Petice proti obsazení resortu školství Jihočeského kraje KSČM

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#3387 Re: Re: Re: Re: Re: Poučme se z historie

2013-01-16 13:36

#3382: - Re: Re: Re: Re: Poučme se z historie 

 :-) Vaše účelově vybrané "argumenty" jsou komunisticky konstantní , jako ostatně na všechna témata....

Stejnou snůšku bych mohl vypsat na Vašeho kandidáta z Vysočiny ... ale stejně jako s Vámi by to nepohnulo a budete jej volit, budu i já a podobně smýšlející volit knížete.

( jen poznámka: nutno přiznat, že po současném prezidentovi, žádný další už horší být snad nemůže ... takže, pokud by můj favorit neuspěl, nezhroutím se ... a budu si užívat stále stejných bonmotů:-))

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#3394 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poučme se z historie

2013-01-16 16:22:54

#3387: - Re: Re: Re: Re: Re: Poučme se z historie

:-) Vaše účelově vybrané "argumenty" jsou komunisticky konstantní , jako ostatně na všechna témata....

Tak tomu nerozumím, co tím chtěl básník říci, prosím?

Popravdě řečeno, jsem zklamán z toho, kdo se dostal do druhého kola. Svého kandidáta si vybírám kromě jiného podle současných postojů k různým důležitým věcem, např. :

Odpovědi kandidátů se liší také v otázce postupu vůči nepřizpůsobivým občanům. Zeman je zastáncem tvrdšího přístupu. „Jsem pro to, aby jakákoli sociální pomoc, tedy výplata sociálních dávek, byla vázána na pracovní činnost občanů. To znamená omezit sociální dávky těm, kteří odmítají pracovat," uvádí.

Schwarzenberg ovšem zastává jiný postoj. Podle něj je důležitá především tolerance. „Člověk má být tolerantní i k odlišnému způsobu života. Spousta potíží, které máme, pramení z toho, že dotyčným nikdy v dětství nebyla dopřána řádná škola a vzdělání, na čemž nese vinu většinová společnost. Nejde to vyřešit jednoduše. Jde o nápravu problematického vztahu, na kterém se podepsaly nesprávné postupy našich otců a dědů, i nás samotných," domnívá se.

Z toho mně vysvítá, že pan K.S. vůbec nemá představu o řádném vzdělávání  všech v české společnosti v posledních desetiletích.