Podpora Mgr. Vítězslavě Baborové, radní Jihočeského kraje za KSČM
- Petice
- Oznámení 6
- Podpisy 7 260
- Diskuze
- Statistika
- Zásady ochrany osobních údajů
- Zvláštní viditelnost
Quoted post
Třeboňačka Nepřihlášený uživatel |
#1878 Jak je to ve skutečnosti2013-01-08 20:44Dobrý den, všechny Vás moc zdravím. Byla jsem upozorněna na tuto petici a diskusi k ní, abych se k tomu, jako absolventka třeboňského gymnázia, nějakým způsobem vyjádřila. Momentálně studuji na univerzitě, ale o dění v Třeboni se v rámci možností stále zajímám. Proto mě doslova vyděsilo, k jaké špíně se mgr. Rosocha za vydatné asistence ředitelky Kohoutové snížil. Jako kantor tak nepůsobil, upřímně - moc bych to do něj neřekla... |
Odpovědi
Monika |
#1879 Re: Jak je to ve skutečnosti2013-01-08 20:54:35#1878: Třeboňačka - Jak je to ve skutečnosti : ty jsi ale kráva nedojená. Jakou ze to studuješ univerzitu? Tu šlapací na E 55? Měla by ses spíš stydět ta ten blábol, cos vyplodila. Raději ses ani nepodepsala, protože by ti někdo srovnal fasádu, ty komunistická náno |
Nepřihlášený uživatel |
#1880 Re: Jak je to ve skutečnosti2013-01-08 21:30:54#1878: Třeboňačka - Jak je to ve skutečnosti Tak, nějakým způsobem jste se květnatě vyjádřila, stranický úkol byl splněn, co dál? Alespoň pro legraci, jste mohla, ty opakované návrhy rozvést podrobněji. Hlavně ale nepochybovat, nepochybovat! |
Také Třeboňačka |