09:21

Doprava na Smíchov a dále do centra je značně ztížena a peníze, které se ušetří se zase použijí na odměny a zlaté padáky pro TOP managment DP.
K.

#24 stížnosti ROPIDU

2013-01-06 20:23

nezapoměnte psát i stížnosti na ROPID, čím víc jich bude, tím víc se tím snad budou zabývat,jen petice podle mě bohužel nestačí.
http://ropid.cz/form.php , kategorie podnětu ostatní/jiné


Nepřihlášený uživatel

#25 Re: stížnosti ROPIDU

2013-01-06 23:00

#24: K. - stížnosti ROPIDU

Na ROPID jsem psal v prosinci a odpověděli, že návrat na původní trasu neuvažují. Potřebují ušetřit a doprava tímto zkrácením prý byla zkvalitněna :-(((